|
|
|
Συμπερασματικά το τοποθετώ κάπου μεταξύ των SUV και ενός Land Cruiser από τα καινούργια αυτοκίνητα.
pajerov6 έγραψε:Συμφωνω απολυτα,το LC,PAJERO,PATROL ειναι αλλη κατηγορια το pathfinder ειναι πιο ελαφρια μορφης 4χ4 οπως αποδεικνιεται και εκτος δρομου συχνα οταν δυσκολευουν οι συνθηκες και ναι το νεο ναβαρα ειναι χειροτερο απο το παλιο εκτος δρομου.
SKARTOS έγραψε:Συγγνώμη φίλε μου αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου. Ειδικά το Pajero το καινούργιο , όπου πάει, θα το ακολουθήσει το pathfinder. Δέν μου πολυγεμίζει το μάτι, το καινούργιο Pajero.
Γνώμη μου
pajerov6 έγραψε:Φιλε σκαρτε εγω θα σου πω μονο οτι εχω ολα τα pajero 1ης 2ης και τωρα 4ης γενιας και οταν λεμε τα εχω, τα εχω τωρα οχι τα ειχα,κορυφαιο για χρηση εκτος δρομου θεωρω το 2ης γενιας για την στοιβαροτητα της κατασκευης ακαμπτο πισω κλειδωμα πισω super select κ.α (το οποιο τρεχω και αγωνες).Τωρα για το καινουργιο δεν εχω να σου πολλα πραγματα γιατι δεν το εχω πιεσει αρκετα,οταν αλλαξω λαστιχα και βαλει και κανενα χλμ.ξαναμιλαμε,αλλα σιγουρα θα παει πιο μακρυα απο το pathfinder με το οποιο εχω παει πολλες φορες στο βουνο παρεα (φοραει λαστιχα 50-50)και δεν τα λεει και τοσο καλα οσο τουλαχιστον καταλαβα οτι εννοειτε στο φορουμ.
xtrail έγραψε:Κι εγώ νομίζω πως δεν συγκρίνονται. Το LC πουλάει ως 4Χ4 με πολυτέλειες και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αρα θέλει να καλύψει και κάποιους που ψάχνουν το στάτους (αντιστοιχης κατηγορίας X5, DiscoIII)
Η Νισσαν το εφτιαξε για να καλύψει τις ανάγκες κάποιου για μεγάλο 4Χ4 με μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από του xtrail αλλά και άνεση εντος και ίσως και για ανάγκη κάποιου για 7 θέσεις(μεγάλη οικογένεια με θέληση για εκδρομές με διαδρομές εκτός δρόμου). Ένα κλικ δηλαδή πιο κάτω από την προηγούμενη κατηγορία. Παιζει στην κατηγορία του Sorento θα έλεγα. Η τιμή του πάντως για Ελλάδα καθώς και οι μεγάλες του διαστάσεις νομίζω πως δεν το αφήνουν να κάνει μεγάλες πωλήσεις.
Αν σκεφτεί κανείς πως το νέο xtrail θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ότι qashai απευθείνεται σε αυτούς που θέλουν εντελώς SUV και μάλιστα συμμαζεμένο, το xtrail για αυτούς που θέλουν κάτι μεγαλύτερο και ίσως στην λογική σχεδίασης τον πιο καθαρόαιμων, το path για αυτούς που θέλουν μεγάλο και με δυνατότητες και patrol για καθαρόαιμο.
Το terrano βέβαια ειναι σε τιμή ελκυστικό και με δυνατότητες, αλλά τεχνολογικά και αισθητικά έχει μείνει πίσω.Υπάρχει για να υπάρχει
ALOY έγραψε:xtrail έγραψε:Κι εγώ νομίζω πως δεν συγκρίνονται. Το LC πουλάει ως 4Χ4 με πολυτέλειες και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αρα θέλει να καλύψει και κάποιους που ψάχνουν το στάτους (αντιστοιχης κατηγορίας X5, DiscoIII)
Η Νισσαν το εφτιαξε για να καλύψει τις ανάγκες κάποιου για μεγάλο 4Χ4 με μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από του xtrail αλλά και άνεση εντος και ίσως και για ανάγκη κάποιου για 7 θέσεις(μεγάλη οικογένεια με θέληση για εκδρομές με διαδρομές εκτός δρόμου). Ένα κλικ δηλαδή πιο κάτω από την προηγούμενη κατηγορία. Παιζει στην κατηγορία του Sorento θα έλεγα. Η τιμή του πάντως για Ελλάδα καθώς και οι μεγάλες του διαστάσεις νομίζω πως δεν το αφήνουν να κάνει μεγάλες πωλήσεις.
Αν σκεφτεί κανείς πως το νέο xtrail θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ότι qashai απευθείνεται σε αυτούς που θέλουν εντελώς SUV και μάλιστα συμμαζεμένο, το xtrail για αυτούς που θέλουν κάτι μεγαλύτερο και ίσως στην λογική σχεδίασης τον πιο καθαρόαιμων, το path για αυτούς που θέλουν μεγάλο και με δυνατότητες και patrol για καθαρόαιμο.
Το terrano βέβαια ειναι σε τιμή ελκυστικό και με δυνατότητες, αλλά τεχνολογικά και αισθητικά έχει μείνει πίσω.Υπάρχει για να υπάρχει
φιλε μου διαβασα καπου
ΤΕΡΡΑΝΟ=ΕΥΡΩΠΗ= ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ=ΑΜΕΡΙΚΑ!
ΤΕΡΡΑΝΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΕ ΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ ΕΔΩ ΜΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ! ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΑΘ!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες