Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NAVARA VS ALL-Διαξιφισμοί και άλλα...

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Οκτ 2007, 07:48

NIKOLAS_L200 έγραψε:Τις γωνίες των ημιαξονιων. Λειτουργούν συνεχώς με μεγάλη γωνια και όταν κρεμάει τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα. Αυτο σίγουρα δημιουργεί προβλήματα και είναι και το βασικό μειονέκτημα των ψαλιδιών.


Αυτό που λές ισχύει, αλλά όχι για δοκιμασμένες λύσεις που σου προτείνει μιά εταιρεία. Θα το δεχόμουν για ένα κίτ ανάρτησης "πάντρεμα" (ξέρεις, κάτι απο δώ, ελατήριο απο κεί, αμορτισέρ παραπέρα κτλ), αλλά για εταιρείες που έχουν εξελίξει ένα κίτ που κάνει για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, όχι δέν το δέχομαι. Σκέψου Νικόλα, να έβγαζαν οι εταιρείες τέτοια κίτ, και να είχαν τα αυτοκίνητα τόσα προβλήματα. Θα είχαν κλείσει. :)
Στό δικό μου πάντως, έχουν αλλάξει οι γωνίες τών ημιαξονίων, αλλά μέχρι τώρα, δέν έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, και επειδή "γυρίζω" και σε κάποια αμερικάνικα φόρουμ, δέν έχω δεί να αναφέρεται κάτι.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Οκτ 2007, 08:01

SHADOW200 έγραψε:Εγω θα σου πω το αλλο λοιπον , αφου θες να κανουμε πλακιτσα !!!
Βλεπεις κατι μπολντοζαρες που εχει ο δημος ? Οι λαστιχαρες τους αντεχουν πιο πολυ φορτιο απο των φορτηγων , αλλα αμα φορτωθουν παρα πολυ , δεν θα μπορουν να κουνηθουν ουτε βημα !!! Οταν εχεις μεγαλο νουμερο ελαστικο ειναι πλεονεκτημα γιατι ναι μεν αντεχεις το φορτιο σου , αλλα υστερεις σε ροπη χαμηλα στα δυσκολα ξεκινηματα , δηλαδη σαν να μακραινεις το αμαξι . Το MERCEDES που λες εσυ εχει τα λαστιχα που κρινει ο κατασκευαστης οτι πρεπει να εχει για τη δουλεια που κανει , αν ομως εσυ πας και του βαλεις μεγαλυτερα λαστιχα , τοτε ναι μεν θα κερδισεις στα φορτια αλλα θα χασεις σε πραγματικη δυναμη , κατι το οποιο μπορει να εχει επιπτωση στην ασφαλεια .
Αν και ετσι οπως το αναφερεις μου φαινεται πως δεν καταλαβες οτι αναφερα τη διαμετρο και οχι το φαρδος του ελαστικου !!!


Ώπα παιδιά, περιμένετε. Το να βάλεις 2-3" ψήλωμα, προυποθέτει και μεγαλύτερης διαμέτρου ελαστικό (όχι ότι είναι και απαραίτητο). Φυσικά και χάνει το αμάξι μετά, αλλά όχι τη ροπή. Η ροπή δέν αλλάζει, αυτό που αλλάζει είναι το βήμα του αυτοκινήτου. Και γι'αυτό, του αλλάζουν κορωνοπηνία. ΑΛΛΑ, μόνο όταν η διάμετρος του ελαστικού ξεπερνάει κατα πολύ το 10% του περιθωρίου που έχεις για τη διάμετρο του ελαστικού. Να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα φίλε Γιώργο. Το δικό μου αυτοκίνητο, παίρνει μέχρι 2.5" ψήλωμα, χωρίς πρόβλημα (όλοι οι αμερικάνοι αυτό έχουν κάνει). Ηεταιρεία που στο δίνει λοιπόν σου λέει ότι με αυτό μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι 245/75-16 λάστιχο. Το τσερόκι απο τη μαμά φοράει 235/70-16 (29"). Απο 29" λοιπόν πάς αμέσως στίς 31". Είναι οριακό, άν σκεφτείς ότι το τσερόκι 3.7 έχει σχέση διαφορικού 3.73. Και πάλι το σηκώνει, αλλά μερικοί το αλλάζουν σε 4.10, για να κερδίσουν το "χαμένο" βήμα. Εσύ τώρα με 200 άλογα και τόση ροπή που έχει το αμάξι, πιστεύω πώς με μία αλλαγή ελαστικού 2" μεγαλύτερη, δέν θα έχεις πρόβλημα. Γνώμη μου, πάντα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Οκτ 2007, 17:06

Το ετιμο κιτ με κάποιο 'πάντρεμα' δεν έχει καμια διαφορα σε αυτον τον τομέα. Είναι σίγουρο όσο δεν παει οτι το αμάξι σου θα παρουσιασει πρόβλημα γρηγορότερα απο οτι κάποιο μαμα. Απο την άλλη όμως αν το αυτοκίνητο είναι κατάληλα προετιμασμένο απο το εργοστάσιο θα αντέξει για ενα "σοβαρό" χρονικο διάστημα την μετατροπη.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Οκτ 2007, 18:31

NIKOLAS_L200 έγραψε:Το ετιμο κιτ με κάποιο 'πάντρεμα' δεν έχει καμια διαφορα σε αυτον τον τομέα. Είναι σίγουρο όσο δεν παει οτι το αμάξι σου θα παρουσιασει πρόβλημα γρηγορότερα απο οτι κάποιο μαμα. Απο την άλλη όμως αν το αυτοκίνητο είναι κατάληλα προετιμασμένο απο το εργοστάσιο θα αντέξει για ενα "σοβαρό" χρονικο διάστημα την μετατροπη.


ΔΕΝ θα παρουσιάσει πρόβλημα, γιατί οι εταιρείες που κατασκευάζουν ψηλώματα 2.5 ", το κάνουν γιατί μέχρι εκεί είναι το όριο για να μήν έχεις προβλήματα στο αμάξι. Πάνω απο τίς 2.5", δέν σου δίνει κανένας εγγύηση.

** Είναι σίγουρο όσο δεν παει οτι το αμάξι σου θα παρουσιασει πρόβλημα γρηγορότερα απο οτι κάποιο μαμα.**

Τότε να μήν του βάζουμε ούτε ζαντολάστιχα, ούτε κανένα μπλοκέ, γιατί και έτσι θα παρουσιάσει πιό γρήγορα πρόβλημα απο ένα "μαμά".
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 24 Οκτ 2007, 20:04

Ενα , ενα τα θεματακια .
Λοιπον Αργυρη το προβλημα ειναι πλεον οτι οταν μιλαμε για μεγαλυτερο νουμερο ελαστικο πχ απο 255 σε 265 δεν αλλαζουμε δυστηχως μονο το φαρδος αλλα και λιγο το υψος ! Μακαρι να αλλαζε μονο το φαρδος .
Το διπλο λαστιχο του φορτηγου που λες ειναι σιγουρα καλυτερο απο το μονο γιατι αυτο ειναι ενας ευκολος τροπος να αυξησεις το φαρδος αρα και τη δυνατοτητα μεταφορας φορτιου χωρις τις δυσαρεστες συνεπειες του μεγαλυτερου νουμερου ελαστικο .
Βεβαια ολα εχουν την επιπτωση τους φαρδυτερη τροχοι αρα και βαρυτεροι σημαινει και μεγαλυτερη καταναλωση , ομως για τοσο μεγαλα φορτια , τα διπλα λαστιχα ειναι μονοδρομος .
Με κατατοπησαν αρκετα αυτα που ειπατε για το ψηλωμα , πραγματικα δεν ειχα ιδεα οτι μπορουσε να διορθωθει το βημα μετα την τοποθετηση μεγαλυτερων ελαστικων με αλλαγη κορονοποιηων , ομως με αυτη την αλλαγη δεν θα επηρεαστει η δυνατοτητα μεταφορας φορτιου ? Θελω να πω , το NAVARA ειναι φορτηγο , θα αντεξουν αυτες οι after market επιλογες τα μεγαλα φορτια ?
Η αληθεια ειναι οτι δεν αισθανομαι καλα να κανω μια μετατροπη και αυτη η μετατροπη να κοβει το αυτοκινητο σε καποια σημεια, αν και η NISSAN δινει και μεγαλυτερη εναλακτικη διασταση την 265 70 16 που το ψηλωνει 2 ποντους εγω προς το παρον δεν την σκεφτομαι σαν μετατροπη γιατι στην ταλικη δεν κερδιζεις και τιποτα με τετοιες ελαχιστες διαφορες , τι 255 , τι 265 , τι 275 , αμα ειναι να κολλησω καπου ισως και το 245 να με βοηθουσε πιο καλα !
Αληθεια ακομα δεν εχω μαθει σε τι βοηθαει ενα τετρακινητο το μεγαλο μεγεθος ελαστικων??? , εκτος φυσικα απο τον πιο προφανη της αυξησης του υψους !! :D
Λοιπον ακουω !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Οκτ 2007, 21:51

Κοιτα για τις 2.5 ιντσες= 6.35 εκατοστά δεν θα φέρω αντίριση αν και για μένα το όριο είναι τα 5. Απο κει και πέρα οι 3.5 ίντσες ξεφεύγουν.
Και για να επιστρέψω απο κει που ξεκίνησα τα κιτ αυτα δεν προσφαίρουν τίποτα σ'αυτον τον τομεα. Με μια απλη αλλαγη ελατηριων αμορτισερ έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 25 Οκτ 2007, 07:51

Γιώργο, δέν μπορώ να σου απαντήσω για τα διπλά λάστιχα κλπ, γιατί με το θέμα φορτηγό- φόρτωμα είμαι άσχετος.
Όσον αφορά όμως τό άν θα αντέξει ένα after market ψήλωμα, θα σου πώ πώς οι περισσότερες εταιρείες αυτό που προσφέρουν είναι ελατήρια, σούστες και αμορτισέρ, ανάλογα με το ύψος που θα επιλέξεις να το ψηλώσεις (γιατί,απο κάποιο ύψος και πάνω, δίνουν και άλλα πράγματα). Είναι πολύ καλύτερα απο τα ελατήρια-αμορτισέρ που χρησιμοποιούν όλες οι εταιρείες. Πολλές δέ απο τίς εταιρείες που προσφέρουν after market προιόντα, σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξεις και σκληρότητα ελατηρίου. Μήν ξεχνάμε όμως, πώς οι περισσότερες λύσεις, είναι για περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες, που σε αρκετές περιπτώσεις ( όπως και εσένα) μπορεί να μήν σ'ενδιαφέρουν.
Τώρα, σχετικά με τήν ερώτησή σου, σε τί βοηθάει το μεγαλύτερης διαμέτρου ελαστικό. Δέν μπορώ να βρώ λέξεις να στο εξηγήσω, γι'αυτό θα σου πώ 2 παραδείγματα. Φαντάσου ότι είσαι σ'ένα χωματόδρομο, που έχει και πέτρες μεγάλες, μικρά νεροφαγώματα, κοτρώνες, σκαλοπάτια κλπ. Με τί περνάς πιό άνετα και χωρίς να ζορίζεις το αμάξι. Μ'ένα αμάξι σάν το δικό σου, ή μ'ένα hyundai atos???? Φυσικά με το δικό σου, αλλά γιατί???? Γιατί τα λαστιχά σου είναι πολυ μεγαλύτερης διαμέτρου απο του atos. Mετά, πές μου, ποιό 4χ4 με λάστιχα λάσπης, αλλά σε "μαμά" διάσταση, μπορεί να ακολουθήσει ένα τρακτέρ, σ'ένα βαθιά οργωμένο χωράφι, που είναι και λασπωμένο???? Γιατί τα τρακτέρ έχουν πλεονέκτημα στην άμμο?? Γιατί έχουν τεράστια πίσω λάστιχα. Μπορεί να ήταν ατυχές παράδειγμα, αλλά δέν έβρισκα άλλο τρόπο να στο εξηγήσω.

**Και για να επιστρέψω απο κει που ξεκίνησα τα κιτ αυτα δεν προσφαίρουν τίποτα σ'αυτον τον τομεα. Με μια απλη αλλαγη ελατηριων αμορτισερ έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.**

Μα γι'αυτά μιλάω και εγώ ρε Νίκο, όταν λέω για κίτ. Όπως είπες και παραπάνω, το κάθε αμάξι έχει τα όριά του. Αυτό οι εταιρείες το ξέρουν πολύ καλά, και όταν κυκλοφορούν "ψηλώματα" για κάποιο αυτοκίνητο, τα έχουν δοκιμάσει πρώτα, για να βεβαιωθούν ότι σ'αυτό το ύψος δέν θα δημιουργεί προβλήματα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Οκτ 2007, 14:46

Ναι τα καταλαβαινω αυτα τα παραδειγματα και σε ευχαριστω που μου τα παραθετεις , αλλα αξιζει για παραδειγμα ας πουμε να αυξησω τη διαμετρο των ελαστικων εστω και ενα νουμερο για να κερδισω 2 εκατοστα υψος , αφου ετσι κι αλλιως πανω κατω το ιδιο θα μου κανουν τα 255 με τα 265 .
Εγω την πιο πρακτικη και αξιοπιστη μετατροπη που πιστευω οτι θα ειναι και η καλυτερη για μενα ειναι να του βαλω το ιδιο νουμερο ελαστικο 255 απο μαμα , απλα να του βαλω πελμα 50-50 BFGOODRICH ή PIRELLI SCORPION ATR , οπου και η προσφυση βελτιωνεται και αυξανω 1 ποντο το φαρδος και το πατημα του αυτοκινητου ,και δεν ανεβαινω σε διαμετρο !
Ακομα θα ηθελα να ρωτησω τι παιζει με τις εξατμισεις , τι προσφερει ενα διαφορετικο τελικο εξατμισης απο το μαμισιο , ο navaraman πριν καιρο ειχε πει οτι εκτος απο στιλιστικους και απολαυστικους ηχους , προσφερει και 5-7 αλογα ακομα ! Ποια ειναι η γνωμη σας _??
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό bull » 25 Οκτ 2007, 17:13

SHADOW200 έγραψε: αλλα αξιζει για παραδειγμα ας πουμε να αυξησω τη διαμετρο των ελαστικων εστω και ενα νουμερο για να κερδισω 2 εκατοστα υψος , αφου ετσι κι αλλιως πανω κατω το ιδιο θα μου κανουν τα 255 με τα 265 .
Εγω την πιο πρακτικη και αξιοπιστη μετατροπη που πιστευω οτι θα ειναι και η καλυτερη για μενα ειναι να του βαλω το ιδιο νουμερο ελαστικο 255 απο μαμα , απλα να του βαλω πελμα 50-50 BFGOODRICH ή PIRELLI SCORPION ATR , οπου και η προσφυση βελτιωνεται και αυξανω 1 ποντο το φαρδος και το πατημα του αυτοκινητου ,και δεν ανεβαινω σε διαμετρο !


Λοιπόν, για πρώτη φορά κι έχοντας μια ιδέα για την χρήση που κάνεις στο αμάξι σου, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. το μεγαλύτερο λάστιχο προσφέρει ΜΟΝΟ όταν έχεις σκοπό να κινηθείς εκτός δρόμου με κάποιες μεγαλύτερες απαιτήσεις. Αλλιώς ποιός ο λόγος? (-και τα έξοδα...) :)

Ακομα θα ηθελα να ρωτησω τι παιζει με τις εξατμισεις , τι προσφερει ενα διαφορετικο τελικο εξατμισης απο το μαμισιο , ο navaraman πριν καιρο ειχε πει οτι εκτος απο στιλιστικους και απολαυστικους ηχους , προσφερει και 5-7 αλογα ακομα !


Αν βάλεις τελικό ελεύθερης ροής σίγουρα βελτιώνεται κάπως η απόκριση του κινητήρα. Για το πόσα άλογα δεν ξέρω, γενικά πάντως οι κατασκευαστές τα παρουσιάζουν αρκετά τσιμπημένα. Η σωστή δουλειά είναι ν'αλλάξεις όλη την εξάτμιση με μεγαλύτερης διαμέτρου κι ελεύθερο καζανάκι, και να βάλεις κι ένα καλο φιλτρο αέρα. Όλα αυτά βέβαια είναι πιο ακριβές λύσεις (800+€) . Τέλος πάντων η γνώμη μου είναι ότι κι ο ήχος που θα σου προσφέρει ένα σκέτο τελικό είναι κάτι... 8) :)
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Οκτ 2007, 20:15

Ξερεις καποιο site φιλε bull για τετοιες απλες εξατμισεις ,δηλαδη μονο τελικα ? Οταν λες ελευθερης ροης , τι εννοεις ? Θα καλυπτομαι απο την εγγυηση του αυτοκινητου αν τη βαλω ?
Και τελος θα ηθελα να πατησω τον Κασιγιας με 315 λαστιχο :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: !!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 26 Οκτ 2007, 21:44

Φίλε δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο... Εγώ την δικιά μου την έφτιαξα σε κάποιο μάστορα εδώ, πραγματικό καλλιτέχνη. Όμως ένα σκέτο τελικό ανοξείδωτο νομίζω ότι μπορει να φτιάξει οποιοσδήποτε εξατμισάς φτιάχνει εξατμίσεις και ξέρει στοιχειωδώς τη δουλειά. Ελεύθερης ροής είναι τα καζανάκια που μέσα δεν έχουν διαφράγματα αλλα ένα σωλήνα με πολλές τρύπες και έιναι γύρω απ' αυτόν γεμισμένα με ηχομονωτικό υλικό. Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα, sorry.
Για την εγγύηση δεν ξέρω. Καλού - κακού ρώτα πριν κάνεις οτιδήποτε.

Ο Κασίγιας? Μωρέ ας τα φάει στο Καραϊσκάκη και τον συγχωρώ... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό sef » 29 Οκτ 2007, 12:48

Να επισημανω οτι το ψηλωμα με τα ελαστικα ειναι το μονο πραγματικο ψηλωμα, γιατι αυτο αυξανει και το υψος των διαφορικων, δηλαδη ολου του αυτοκινητου.

Ενω τα κιτ δεν αυξανουν το υψος των διαφορικων απο το εδαφος.

Και επισης υπαρχει και το body lift στο οποιο με αποστατες που μπαινουν αναμεσα στο σασι και το αμαξωμα-καμπινα, αυξανουμε το υψος χωρις να επηρεαζονται τα συστηματα διευθηνσης και μεταδοσης στην λειτουργιας τους.

Δηλαση η καλυτερη λυση αυξηση 3% εως 7% αυξηση στην διαμετρο του ελαστικου, ενα λογικο κιτ μετα ας πουμε ΟΜΕ +4 εκατοστα, και ενα body lift +3 εκατοστα, και εχουμε ενα διαφορετικο αυτοκινητο μετα, που αξιζει να το κανουμε φοροντας MUD τυπο ελαστικου, και αν βγαινουμε τακτικα και ζωηρα σε off road καταστασεις.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό sef » 29 Οκτ 2007, 12:53

Να επισημανω οτι το ψηλωμα με τα ελαστικα ειναι το μονο πραγματικο ψηλωμα, γιατι αυτο αυξανει και το υψος των διαφορικων, δηλαδη ολου του αυτοκινητου.

Ενω τα κιτ δεν αυξανουν το υψος των διαφορικων απο το εδαφος.

Και επισης υπαρχει και το body lift στο οποιο με αποστατες που μπαινουν αναμεσα στο σασι και το αμαξωμα-καμπινα, αυξανουμε το υψος χωρις να επηρεαζονται τα συστηματα διευθηνσης και μεταδοσης στην λειτουργιας τους.

Δηλαση η καλυτερη λυση αυξηση 3% εως 7% αυξηση στην διαμετρο του ελαστικου, ενα λογικο κιτ μετα ας πουμε ΟΜΕ +4 εκατοστα, και ενα body lift +3 εκατοστα, και εχουμε ενα διαφορετικο αυτοκινητο μετα, που αξιζει να το κανουμε φοροντας MUD τυπο ελαστικου, και αν βγαινουμε τακτικα και ζωηρα σε off road καταστασεις.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Οκτ 2007, 13:44

Και υστερα τσουπ , οταν το φορτωσεις λιγο παραπανω χυνονται ολα στο δρομο και γινεται αυτοκινητο-πατινι !!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Οκτ 2007, 14:00

ΕΕΕ.....είσαι πουριτανός!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες