alp έγραψε:Χρόνια πολά και καλά σε όλες και όλους.
Με το NISSAN Terrano II, σε μία μικρή έξοδο μέχρι την Πάρνηθα- έτσι για να δούμε πως πάει το καινούργιο τουτού- βρεθήκαμε σε κάποια σημεία με αρκετό λασπόνερο. (Βούτημα για όσους ξέρουν)
Προς μεγάλη μας έκπληξη, το αυτοκίνητο μετά τα τσαλαβουτήματα άρχιζε να ρετάρει και κατόπιν έσβησε και δεν ήθελε με τίποτε να πάρει μπρος...
Νερό στις ασφάλειες και τα ρελλέ δεν είχε.
Κάποιες φίσες όμως είναι "χύμα πεταμένες" στον χώρο της μηχανής και ίσως πήραν υγρασία.
Ευτυχώς είχαμε μαζί την Γιαγιά και έτσι το τραβήξαμε μέχρι τον Αυλώνα, όπου και κάποια στιγμή, προφανώς στέγνωσε και ξε - μουλάρωσε.
Έχει τύχει σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?
Τι μπορεί να έφταιγε ?
Τι να κάνει ο φίλος με το Nissan, ούτως ώστε να μπορεί να πηγαίνει εκδρομές ακόμη και όταν ξέρει ότι θα βρει λάσπες, χωρίς φόβο και πάθος ?
ΥΓ 1
Εκτός από την απαράδεκτη τοποθέτηση των φισών (σχεδιαστικό λάθος?), το terrano δείχνει αρκετά καλοφτιαγμένο και σίγουρα πολύ ικανό όχημα.
ΥΓ 2
WD40 είχαμε, βάλαμε, αλλά τίποτε δεν άλλαξε...
Καλος τον στην παρεα με τους Terranoπληκτους!!!
Καπως στραβα σας πηγε η πρωτη βολτα...
Απο την δικη μου πειρα στο δικο μου αλλα σε αλλους με το ιδιο, αλλα και σε ερωτηση στον μηχανικο μου οι φισες αδιαβροχες ή και να βραχουν δεν ειναι και τοσο τρομερο...
Εγω πιστευω οτι μεινατε γιατι μπηκε υγρασια στο τρισιμπιτερ, και μετα στεγνωσε, το οποιο λυνεται με ενα νανο στραβοκατσαβιδο, φφφσσσσσ
με το σπρευ και ετοιμο το οχημα για το επομενο εμποδιο
το τρισιμπιτερ ειναι το Νο1 ευαλωτο σημειο του συγκεκριμενου οχηματος,
Νο2 το μιζα
Νο3 εισαγωγη αερα
Βλεπεις ειχα την ευτυχια
να εγκλωβιστω παλαιοτερα σε λασπο-βουρκολακο οπου το υψος της λασπης μεσα στην μηχανη εφτανε εως λιγο κατω απο το υψος των μπουζι, και τα 5-10 λεπτα που εκαναν να με βγαλουν δουλευε η φτερωτη μεσα στον πολτο και τα γεμισε ολα οσο δεν ηταν βουτηγμενα μεσα
Το αποτελεσμα ηταν επι τοπου προληπτικο ανοιγμα του τρισιμπιτερ γιατι ρεταριζε λιγο
ειχε κατι βατραχακια μεσα οπου φσστττ εφυγαν και εκλεισε και δεν ξαναανοιξε απο τοτε
μετα οι υπολοιπες παρενεργιες (αφου πηγαινα σπιτι μετα 30 χλμ οπου εμεινα απο μπαταρια γιατι δεν φορτιζε το δυναμο) ηταν οι εξης πλυσιμο μηχανης (το μοναδικο και ποτε αλλοτε) βγαλσιμο το ψυγειο για ξεσοβαντισμα απο τον βουρκο, αλλαγη μιζας που ειχε φαει τα ψωμια της και ηταν τινγκα στον βουρκο, και πλυσιμο-στεγνωμα το δυναμο, επισης πλυσιμο με πιεστικο πισω στις σιαγωνες, γιατι δεν ειχα καθολου φρενα πισω απο τον βουρκο.
Εχω επισης και την εξης εμπειρια σε αβαθη νερα στον Ευηνο σε παιχνιδια,
εγω ειμαι τριτο αυτοκινητο στην σειρα, μπροστα γνωστο κοκκινο Land Rover 90 εξ επαρχιας, δευτερο κοντο τερρανο, και εγω μετα, τα δυο πρωτα μενουν απο νερακι στο τρισιμπιτερ εγω τα πλησιαζω βεβαια χωρις προβλημα τους δινω το φφφσσττττ το τερρανο αμεσως αναστηθηκε, αλλα το
LR 90 ρυμουλκυθηκε κοντα σε γνωστη ταβερνα στην περιοχη, οπου ετυχε χειρουργικης επεμβασης το τρισιμπιτερ γιατι ο αγαπητος κατοχος του το ειχε κολλησει με κολα για περισσοτερη στεγανοτητα
Με τι λαστιχα πηγες στην παρνηθα?