Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PITBULLAKOS Ο ΤΡΑΚΤΟΡΑΣ !!!

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 20 Νοέμ 2008, 23:20

Off-roader έγραψε:Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι??Χωρίς να είμαι εριστικός φυσικά...εσείς δλδ παίρνετε ένα SUT για το γκάζι του...?Γιατί το τελευταίο που θα με ενδιέφερε εμένα θα ήταν η επιτάχυνση και η τελική σε ένα τέτοιο όχημα...Πρώτα από όλα πάει η αξιοπιστία και μετά οι δυνατότητες του στο χώμα...έτσι το βλέπω εγώ...



+1
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 20 Νοέμ 2008, 23:43

Τωρα ειπες μεγαλη και ιστορικη κουβεντα !
Η αληθεια ειναι οτι οταν ο οποιοσδηποτε κοιταζει ενα μεγαλο 4χ4 ειτε φορτηγακι ειτε SUV αυτο που στο υποσεινηδειτο του σκεφτεται δεν ειναι ουτε τα γκαζια του ουτε οι δυνατοτητες εκτος δρομου , αυτα τα σκεφτεται αφου μπει μεσα και δει οτι τα τερατα αυτα εχουν κοινα χαρακτηριστικα με αλλα αυτοκινητα ,π.χ τιμονι ,πετάλια . Οταν ομως το κοιτας απο εξω αυτο που σκεφτεσαι ειναι η αξιοπιστια και η αντοχη ... ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Νοέμ 2008, 20:34

Εγώ πάντως αν δεν με υποχρέωνε η δουλειά ας πουμε, SUT δεν θα επαιρνα ποτέ για εκτος δρομου... Μιλάμε τ'αμάξια είναι τεράστια...
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό Off-roader » 21 Νοέμ 2008, 21:05

Κοίτα αν σκεφτείς όμως ότι τα SUT έχουν δυνατότητες εκτός δρόμου πολύ ακριβότερων αυτοκινήτων...συμφέρει!!!
Άβαταρ μέλους
Off-roader
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 17:46

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Νοέμ 2008, 22:20

Σαν ποιά ας πούμε? Μάλλον λάθος κάνεις (με το συμπάθειο... :) )
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό Off-roader » 22 Νοέμ 2008, 00:23

σκέψου τι δυνατότητες εκτός δρόμου έχει ένα SUT των 30000 ευρώ (πάνω κάτω όλα εκεί κυμαίνονται)...και τι δυνατότητες έχει ένα SUV των 30000 (RAV4, Outlander, Maverick, Tiguan, Vitara etc)
Και μόνο το ότι έχουν αργά φτάνει...γενικά θεωρώ ότι τα SUT είναι μια αρκετά συμφέρουσα επιλογή...
Άβαταρ μέλους
Off-roader
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 17:46

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Νοέμ 2008, 08:07

Μα νομίζω πως τετοιου είδους αυτοκίνητα γίνανε δημοφιλή γι' αυτό το λόγο που αναφέρει ο Off-roader. Κάποιοι που μπορούσαν να δικαιολογήσουν επαγγελματικό, αντί να έχουν ίσως και 2 αυτοκίνητα, παίρνουν 1, το οποίο δεν μοιάζει πιά τόσο σαν φορτηγάκι (εσωτερικά), χωράει μια οικογένεια, έχει πολυτέλεια, έχει χαμηλά τέλη και έτσι ικανοποιεί περισσότερες ανάγκες. Αν και αρκετοί το μετάνιωσαν λόγω του μεγέθους τους που τα κάνει δυσκολομετακίνητα εντός και εκτός πόλης, σε στενά σημεία.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό sifounas » 22 Νοέμ 2008, 09:22

πολλοί θα ήθελαν να αγοράσουν 'ενα διπλοκάμπινο αλλά δεν μπορούν λόγω αντικειμενικών δυσκολιών(άδεια για αγροτικό,επαγγελματικό,πετρελαιοκίνηση σε αθήνα,θεσσαλονίκη).
pitbullako,δεν εννοούσα οτι το αυτοκίνητο δεν κάνει για εκτός δρόμου αλλά ότι στα πολύ δύσκολα κομμάτια ευνοούνται τα οχήματα που είναι ποιο μαζεμένα και με σαφώς μικρότερο βάρος.
θέλω να πω δηλ,η φιλοσοφία της κατασκευης ταιριάζει περισσότερο σε επιβατικό,ταξιδιάρικο όχημα(ελαστικά,ανάρτηση,εσωτερικός διάκοσμος,δύναμη) παρά σε καθαυτού όχημα 4χ4.και βεβαιως δεν θα πει όχι αν του φορτώσεις ένα τόνο πράγματα και πας αθήνα-θεσσαλονίκη πολύ άνετα.εγώ του φορτώνω 800 κιλά ελιές και πάω άνετα μες το χωράφι.
απλά τα περισσότερα που βλέπω τα χρησιμοποιούν ως επιβατικά
Άβαταρ μέλους
sifounas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 08:24
Τοποθεσία: ΦΘΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό Gerkules » 22 Νοέμ 2008, 10:36

KAΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ.ΕΧΩ ΝAVARA D40 171HP.ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1ΜΗΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΟΞΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΓΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΡΓΕΙ (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΒΑ).ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ NAVARA ΑΡΧΗΣΕ ΝΑ ΣΤΡΗΒΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΛΑΣΤΙΧΑ.ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑΤΕ,ΤΑ ΚΥΜΗΟ ΑΤ ΤΙ ΛΕΝΕ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?
Άβαταρ μέλους
Gerkules
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2008, 21:22
Τοποθεσία: KOS

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 22 Νοέμ 2008, 11:28

Gerkules έγραψε:KAΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ.ΕΧΩ ΝAVARA D40 171HP.ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1ΜΗΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΟΞΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΓΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΡΓΕΙ (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΒΑ).ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ NAVARA ΑΡΧΗΣΕ ΝΑ ΣΤΡΗΒΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.


??????????πλακα κανεις
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 22 Νοέμ 2008, 11:46

sifounas έγραψε:πολλοί θα ήθελαν να αγοράσουν 'ενα διπλοκάμπινο αλλά δεν μπορούν λόγω αντικειμενικών δυσκολιών(άδεια για αγροτικό,επαγγελματικό,πετρελαιοκίνηση σε αθήνα,θεσσαλονίκη).
pitbullako,δεν εννοούσα οτι το αυτοκίνητο δεν κάνει για εκτός δρόμου αλλά ότι στα πολύ δύσκολα κομμάτια ευνοούνται τα οχήματα που είναι ποιο μαζεμένα και με σαφώς μικρότερο βάρος.
θέλω να πω δηλ,η φιλοσοφία της κατασκευης ταιριάζει περισσότερο σε επιβατικό,ταξιδιάρικο όχημα(ελαστικά,ανάρτηση,εσωτερικός διάκοσμος,δύναμη) παρά σε καθαυτού όχημα 4χ4.και βεβαιως δεν θα πει όχι αν του φορτώσεις ένα τόνο πράγματα και πας αθήνα-θεσσαλονίκη πολύ άνετα.εγώ του φορτώνω 800 κιλά ελιές και πάω άνετα μες το χωράφι.
απλά τα περισσότερα που βλέπω τα χρησιμοποιούν ως επιβατικά


Το θέμα είναι τι θέλεις απο το αυτοκίνητο.Σε κλειστά μέρη σίγουρα ένα 4χ4 με μικρό μεταξόνιο έχει σοβαρό πλεονέκτημα,όμως σε μεγάλες λασπωμένες διαδρομές,πολλή ανηφορικά κομμάτια που χρειάζεται δύναμη νομίζω οτι τα πράματα αλλάζουν.
Και τελικά όπως βολεύεται ο καθένας.

Υ.Γ.Μην ξεχνάμε σε δύσκολα μέρη

http://www.arctictrucks.com/Pages/1370

http://www.youtube.com/watch?v=61eI10dj2n0
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 22 Νοέμ 2008, 17:59

Ωραιες φωτογραφιες pitbullako !!
Ναι μωρε κοιταξε να δεις ομως τα ARCTIC TRACKS ειναι οχηματα τα οποια ειναι φτιαγμενα του κερατα , αλλα κορωνοποια ,τεραστια λαστιχα κ.τ.λ , απο οτι καταλαβα οι συνομιλητες μιλανε περισσοτερο για εργοστασιακα μοντελα .
Παντως αν και σαν πρωτη οψη το NAVARA μοιαζει και εδω που τα λεμε ειναι λιγακι δυσκινητο , ωστοσο εκτος δρομου δεν ειναι τοσο κακο , αντιθετα σε καποια κομματια το βαρος του ειναι πλεονεκτημα !
Εγω προσωπικα του εβρισκα ενα μειονεκτημα παλιοτερα οσον αφορα την ελλειψη ηρεμιας στις χαμηλες στροφες , ομως με το extra προγραμμα που εισηχθει, το NAVARA κανει απιστευτα ανεβασματα σε σημεια οπου και αλλα ευκινητα τετρακινητα ζοριζονται !!
Τωρα για φορτιο τραβηγμα ειναι πολυ καλο και γκαζιαρικο επισης !
Σε μια φωτογραφια στα ARCTIK TRUCKS το ειδα με λαστιχα DICK CEPEK ,τι λαστιχα ειναι αυτα ,εχουν κατι το ιδιαιτερο ?
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

DODGE

Δημοσίευσηαπό Gerkules » 22 Νοέμ 2008, 20:10

KAΛΗΣΠΕΡΑ PITBULLAKO.ΕΑΝ ΒΑΛΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΡΟΔΕΣ ΑΤ-38 ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ Η ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΟ?
Άβαταρ μέλους
Gerkules
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2008, 21:22
Τοποθεσία: KOS

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 23 Νοέμ 2008, 00:25

Εγω παντος απο την καινουρια χρονια για επαγγελματικο σκεφτομαι ενα DODGE σε πετρελαιο φυσικα , ετσι για την γκ....α αλλα και για να μπω στο ματι καποιον, το εχει ενας φιλος και το εχω οδηγησει ειναι πολυ καλο και πολυ βαρυ .Οποτε του χρονου θα τα ξαναπουμε με καινουριο εργαλειο :) :) :) :) :) :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 23 Νοέμ 2008, 13:50

lANDCRUISER τρελε πετα την Π.Α.Ε !!!
ΤΟ DODGE RAM DIESEL εχει μικτο βαρος πανω απο 4 τονους και για να το αποκτησεις θα πρεπει να δηλωνεις τουλαχιστον 12.000 ευρω αγροτικο ή επαγγελματικο εισοδημα , πρεπει δηλαδη να εισαι κατα κυριο επαγγελμα αγροτης ή εργολαβος ... αλλιως ... αν απαγγελεσε κατι αλλο και δηλωσεις και το εισοδημα που σου ειπα ταυτοχρονα ....τοτε Αληλουια ...θα πληρωνεις τετοια φορολογια, που ακομα και χρυσαφι να κουβαλας με το DODGE RAM παλι δε θα βγαινεις !!!!
Επιπλεον ειναι ενα οχημα το οποιο απαιτει επαγγελματικο διπλωμα και ταχογραφο !!! Αν δηλαδη το λες στα σοβαρα εγω θα σου προτεινα να παρεις ενα UNIMOG , που θα σου ρθει φτηνοτερα :D
Ξανασκεψου το ...και μεινε καλυτερα στα δερματινα καθισματα ή παντρεψου μια γυναικα που ειναι εργολαβινα με θεορατες μπρατσαρες και γαμπες σαν μπαλες του μποουλινγκ και γραψε το στο ονομα της ,ετσι κι αλλιως θα χρειαζεται για να την κουβαλαει αυτην και το βυτιο πετρελαιου !! αχαχαχαχαχ
Αυτα τα οχηματα ειναι ... μονο για μενα... το σκληρο !!!! :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες