Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 15:07

-Κατ' αρχήν οι μαμά δίσκοι είναι γενικά πιό ηπιοι για να έχουν και προοδευτικότητα. Το πρόβλημα είναι ότι σε αμάξια με μεγάλη ροπή, όπως το δικό σου ταλαιπωρούνται περισσότερο. Αν πας σε ενισχυμένο δίσκο θα είναι πιο γερός αλλά ούτε τοσο προοδευτικός σε λειτουργία θα είναι και θα φτιάξεις και γάμπα - χρειάζεται περισσότερη δύναμη στο πεντάλ του συμπλέκτη...
-Ας ρίξει μια γενική ματιά. Αν υπάρχει πρόβλημα θα το δει. Επειδή σε βλέπω ότι είσαι ανήσυχο άτομο -ας λες τώρα οτι δεν το ξαναβάζεις το αμάξι- σε συμβουλεύω να βάλεις μια καλή ποδιά -όχι αυτές τις βλακείες που συνήθως πουλάνε οι εταιρείες και είναι μόνο για μόστρα...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Μάιος 2007, 18:34

Ακόμα δεν το παρέλαβα...θα κάνω λίγο ακόμα υπομονή.
Λοιπόν τα πράγματα έχουν όπως σου τα είπανε τα παιδιά. Το navara έχει πίσω μπλοκέ το path όχι. Δεν γνωρίζω αν μπορεί να τοποθετηθεί κάποιο της ARB. Αυτό που φαίνεται πως έχει πιθανά είναι κάποιου τύπου traction control (κάτι σαν ψευτο lsd) που βοηθάει σε κάποιες light καταστάσεις.
Το βασικότερο είναι αυτό που ειπώθηκε:
το αμάξι αν μπει μέσα σε λάσπη ή άμμο και κολλήσει το βάρος του διπλασιάζεται, άρα για να σε τραβήξει κάποιος..............
Έχω παράδειγμα που Sorento κόλλησε (τάκαρε περισσότερο) και χρειάστηκανε 2 αυτοκίνητα ταυτόχρονα και με καλό συγχρονισμό για να βγει.
Ο δίσκος αν τον κάψεις από ζόρι δεν ειναι στην εγγύηση σε καμιά αντιπροσωπεία. Αντε να στον αλλάξουν αν ειναι πρόθυμοι και είσαι στα πρώτα χλμ. Συνήθως λένε πως δεν ήξερες από τετρακίνητα και τον ζόρισες.
Κανόνας 1: ελέγχουμε πάντα πριν περάσουμε ακόμα και αν ο μπροστινός μας τα κατάφερε χωρίς δυσκολία (οι λόγοι που το έκανε: πιο ελαφρύς, πιο εμπειρος, πιο κωλοφαρδος :D )
Κανόνας 2: Πριν σκεφτείς να βάλεις οτιδήποτε (μπλοκέ, εργάτη, κλπ) προπονήσου αρχικά σε light κατάσταση, μετά σε πιο δύσκολες ώστε να μάθεις τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου. ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ και ίσως και με κάποια αυτοκίνητα που να μπορούν να σε τραβήξουν.
Κανόνας 3: Ο δίσκος αν τον παραζορίσεις θα μυρίσει. Το σίγουρο ειναι πως δεν θα σε βγάλει απο εκεί που κόλλησες. Μάθε την μέθοδο τραμπάλα (μπρος πίσω κίνηση του αυτοκινήτου) χωρίς να το ζορίζεις και θα δεις αποτέλεσμα.

Προσωπικά δεν θα έβαζα μπλοκέ, αλλά όπως είπε κι ο bull μια καλή ποδιά και άντε και κανέναν εργάτη καλό (όχι φθηνιάρικο) για να μην χρειάζεται πάντα να ζητάς βοήθεια (να έχεις όμως υπόψη πως πάντα, καλό ειναι να έχεις μαζί κάποιο άλλο αυτοκίνητο)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 18:58

Εργάτης: ΣΕ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ!
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 19:37

ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΩ ΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΑΧΝΟΦΕΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝ. ΤΟΤΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΑ ΑΠΟ ΟΦΦΡΟΑΝΤ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ. ΠΧ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΠΑΩ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΧΤΕΣ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΑΑΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΗΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΘΑ ΤΑ ΕΠΕΡΝΑ ΟΛΑ ΑΓΚΑΛΙΑ (ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΤΛ)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 19:58

Ασχετα με την πρόθεσή σου να φυλάγεσαι να ξέρεις ότι ο Βελζεβούλης παραμονεύει... :lol: Κάποτε θα στην βάλει την ιδέα για παιχνίδι και να ξέρεις, θα είναι την ώρα που δεν πρέπει. :lol: :lol: Εχω συναντήσει κάμποσες φορές ανυποψίαστους εκδρομείς πχ. στα χιόνια και την είχαν κάνει. Τουλάχιστον πάρε μια 4αδα λάστιχα 80/20, ας πούμε, σε πρόχειρες μεταχειρισμένες ζάντες και όταν είναι να πας κάπου που μπορεί να συναντήσεις δυσκολία τα φοράς... Αλλο να παίζεις μπάλλα με παπούτσι με τάπες και άλλο με σκαρπίνι... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 20:12

ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΧΑΣΑ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ...ΧΑΧΑΧΑ ΠΟΣΟ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΩ ΑΝ ΜΕ ΚΛΕΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 20:14

xtrail έγραψε:Ακόμα δεν το παρέλαβα...θα κάνω λίγο ακόμα υπομονή.
Λοιπόν τα πράγματα έχουν όπως σου τα είπανε τα παιδιά. Το navara έχει πίσω μπλοκέ το path όχι. Δεν γνωρίζω αν μπορεί να τοποθετηθεί κάποιο της ARB. Αυτό που φαίνεται πως έχει πιθανά είναι κάποιου τύπου traction control (κάτι σαν ψευτο lsd) που βοηθάει σε κάποιες light καταστάσεις.
Το βασικότερο είναι αυτό που ειπώθηκε:
το αμάξι αν μπει μέσα σε λάσπη ή άμμο και κολλήσει το βάρος του διπλασιάζεται, άρα για να σε τραβήξει κάποιος..............
Έχω παράδειγμα που Sorento κόλλησε (τάκαρε περισσότερο) και χρειάστηκανε 2 αυτοκίνητα ταυτόχρονα και με καλό συγχρονισμό για να βγει.
Ο δίσκος αν τον κάψεις από ζόρι δεν ειναι στην εγγύηση σε καμιά αντιπροσωπεία. Αντε να στον αλλάξουν αν ειναι πρόθυμοι και είσαι στα πρώτα χλμ. Συνήθως λένε πως δεν ήξερες από τετρακίνητα και τον ζόρισες.
Κανόνας 1: ελέγχουμε πάντα πριν περάσουμε ακόμα και αν ο μπροστινός μας τα κατάφερε χωρίς δυσκολία (οι λόγοι που το έκανε: πιο ελαφρύς, πιο εμπειρος, πιο κωλοφαρδος :D )
Κανόνας 2: Πριν σκεφτείς να βάλεις οτιδήποτε (μπλοκέ, εργάτη, κλπ) προπονήσου αρχικά σε light κατάσταση, μετά σε πιο δύσκολες ώστε να μάθεις τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου. ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ και ίσως και με κάποια αυτοκίνητα που να μπορούν να σε τραβήξουν.
Κανόνας 3: Ο δίσκος αν τον παραζορίσεις θα μυρίσει. Το σίγουρο ειναι πως δεν θα σε βγάλει απο εκεί που κόλλησες. Μάθε την μέθοδο τραμπάλα (μπρος πίσω κίνηση του αυτοκινήτου) χωρίς να το ζορίζεις και θα δεις αποτέλεσμα.

Προσωπικά δεν θα έβαζα μπλοκέ, αλλά όπως είπε κι ο bull μια καλή ποδιά και άντε και κανέναν εργάτη καλό (όχι φθηνιάρικο) για να μην χρειάζεται πάντα να ζητάς βοήθεια (να έχεις όμως υπόψη πως πάντα, καλό ειναι να έχεις μαζί κάποιο άλλο αυτοκίνητο)
ΜΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Μάιος 2007, 09:27

Εγώ για δίσκο έδωσα 450€ (με την έκπτωση όπως είπανε, αλλιώς 550€).
Για τις αλλαγές σε γρήγορα και αργά είναι συμβουλή. Στο manual λέει κάτω από κάποιες ταχύτητες και μόνο στα αργά σταματάς για αλλαγή. Και στο xtrail με είχαν συμβουλέψει να μην αλλάζω εν κινήσει και γενικά καθε λίγο και λιγάκι. Δεν νομίζω να σπάσεις κάτι, περισσότερο γιατί όλα γίνονται ηλεκτρονικά και με αυτά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.

Ο λόγος που το επέλεξα...
Κατά βάση οι χώροι και οι κάποιες παραπάνω δυνατότητες εκτός δρόμου σε σχέση με το xtrail. Σαν σχήμα δεν με τρελαίνει ειδικά το πίσω μέρος. Το μεγάλο μέγεθος με προβληματίζει γενικά, αλλά ελπίζω να μπορώ να μπαινω στα στενά που έμπαινα και με το xtrail χωρίς μεγαλύτερη δυσκολία. Σαφώς και η μεταπωλητική αξία είναι χαμηλά (ιδιαίτερο αυτοκίνητο, δεν πολυκυκλοφορεί, πολύ μεγάλο για αρκετούς κλπ), αλλά το παίρνω με το σκεπτικό να το κρατήσω μια 10ετια.
Ξέρω (ή μάλλον φαντάζομαι) πως όσο και να ταλαιπωρηθεί δεν θα ακουγεται τσικ μετά, όπως και ο προκατοχος του.
Επίσης αυτό που ειπώθηκε για τα σκαλοπάτια και εγώ δεν θα τα ήθελα, αλλά βλέπεις δεν μπαινω μόνο εγώ στο αυτοκίνητο :D .
Επίσης όπως σου είπανε και οι υπόλοιποι έτσι κι εγώ όταν πήρα το xtrail δεν σκεφτόμουν τόσο το εκτός δρόμου. Μετά μου ήρθε η όλη κατάσταση και διαπίστωσα πως αν θέλεις να κάνεις πραγματικά off-road, καλύτερα να πάρεις κάτι μεταχειρισμένο και φθηνό και ίσως και μικρό σε μέγεθος άρα ευέλικτο και να το φτιάξεις. Εκεί βέβαια δεν θα έχεις τις ανέσεις για ταξίδι, αλλά τέλεια λύση δεν υπάρχει.
Οι άλλες επιλογές που είχα στο μυαλό μου ήταν εκτός από αυτό το grand vitara (πολύ μικρότεροι χώροι, αλλά με δυνατότητα να το πουλήσω μέσα στην 5ετια χωρίς να χάσει πολύ αξία) και το sorento (με περισσότερους χώρους από το gv, με αρκετά μεγαλες δυνατότητες εκτός δρόμου, με προοπτική να κρατηθεί παραπάνω από 5ετια και μεταπωλητική αξία αρκετά χαμηλά)
Το καινούριο pajero σαφώς είναι πολύ καλή επιλογή αλλά με περισσότερα λεφτά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Lepes » 22 Μάιος 2007, 10:10

xtrail έγραψε: Μετά μου ήρθε η όλη κατάσταση και διαπίστωσα πως αν θέλεις να κάνεις πραγματικά off-road, καλύτερα να πάρεις κάτι μεταχειρισμένο και φθηνό και ίσως και μικρό σε μέγεθος άρα ευέλικτο και να το φτιάξεις. Εκεί βέβαια δεν θα έχεις τις ανέσεις για ταξίδι, αλλά τέλεια λύση δεν υπάρχει.

Μεταχειρισμενα LC,LR που και παει εκτος και παει και ταξιδι και ειναι και ανετα(λιγο το LR με τους αξονες ειναι δυσκολο).
Κατα τα αλλα το μονο κακο που βλεπω εγω στο Pathfinder ειναι οτι ειναι λιγο κυριλε για το βουνο(οχι οτι δεν παει αλλα δεν μπορεις να το γεμισεις και γρατζουνιες)..[/img]
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 10:50

ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΗΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ.........ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. Η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΕΠΕΡΝΑ Η ΝΙΚΣΣΑΝ Η ΜΠΕΜΠΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΛΕΕΙ ΝΙΣΣΑΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ. ΝΑ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΕΝΑ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΤΖΙΠΑΚΙ 2 ΧΡΟΝΩΝ. ΤΟΥ ΛΕΩ ΠΟΣΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ 85000 ΚΑΙ ΠΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΩΣΕΙΣ? 50 ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ? +ΤΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ.. ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ 10ΕΤΙΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ. ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙΣΤΕ ΚΑΤΙ ΣΑ ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΕΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΥΚΟΛΑ.ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΛΕ. ΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΥΠΟΒΑΛΟ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΤΕΣΤ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. Α ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΣΚΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ 120 ΕΥΡΩ. ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΩ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 200 ΕΝΑΣ ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΩ. ΚΑΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ.

ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΩΙΝ ΕΞΤΡΕΙΛ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΟΦΑΓΙΕΣ!!!!!!!!!!!!! ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΟΛΥ ΨΑΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΘ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΜΠΑ Η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΤΖΖΙΠ ΚΤΛ. ΚΟΙΤΑΝΕ ΠΟΛΥ . ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΚΕΙ(ΚΟΙΤΑΕΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ)!ΑΣΕ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΟΥΘΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ. (ΚΟΥΦΑ ΤΕΛΕΙΩΣ)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 11:12

Lepes έγραψε:
xtrail έγραψε: Μετά μου ήρθε η όλη κατάσταση και διαπίστωσα πως αν θέλεις να κάνεις πραγματικά off-road, καλύτερα να πάρεις κάτι μεταχειρισμένο και φθηνό και ίσως και μικρό σε μέγεθος άρα ευέλικτο και να το φτιάξεις. Εκεί βέβαια δεν θα έχεις τις ανέσεις για ταξίδι, αλλά τέλεια λύση δεν υπάρχει.

Μεταχειρισμενα LC,LR που και παει εκτος και παει και ταξιδι και ειναι και ανετα(λιγο το LR με τους αξονες ειναι δυσκολο).
Κατα τα αλλα το μονο κακο που βλεπω εγω στο Pathfinder ειναι οτι ειναι λιγο κυριλε για το βουνο(οχι οτι δεν παει αλλα δεν μπορεις να το γεμισεις και γρατζουνιες)..[/img]


ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΚΑΛΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΘ. ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙ?Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ? ΠΙΣΩ ΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. .. ΤΙ? ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΙ ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ. ΕΧΕΙ ΚΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΛΙΣ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΣΤΑ ΑΑΑΡΓΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΕ?

ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΟΥΜΠΙ ΛΟΚ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΤΙ ΗΤΑΝ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 22 Μάιος 2007, 12:10

Κατά την γνώμη μου, το δυνατό χαρτί του pathfinder για εκτός δρόμου, είναι ο κινητήρας του.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 22 Μάιος 2007, 12:10

Και εντός δρόμου,τα ψαλίδια
Τελευταία επεξεργασία από SKARTOS και 22 Μάιος 2007, 12:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Μάιος 2007, 12:19

ALOY έγραψε:ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΙ ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ. ΕΧΕΙ ΚΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΛΙΣ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΣΤΑ ΑΑΑΡΓΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΕ?

ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΟΥΜΠΙ ΛΟΚ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΤΙ ΗΤΑΝ?

Κάρο είναι αυτό που είχε ο παππούς μας για να κουβαλάει πατάτες.
Μερικοί (όχι λίγοι δυστυχώς) έχουν την τάση να λένε κάρο και την 4κίνηση 50:50. Υπό αυτή την έννοια έχεις και εσύ κάρο, μόνο που δεν είναι σαν του παππού σου :lol:
Σε σχέση με το Navara εσύ έχεις επιπλέον την επιλογή auto όπου το αμάξι πάει πισωκίνητο και αν σπινάρει πίσω δίνει κίνηση και μπροστά. Χρήσιμο στην άσφαλτο, ειδικά στο βρεγμένο.
Τώρα για πίσω μπλοκέ δε ξέρω τί παίζει στο Pathfinder.
Το Navara είχα την εντύπωση ότι έχει περιορισμένης ολίσθησης και όχι 100% μπλοκέ.
Βέβαια αν είδες κουμπάκι σε Navara, τότε πρέπει να ήταν για να κλειδώνει το πίσω διαφορικό. Ίσως να υπάρχει σε κάποιες εκδώσεις, δεν ξέρω.
Το L200 πάντως έχει μπλοκέ 100% πίσω με κουμπάκι.
Πρακτικά τώρα, αν και έχει ειπωθεί πολλές φορές, με 50:50 κίνηση και ελεύθερο πίσω διαφορικό ή περιορισμένης ολίσθησης, αν χάσουν πρόσφυση 1 τροχός μπροστά και ένας 1 τότε το αμάξι ακινητοποιείται.
Αν έχεις 100% μπλοκέ πίσω και έχεις πατήσει το σχετικό κουμπάκι, τότε αρκεί ο ένας πίσω τροχός να έχει πρόσφυση και προχωράς μια χαρά για να πας στη δουλειά σου (ή να κάνεις την ταρζανιά σου... ανάλογα).
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Μάιος 2007, 12:22

Γρηγόρη (skarte) σε πιστεύουμε, δε χρειάζεται να τα λες 3 φορές :lol: :lol:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες