Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Μάιος 2007, 12:24

Lepes κι εγώ σκεφτόμουν για μεταχειρισμένο από Γερμανία. Τα LR ήταν γύρω στα 22.000 ενώ LC κάτω από 25 ούτε για αστείο. Στο πρώτο με το τελωνείο κλπ θα έβγαινε κοντά στα 35 στο δευτερο πιάναμε τα 40 χαλαρά. Το βασικότερο κακό είναι η πώληση του ήδη υπάρχοντος, που για μετρητά στο χέρι μάλλον ούτε για αστείο, ενώ στις διάφορες άλλες αντιπροσωπείες έπιανε 12 με 15 και τελικά κλείσαμε στα 17 με την δικιά μου.
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο και να το έχεις καινούριο, όσο και να κοστίζει (εκτός και αν σου τρέχουν τα λεφτά από μπατζάκια και μανίκια) θα το λυπάσαι.
Για τα διαφορικά διάβασε στην διευθυνση που γράψανε τα παιδιά. Το path δεν έχει κάρο δεν έχει μπλοκέ, αλλά (πιθανόν) traction control δηλαδή φρενάρει τον τροχό που δεν έχει πρόσφυση, ωστε να μην μεταφερθεί εκεί η ροπή και γυρνάει ο τροχός στον αερα χωρίς νόημα. Αυτό βοηθάει σε κάποιες καταστάσεις.
Αντίθετα το navara έχει μπλοκέ πίσω ή αλλιώς κλείδωμα πίσω διαφορικού (κάπου ανέφερε κάποιος πως είναι lsd-περιορισμένης ολίσθησης και όχι μπλοκέ) αυτό ειναι το κουμπί που είδες
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 22 Μάιος 2007, 12:26

Ρέ παιδιά, κάτι έγινε και όταν πάταγα υποβολή, μου έβγαζε ένα " failed email - PHP", ........κάτι τέτοιο τέλοσπάντων. Δέν φταίω εγώ :cry: :cry: :cry: :cry:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Μάιος 2007, 12:39

Καποιο τεχνικό προβληματάκι, το έβγαλε και σε μένα....
Η διαφορά με το navara είναι ότι ενώ είναι και τα δύο πισωκίνητα, το navara δεν έχει το auto, που κάνει αυτό που είπε ο Pajerinho. Έχει το μπλοκάρισμα 50/50, το αργό και το μπλοκέ (στην πιο ακριβή έκδοση μόνο) και φυσικά τον πισω άκαμπτο άξονα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 14:17

δΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΑΘ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΟΙΚΟΣ ΜΕΤΙΟ? ?ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ? ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΤΑ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΧΩΡΟΥΣ ΚΤΛ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΡΕΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΑ..
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 14:20

xtrail έγραψε:Καποιο τεχνικό προβληματάκι, το έβγαλε και σε μένα....
Η διαφορά με το navara είναι ότι ενώ είναι και τα δύο πισωκίνητα, το navara δεν έχει το auto, που κάνει αυτό που είπε ο Pajerinho. Έχει το μπλοκάρισμα 50/50, το αργό και το μπλοκέ (στην πιο ακριβή έκδοση μόνο) και φυσικά τον πισω άκαμπτο άξονα.


ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΜΟΧΛΟ.2WD>AUTO>4WH>>4WLO
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Μάιος 2007, 16:09

Βρε ALOY κανένας δεν είπε πως είναι μέτριο. Απλά δεν έχει τόσο μεγάλες δυνατότητες όσο τουλάχιστον δείχνει η διαφημιση(σκαρφαλώνω παντού και τίποτα δεν με σταματάει), αλλά και να είχε μάλλον δεν θα τις εκμεταλευόσταν.
Χωρίς να ξέρω το σημείο που λες πως κόλλησες, μου ακούγετε πως και με LC τα ίδια αποτελέσματα θα είχες. Κανένα δεν είναι υπερόπλο.

Εντός δρόμου το ότι δεν έχει άξονα κάνει το ταξίδι άνετο όσο και σε επιβατικό. Αν οδηγήσεις κάποιο με άξονα και σε κάπως άσχημο δρόμο(80% των ελληνικών δρόμων) θα καταλάβεις τι εννοώ. Η ελευθερία άρθρωσης θα σου χρειαστεί σε καταστάσεις που το πιο πιθανό θα χρειαστούν σπάνια, αρά καλά και τα ψαλίδια.
Επίσης τα επίπεδα θορύβου ακόμα και στο diesel ειναι παρα πολύ χαμηλά ακόμα και στο ρελαντί (όσο μπόρεσα να ακούσω).
Η ποιότητα χωρίς να είναι κακή, δεν είναι αυτή ενός αυτοκινήτου που κοστίζει 44000€ και περιμένει ο άλλος της παναγιάς τα μάτια. Για εμένα προσωπικά είναι μια χαρά. Κάποιος που θέλει να πουλάει μούρη του προτείνω το εξής τετρακίνητο !!!!! :D :D :D Jaguar X-Type 2.5 V6 4x4 από 38500€!!!! ή Alfa Romeo Crosswagon Q4 1.9 J.T.D. Distinctive περίπου από 37000
Εκτός δρόμου μείον, θα έλεγα το μεγάλο μέγεθος (μήκος) ειδικά αν χωθείς σε στενό αδιέξοδο!!! Αυτό ισχύει βέβαια και σε άλλα (LC, LR). Επίσης σε αναχώματα υπάρχει ο κίνδυνος του να βρει η κοιλιά, αλλά κι εκεί αν ξέρεις να το χειριστείς και έχεις και χώρο, θα περάσεις σχετικά ευκολα. Αν η απόσταση ειναι 25εκ. τότε περνάς από πολλά πολλά σημεία χωρίς τον φόβο να βρεις από κάτω.
Το βάρος πιθανόν να είναι πρόβλημα σε πολύ χιόνι ή και βαθιά λάσπη αφού θα βυθιστεί πιο εύκολα από άλλα. Κι εκεί η τεχνική θα βοηθήσει επίσης.
Για τα ελαστικά είμαι σίγουρος πως με κάποιο καλό ΑΤ περνάς ευκολότερα κάποια σημεία.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΜΟΧΛΟ.2WD>AUTO>4WH>>4WLO
Αν λες για το ναβαρα σίγουρα δεν έχει το auto
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 22 Μάιος 2007, 17:52

Συντεκνε προσπαθω να στειλω μυνημα αλλα με πετα εξω, γι¨αυτο μονο λιγα μπορω να πω ....προσεξε εκει στο συνεγειο ειδικα της NISSAN ,αμαν κανουνε τα κολοπαιδα να βουτηξουνε πραμα, μπορει να μην εχει πραμα και να σε φεσωνουνε ,εμενα ηθελαν να μου αλλαξουν λαδια και δεν ειχα κανει ουτε 300 χιλιομετρα.... ετσι λεει για προληπτικο ελενγχο ....τσαπρπρ του λεω μη σε φορτωσω μαζι με τα προβατα!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 18:10

EAGLE2 έγραψε:Συντεκνε προσπαθω να στειλω μυνημα αλλα με πετα εξω, γι¨αυτο μονο λιγα μπορω να πω ....προσεξε εκει στο συνεγειο ειδικα της NISSAN ,αμαν κανουνε τα κολοπαιδα να βουτηξουνε πραμα, μπορει να μην εχει πραμα και να σε φεσωνουνε ,εμενα ηθελαν να μου αλλαξουν λαδια και δεν ειχα κανει ουτε 300 χιλιομετρα.... ετσι λεει για προληπτικο ε
λενγχο ....τσαπρπρ του λεω μη σε φορτωσω μαζι με τα προβατα!!!!




Ε ΟΧΙ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΗΣΑ ΗΣΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑ ΑΦΟΥ ΠΑΤΙΝΑΡΕ ΡΕ ΣΑ ΤΡΕΛΟ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ...
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 22 Μάιος 2007, 18:28

Βρε συ μπας και το δουλεψες πανω απο τις 2000 στροφες , αν το δουλευες παραπανω απο τις 2000 εκει που χες κολλησει ,δεν επροκειτο να ξεκολλησει με τιποτα ,αυτο ειναι πετρελαιο και μονο στις 2000 βγαζει τη μεγιστη δυναμη , αν δουλευε παραπανω θα χονοτανε ολο και πιο βαθια...
ακριβως 2000 επρεπε να καρφωσεις τη βελονα του στροφομετρου...
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 18:42

ΣΤΙΣ 2000 ΕΣΒΗΝΕ..ΑΛΛΑ ΔΕ ΚΟΥΝΟΥΣΑΝ ΡΕ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΝ ΕΚΑΨΕ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕ ΟΤΙ Κ ΝΑ ΤΑΝ ΚΑΙ LC K LR ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΕΝΕ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 20:09

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΕΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΖΙΜΝΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΑΚΙ. ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ. ΕΙΧΑΝ ΡΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΚΡΑΣΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ 60 Η ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΝΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΜΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΦΑΩ ΚΑΝΑ ΑΞΟΝΑ. ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΠΕΡΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΤΙΣ ΧΩΜΑΤΗΝΕΣ (ΣΤΗ ΝΕΑ ΧΩΡΑ)ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑ ΚΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΜΕ ΣΟΥΖΟΥΚΙ GV 1600. ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΥΣΕ ΑΥΤΕ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΗΓΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ(ΚΡΟΣΑΚΙΑ) ΠΗΓΕΣ? ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΠΗΓΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΠΙΣΩ. ΚΑΛΟ?????
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 22 Μάιος 2007, 20:15

Kατσε ρε συντεκνε αυτο ειναι αλλο! Σπινιαραν ή απλα δεν κουνουσαν καθολου οι τροχοι ,αν σπινιαραν απλως το μπλοκε διαφορικο θα σε εβγαζε ανετα ,οπως εβγαλε εμενα απο μια αμμουδια που ημουνα φορτωμενος, αν ομως δεν κουνουσαν μαλλον κατι αλλο θα συνεβει , απο κει μεσα δεν εβγαινε μαλλον κανενα τετρακινητο, καλα ηθελα να ξερα το σημειο ,εκνευριστηκα τωρα και θα θελα καμια μερα να παμε παρεα εκει, ετσι για να του σπασουμε τον τσαμπουκα!!
Την κυριακη δεν μπορεσα να ρθω γιατι πηγα στην προτομη του ηλιακη του πιλοτου και μετα εμπλεξα σε ενα συγγενικο σπιτι και δεν προλαβα, αλλη φορα που θα βαλουμε κι εργατη!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 20:19

ΠΩ ΡΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!! ΕΙΣΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ!! ΕΚΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ Η ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ..ΜΑΖΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ.Ε?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 20:22

Ε ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑΚΑΡΗΣΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΡΟΔΑ ΑΕΡΑ ΗΤΑΝ Κ Μ2 ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ. ΑΣΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΚΕΙ..
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 22 Μάιος 2007, 20:32

ΠΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ!!! ΑΛΛΑ ΜΕ 7ΜΠ ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ! ΧΑΧΑΧΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες