Λοιπον εχουμε και λεμε , NISSAN TITAN κινητηρας V8 317 HP KAI 53 KILA ΡΟΠΗΣ (MHΝ ξεχνιομαστε το NAVARA 50, AXAXXAXA)!
To ΝISSAN TITAN το ειδα προσφατα στα Χανια γιατι υπαρχουν καμποσα στην Αμερικανικη βαση . Το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχει φτιαχτει με προδιαγραφες φυσικα της NISSAN αλλα για χρηση σε αμερικανικες συνθηκες , δηλαδη μεγαλου κυβισμου μοτερ 5.6 λιτρων και σχετικα λιγα αλογα για αυτον τον κυβισμο , ωστε να εχουμε τη μεγιστη αξιοπιστια !!
Εχεις ομως 3 μεγαλες σκιες σαν αυοκινητο , που για εμενα τουλαχιστον δεν θα διεπρατα ποτε το ολεθριο λαθος να το παρω..... Ξεκιναμε....
α) Ειναι αυτοκινητο που δεν εισαγεται απο τη NISSAN Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ επισημα , οπως αλωστε και απο τη NISSAN EUROPE , αυτο συνεπαγεται οτι τα ανταλακτικα θα ειναι δυσευρετα και χρονοβορα στην παραδοση τους καθως και ακριβα !! Σερβις θα εχεις παντως !!
β) Η τιμη του σαν αυτοκινητο επειδη ερχεται μονο με παραεισαγωγη θα ειναι υψηλη ,λογω των μεσαζοντων που υπαρχουν θα ειναι οπως οι τιμες για καθε αμερικανικο φορτηγακι γυρω στα 40-45 χιλιαρικα ισως και παραπνω για καινουριο !!
γ) ειναι βενζινα και οτι αυτο συνεπαγεται για τη χρηση του ! Για μενα εκτος απο το κοστος χρησης προβλημα αποτελει και το μοτερ , κανεις δε θα ηθελε να οδηγει ενα αμαξι που εχει φτιαχτει για φορτια και off-road χωρις πετρελαιοκινητηρα !!
Ολα αυτα οι υπευθυνοι της NISSAN τα ειδαν και το 2009 θα βγαλουν την εκδοση NISSAN TITAN DIESEL KONTA STA 300HP και τοτε πραγματικα θα κλαψει πολυ κοσμος γιατι θα χρησιμοποιησει και κινητηρες τΗς LANDROVER V8 και ετσι θα βρισκουμε κι εμεις ανταλακτικα στην Ελλαδα !!
Αλλα αν ντε και καλα θες αμερικανια εδω και τωρα η καλυτερη προταση η οποια κανει το TITAN να κλαει ειναι το DODGE RAM CUMMINS DIESEL , με κοστος γυρω στα 40 χιλιαρικα !! Δες και τα βιντεακια για να δεις οτι τα 91 κιλα ροπης του DODGE στις 1400 στροφες κανουν το TITAN αλοιφη.......
http://www.youtube.com/watch?v=iKFH1qey4QA
http://www.youtube.com/watch?v=DFoMAKIszzw