Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό ALOY » 27 Μαρ 2007, 18:26

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ? ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΝΙΣΣΑΝ(36980) ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΠΟΣΟ???(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΣΙΓΟΥΡΑ) ΓΙΑ 7Θ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ .Κ ΞΑΝΑΔΩΣΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΕΣ ΜΑΣ Κ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΟΙΣΤΟΙΧΑ ΟΧΗΜΑΤΑ(ΚΙΑ,ΧΙΟΥΝΤΑΙ,Σ.ΣΑΝΙΟΝΓΚ,ΣΕΒΡΟΛΕ<DAEWOO> ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΤ NCAP ΠΙΟ ΠΑΝΩ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 28 Μαρ 2007, 07:25

Δέν νομίζω να μπορούν να συγκριθούν τα δύο μεταξύ τους. Άν και το LC είναι και αυτό 7θέσιο, είναι διαφορετικής κατηγορίας αμάξια, μόνο και μόνο επειδή το LC έχει άξονα. Απο τήν άλλη όμως, το PATHFINDER έχει πόλυ καλή τιμή αγοράς γι'αυτά που σου προσφέρει.Δέν μπορώ να πώ όμως ότι είναι καθαρόαιμο 4Χ4. Είναι ένα αξιοπρεπέστατο 4Χ4, αλλά όχι καθαρόαιμο. Πώς θα μπορούσε άλλωστε, απο την στιγμή που υπάρχει στην οικογένεια το PATROL???? Σου λέει λιοπόν ο κ. NISSAN, άν θέλεις ένα απλό 4Χ4 με δυνατότητες, παίρνεις το Pathfinder, άν θέλεις ένα καθαρόαιμο και πιό σκληρό 4Χ4, παίρνεις το Patrol. Κατά την γνώμη μου, γι'αυτό βγήκε το Pathfinder, για να συμπληρώσει την γκάμα, μεταξύ του Patrol και του Xtrail.
Aυτή είναι η κατηγορία του LC, το PATROL. Και σ'αυτή την κατηγορία, νομίζω ότι οι τιμές τους είναι πολύ κοντά.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 28 Μαρ 2007, 08:34

Κι εγώ νομίζω πως δεν συγκρίνονται. Το LC πουλάει ως 4Χ4 με πολυτέλειες και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αρα θέλει να καλύψει και κάποιους που ψάχνουν το στάτους (αντιστοιχης κατηγορίας X5, DiscoIII)
Η Νισσαν το εφτιαξε για να καλύψει τις ανάγκες κάποιου για μεγάλο 4Χ4 με μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από του xtrail αλλά και άνεση εντος και ίσως και για ανάγκη κάποιου για 7 θέσεις(μεγάλη οικογένεια με θέληση για εκδρομές με διαδρομές εκτός δρόμου). Ένα κλικ δηλαδή πιο κάτω από την προηγούμενη κατηγορία. Παιζει στην κατηγορία του Sorento θα έλεγα. Η τιμή του πάντως για Ελλάδα καθώς και οι μεγάλες του διαστάσεις νομίζω πως δεν το αφήνουν να κάνει μεγάλες πωλήσεις.

Αν σκεφτεί κανείς πως το νέο xtrail θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ότι qashai απευθείνεται σε αυτούς που θέλουν εντελώς SUV και μάλιστα συμμαζεμένο, το xtrail για αυτούς που θέλουν κάτι μεγαλύτερο και ίσως στην λογική σχεδίασης τον πιο καθαρόαιμων, το path για αυτούς που θέλουν μεγάλο και με δυνατότητες και patrol για καθαρόαιμο.
Το terrano βέβαια ειναι σε τιμή ελκυστικό και με δυνατότητες, αλλά τεχνολογικά και αισθητικά έχει μείνει πίσω.Υπάρχει για να υπάρχει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jdelis » 28 Μαρ 2007, 09:37

Συμπερασματικά το τοποθετώ κάπου μεταξύ των SUV και ενός Land Cruiser από τα καινούργια αυτοκίνητα.


Παιδιά αυτό το είχα αναφέρει σαν εκτός δρόμου δυνατότητες και αυτές προσπάθησα να αναλύσω. Δε το έγραψα σαν συγκριτικό ή οδηγό αγοράς.

Σε σχέση με την τιμή δύο κοντινά είναι το Cherokee και το Sorento. Από αυτά υστερεί κυρίως λόγω του άξονα πίσω. Το πρώτο τουλάχιστον έχει και σαφώς καλύτερες γωνίες λόγω προβόλων.

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί ενώ είναι βασισμένο στο Navara δεν άφησαν τον άξονα πίσω, όπως είχαν κάνει με το προηγούμενο μοντέλο, που δεν έχει έρθει στην Ελλάδα.

Πάντως είναι προφανές πως τα μοντέλα γίνονται όλο και πιο ασφάλτινα σε κάθε γενιά τους. Και το νέο Navara δεν είναι τόσο καλό εκτός όσο το προηγούμενο. Τονίζω το εκτός, φυσικά στα περισσότερα από τα υπόλοιπα είναι πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 28 Μαρ 2007, 11:33

Συμφωνω απολυτα,το LC,PAJERO,PATROL ειναι αλλη κατηγορια το pathfinder ειναι πιο ελαφρια μορφης 4χ4 οπως αποδεικνιεται και εκτος δρομου συχνα οταν δυσκολευουν οι συνθηκες και ναι το νεο ναβαρα ειναι χειροτερο απο το παλιο εκτος δρομου.
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 28 Μαρ 2007, 13:06

pajerov6 έγραψε:Συμφωνω απολυτα,το LC,PAJERO,PATROL ειναι αλλη κατηγορια το pathfinder ειναι πιο ελαφρια μορφης 4χ4 οπως αποδεικνιεται και εκτος δρομου συχνα οταν δυσκολευουν οι συνθηκες και ναι το νεο ναβαρα ειναι χειροτερο απο το παλιο εκτος δρομου.


Συγγνώμη φίλε μου αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου. Ειδικά το Pajero το καινούργιο , όπου πάει, θα το ακολουθήσει το pathfinder. Δέν μου πολυγεμίζει το μάτι, το καινούργιο Pajero.
Γνώμη μου
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Μαρ 2007, 13:37

SKARTOS έγραψε:Συγγνώμη φίλε μου αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου. Ειδικά το Pajero το καινούργιο , όπου πάει, θα το ακολουθήσει το pathfinder. Δέν μου πολυγεμίζει το μάτι, το καινούργιο Pajero.
Γνώμη μου

Φαντάζομαι ότι το λες λόγω απουσίας άκαμπτου άξονα?
Εν μέρη θα συμφωνήσω μαζί σου.
Οι διαδρομές όμως των ψαλιδιών του Pajero είναι πολύ μεγάλες, πολύ μεγαλύτερες από του Pathfinder. Το ίδιο και οι γωνίες (ειδικά του 3θυρου είναι κορυφαίες).
Επίσης το καινούργιο διαθέτει εργοστασιακό μπλοκέ και βέβαια super select με τα γνωστά πλεονεκτήματα.
Άσε που έχει δώσει πολλές εξετάσεις και σε αγώνες και σε off road trips τόσα χρόνια και τ' αποτελέσματα είναι άριστα.
Θα συμφωνήσω λοιπόν ότι έχει χάσει κάτι από τις off road δυνατότητες των παλαιών Pajero, ειδικά στις δυνατότητες βελτίωσης, δεν παύει όμως να είναι από τα κορυφαία
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ALOY » 28 Μαρ 2007, 15:40

ρε παιδια απο οσα βλεπω εγω η νισσαν εχει ενα τεραστιο βημα με το συγκεκριμενο αλλα δεν ξερω γιατιδεν το προωθει διαφημιστηκα!
αν και μου ειπε ο αντιπρωσοποσ στα χανια οτι πλεον δεν υπαρχουν ουτε ετοιμοπαραδοτα οπωσ το πηρα εγω!!!!
ποιοσ ξερει ισωσ.
ειναι ενα 7θ με αρκετα καλεσ δυνατοτητεσ εκτοσ και εντοσ δρομου με φοβερη σχεδιαση μετρια υληκα μεσα σε πολυ πολυ καλη τιμη με αριστεσ επιδοσεισ στην ασφαλεια παθητικη και ενεργητικη. αυτο!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 28 Μαρ 2007, 15:43

και παλι συγκρινετε κατι πολυ ακριβο(πατζερο κτλ)! ειδατε λοιπον με τα 36000 χιλιαρικακια του και παλι ειδατε με τι συγκρινετε και ασ βγαινει και 2ο κι 3ο! και ειναι νισσαν εεεε οχι κια χιουνται (δεν εχω κατι ε αυτα αλλα μιλαμε για ετεριεσ με χρονια πειρασ βλ. πατρολ)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 28 Μαρ 2007, 16:22

Φιλε σκαρτε εγω θα σου πω μονο οτι εχω ολα τα pajero 1ης 2ης και τωρα 4ης γενιας και οταν λεμε τα εχω, τα εχω τωρα οχι τα ειχα,κορυφαιο για χρηση εκτος δρομου θεωρω το 2ης γενιας για την στοιβαροτητα της κατασκευης ακαμπτο πισω κλειδωμα πισω super select κ.α (το οποιο τρεχω και αγωνες).Τωρα για το καινουργιο δεν εχω να σου πολλα πραγματα γιατι δεν το εχω πιεσει αρκετα,οταν αλλαξω λαστιχα και βαλει και κανενα χλμ.ξαναμιλαμε,αλλα σιγουρα θα παει πιο μακρυα απο το pathfinder με το οποιο εχω παει πολλες φορες στο βουνο παρεα (φοραει λαστιχα 50-50)και δεν τα λεει και τοσο καλα οσο τουλαχιστον καταλαβα οτι εννοειτε στο φορουμ.
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 28 Μαρ 2007, 22:13

Αγαπητοι φιλοι το ενγχειριδιο του navara γραφει στη ακριβως τα παρακατω:

" για να εξασφαλισετε την παρατεταμενη ζωη και αποδοση του turbo ειναι λογικο να συμμορφωθειτε με τις παρακατω διαδικασιες συντηρησης:

Εαν εχετε οδηγησει το αυτοκινητο με συνεχη υψηλη υψηλη ταχυτητα αφηστε τη μηχανη να δουλεψει για λιγο στο ρελαντι πριν τη σβησετε.

Μην δουλευετε την μηχανη σε υψηλες στροφες αμεσως μολις βαλετε μπροστα το αυτοκινητο ".
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 29 Μαρ 2007, 02:30

pajerov6 έγραψε:Φιλε σκαρτε εγω θα σου πω μονο οτι εχω ολα τα pajero 1ης 2ης και τωρα 4ης γενιας και οταν λεμε τα εχω, τα εχω τωρα οχι τα ειχα,κορυφαιο για χρηση εκτος δρομου θεωρω το 2ης γενιας για την στοιβαροτητα της κατασκευης ακαμπτο πισω κλειδωμα πισω super select κ.α (το οποιο τρεχω και αγωνες).Τωρα για το καινουργιο δεν εχω να σου πολλα πραγματα γιατι δεν το εχω πιεσει αρκετα,οταν αλλαξω λαστιχα και βαλει και κανενα χλμ.ξαναμιλαμε,αλλα σιγουρα θα παει πιο μακρυα απο το pathfinder με το οποιο εχω παει πολλες φορες στο βουνο παρεα (φοραει λαστιχα 50-50)και δεν τα λεει και τοσο καλα οσο τουλαχιστον καταλαβα οτι εννοειτε στο φορουμ.


φιλε πατζερο δε λεμε πωσ ειναι καλυτερο απο τα δικα σου αλλα δεν κανει και τα ιδια λεφτα με τα δικα σου ειναι ενα αξιοπρεπεσ αυτοκινητο για μεσουσ χρηστεσ και δεν νομιζω οτι θα απογοητευσει κανενα σε εκτοσ δρομου εκτοσ απο τουσ επαγγελματιεσ οπωσ εσενα με τισ υψηλεσ απαιτησεισ που και φυσικο ειναι να εχεισ! αλλα για αυτο εχεισ και πατζερο
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 29 Μαρ 2007, 02:31

συντκνεεε και μενα αυτα λεει ρε παιδια μα ρωτησα μηπωσ τπτ επιπλεον λεμε μην τρελαθουμε αυτα τα κατεουμεεεεεεεεεεεε!!! αμ ηντα
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 29 Μαρ 2007, 02:37

xtrail έγραψε:Κι εγώ νομίζω πως δεν συγκρίνονται. Το LC πουλάει ως 4Χ4 με πολυτέλειες και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αρα θέλει να καλύψει και κάποιους που ψάχνουν το στάτους (αντιστοιχης κατηγορίας X5, DiscoIII)
Η Νισσαν το εφτιαξε για να καλύψει τις ανάγκες κάποιου για μεγάλο 4Χ4 με μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από του xtrail αλλά και άνεση εντος και ίσως και για ανάγκη κάποιου για 7 θέσεις(μεγάλη οικογένεια με θέληση για εκδρομές με διαδρομές εκτός δρόμου). Ένα κλικ δηλαδή πιο κάτω από την προηγούμενη κατηγορία. Παιζει στην κατηγορία του Sorento θα έλεγα. Η τιμή του πάντως για Ελλάδα καθώς και οι μεγάλες του διαστάσεις νομίζω πως δεν το αφήνουν να κάνει μεγάλες πωλήσεις.

Αν σκεφτεί κανείς πως το νέο xtrail θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ότι qashai απευθείνεται σε αυτούς που θέλουν εντελώς SUV και μάλιστα συμμαζεμένο, το xtrail για αυτούς που θέλουν κάτι μεγαλύτερο και ίσως στην λογική σχεδίασης τον πιο καθαρόαιμων, το path για αυτούς που θέλουν μεγάλο και με δυνατότητες και patrol για καθαρόαιμο.
Το terrano βέβαια ειναι σε τιμή ελκυστικό και με δυνατότητες, αλλά τεχνολογικά και αισθητικά έχει μείνει πίσω.Υπάρχει για να υπάρχει




φιλε μου διαβασα καπου
ΤΕΡΡΑΝΟ=ΕΥΡΩΠΗ= ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ=ΑΜΕΡΙΚΑ!
ΤΕΡΡΑΝΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΕ ΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ ΕΔΩ ΜΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ! ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΑΘ!!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 31 Μαρ 2007, 01:49

ALOY έγραψε:
xtrail έγραψε:Κι εγώ νομίζω πως δεν συγκρίνονται. Το LC πουλάει ως 4Χ4 με πολυτέλειες και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αρα θέλει να καλύψει και κάποιους που ψάχνουν το στάτους (αντιστοιχης κατηγορίας X5, DiscoIII)
Η Νισσαν το εφτιαξε για να καλύψει τις ανάγκες κάποιου για μεγάλο 4Χ4 με μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από του xtrail αλλά και άνεση εντος και ίσως και για ανάγκη κάποιου για 7 θέσεις(μεγάλη οικογένεια με θέληση για εκδρομές με διαδρομές εκτός δρόμου). Ένα κλικ δηλαδή πιο κάτω από την προηγούμενη κατηγορία. Παιζει στην κατηγορία του Sorento θα έλεγα. Η τιμή του πάντως για Ελλάδα καθώς και οι μεγάλες του διαστάσεις νομίζω πως δεν το αφήνουν να κάνει μεγάλες πωλήσεις.

Αν σκεφτεί κανείς πως το νέο xtrail θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ότι qashai απευθείνεται σε αυτούς που θέλουν εντελώς SUV και μάλιστα συμμαζεμένο, το xtrail για αυτούς που θέλουν κάτι μεγαλύτερο και ίσως στην λογική σχεδίασης τον πιο καθαρόαιμων, το path για αυτούς που θέλουν μεγάλο και με δυνατότητες και patrol για καθαρόαιμο.
Το terrano βέβαια ειναι σε τιμή ελκυστικό και με δυνατότητες, αλλά τεχνολογικά και αισθητικά έχει μείνει πίσω.Υπάρχει για να υπάρχει




φιλε μου διαβασα καπου
ΤΕΡΡΑΝΟ=ΕΥΡΩΠΗ= ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ=ΑΜΕΡΙΚΑ!
ΤΕΡΡΑΝΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΕ ΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ ΕΔΩ ΜΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ! ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΑΘ!!



ΑΚΥΡΟ ΒΛΕΠΩ Κ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ 3.0 ΚΙΝΗΤΗΡΑ?????? ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ???
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες