Καλησπέρα, ναι η calmini 5" είναι μια επιλογή αλλά με τόσο ύψος θα χρειαστείς και μεγαλύτερα λάστιχα αλλιώς το αποτέλεσμα θα είναι κάπως περίεργο (οπτικά). Επίσης μια ένσταση με την Calmini είναι ότι μπροστά δεν βάζει μεγαλύτερα αμορτισέρ αλλά προσθήκες μεταφέροντας τα εργοστασιακά αμορτισέρ πιο χαμηλά έτσι το κιτ όπως έρχεται σου αφαιρεί λίγο ύψος από το μπροστινό διαφορικό (το συζητούν πολύ στα forums στο εξωτερικό) και χρειάζεται να αντικαταστήσεις τους αποστάτες για μπροστά με 5" coilovers για πραγματική ανάρτηση με διαδρομή και όφελος σε ύψος για μπροστά.
http://www.purenissan.com/D40coilover.htm
Η Calmini είναι καλή αλλά χρειάζεται κανά δυο πραγματάκια εξτρά απ'αυτά που περιέχει το αρχικό κιτ.
Στο δικό μου έχω βάλει αυτά για 3" λειτουργικής ανάρτησης από την PRG:
http://www.prgproducts.com/shop/product ... r_package/
Βέβαια, το να φέρεις κάτι από Αμερική από μόνος σου έχει και παραπάνω κόστος και ενδεχομένως τρέξιμο. 'Αλλαξα και'γω ζαντολάστιχα (επειδή μ'άρεσε) ανεβάζοντας το συνολικό κόστος του project ακόμα πιο πολύ. Στην δικιά μου επιλογή όμως μπορείς να κρατήσεις τα υπάρχοντα εργοστασιακά ελαστικά, όπως επίσης και να αφαιρέσεις την μπροστινή αντιστρεπτική για καλύτερη άρθρωση. Την έχω 2 χρόνια κοντά και η ανάρτηση δουλεύει φανταστικά (είναι και πάαααρα πολύ μαλακιά) δοκιμασμένη και στο βουνό (κυνήγι).
Έχω περιέργεια να δω ένα Navara με Calmini και το δικό μου δίπλα δίπλα από περιέργεια.