Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara D40 200 ps VS mitsu L 200

E

Δημοσίευσηαπό tornados » 04 Ιούλ 2010, 22:05

εγω απλως ειπα οτι αυτη τη στιγμη τα χιουνται ειναι οτι ηταν η τουοτα πριν 20 χρονια,πολυ απλα ρωτας καποιον που εχει χιουνται και θα δεις οτι θα σου πει οτι δε χαλανε,κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι ντενεκεδες,αλλα τα τουοτα οταν κατελαβαν τη αγορα τι ητανε σε σχεση με τα γερμανικα?ηταν πιο βαρια?ειχαν καλυτερες λαμαρινες?ακομη και τωρα λεγεται,σκαφος γερμανικο μηχανη γιαπωνεζκη...τωρα για μερσεντες που ειπες η αουντι,δεν εχεις παρα να ρωτησεις τι κλαμα εχουν ριξει αυτοι με τα μερσεντες(μια φορα ειχα παει σε μια αντιπροσωπεια να κανω και εγω το κομματι μου και κοντεψα να φαω ξυλο και εγω,δερνανε κατι υπαλληλους κατι χωριατες που πηραν μερσεντες και πηγαιναν μετα με τα ποδια),η να στειλεις μειλ στους 4 τροχους να σου επιβεβαιωσουν παλια δημοσιευματα για το οτι η μερσεντες απο τη συνεργασια της με την κραισλερ κοντεψε να κλεισει με τα προβληματα αξιοπιστιας,μαλιστα ειναι ηδη πουλημενη κατα ποσοστο σε αραβα,ισως ειναι τα πιο προβληματικα αυτοκινητα που κυκλοφορουν και κανουν προσπαθεια να πιασουν την παλια αξιοπιστια τους,τα αουντι αλλο θεμα,τεραστιο ιστορικο ηλεκτρονικων βλαβων κλπ,οτι πιο αναξιοπιστο μπορουν να αγορασουν πολλα!!!χρηματα,και αυτα που λεω τα ξερει οποιος απλα διαβαζει 4 τροχους η αλλα εντυπα,απλως για τα χιουνται ανεφερα γιατι ενω ειναι νεοι σχετικα δεν εχουνε προβληματα ουτε στα τετρακινητα μεγαλα μοντελα και μαλιστα ουτε στα ντιζελ τους,τωρα για τα τζιπ που λετε πια ειναι τα καλυτερα,επειδη ειμαι ορεινος με φιλους που οδηγουν σε χιονια(οπως και εγω)για χρονια,και με περιστατικα μπροστα στα ματια μας με x5 με τουαρεγκ με all time τετρακινησεις(rav4,χοντα,κλπ)/λοιπον με m+s ελαστικα τα all time και χ5 δεν πανε εκει που παω εγω με το απλο αστρα,τα τετρακινητα με φαρδια λαστιχα δρομου απλα δεν μπορουν να ξεπαρκαρουν απο ενα χιονοδρομικο κεντρο οπου φτασανε μετα βιας,σε τζιπ τα καλυτερα ειναι κατι παλια suzuki 1300,τα feroza,landa,και γενικα οτι ειναι ελαφρυ και εχει στις τεσσερις γωνιες τους τροχους,και αντε η ανηφορα η κατηφορα οπου ενω τα τετρακινητα την ανεβαινουν και κατι ιδιοκτητες νομιζουν οτι ειναι και τετρασταματητα στον κατηφορο?γενικος ολα αυτα τα βαρια οχηματα το χειμωνα οταν κατεβαινουν δρομο με χιονι ειναι μονιμως στα χαντακια,τελος για τους μηχανικους που χαλανε για να κανουν μετα,το ξαναειπα,δε μπορεις να χαλασεις εαν δεν μπορεις να φτιαξεις κατι
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Ιούλ 2010, 07:13

Το θέμα από Navara - L200 έχει εκφυλισθεί σε "αξιοπιστία αυτοκινήτων" . Μήπως θα έπρεπε να ανοιχτεί ξεχωριστό τέτοιο , όπου και θα υπήρχε "πολύ ψωμί" , μια που οι περισσότεροι θα είχαν και προσωπική άποψη ; :?:
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: E

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Ιούλ 2010, 07:26

tornados έγραψε: κατι χωριατες που πηραν μερσεντες και πηγαιναν μετα με τα ποδια)


Πολύ καλό αυτό....χαχαχαχαχαχα ! :o :o :o
Ότι πρέπει για διαφήμιση....
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: E

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 05 Ιούλ 2010, 07:46

tornados έγραψε:εγω απλως ειπα οτι αυτη τη στιγμη τα χιουνται ειναι οτι ηταν η τουοτα πριν 20 χρονια,πολυ απλα ρωτας καποιον που εχει χιουνται και θα δεις οτι θα σου πει οτι δε χαλανε,κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι ντενεκεδες,αλλα τα τουοτα οταν κατελαβαν τη αγορα τι ητανε σε σχεση με τα γερμανικα?ηταν πιο βαρια?ειχαν καλυτερες λαμαρινες?ακομη και τωρα λεγεται,σκαφος γερμανικο μηχανη γιαπωνεζκη...τωρα για μερσεντες που ειπες η αουντι,δεν εχεις παρα να ρωτησεις τι κλαμα εχουν ριξει αυτοι με τα μερσεντες(μια φορα ειχα παει σε μια αντιπροσωπεια να κανω και εγω το κομματι μου και κοντεψα να φαω ξυλο και εγω,δερνανε κατι υπαλληλους κατι χωριατες που πηραν μερσεντες και πηγαιναν μετα με τα ποδια),η να στειλεις μειλ στους 4 τροχους να σου επιβεβαιωσουν παλια δημοσιευματα για το οτι η μερσεντες απο τη συνεργασια της με την κραισλερ κοντεψε να κλεισει με τα προβληματα αξιοπιστιας,μαλιστα ειναι ηδη πουλημενη κατα ποσοστο σε αραβα,ισως ειναι τα πιο προβληματικα αυτοκινητα που κυκλοφορουν και κανουν προσπαθεια να πιασουν την παλια αξιοπιστια τους,τα αουντι αλλο θεμα,τεραστιο ιστορικο ηλεκτρονικων βλαβων κλπ,οτι πιο αναξιοπιστο μπορουν να αγορασουν πολλα!!!χρηματα,και αυτα που λεω τα ξερει οποιος απλα διαβαζει 4 τροχους η αλλα εντυπα,απλως για τα χιουνται ανεφερα γιατι ενω ειναι νεοι σχετικα δεν εχουνε προβληματα ουτε στα τετρακινητα μεγαλα μοντελα και μαλιστα ουτε στα ντιζελ τους,τωρα για τα τζιπ που λετε πια ειναι τα καλυτερα,επειδη ειμαι ορεινος με φιλους που οδηγουν σε χιονια(οπως και εγω)για χρονια,και με περιστατικα μπροστα στα ματια μας με x5 με τουαρεγκ με all time τετρακινησεις(rav4,χοντα,κλπ)/λοιπον με m+s ελαστικα τα all time και χ5 δεν πανε εκει που παω εγω με το απλο αστρα,τα τετρακινητα με φαρδια λαστιχα δρομου απλα δεν μπορουν να ξεπαρκαρουν απο ενα χιονοδρομικο κεντρο οπου φτασανε μετα βιας,σε τζιπ τα καλυτερα ειναι κατι παλια suzuki 1300,τα feroza,landa,και γενικα οτι ειναι ελαφρυ και εχει στις τεσσερις γωνιες τους τροχους,και αντε η ανηφορα η κατηφορα οπου ενω τα τετρακινητα την ανεβαινουν και κατι ιδιοκτητες νομιζουν οτι ειναι και τετρασταματητα στον κατηφορο?γενικος ολα αυτα τα βαρια οχηματα το χειμωνα οταν κατεβαινουν δρομο με χιονι ειναι μονιμως στα χαντακια,τελος για τους μηχανικους που χαλανε για να κανουν μετα,το ξαναειπα,δε μπορεις να χαλασεις εαν δεν μπορεις να φτιαξεις κατι

Ρε φιλαρακι βαζε καμια τελεια να διαβαζουμε πιο ευκολα!
Δηλαδη λες πως ενα πχ τουαρεγκ με MUD λαστιχα δεν ανεβαινει εκει που παει ενα Astra με απλα?
Μηπως υπερβαλεις λιγουλακι?Ειπαμε ελεος!!!
Εννοειται οτι ο οδηγος παιζει τον μεγαλυτερο λογο οσων αφορα τετοιες καταστασεις αλλα ελεος.Επειδη και εγω ειμαι φαν του σκι, με 50-50 που φοραω στο ναβαρα δεν ειχα ποτε προβλημα με χιονι κατω των 30 ποντων.Αντιθετα με σενα, τα μονα αυτοκινητα που βλεπω σε χαντακια ανεβαινοντας στο χιονοδρομικο, ειναι τα ιχ των ανοητων που ανεβαινουν χωρις αλυσιδες.Μαλιστα τα προβληματα ξεκινουν με την πρωτη χιονοπτωση και τους πρωτους 5 ποντους χιονιου που τους κανει να μαζευουν μουτρα δεξια και αριστερα.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: E

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 05 Ιούλ 2010, 09:45

εαν παρεις ενα touareg η μια x5 και του βαλεις ασφαλτινα λογο οτι ειναι και βαρια οχηματα και επειδη δεν εχουν κοντες σχεσεις δεν σε πανε πουθενα εκτος δρομου αλλα για βαλτε τους ενα λαστιχο αναγωμοσης να δειτε για ποτε θα ανεβουν. Εγω φοραω 50-50 και περασα χιονι κοντα στους 50 ποντους χωρις προβλημα.
το ναβαρα και ολα τα κατ επιλογην τετρακινητα πανε καλητερα εκτος απο οσα εχουν μονιμη τετρακινηση στα οποια δεν κληδωνει το κεντρικο τους διαφορικο και το ποσοστο ροπης ειναι συνεχεια μεταβαλομενο και τους κοτσαρους και ενα esp tcs για να μην κολανε με εναν τροχο στον αερα
το pajero μου εχει την ιδια τετρακινηση με το navara η οποια κληδωνει 50-50 , ποτε δεν ειχα προβλημα σε χιονια,λασπες.
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Re: E

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 05 Ιούλ 2010, 17:14

mitsusport έγραψε:εαν παρεις ενα touareg η μια x5 και του βαλεις ασφαλτινα λογο οτι ειναι και βαρια οχηματα και επειδη δεν εχουν κοντες σχεσεις δεν σε πανε πουθενα εκτος δρομου αλλα για βαλτε τους ενα λαστιχο αναγωμοσης να δειτε για ποτε θα ανεβουν. Εγω φοραω 50-50 και περασα χιονι κοντα στους 50 ποντους χωρις προβλημα.
το ναβαρα και ολα τα κατ επιλογην τετρακινητα πανε καλητερα εκτος απο οσα εχουν μονιμη τετρακινηση στα οποια δεν κληδωνει το κεντρικο τους διαφορικο και το ποσοστο ροπης ειναι συνεχεια μεταβαλομενο και τους κοτσαρους και ενα esp tcs για να μην κολανε με εναν τροχο στον αερα
το pajero μου εχει την ιδια τετρακινηση με το navara η οποια κληδωνει 50-50 , ποτε δεν ειχα προβλημα σε χιονια,λασπες.

+1000000
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: E

Δημοσίευσηαπό tornados » 05 Ιούλ 2010, 17:59

αυτο ειπα και εγω οτι τα "ηλεκτρονικης"¨ η συνεχως μεταβαλομενης τετρακινησης δεν παν,τα μεν x5 δεν παν ποτε και με τιποτα εκτος αν δειτε τη διαφημηση,στα φορτηγακια ειναι αλλιως γιατι κομπλαρεις την τετρακινηση και αν εχεις καλα λαστιχα πας,ομως εκεινο που λεω ειναι οτι οσο πιο βαρη ειναι το οχημα τοσο χειροτερα στη κατηφορα,γιαυτο και προσοχη οσοι εχουνε φορτηγακια η μεγαλα τζιπ
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Ιούλ 2010, 18:46

Βρε φίλε tornados είχες πει κάτι πριν , για το κροτάλισμα των Hillux το πρωί . Ότι δηλαδή είναι σημαδι βλάβης των μπεκ . Μα ..... υπάρχει ντήζελ που να μην κροταλίζει όταν είναι κρύο ;;; :?:
Και δύο ερωτήσεις για τους Navaraκηδες και τους L200 άκηδες .
1 . ΄Εχουν και τα δύο μοντέλα δυνατότητα τετρακίνησης στην στεγνή άσφαλτο ; Όπως το π.χ. Pathfinder ;
2 . Ποια η σχέση του "αργού" των δύο ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

d

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 05 Ιούλ 2010, 18:53

Εγω φιλε tornado δεν παραδεχομαι τιποτα απο αυτα που λες ,και πραγματικα αν και ειμαι αντι-τζιπας δεν ανεχομαι να διαβαζω οτι το VOLKSWAGEN TOUAREG δεν μπορει να παει εκει που παει το OPEL ASTRA !!!
Πραγματικα δηλαδη εχεις ξεφυγει ...ασφαλως ομως φαινεται οτι κανεις και πλακα και επειδη ειμαι και γω χαβαλες τυπος ειμαι ...οκ παει καλα !!!
Το βαρος δεν σημαινει τιποτα απαραιτητα κακο ....και το HUMMER 1 ειναι 3 τονους αλλα παει χιονοδρομικο με μενα και με σενα στην πλατη +και το ASTRA +το SANTA FE +TUCSON...... + χωρις αλυσιδες !
Τα MERCEDES δεν ειναι κονσερβοκουτια ...τα DIESEL βγαζουν ανετα 1.000.000 χιλιομετρα χωρις ανακατασκευη !!
Αμα θες να δεις πραγματικα τη σημαινει MERCEDES πηγαινε να δεις ενα G-WAGON DIESEL ! Ακομα και οι σαβουρες του στρατου καταπινουν στην καθισια τους καθε κορεατικο-γιαπωνεζικο SUV δρομου !!! καλα οσο για φορτωμα ....δεν το συζητω ...θα χασεις τη μπαλα ....
Δεν ξερω αν εχεις καποιο λογο να λες για τα HYUNDAI,και ειναι και αρκετα αξιοπιστα αυτοκινητα , αλλα αν πιστευεις οτι ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα ...τοτε θα σου πω οτι ενα NAVARA 200 ΑΡΙ θελει 20 SANTA FE να το τραβηξουν ,και να σε σιγουρος οτι αυτα τα 20 θα καψουν πολλους δισκους !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 05 Ιούλ 2010, 19:00

ως μη ναβαρακιας και λ200ακιας σου λεω και ισχυουν οτι:
1)στο ναβαρα εαν κινησε με τετρακινηση στην στεγνη ασφαλτο σε ευθειες δεν εχεις προβλημα στις στροφες κουρδιζονται στα γρανιαζια γιατι κληδωνει 50-50 και δεν πρεπει να χρησειμοποιειται η τετρακινηση σε στεγνη ασφαλτο.Μια απο τα ιδια ισχυουν και για το pathfinder
το L200 απο την αλλη εχει super select που μπορεις να κινησε σε ασφαλτο ανετα χωρις να εχεις κληδωμενο το κεντρικο διαφορικο και δεν υπαρχει κανενα προβλημα
2)και τα δυο εχουν σχεδον τα ιδια "αργα"
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

g

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 05 Ιούλ 2010, 19:58

Το pathfinder μπορει να κινηθει στην ασφαλτο ...το L200 το ιδιο ...το NAVARA το υπαρχον δεν του κανει καλο να κινειται αλλα το κανουριο μοντελο που ερχεται θα ειναι οπως το Pathfinder ΚΑΙ θα μπορει !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

g

Δημοσίευσηαπό tornados » 05 Ιούλ 2010, 21:51

φιλε shadow προσπαθω να ειμαι αντικειμενικος παρατηρητης,κανενος μαλακα γερμανου η γιαπωνεζου το κεφι δε θα κανω και δε θα τον ευλογισω που μου παιρνει μια περιουσια για ενα κακο προιον,ενα προιον που επιτηδες το εχει κανει σκαρτο για να το αλλαζω καθε 5 χρονια και ουτε,ωστε να δουλευω για αυτους και να χανω και τη δουλεια μου παρακαλωντας να με βαλουν στην εγγυηση για να μη πληρωσω αλλο ενα καρο λεφτα για την απατη τους,τωρα για τα μερσεντες δεν ειναι καν θεμα συζητησης και μην επιμενεις γιατι ο ιδιος διευθηντης της μερσεντες τα εχει παραδεχθει δημοσιως και εχουν γραφει για τα προβληματα αξιοπιστιας,,το g vagon παραγεται εδω και πανω απο 22 χρονια,τουλαχιστον οταν εγω ημουν μαθητης και ειχαμε παει στην ελβο ηταν εκει,αρα ειναι ενα παλιο καλο μερσεντες με μανελες στο χερι και φυσικα στρατιωτικο σχεδιο...μαλιστα ημουν οδηγος σε τετοιο στο στρατο...οσο για το που μπορει να παει στο χιονι το αστρα σε σχεση με το tuereg?ας ερθει με τα λαστιχα του τα φαρδια οποιος tuareg θελει και θα ειμαι ακριβως πισω του μεχρι τη στιγμη που θα τον προσπερασω αφου κολλησει
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 05 Ιούλ 2010, 23:24

mitsusport έγραψε:ως μη ναβαρακιας και λ200ακιας σου λεω και ισχυουν οτι:
1)στο ναβαρα εαν κινησε με τετρακινηση στην στεγνη ασφαλτο σε ευθειες δεν εχεις προβλημα στις στροφες κουρδιζονται στα γρανιαζια γιατι κληδωνει 50-50 και δεν πρεπει να χρησειμοποιειται η τετρακινηση σε στεγνη ασφαλτο.Μια απο τα ιδια ισχυουν και για το pathfinder
το L200 απο την αλλη εχει super select που μπορεις να κινησε σε ασφαλτο ανετα χωρις να εχεις κληδωμενο το κεντρικο διαφορικο και δεν υπαρχει κανενα προβλημα
2)και τα δυο εχουν σχεδον τα ιδια "αργα"

Oχι δεν ειναι πανω κατω τα ιδια.Το ναβαρα εχει πολυ πιο κοντες σχεσεις σε σχεση με το l200. εχει αργα 2,62 και γρηγορα 3,69 οταν το l200 εχει 1,90 στα αργα και 3,92 στα γρηγορα. Ειναι μεγαλη διαφορα.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Ιούλ 2010, 08:10

Κύριοι...μην υπερβάλλετε για να υποστηρίξετε τις απόψεις σας .
Ούτε χρειάζονται....20 Santa fe για να τραβήξουν ένα Navara , ούτε και οι Γερμανοί π.χ. βγάζουν .....επίτηδες σκάρτο ένα αυτοκίνητο για να το αλλάζω κάθε 5ετία , διότι απλούστατα δεν θα πάρω ίδια μάρκα ! Έμειναν πίσω σε θέματα αξιοπιστίας σε σχέση με τον αμείλικτο ανταγωνισμό , αυτό είναι όλο. Τώρα ένας μπορεί να δίνει βάση στη.....στιβαρότητα και την ασφάλεια της κατασκευής και να μην τον νοιάζει η μηχανική αξιοπιστία. Περί ορέξεως......
Να επισημάνω όμως και την σχεδόν ολοκληρωτική επικράτηση των ιαπωνικών φορτηγακίων - αγροτικών , τουλάχιστον στη χώρα μας. Αυτό λέει κάτι........
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Ιούλ 2010, 08:18

Ναι συμφωνω σε αυτο για τα ιαπωνικα φορτηγακια !
Αλλα αυτο δε σημαινει οτι και τα αμερικανικα φορτηγακια δεν ειναι αξιοπιστα ,απλα ειναι πολυεξοδα και οχι τοσο ομορφα και ευχρηστα !
Ειπα απλα ενα παραδειγμα ...
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες