Κοτερισια μεγαλε ναι! 220km! Εγω το χρησιμοποιω για φορτωμα με προιοντα και ανθρωπους σε δυσβατους παντως δρομους! Εσυ καταλαβα οτι το θες και για μουρη, καλως γιατι και γι'αυτο κανει απο τις εκδοσεις se και πανω, αν θες και μπλοκε διαφορικα παρε τη se plus με γαντζους στο χωρο φορτωσης! Θα εκπλαγεις με το 200αρι τοσο ποσο ανετα θα ροπιαζει πανω σε χιονια και αμμο και με τα εργοστασιακα 255 continental all-season παει καλα, αλλα πιστευω πως με μια αλλαγη στη γομα σε 265/70 R16 ΒFGOODRICH ALL-TERRAIN θα το κανει απλα "αρμα"!!
Τωρα βεβαια για το δικτη ταχυτητας των goodrich δεν ειμαι σιγουρος αν θα εχει συμβατοτητα με την τελικη του αυτοκινητου, νομιζω πανε μεχρι 170!?????
Οσο για το καπακι το λεει η λογικη και η φυσικη πως οταν καλυψεις ενα κενο χωρο σε κατι που τρεχει τοσο πολυ και ζυγιζει τοσο πολυ με ενα πολυεστερικο καπακι και πλαστικα roll-bar εννοειται οτι θα υπαρχει βελτιωση! Εδω ενα παραθυρο αν αφησεις ανοικτο στην εθνικη αυξανεις την καταναλωση! Φαντασου τον ανοικτο χωρο στην καροτσα!!! Αλλα σου συνιστω οχι το μεγαλο το hard -top που ειναι παρα πολυ βαρυ. Μιλαω για τα επιπεδα που απλα κλεινουν την καροτσα και εχουν μια αεροδυναμικη επιφανεια και που συνδιαζονται με συμπαγη πλαστικα roll-bar. H εταιρεια angi εχει βγαλει ενα φανταστικο απο εμφανισης τουλαχιστον τετοιο καπο και μπορει να το δεις στο site!
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩς ΑΚΡΙΒΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΤΟΥ NAVARA ΑΚΟΥ 1600 ΕΥΡΩ!! το καπακι με roll-bar!!
OΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΚΟΜΑ ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΑΚΙ ,Ε!! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑΡΙ!!
ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΛΕΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ NAVARA??