Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 23 Οκτ 2007, 23:49

SHADOW200 έγραψε:Δεν φαντοζομαι οτι ειναι αυτο , αλλιως τι νοημα θα ειχαν τα διπλα διαφορικα αν δεν μπορεις να να στριψεις ?? Αν δηλαδη εισαι σε εναν ανηφορηκο ανωμαλο λασπωδη δρομο με στροφες δεν μπορεις να εχεις τετρακινηση ?? Τοτε τη νοημα εχει τελως παντων η τετρακινηση ?? Το ζητημα ειναι να μην τα βαζεις τη στιγμη που στριβεις , οχι να μην στριβεις , αλλιως τι νοημα θα ειχαν αν πηγαιναν μονο ευθεια?
Αυτο που λες ειναι το μπροστινο LOCKER , ΔΗΛΑΔΗ οταν ειναι κλειδωμενο το μπλοκε μπροστα δεν επιτρεπεται να στριβεις , οχι με τετρακινηση προς θεου , αλλιως να τα πεταξουμε να παρουμε γουρουνες !!!


Φιλε SHADOW200 εχεις απολυτο δικιο,ειναι πολλοι που το συγχεουν με το λοκερ(μπροστα) το οτι δεν μπορεις να στριψεις με κοντα,ειναι και αυτος ενας μυθος που πρεπει να καταρριφθει!
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 24 Οκτ 2007, 09:32

Το μπέρδεμα ίσως έγινε γιατί είπα δεν στρίβουμε... Εννοείται πως όταν η πρόσφυση ειναι μικρή βάζει και αργά και πας κανονικά και στρίβεις κλπ...Οταν όμως έχεις πρόσφυση καλό είναι να μην πας αμέσως σε αργά. Βάζεις αυτόματο (αν υπάρχει) ή έστω 4Η. Οπως είπε κι ο Αργύρης και με αυτό σε χωματόδρομους μια χαρά πας.
Για το λόκερ -απο όσο έχω δει- το βάζεις για να περάσεις τα δύσκολα και μετά το βγάζεις
Για το δε πέταγμα που αναφέρεις επειδή μου έχει τύχει φίλος να πάθει ζημιά σε τέτοια περίπτωση (δεν άφησε και το πόδι απο το γκάζι με αποτέλεσμα να σκάσει και οι τροχοι να γυρνάνε) δεν θα το κάνω παρά μόνο σε ανάγκη.
Με το xtrail μη έχοντας αργά ή ροπή, αναγκαζόμουν να φύγω με φόρα και ίσως και να κάνει πέταγμα με μόνο σκοπό να μην μείνω ή να αναγκαστώ να ξανανέβω την ανηφόρα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Οκτ 2007, 16:04

και τι συμβαινει δηλαδη μπορεις να κανεις τι ζημια?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Οκτ 2007, 16:54

Παιδες η συμπεριφορα με 4Η και 4L είναι ίδια. Αν θέλει κάποιος να δει την διαφορα αναμεσα στην πισω κίνηση και στην τετρακίνηση με κλειδομένο το κεντρικό(αν υπάρχει) ας πάει σε μια αλάνα και κανει μια επιτόπου στροφή πρώτα με πισω κίνηση και μετά με τετρακίνηση. Κάντε το και μετά θα καταλάβεται απόλυτα γιαα το τι λέμε εδω μέσα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό bull » 24 Οκτ 2007, 18:47

ALOY έγραψε:και τι συμβαινει δηλαδη μπορεις να κανεις τι ζημια?


Σκάσιμο κάτω μετά απο αναπήδηση του αυτοκινήτου κι ενώ οι τροχοί σπινάρουν= κομμένο ημιαξόνιο κλπ
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 24 Οκτ 2007, 20:20

Αργυρη στο δυσκολο ανηφορικο πετροδρομο που σου ελεγα στο χωριο μου , οταν εβαλα 4Η , μια χαρα εστριβε μη σου πω οτι της επερνα και πιο καλα τις στροφες , τωρα αργα δεν χρειαστηκε να βαλω γιατι το NAVARA ειναι θηριο ..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: !
Αλλα οταν πειραματιστηκα μια στιγμη με το φορτιο που ειχα τις προαλλες με τα τσουβαλια , στην πρωτη αργα το αμαξι καλα καλα δεν ξεκινουσε απο την περισσια δυναμη που ειχε , λες και ηθελε αλλα ενα τονο για να καταλαβει .,,, με το απλο αφημα του συμπλεκτη πηγαινε , τωρα θα μου πεις με συμπλεκτη εφευγε και με μονο διαφορικο , τι να σου πω δεν ξερω θα πειραματιστω παλι με την πρωτη ευκαιρια, με φορτιο και δευτερα αργα.
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 01 Νοέμ 2007, 22:23

Αργυρη γερα και Χροννια σου Πολλα !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 02 Νοέμ 2007, 07:56

Χρόνια πολλά και απο εμένα Αργύρη. Με υγεία και ευτυχία.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό bull » 02 Νοέμ 2007, 11:53

Χρονια πολλα κι απο μένα Αργύρη... :occasion6:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 02 Νοέμ 2007, 15:14

thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Νοέμ 2007, 16:28

Χρόνια πολλά έστω και λίγο καθυστερημένα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 04 Νοέμ 2007, 21:00

ευχαριστω πολυ!! τα δωρα μου με κουριερ..! και ξερετε τι θελω??? λοκερσ μπροσ πισω ενα εργατη εμπροσ και ενα κιτ ψηλωματος αααα και μη ξεχασω τα λαστιχακια θα μου τα στειλει ο γιωργακης!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 16 Νοέμ 2007, 14:27

Πρώτη αλλαγή λαδιών, 7λτ μαζί με φίλτρο λαδιού και 2 μπουκαλάκια καθαριστικά καυσίμου (γενικά δεν τα πάω αυτά αλλά τελως πάντων) κόστος 100€...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 17 Νοέμ 2007, 21:19

και φιλτρα? απο την πρωτη αλλαγη?? πολυ παραξενα... εισαι σιγουροσ??? 100 ε??? πολλα μ φαινωνται εγωλιγοτερο απο 80 ειχα δωσει στο πρωτα λαδια.. στο πρωτο μικρο ενταξει
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 19 Νοέμ 2007, 09:59

Οτι το φίλτρο αλλάχτηκε είμαι σίγουρος καθώς περίμενα να δω αν θα αλλαχτεί και αν θα πάρει πραγματικά τα 7 λίτρα λαδιού΄.
Κάνοντας έναν πρόχειρο υπολογισμό
7λτ*8-9€= περίπου 60€
Φίλτρο λαδιού (χωρίς να ξέρω τιμή αφού δυστυχώς είχε πρόβλημα το δίκτυο και δεν πήρα αναλυτική απόδειξη) =20€
Τα δύο καθαριστικά 20€
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες

cron