Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Missionised Terrano ΙΙ

Missionised Terrano ΙΙ

Δημοσίευσηαπό mytilini » 22 Οκτ 2010, 19:45

Είπα ν'αξιοποιήσω το Terrano εκμεταλλευόμενος ό,τι είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Εβαλα λοιπόν προσθαφαιρούμενη βάση εργάτη μπροστά κολλώντας την σε μια ιδιαίτερα ανθεκτική κατασκευή (πιάνει σε 4 σημεία στο σασσί).Ο εργάτης με την βάση παραμένουν στο πορτ-μπαγκάζ και χρησιμοποιούνται στα "δύσκολα". Επιπλέον τοποθετήθηκε προέκταση της μπροστινής ποδιάς ούτως ώστε να καλύπτεται και το transfer case.
Κόστος; 25,00 € η λαμαρίνα και η κοιλοδοκός, η βάση και ο εργάτης μου δόθηκαν ως "χαλασμένα"...
http://i267.photobucket.com/albums/ii31 ... 010837.jpg
http://i267.photobucket.com/albums/ii31 ... 010840.jpg
http://i267.photobucket.com/albums/ii31 ... 010844.jpg
http://i267.photobucket.com/albums/ii31 ... 010846.jpg
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Missionised Terrano ΙΙ

Δημοσίευσηαπό johnfox » 23 Οκτ 2010, 13:53

Πολύ χαμηλά δεν είναι ???
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mytilini » 23 Οκτ 2010, 20:43

Λένε οι παλιότεροι ότι όσο χαμηλότερα τόσο καλύτερα.ΔΕΝ θα είναι μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο αλλά θα μπαίνει μόνο στα δύσκολα και υπό προϋποθέσεις
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 25 Οκτ 2010, 15:45

θα αντεχει σ τις κολλησεις?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό mytilini » 25 Οκτ 2010, 18:29

Καθαρά επικουρικό μέσο και όχι πρωτεύον.Γι' αυτό το άφησα "ανοικτό" από κάτω ούτως ωστε στα δύσκολα να "φύγει" χωρίς να στρεβλώσει σασσί.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 07 Νοέμ 2010, 11:45

mytilini έγραψε:Καθαρά επικουρικό μέσο και όχι πρωτεύον.Γι' αυτό το άφησα "ανοικτό" από κάτω ούτως ωστε στα δύσκολα να "φύγει" χωρίς να στρεβλώσει σασσί.

Ναι αλλα αν φυγει την ωρα της ρυμουλκησης?
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό aggas » 16 Μαρ 2011, 16:33

Γιατί όχι μια βάση πίσω από τον προφυλακτήρα, και να μην φαίνετε κιόλας και να είναι πάντα παρών;;
TERRANO II ZD30Ti
Άβαταρ μέλους
aggas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 09 Μάιος 2007, 03:07
Τοποθεσία: NEA MAKRI

Δημοσίευσηαπό themis » 17 Μαρ 2011, 22:06

Οτι κανει κανεις καλο ειναι,εγω οπως αναφερε ο προηγουμενος φιλος ειμαι υπερ του μονιμου και σιγουρα μιας πιο ενισχυμενης εσωτερικης βασης.Eχεις στο πορτ μπαγαζ ενα ογκο που δεν ειναι και το καλητερο πραγμα,και το χειροτερο να εχεις κολλησει σε λασπη και να πρεπει να μπεις στη διαδικασια να τον τοποθετησεις ψαχνοντας τη βαση τα καλοδια κτλ
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli


Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες