Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

NAVARA

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Ιαν 2008, 14:23

Επειδή η ενότητα αφορά γενικά εκτός από τα νισσαν και άλλες μάρκες δεν μπορεί να μπει sticky. Αν γράφουμε τακτικά θα κρατιέται στις πρώτες!!!
Από κατανάλωση αυτό που γράφει το τριπ είναι το ίδιο με το πραγματικό?
7.5 με 8 έχω δει μόνο μερικές φορές κοντά στα 100χλμ/ωρα. Γενικά μικτό (πόλη και μικρά ταξίδια) το υπολογίζω στα 9.5-10, σε μεγάλα ταξίδια αν δεν πάω πάνω από 140 ειναι στα 9.
Ειμαι όμως ακόμα στα 10000χλμ (στο εξάμηνο)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Ιαν 2008, 15:45

λοιπον θα πατησεις το κουμπακι τριπ στο τιμονι και θα μεινεις στην επιλογη που λεει την καταναλωση ανα 100χλμ.. εκει θα κρατησεις το τριπ πατημενο μεχρις οτου σβησει η ενδειξη και σ δειχνει οτι διαβαζει (κατι παυλες)εκει θα αρχισει να σ μετραει το κοτερακι και θα δεις οτι θα ζωντανεψει γιατι τ δικο μ ηταν κολημενο στα 9.5.. θα δεις πιο σωστη την καταναλωση.. ναι υσχιει η μετρηση ειναι οκ... εμενα μ εχει δει3ει οτι ειπα
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Ιαν 2008, 19:04

το ξέρω πως μηδενίζουν οι μετρητές και το κάνω πάντα όταν θέλω να έχω ξεκάθαρη εικόνα.
Δεν έχω καταλάβει όμως αν για να βγάλει την κατανάλωση λαμβάνει υπόψη την μέση ταχύτητα πχ ή ο μετρητής ειναι ανεξάρτητος
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 26 Ιαν 2008, 13:04

Δεν ξερω παω το υπολογιζει παντως εναι αληθηνη η μετρηση μιας και το βγαζω και απο την τσεπη μου... μετρησα και με το ντεποζητο και μ βγαινει η ιδια τιμη :roll:
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Φεβ 2008, 20:25

Σήμερα έκανα ένα τεστ κατανάλωσης...Θεσσαλονίκη Καστορια και επιστροφή.
Στην πρώτη διαδρομή με το auto στην επιστροφή πισωκίνητος.
Ταχύτητες 120-140χλμ (ελάχιστες φορές πήγα με 160 και μια 180χλμ)
Ανοιχτό κλιματισμό και στις δύο περιπτώσεις
α περίπτωση κατανάλωση μεσω trip 10.5-11!!!
β περίπτωση κατανάλωση " 8.3-8.8!!!!
Δεν περίμενα να έχει διαφορά (sto xtrail δεν είχε τόσο αισθητή διαφορά)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 01 Φεβ 2008, 21:26

ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ X-TRAIL , ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑ ΑΥΤΟ !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό ALOY » 02 Φεβ 2008, 14:29

εγω ειδα σημερα 7.7.. με πισωκουνα και χωρις κλιμα.. καλα τρεχεισ με την τετρακινηση στο αυτοματο???? εγω το φοβαμε μεχρι 120 το πολυ δεν ξερω ρε γμτ ... κανει?? εχεις ρωτησει?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 02 Φεβ 2008, 16:36

ερωτηση κουιζ τι κανει ενα παθφαιντερ 174 αλογα να πιασει 200χλμ???

η λυση ειναι ενα ναβαρα 200 αλογα να το προσπερασει και ο οδηγοσ του να λυσιαξει οποτε και δεν τον αφησε ετσι... και του κολησε απο πισωωω :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: και πριν λυσιαξει ο οδηγος του εδειχνε το τρι 7.3
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

DODGE RAM DIESEL !!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 02 Φεβ 2008, 17:39

Αργυρη διακοσαρισες ??
Οχι τιποτα αλλο αλλα εσυ πρεπει να ξερεις απο πρωτο χερι τι ειναι να εχεις σταματησει σε μινι μαρκετ καλοκαιριατικα και να σε προσπερναει κορναροντας ενα τρενο που λεγεται NAVARA 200PS !!!!
αχαχαχαχαχχ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό MKB » 06 Φεβ 2008, 07:11

Φίλε xtrail,η κατανάλωση που δείχνει το trip computer είναι η μέση κατανάλωση ανά 100/χλμ. από τον τελευταίο μηδενισμό έως την συγκεκριμένη στιγμή που πέρνεις την ενδειξη,η αισθητή διαφορά κατανάλωσης που είχες πιστεύω ότι οφείλεται στο γεγονός ότι όταν πας από Θεσ/νίκη - Καστοριά έχεις μπροστά σου περισσότερες ανηφόρες και ελάχιστες έως καθόλου κατηφόρες,οπότε στην επιστροφή το αυτοκίνητο ρολάρει με αποτέλεσμα να καίει αισθητά λιγότερα καύσιμα.Το 4wd στο αυτόματο ενεργοποιείται μόνο σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης, οπότε στο ταξίδι δεν επιρεάζει την κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό MKB » 06 Φεβ 2008, 07:24

MKB έγραψε:Φίλε xtrail,η κατανάλωση που δείχνει το trip computer είναι η μέση κατανάλωση ανά 100/χλμ. από τον τελευταίο μηδενισμό έως την συγκεκριμένη στιγμή που πέρνεις την ενδειξη,η αισθητή διαφορά κατανάλωσης που είχες πιστεύω ότι οφείλεται στο γεγονός ότι όταν πας από Θεσ/νίκη - Καστοριά έχεις μπροστά σου περισσότερες ανηφόρες και ελάχιστες έως καθόλου κατηφόρες,οπότε στην επιστροφή το αυτοκίνητο ρολάρει με αποτέλεσμα να καίει αισθητά λιγότερα καύσιμα.Το 4wd στο αυτόματο ενεργοποιείται μόνο σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης, οπότε στο ταξίδι δεν επιρεάζει την κατανάλωση.

Και κάτι τελευταίο το xtrail ζυγίζει 1600 κιλά ενώ το pathfider 2100 κιλά οπότε τα 500 κιλά επιπλέον έχουν ανάλογο αποτέλεσμα στην διαφορά κατανάλωσης,ανάμεσα στα ανηφορικά κομάτια και τα κατηφορικά ή επίπεδα.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 06 Φεβ 2008, 11:02

Η αναφορά μου είχε να κάνει με το pathfinder και την κατανάλωση. Η διαφορά σε ανηφόρες-κατηφόρες-στροφές της διαδρομής ειναι ελάχιστη. Άλλωστε στην επιστροφή το πάτησα σε κάποια σημεία παραπάνω. Σε σχέση με το xtrail η αναφορά είχε να κάνει πως όταν είχα δοκιμάσει το ίδιο (μπροσθιοκίνητο-auto) δεν είχα δει διαφορά. Στο path νομίζω πως η διαφορά ήταν αισθητή. Το είπα άλλωστε πως μου έκανε εντύπωση που δίνει τόση διαφορά (και πολύ θα ήθελα να ήξερα το πόσο αξιόπιστο είναι το trip...γενικά δεν τα εμπιστεύομαι).
Γνωρίζω πως όταν ειναι στο auto η τετρακίνηση δεν εμπλέκεται σε ευθεία ή σε σημεία που δεν υπάρχει ανάγκη να μπει. Θα συνεχίσω τις δοκιμές σε ταξίδια για να δω τι συμβαίνει.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό paliadim » 06 Φεβ 2008, 11:10

Αποριας αξιο. Εγω γιατι δεν εχω δει καταναλωση μικροτερη απο 10 λτ/100χλμ και παντα πισωκινητος. Η μετρηση αυτη ειναι και με το τριπ αλλα και η μεση καταναλωση μετρημενη με τα λιτρα που πηρε στο γεμισμα.
Παιζει ρολο οτι ειναι καινουργιο με 2500 χιλιομετρα μονο?
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό ALOY » 06 Φεβ 2008, 11:18

με 2500 χλμ μονο εισαι ακομα αστρωτος οσο στρωνει 8α σ καιει λιγοτερο ετσι και μενα.. οσο για την καταναλωση εγω μετραω σε επι το πλειστον δρομο χωρις ανηφορα.. για το αυτοματο λετε οτι εμπλεκετε μονο σε απωλεια προσφυσης γιατι ομως ακουγετε τοσο (δεν ξερω τι ειναι αυτο που ακουω..) οταν ξεκιναω απο στασση η οταν επιταχυνω ο ηχος απο την τετρακινηση? και κατι αλλο αλεξανδρε με το αυτοματο τρεχεις κανονικα?? ρωτησες καποιον για τον περιορισμο στην ταχυτητα υπαρχει προβλημα?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 06 Φεβ 2008, 15:10

Α. Για την κατανάλωση ακόμα και στην αρχή είχα δει χαμηλά...και σίγουρα το πάνω από 10 ήταν εντός πόλης. Πάντως όπως αναφέρουν και οι πιο περπατημένοι (σε χλμ) με τον καιρό η κατανάλωση στρώνει!!!!
Β. Με την αυτόματη τετρακίνηση και στο path και στο xtrail μου αναφέραν από την αντιπροσωπία πως μπορείς να κινήσε κανονικά χωρίς περιορισμούς. Το ίδιο αναφέρει και το βιβλίο οδηγιών. Πάντως βλέπω σημαντική διαφορά στη συμπεριφορά όταν βγαίνει το αυτόματο...Στο xtrail είτε είχα μπροστινή είτε αυτοματο το καταλάβαινα μόνο από τα σπινιαρίσματα, ενώ εδώ και ο ήχος κατά την κίνηση είναι διαφορετικός αλλά και η ίδια η κίνηση του αυτοκινήτου (πιο σφιχτό με το αυτόματο).
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες