Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό ALOY » 23 Μάιος 2007, 18:22

ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ 1.ΘΑ ΤΟ ΞΕΣΚΙΖΑ Κ ΠΙΣΩ Κ ΑΠΟ ΚΤΩ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΠΙΣΘΕΝ ΟΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ Κ ΡΓΑΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΧΡΗΣΗΜΕΥΕ? ΔΕ ΜΑΣΑΩ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΖΗΜΙΑ ΚΟΛΟΝΩ! Ε ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΨΑΡΩΣΩ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 24 Μάιος 2007, 07:43

Παιδιά χαλαρώστε...αν θέλετε αντιπαράθεση υπάρχει η κατάλληλη ενότητα :wink: Δεν χρειάζεται να την λέει ο ένας στον άλλο.
Τα μηνύματα που ήταν άσχετα με την ενότητα μεταφέρθηκαν (έπεσε πολύ δουλεια τελευταία)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 24 Μάιος 2007, 14:02

Ερώτηση προς ALOY: υπάρχει κουμπί που να γράφει VDC??
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 24 Μάιος 2007, 14:58

xtrail έγραψε:Παιδιά χαλαρώστε...αν θέλετε αντιπαράθεση υπάρχει η κατάλληλη ενότητα :wink: Δεν χρειάζεται να την λέει ο ένας στον άλλο.
Τα μηνύματα που ήταν άσχετα με την ενότητα μεταφέρθηκαν (έπεσε πολύ δουλεια τελευταία)



ΧΑΣΑΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό bisba » 24 Μάιος 2007, 15:03

eagle2 εισαι υπερασχετος με ολο το θεμα .
ημαρτον ελεος δηλαδη .
καλυτερα μην γραφεις
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

Δημοσίευσηαπό arga » 24 Μάιος 2007, 16:50

xtrail έγραψε:Ερώτηση προς ALOY: υπάρχει κουμπί που να γράφει VDC??


O αδερφοσ μου (αλου) μου ειπε να σου πω οτι απο τετρακινηση δεν γραφει κανενα τετοιο κουμπι ετσι εκτοσ αν ειναι καποιο αλλο. πεσ μου να σου πω. δεν θυματε λεει τι γραφει το κουμπι ψυχρησ εκκινησησ.
HONDA DAX 150cc
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
arga
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 23 Μάιος 2007, 17:06
Τοποθεσία: XANIA KRHTHS

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Μάιος 2007, 23:37

μου αλλαξαν δισκο πλατω και συμπλεκτη(καμια σχεση με το ζορισμα απλα κατι προβλημα ειχε εξαρχησ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ) μεσα στην εγγυηση(τωρα δικαιολογια??? εγγυηση για στραβαδια.. μαλλον.)

και αυριο θα το εχω και παλι στα χερια μου να το σκισω.
ερωτησεισ 1.εργατη που μπαινει στα μπουλονια δεν ξερω πωσ το λενε στουσ τροχουσ ειναι ακριβοσ κανει πραμα η αδικα?
2. κατι αλλο σχετικα οικονομικο που θα με βοηθησει αν σε περιπτωση χρειαστω ξεκολημα η κατι αλλο?? τι μου προτεινετε??
καλα φτυαρακια και σκαλιδεσ τα ξερω.
και συρματοσκοινι ε???
και κατι που μπορει να πεσει δουλεμα αλλα το λεω γιατι καπου το ειδα αλλα που δε θυμαμε. ενα σακο που φουσκωνει απο την εξατμιση και το βαζεισ κατω απο ταμαξι(σαν γρυλο) θα βοηθουσε σε ορισμενεσ περιπτωσεισ κοληματοσ??? δεν το λεω εγω καπου το ακουσα ξαναλεω πιθανον εδω μεσα!

ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΦΟΡΟΥΜΗΤΕΣ ΑΝ ΠΑΡΑΦΕΡΘΗΚΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΑΤΗ.( :twisted: :D ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 24 Μάιος 2007, 23:55

Γεια σου ρε ALOY! Για μια στιγμή μου φάνηκε ότι την έκανες ανεπιστρεπτί αλλά φαίνεται ότι είσαι σιδεροκέφαλος :).
Λοιπόν για να βάλεις μια σειρά στα πράγματα που θες να μάθεις γενικώς, κοίτα αυτό και όρεξη να 'χεις να διαβάζεις. Ειναι πολύ χρησιμο άρθρο. Μη σου φανεί τίποτα απο αυτά υπερβολικό. Εμένα π.χ οι φίλοι με κοροϊδευαν που ειχα πάρει ένα φίλο ζελατίνας μαζί μου σε καποια εκδρομή. Ε, στα βουνα του Καρπενησίου ο ένας βρέθηκε χωρίς τζαμια (και ηλιοροφή) απο άνοιγμα αερόσακου και μόλις ετοιμαζόταν ο καιρός να βρέξει... Καταλαβαίνεις αν πουλαγα την ζελατίνα πόσα θα έβγαζα τότε... :twisted:

Υ.Γ. Έλεγες ότι δεν πρόκειται να το ξαναχώσεις το αμαξι και σε βλέπω να ρωτάς ύποπτα πράγματα.... :) :)
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μάιος 2007, 00:30

ειμαι υποπτο ατομο. ε :clubbed: ???? ναι αλλα λινκ δεν μασ εδωσεσ ποιο να δω? (αρθρο?)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μάιος 2007, 00:44

o αλλοσ ο συντεκνοσ με ειδε λεει στα χανια και του λεγανε οι φιλοι του <κοιτα κατι μαφιεσ λεει που κυκλοφορουν τελευταια>¨>>>>> :firestarter:
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 25 Μάιος 2007, 06:39

Αργύρη, το 1. δέν το κατάλαβα. Πές τι εννοείς!
Για φθηνή λύση εργάτη, υπάρχουν τα κρικοπάλαγκα, και κάποιοι φορητοί εργάτες. Για τούς φορητούς, επειδή είναι περιορισμένων δυνατοτήτων, θα χρειαστείς και κανα δύο ράουλα (για να αυξήσεις την ελκτική του ικανότητα).
Εγώ έχω πάντα μεσα στο αμάξι ένα συρματόσχοινο 30 μέτρων, και τρία ναυτικά κλειδιά βαρέως τύπου.Δέν είναι δύσκολο, να φτιάξεις συρματόσχοινο (άν θέλεις πές μου να σου πώ τον τρόπο).
Όσο αφορά τον γρύλο, αυτός είναι καλή φάση και σίγουρα θα σε βοηθήσει σε μία άσχημη, αλλά δεν ξέρω τί χώρο πιάνει στο πόρτ μπαγκάζ.
Επίσης, έλεγξε τα σημεία πρόσδεσης του path, για να δείς πόσο γερά είναι.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 25 Μάιος 2007, 07:38

Είχα δει (δεν θυμάμαι αν ήταν σε DVD ή στο Internet) ένα σύστημα που μπορούσες να προσαρμόσεις σταθερά στα μπουλόνια του τροχού σε περίπτωση κολλήματος. Καθώς ο τροχός γύριζε τρελά, το σχοινί που ήταν δεμένο σε σταθερό σημείο (όπως στους κανονικούς εργάτες) τυλιγόταν στην τροχαλία που γυρνούσε μαζί με τον τροχό και έτσι το αυτοκίνητο κινούταν. Μάλλον αυτό εννοεί..
Δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικό (ή πόσο επικίνδυνο) είναι κάτι τέτοιο… :?
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 25 Μάιος 2007, 07:42

thanasisvr έγραψε:Είχα δει (δεν θυμάμαι αν ήταν σε DVD ή στο Internet) ένα σύστημα που μπορούσες να προσαρμόσεις σταθερά στα μπουλόνια του τροχού σε περίπτωση κολλήματος. Καθώς ο τροχός γύριζε τρελά, το σχοινί που ήταν δεμένο σε σταθερό σημείο (όπως στους κανονικούς εργάτες) τυλιγόταν στην τροχαλία που γυρνούσε μαζί με τον τροχό και έτσι το αυτοκίνητο κινούταν. Μάλλον αυτό εννοεί..
Δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικό (ή πόσο επικίνδυνο) είναι κάτι τέτοιο… :?


Αυτό προυποθέτει μπλοκέ διαφορικό 100% στον άξονα που θα μπεί αυτό το σύστημα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 25 Μάιος 2007, 07:50

Νομίζω ότι έχεις δίκιο, χωρίς μπλοκέ ο τροχός που θα έχει το σύστημα αυτό θα έχει κάποια "αντίσταση" και έτσι ένα ελεύθερο διαφορικό θα δίνει όλη τη ροπή στον άλλο τροχό..Πάντως σαν ιδέα ίσως είναι έξυπνη αλλά η άποψή μου είναι ότι είναι επικίνδυνη.
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Μάιος 2007, 08:38

Το σύστημα που μπαίνει στους τροχούς καλύτερα ξέχνα το. Αν δεν θέλεις να βάλεις μόνιμο εργάτη πάρε κάποιον που είτε πιάνει στη δέστρα ή έχει μόνο την βάση και τον τοποθετείς όποτε θέλεις.
Το σύστημα με τον σάκο που φουσκώνει έχω ακούσει πως είναι καλό (σίγουρα αντί για γρύλο είναι πιο γρήγορο και ξεκούραστο) αλλά δεν ξέρω αν κινδυνεύει σε κάποια εδάφη με πέτρες, αν και έχει ενίσχυσεις στις 2 πλευρές...δες εδώ http://xtreme4x4.dreamhosting.gr/ και εδώ http://www.tetrakinisi.gr/. Στην περίπτωση σου δεν νομίζω να έκανε δουλειά μια και μέσα στο νερό θα έπλεε σαν βάρκα :D :D .Για τον χώρο που αναφέρθηκε αν αρχίσεις να βάζεις εργαλεία κλπ μετά να δω που θα βάζεις τα αλλα :D
Καλύτερα πάρε ιμάντα αντί για συρματόσχοινο.Αν δεν πάρεις κάτι σε επώνυμο δες τουλάχιστον να έχει κάποιο καρτελάκι (ραμμένο) με προδιαγραφές (αντοχής-κιλά που αντέχει) και φυσικά ναυτικά κλειδιά.
Φτυάρια σπαστά έχουν περιορισμένες δυνατότητες και σου φευγει και η μέση...ένα κανονικο χωράει (το έχω πάντα το χειμώνα μαζί). Και κανένα πριόνακι επίσης. Αυτά μπορεί να πει κανείς πως "τι να τα κάνεις εκεί που πας" αλλά μου έχει τύχει πεσμένο δέντρο σε δασικό το οποίο κόπηκε με 2 μικρά σπαστά πριονια και ένα μικρό τσεκούρι (με 4 άτομα εναλλασόμενα :D )
ΓΙΑ ΤΟ VDC το είδα στο manual που κατέβασα και ίσως δεν το βάζουν στην Ελλάδα. Διάβασα πως κόβει την ροπή και γι αυτό μπορεί να απενεργοποιείται και είπα μήπως αυτό σε έκοβε (μάλλον όμως δεν το έχουν)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες