Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Μαρ 2007, 22:53

Τήν παχιά λάσπη να την προσέχεις. Άν δεν έχεις κατάλληλα λάστιχα ,και χωρίς δεύτερο αυτοκίνητο παρέα, να το σκεφτείς καλά πρίν το επιχειρήσεις. Πάρε ένα ξύλο και εκτίμησε την κατάσταση. Κοίτα και για άλλες ροδιές άν υπάρχουν, και άν έχουν βγεί στήν άλλη πλευρά. Η παχιά λάσπη - άν δεν είναι πολύ βαθιά - θέλει πέρασμα σαν την άμμο, με φόρα και σταθερό γκάζι. Να ξέρεις κάτι, οι εταιρείες βάζουν ότι χειρότερο για λάστιχο, οπότε σαν πρώτη κίνηση και με την πρώτη ευκαιρία, βάλε ένα λαστιχάκι all terrain, και θα δείς τρομερή διαφορά. Αυτό με το λαμπάκι δέν πρέπει να είναι κάτι το σοβαρό, αλλά να το αναφέρεις στο service όταν θα πάς το αμάξι σου για συντήρηση.
Απ'ότι διάβασα, πήγες και τσέκαρες αυτό που σου είπα για την άμμο. Είσαι σε καλό δρόμο. Πάρε το αμάξι σου όταν έχεις ευκαιρία, και βγές στο βουνό. Εκεί θα δείς τίς πραγματικές του δυνατότητες. Μόνο έτσι θα βελτιωθείς και θα αποκτήσεις πείρα. Και σκέψου και το άλλο.΄΄Οταν θα σου βγεί ο οποιοσδήποτε και σου πεί οτιδήποτε για το pathfinder, εσύ θα μπορέσεις να τον αντικρούσεις με επιχειρήματα, και φωτογραφίες, και όχι με τα στοιχεία που λέει το φυλλάδιο του κατασκευαστή. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Ότι χρειαστείς , εδώ είμαστε.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 25 Μαρ 2007, 00:15

Συντεκνε ετσι παραλιγο να την παθω και γω, σε αμμο!! Εκει σε μια παραλια στη γραβουσα σε ενα εκκλησακι κοντα στο πρωην εργοστασιο του Σκαρακη που τωρα λεγεται VARXIL . Αλλα εγω μπηκα με φορα μεν αλλα ειχα "αργα" σε πολυ βαθια αμμο, και δεν ειχα μειωσει την πιεση των ελαστικων που ηταν κατα πολυ αυξημενη απο τη πρωτη μερα απο την αντιπροσωπεια και σου λεω εχασα προσφυση αμεσως , χωθηκα μεχρι τη μεση των τροχων και ευτυχως με εσωσε το μπλοκε διαφορικο... οπου για να λεμε την αληθεια το πηρε το αμαξι στις πλατες του και το εβγαλε σαν να χωρεβε "σουστα" σαν να χοροπηδουσε κοινως και τη γλυτωσα!!
Την αλλη φορα πηγα με σωστες πιεσεις και 200 αλογα και εμπαινα και εβγαινα με οτι κινηση ηθελα!!
Πρεπει να παρατηρησω δυο πραγματα!!
Πρωτον , το navara εχει πολυ καλο μπλοκε διαφορικο και πολυ σκληροτραχηλο συστημα μεταδοσης ,γενικα συμβαινει αυτο με τα nissan και σαν παραδειγμα φερνω το θρυλικο PATROL ισως το ανθεκτικοτερο συστημα μεταδοσης!!
Και δευτερον, το προγραμμα των 200 ιππων εχει τραβηξει τη μεγιστη ροπη κατω των 2000 στροφων, περιπου στις 1600-1800 και υπαρχει πολυ σημαντικη βελτιωση εκτος δρομου , κατι που φαινοτανε αισθητα στα 174, αισθανεσαι μαλλον λογω του βαρους οτι κατι ελειπε κατι να σπρωξει την κατασταση!! Η μετατροπη ειναι πραγματικα καθοριστικη να δειχτει εξ' ολοκληρου η δυναμη του μοτερ!
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το συγκεκριμενο αμαξι επρεπε να ειναι μαμισιο 200 αλογα!
Απο το νεο μοντελο η nissan θα εγκαταλειψει τα 2.5 λιτρα και θα περασει στα τριλιτρα και αυτη, απλα κοιταζει να ξεζουμισει τα 2.5 και φανταστειτε τι αλογα θα παιζουν στα 3.0 λιτρα!! 210-220 απο μαμα ,χωρια και καμια 30αρια που θα προσθεσουν οι πειραγμενοι τυπου της NISSAN SPORT TEAM!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μαρ 2007, 13:21

EAGLE2 έγραψε:Συντεκνε ετσι παραλιγο να την παθω και γω, σε αμμο!! Εκει σε μια παραλια στη γραβουσα σε ενα εκκλησακι κοντα στο πρωην εργοστασιο του Σκαρακη που τωρα λεγεται VARXIL . Αλλα εγω μπηκα με φορα μεν αλλα ειχα "αργα" σε πολυ βαθια αμμο, και δεν ειχα μειωσει την πιεση των ελαστικων που ηταν κατα πολυ αυξημενη απο τη πρωτη μερα απο την αντιπροσωπεια και σου λεω εχασα προσφυση αμεσως , χωθηκα μεχρι τη μεση των τροχων και ευτυχως με εσωσε το μπλοκε διαφορικο... οπου για να λεμε την αληθεια το πηρε το αμαξι στις πλατες του και το εβγαλε σαν να χωρεβε "σουστα" σαν να χοροπηδουσε κοινως και τη γλυτωσα!!
Την αλλη φορα πηγα με σωστες πιεσεις και 200 αλογα και εμπαινα και εβγαινα με οτι κινηση ηθελα!!
Πρεπει να παρατηρησω δυο πραγματα!!
Πρωτον , το navara εχει πολυ καλο μπλοκε διαφορικο και πολυ σκληροτραχηλο συστημα μεταδοσης ,γενικα συμβαινει αυτο με τα nissan και σαν παραδειγμα φερνω το θρυλικο PATROL ισως το ανθεκτικοτερο συστημα μεταδοσης!!
Και δευτερον, το προγραμμα των 200 ιππων εχει τραβηξει τη μεγιστη ροπη κατω των 2000 στροφων, περιπου στις 1600-1800 και υπαρχει πολυ σημαντικη βελτιωση εκτος δρομου , κατι που φαινοτανε αισθητα στα 174, αισθανεσαι μαλλον λογω του βαρους οτι κατι ελειπε κατι να σπρωξει την κατασταση!! Η μετατροπη ειναι πραγματικα καθοριστικη να δειχτει εξ' ολοκληρου η δυναμη του μοτερ!
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το συγκεκριμενο αμαξι επρεπε να ειναι μαμισιο 200 αλογα!
Απο το νεο μοντελο η nissan θα εγκαταλειψει τα 2.5 λιτρα και θα περασει στα τριλιτρα και αυτη, απλα κοιταζει να ξεζουμισει τα 2.5 και φανταστειτε τι αλογα θα παιζουν στα 3.0 λιτρα!! 210-220 απο μαμα ,χωρια και καμια 30αρια που θα προσθεσουν οι πειραγμενοι τυπου της NISSAN SPORT TEAM!!!!!

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΛΟΚΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ?
ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ. ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΑ 200 ΑΛΟΓΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μαρ 2007, 13:29

SKARTOS έγραψε:Τήν παχιά λάσπη να την προσέχεις. Άν δεν έχεις κατάλληλα λάστιχα ,και χωρίς δεύτερο αυτοκίνητο παρέα, να το σκεφτείς καλά πρίν το επιχειρήσεις. Πάρε ένα ξύλο και εκτίμησε την κατάσταση. Κοίτα και για άλλες ροδιές άν υπάρχουν, και άν έχουν βγεί στήν άλλη πλευρά. Η παχιά λάσπη - άν δεν είναι πολύ βαθιά - θέλει πέρασμα σαν την άμμο, με φόρα και σταθερό γκάζι. Να ξέρεις κάτι, οι εταιρείες βάζουν ότι χειρότερο για λάστιχο, οπότε σαν πρώτη κίνηση και με την πρώτη ευκαιρία, βάλε ένα λαστιχάκι all terrain, και θα δείς τρομερή διαφορά. Αυτό με το λαμπάκι δέν πρέπει να είναι κάτι το σοβαρό, αλλά να το αναφέρεις στο service όταν θα πάς το αμάξι σου για συντήρηση.
Απ'ότι διάβασα, πήγες και τσέκαρες αυτό που σου είπα για την άμμο. Είσαι σε καλό δρόμο. Πάρε το αμάξι σου όταν έχεις ευκαιρία, και βγές στο βουνό. Εκεί θα δείς τίς πραγματικές του δυνατότητες. Μόνο έτσι θα βελτιωθείς και θα αποκτήσεις πείρα. Και σκέψου και το άλλο.΄΄Οταν θα σου βγεί ο οποιοσδήποτε και σου πεί οτιδήποτε για το pathfinder, εσύ θα μπορέσεις να τον αντικρούσεις με επιχειρήματα, και φωτογραφίες, και όχι με τα στοιχεία που λέει το φυλλάδιο του κατασκευαστή. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Ότι χρειαστείς , εδώ είμαστε.

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΖΙΠΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ! ΓΙΑΤΙ ΠΕΣ ΟΤΙ ΚΟΛΑΩ ΕΓΩ ΚΑΠΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΤΖΙΜΝΙ??? ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΙΣΚΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ ΟΝΤΩΣ Η ΛΑΣΠΗ ΗΤΑΝ ΠΑΧΙΑ ΑΛΛΑ ΕΣΠ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΟΡΓΩΣΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ Ο ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΚΟΛΟΣΕ ΕΠΕΙΤΑ ΒΓΗΚΑ ΣΤΟΝΔΡΟΜΟ ΕΒΑΛΑ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΚΟΥΝΟΥΣΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΛΑΣΠΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ!
ΜΟΥ ΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ ΚΑΤΙ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ Η ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ? ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΗ.

ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΘΗΡΙΟ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΓΚΑΖΙΑΡΗΔΕΣ!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μαρ 2007, 13:32

Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΣ ΟΤΙ ΠΑΣ ΚΑΤΑ ΚΕΙ ! ΩΡΑΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΧΕΙ?
ΣΚΑΡΤΕ ΟΣΟ ΓΙΑ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΠΤ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΑ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Μαρ 2007, 16:04

ΜΟΥ ΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ ΚΑΤΙ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ Η ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ? ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΗ.

Νομίζω πως τα σκαλοπάτια ειναι στάνταρ (έτσι διάβασα, Δευτερα θα πάω να δω και θα πω σίγουρα). Χαμηλώνουν σε περιπτώσεις που πας να ανέβεις ανάχωμα και έχεις και πλάγια κλίση...κίνδυνος να στραβώσουν!!!
Για φώτο (πως ανεβάζεις) ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-6296.html
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μαρ 2007, 17:16

xtrail έγραψε:
ΜΟΥ ΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ ΚΑΤΙ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ Η ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ? ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΗ.

Νομίζω πως τα σκαλοπάτια ειναι στάνταρ (έτσι διάβασα, Δευτερα θα πάω να δω και θα πω σίγουρα). Χαμηλώνουν σε περιπτώσεις που πας να ανέβεις ανάχωμα και έχεις και πλάγια κλίση...κίνδυνος να στραβώσουν!!!
Για φώτο (πως ανεβάζεις) ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-6296.html

ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΕΚΔΟΣΗ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ.
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΨΕ ΣΒΗΣΕ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Μ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ????? ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ [ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μαρ 2007, 22:17

DEITE TI BRHKA OXI KAI AXHMA GIA TO NISSAN

Με αφορμή το τεστ του Chevrolet Captiva από το EuroNCAP συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τα 10 συν 1 ασφαλέστερα SUV και εκτός δρόμου αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού. Ποιο συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία;
Tα τεστ πρόσκρουσης είναι βασικά δύο. Αυτό της μετωπικής σύγκρουσης του αυτοκινήτου με 64 χλμ./ώρα σε εμπόδιο που παραμορφώνεται και καλύπτει το 40% του πλάτους του, και εκείνο της πλευρικής σύγκρουσης όπου το όχημα είναι σταθερό και προς αυτό κινείται και συγκρούεται μια μπαριέρα 1,5 μ., με 50 χλμ./ώρα.

Η κατάταξη των μοντέλων έγινε με βάση την συνολική τους βαθμολογία στην μετωπική και πλευρική πρόσκρουση. Μερικά δεν έχουν βαθμολογηθεί για την προστασία που προσφέρουν στα παιδιά λόγω το ότι δεν υπήρχε σχετικό τεστ εκείνη την περίοδο. Το Santa Fe αξιολογήθηκε με 0 βαθμούς για την προστασία των πεζών. Αυτό έγινε διότι ο οργανισμός δίνει την ευκαιρία στους κατασκευαστές να προτείνουν τη ζώνη, στο εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου, που περιμένουν να αποδώσει καλύτερα, από αυτές που εξετάζει ο οργανισμός. Η Hyundai από την πλευρά της δεν προχώρησε σε κάποια πρόταση.

1. VW Touareg

Ενήλικες: 5 αστέρια (34 βαθμοί), Παιδιά: 4 αστέρια (39 βαθμοί), Πεζοί: 1 αστέρι (7 βαθμοί)

2. Volvo XC90

Ενήλικες: 5 αστέρια (34 βαθμοί), Παιδιά:-, Πεζοί: 2 αστέρια (10 βαθμοί)

3. BMW X5

Ενήλικες: 5 αστέρια (33 βαθμοί), Παιδιά:-, Πεζοί: 1 αστέρι (2 βαθμοί)

4. Toyota RAV4

Ενήλικες: 4 αστέρια (32 βαθμοί), Παιδιά: 4 αστέρια (39 βαθμοί), Πεζοί: 3 αστέρια (21 βαθμοί)

5. Nissan Pathfinder

Ενήλικες: 4 αστέρια (32 βαθμοί), Παιδιά: 3 αστέρια (32 βαθμοί), Πεζοί: 2 αστέρια (18 βαθμοί)

6. Chevrolet Captiva

Ενήλικες: 4 αστέρια (31 βαθμοί), Παιδιά: 3 αστέρια (36 βαθμοί), Πεζοί: 2 αστέρια (17 βαθμοί)

7. Land Rover Discovery III

Ενήλικες: 4 αστέρια (31 βαθμοί), Παιδιά: 4 αστέρια (39 βαθμοί), Πεζοί: 1 αστέρι (8 βαθμοί)

8. Audi Q7

Ενήλικες: 4 αστέρια (30 βαθμοί), Παιδιά: 4 αστέρια (39 βαθμοί), Πεζοί: 2 αστέρια (15 βαθμοί)

9. Range Rover

Ενήλικες: 4 αστέρια (30 βαθμοί), Παιδιά:-, Πεζοί: 1 αστέρι (2 βαθμοί)

10. Hyundai Santa Fe

Ενήλικες: 4 αστέρια (29 βαθμοί), Παιδιά: 4 αστέρια (37 βαθμοί), Πεζοί: 0 αστέρια (0 βαθμοί)

11. Hyundai Tucson

Ενήλικες: 4 αστέρια (29 βαθμοί), Παιδιά: 3 αστέρια (32 βαθμοί), Πεζοί: 1 αστέρια (4 βαθμοί)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 26 Μαρ 2007, 07:13

Ο κατασκευαστής, στίς οδηγίες χρήσης του αυτοκινήτου, πρέπει σίγουρα να αναφέρει τι πρέπει να προσέξεις με το turbo. Για τα παλιότερα, ξέρω πώς μετά απο ζόρισμα του κινητήρα, εντός ή εκτός δρόμου, θα πρέπει να το αφήσεις λίγο να δουλέψει ρελαντί. Για πιό σίγουρα όμως, συμβουλέψου τούς τεχνικούς της εταιρείας.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 26 Μαρ 2007, 15:45

Τα σκαλοπάτια ειναι στανταρ σε όλα. Αλλάζει η εμφάνιση τους ανάλογα.
Για το diesel αυτό που ξέρω είναι πως καλό ειναι να ειμαι εισαι στο άναψε σβήσε (από φίλο με cherokee). Δεν ξέρω αν αυτό που λες έχει να κάνει με το αν δημιουργείται πρόβλημα με κάτι ή με το ότι η σωστή απόδοση των diesel θέλει να ανεβάσει θερμοκρασία ο κινητήρας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 26 Μαρ 2007, 16:27

Xtrail, άν η ερώτηση απευθύνεται σε εμένα, αυτό που γνωρίζω είναι, πώς μετά απο "ζόρισμα" του κινητήρα, έτσι και το σβήσεις αμέσως χωρίς να προλάβει να "κρυώσει" ο κινητήρας, λόγω τής πίεσης και της θερμοκρασίας που έχει αναπτυχθεί, μπορεί να σου ραγίσει το καπάκι. Πιστεύω όμως πώς πάνω σ'αυτό, μπορεί να μας απαντήσει καλύτερα κάποιος που έχει turbo diesel, και ειδικότερα common rail πετρελαιοκινητήρα.
Όσο για τα σκαλοπάτια φίλε ALOU, να ξέρεις πώς στο χώμα, μόνο προβλήματα μπορούν να σου δημιουργήσουν, καθώς κατεβάζουν πολύ τη γωνία ράμπας, και έτσι το αμάξι μπορεί να "τακάρει" πολύ πιό εύκολα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 26 Μαρ 2007, 17:30

Αυτό που λέει ο SCARTOS ισχύει πράγματι αν το turbo είναι στροβιλοσυμπιεστής εξάτμισης και όχι μηχανικός συμπιεστής . Ο λόγος δεν είναι ότι θα ραγίσει το καπάκι, αλλά ότι με το σβήσιμο του κινητήρα σταματά η αντλία λαδιού να κυκλοφορεί το λάδι και έτσι ότι λάδι μένει στο turbo απάγει όλη τη θερμότητα που έχει παραχθεί εκεί και στερεοποιείται (καρβουνιάζει).Μετά από ζόρισμα (δηλ. υψηλές στροφές στον κινητήρα), αφήμουμε το μοτέρ για λίγα λεπτά στο ρελαντί ώστε να κυκλοφορήσει το λάδι και να πέσει η θερμοκρασία στο turbo.
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 26 Μαρ 2007, 19:57

xtrail έγραψε:Τα σκαλοπάτια ειναι στανταρ σε όλα. Αλλάζει η εμφάνιση τους ανάλογα.
Για το diesel αυτό που ξέρω είναι πως καλό ειναι να ειμαι εισαι στο άναψε σβήσε (από φίλο με cherokee). Δεν ξέρω αν αυτό που λες έχει να κάνει με το αν δημιουργείται πρόβλημα με κάτι ή με το ότι η σωστή απόδοση των diesel θέλει να ανεβάσει θερμοκρασία ο κινητήρας

πεσ μου φιλε μου σε παρακαλω που το εμαθεσ οτι τα σκαλοπατια ειναι στανταρ?
κατι μου βρωμαει εδω γιατι να μου τα κανει και δωρο κατ παζει
ΜΥΡΙΖΟΜΕ ΠΩΣ ΜΟΥΦΑΓΑΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΑΛΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΩ ΔΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΠΕΣ ΜΟΥ!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 27 Μαρ 2007, 08:19

Στην αντιπροσωπία μου το είπαν ALOY!!! Και μάλιστα και πριν ρωτήσω το είχα διαβάσει και κάπου γι' αυτό σου απάντησα πως είναι στανταρ και πριν ρωτήσω. Μου είπανε οτι αλλάζει το σχήμα αναλογα με το μοντέλο. Το ίδιο ισχύει και για τα navara.
Εγώ το ρώτησα γιατί δεν με ενδιέφεραν καν (και σε σχέση με αυτό που είπε κι ο SKARTOS). Κοιτώντας και το navara η πλούσια έκδοση έχει 31 (μαζί με το μπλοκέ 100%) και έχει όσα έχει και αυτή του pathfinder η οποία κοστίζει 51 (εντάξει το τελευταίο έχει και τις 7 θέσεις). Επιπλέον από τα τεχνικά φυλλάδια διαπίστωσα πως το navara έχει πράγματι χειρότερες γωνίες
Πάντως στην Ελλάδα μας έχουν για πολύ μ....αν μπει κανείς στο site της Γερμανίας υπάρχει δυνατότητα να επιλέξεις εξοπλισμό πράγμα που εδώ δεν...

Ευχαριστούμε και για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες περι ντιζελοκινητήρα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jdelis » 27 Μαρ 2007, 08:21

ALOY έγραψε:Συμπερασματικά το τοποθετώ κάπου μεταξύ των SUV και ενός Land Cruiser από τα καινούργια αυτοκίνητα.

ΕΞΗΓΗΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ[/quote]

Καμιά φορά δεν είναι μόνο θέμα τεχνικών χαρακτηριστικών, αλλά του να παρακολουθήσεις τα αυτοκίνητα στην πράξη. Σε παρόμοιες συνθήκες να δεις τη συμπεριφορά τους. Το Land Cruiser έχει σαφώς καλύτερες διαδρομές, ειδικά πίσω. Και το ύψος από το έδαφος είναι μεγαλύτερο, ενώ και σαν κινητήρας ο 3λιτρος δείχνει καλύτερος.

Ότι και να λέμε τα κυβικά είναι κυβικά. Δεν είναι το ίδιο ένας 2,5άλιτρος με έναν τρίλιτρο που βγάζουν τα ίδια άλογα, ο τρόπος που τα βγάζουν είναι πολύ διαφορετικός.

Επίσης έχει πολλά βοηθήματα πρόσφυσης, που τουλάχιστον το δικό μας Pathfinder δεν είχε. Και σίγουρα τα χρειαζόταν.

Η μόνη διαφορά του Pathfinder με ένα SUV είναι η ύπαρξη των κοντών (και το σασί). Γιαυτό έχει αυξημένες δυνατότητες σε σχέση με αυτά, υστερεί όμως σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που έχει άκαμπτο άξονα πίσω. Και ακόμη περισσότερο με ένα που έχει και μπροστά. Μιλάω πάντοτε για εκτός δρόμου, γιατί εντός τα πράγματα αντιστρέφονται. Όλα εξαρτώνται γιατί το παίρνει κανείς.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες