Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καθάρισμα, τέντωμα, γρασσάρισμα αλυσίδας

Φτιάξτο μόνος σου. Μοιραστείτε εμπειρίες σχετικά με την συντήρηση.Μυστικά και κόλπα...από ψαγμένους

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 31 Ιαν 2007, 09:28

dimitrios έγραψε:Περιμένουμε με αγωνία το επόμενο τεύχος του ''do it yourself''. Δεν αφήνετε λέω εγώ τις φλυαρίες και να προχωρήσετε στη συνέχεια;.........πλίιιιιιζ.


Nαι ρε παιδιά...ας το αφήσουμε καθαρό το θέμα,μόνο με τεχνικά και ανευ off-topic. :wink:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό pino » 31 Ιαν 2007, 09:42

Μήπως θέλετε να το καθαρίσω;
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 31 Ιαν 2007, 09:53

pino έγραψε:Μήπως θέλετε να το καθαρίσω;


Σιμο, επειδη το βλεπω να τραβαει το θεμα και εχει κανει σωστη κινηση ο ΤΗΑΝΟΣ, πιστευω οτι τα παιδια θα βρεθουν να πανε για μια βολτα στο 018 ταν ερθει η ωρα οποτε δνε νομιζω να πειραξει να εξαιρεσουμε αυτη την μικρη παρενθεση και αν μεινουμε στο τεχνικο κομματι που ειναι μεγαλο οπως και αν εχει.

Σφαξε και αυτο μια που θα το αρχισεις!
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 31 Ιαν 2007, 10:24

Και κάτι ακόμα....όταν κάποιος κάνει κάποια δουλειά ας τραβήξει και μερικές φωτό και να τις αναρτήσει εδώ για να υπάρχει και ένας "οπτικός μπούσουλας". :wink:
Εγώ θα το κάνω αυτό το Σάββατο που θα καθαρίσω το φίλτρο....αν το κάνει κάποιος ποιό νωρίς είναι free to post.!!
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό axelkal » 31 Ιαν 2007, 10:50

Καλά όλα αυτά που κατατέθηκαν στις προηγούμενες σελιδες , με άλλα συμφωνώ , με άλλα όχι .
Σε γενικές γραμμές φροντίζω τις αλυσίδες απο τα off μηχανάκια μου ,
χρησιμοποιώντας σπρέυ για off-road χρήση , πριν από κάθε βόλτα .
Καθαρίζω την αλυσίδα υγραίνοντάς τη καλά , με απλό λάδι στο τέλος
κάθε βόλτας , & σκουπίζοντάς τη μετά από 2-3 ώρες με ένα πανί .
Σημαντικό θεωρώ πως είναι για τη μακροζωία της το σωστό τέντωμα !!!!!

Όσο για το WD40 καλό είναι , αλλά το απόλυτο κατά την άποψή μου
είναι το CRC-666 . Είναι διαολεμένα λειτουργικό & υπάρχει σε μαγαζιά
με marine είδη .
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 31 Ιαν 2007, 11:03

axelkal έγραψε:
Όσο για το WD40 καλό είναι , αλλά το απόλυτο κατά την άποψή μου
είναι το CRC-666 . Είναι διαολεμένα λειτουργικό. ......


Aφού είναι 666 σίγουρα θα είναι διαολεμένο. :lol: :lol: :lol:
Το χρησιμοποιείς και για λίπανση ή μόνο καθάρισμα?
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό axelkal » 31 Ιαν 2007, 11:15

Eίναι απίστευτα αποτελεσματικό για λίπανση ντιζών , γκαζιέρας & ηλεκτρικών επαφών .
Και βασικά είναι το καλύτερο αντισκωριακό που υπάρχει .
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 31 Ιαν 2007, 15:28

Παιδιά, επειδή τώρα προσπαθούσα να καθαρίσω την αλυσίδα μου, διαπίστωσα το εξής:
Όταν έχει πολλή μάκα με κολλημένο λάδι και χώμα όσο και να τρίβεις με βούρτσες και οδοντόβουρτσες και παραφίνες δεν θα καθαρίσει ποτέ εντελώς και θα συχτιρίζεις αδιάκοπα :evil: :evil: :evil: :evil:
Το καλύτερο είναι να την πας στο βενζινάδικο να σου την κάνει καινούργια με την πίεση και μετά να ρίξεις το λαδάκι για off-road της Motorex :D :D :D
Βεβαια εμένα η αλυσίδα μου είναι απλή χωρίς O-Ring :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 31 Ιαν 2007, 15:36

Papasouzas έγραψε:Παιδιά, επειδή τώρα προσπαθούσα να καθαρίσω την αλυσίδα μου, διαπίστωσα το εξής:
Όταν έχει πολλή μάκα με κολλημένο λάδι και χώμα όσο και να τρίβεις με βούρτσες και οδοντόβουρτσες και παραφίνες δεν θα καθαρίσει ποτέ εντελώς και θα συχτιρίζεις αδιάκοπα :evil: :evil: :evil: :evil:
Το καλύτερο είναι να την πας στο βενζινάδικο να σου την κάνει καινούργια με την πίεση και μετά να ρίξεις το λαδάκι για off-road της Motorex :D :D :D
Βεβαια εμένα η αλυσίδα μου είναι απλή χωρίς O-Ring :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Φιλε μου, με ολα αυτα που εχεις πληρωσει σε καθαριστικα
και αλλα μαντζουνια αλλα και τον χρονο που εχεις φαει, θα μπορουσες
να αγορασεις μια καινουργια απλη αλυσιδα.

Μια αποψη εκφερω, χωρις παρεξηση ετσι?
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 31 Ιαν 2007, 16:02

Μα η αλυσίδα μου δεν έχει κάνει ούτε 3000 χιλιόμετρα...
Απλά δεν ήξερα ότι τα κολλώδη σπρέυ σε συνδυασμό με το χώμα κάνουνε όλο αυτό το χάλι....
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό doc » 31 Ιαν 2007, 19:40

jfk60 έγραψε:Φιλε μου, με ολα αυτα που εχεις πληρωσει σε καθαριστικα
και αλλα μαντζουνια αλλα και τον χρονο που εχεις φαει, θα μπορουσες
να αγορασεις μια καινουργια απλη αλυσιδα.

Μια αποψη εκφερω, χωρις παρεξηση ετσι?


Χαχαχαχα! Αυτό είπα και γω και με θεώρησαν "ακριβό"!!! :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 31 Ιαν 2007, 19:43

Papasouzas έγραψε:Μα η αλυσίδα μου δεν έχει κάνει ούτε 3000 χιλιόμετρα...
Απλά δεν ήξερα ότι τα κολλώδη σπρέυ σε συνδυασμό με το χώμα κάνουνε όλο αυτό το χάλι....


Ναι αλλά εσένα η αλυσίδα σου όπως είπες ΔΕΝ είναι O'Ring και είναι καταδικασμένη σε θάνατο αργά ή γρήγορα... σε χρήση enduro... :?

Καλύτερα να την αλλάξεις από τώρα, μην μείνεις στο βουνό... :cry:

Οι μοτοκροσάδες αλλάζουν αλυσίδα κάθε σκέλος όχι κάθε αγώνα!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 31 Ιαν 2007, 19:45

Γιά να ακούσω απόψεις:

Βάζω απλή motocross αλλυσίδα με 30-40 ευρώ και την αλλάζω πιό συχνά.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό drMel » 31 Ιαν 2007, 19:51

iatrodikastis έγραψε:Γιά να ακούσω απόψεις:

Βάζω απλή motocross αλλυσίδα με 30-40 ευρώ και την αλλάζω πιό συχνά.


MX αλυσίδα = σκέλος και καθάρισμα η αλλαγή ,
Μια καλή racing ΜΧ κάνει πάνω απο 70€

Enduro αλυσίδα = βγάζω χιλιόμετρα πολλά και άσφαλτο άν χρειαστεί χωρίς φθορά ιδιαίτερη

σε χρήση στο βουνό δεν έχει ζωή για παραπάνω απο 3 μήνες μια ΜΧ ειδικά οι φθηνές
drMel
 

Δημοσίευσηαπό doc » 31 Ιαν 2007, 19:56

Ρε παιδιά... Δεν πάμε να ανακαλύψουμε την Αμερική! Το κάναν άλλοι πριν από μας! Γιατί νομίζετε ότι βγήκαν O-ring? Για πλάκα?
Το μόνο τους ασήμαντο μειονέκτημα είναι οι στατικές τριβές! Σας πείραξε? Σιγά μην χαθεί μισός ίππος!

ΔΕΝ υπάρχει μοτοσυκλέτα που να μην χρησιμοποιεί O-ring εκτός από αυτές που προορίζονται για αγώνες πίστας! Όπου τις ελέγχεις και τις αλλάζεις άμεσα και συχνά!

Άσε που μια απλή ξεχειλώνει συνέχεια και σου τρώει και γρανάζια συχνότερα!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Do it your self

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης