Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NAVARA VS ALL-Διαξιφισμοί και άλλα...

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 22 Οκτ 2007, 09:42

Τα τσουβαλια ειχαν τσιμεντο ή ...βαμβακι??!!! Μηπως ειναι και αυτο παλι καμια ατακα σου σαν τα 8 λιτρα που λες οτι καιει?? αληθεια ποσο εκαψε με τοσα τσουβαλια πανω?? 8,2 λιτρα ή μηπως επιασε τα 8,5 ??!! :) :) :) :)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό jimnys » 22 Οκτ 2007, 09:46

Εχω προβληματιστεί αρκετά...
Ψάχνομαι να αγοράσω ένα αυτοκίνητο για Off road και καθημερινή χρήση, οικογενειακό, και πραγματικά δεν βλέπω κάποιο καλύτερο απο το Navara, όσα χρήματα και αν επενδύσω.....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 22 Οκτ 2007, 10:29

TasosOffRoad έγραψε:Τα τσουβαλια ειχαν τσιμεντο ή ...βαμβακι??!!! Μηπως ειναι και αυτο παλι καμια ατακα σου σαν τα 8 λιτρα που λες οτι καιει?? αληθεια ποσο εκαψε με τοσα τσουβαλια πανω?? 8,2 λιτρα ή μηπως επιασε τα 8,5 ??!! :) :) :) :)


** την παρασκευη μεταφερα 20 50κιλα τσουβαλια τσιμεντο **

Στό έγραψε ήδη. :) :)
Δηλώνω παντελώς άσχετος με τους diesel κινητήρες, αλλά αυτό που έχω ακούσει για τσιπαρίσματα, είναι ότι σ'έναν diesel κινητήρα, δίνουν μεγάλη αύξηση στήν ιπποδύναμη και στη ροπή. Άρα τα 208 άλογα, μου φαίνονται λογικό νούμερο, άν το συγκρίνεις με τα 174 του "μαμά".

Δέν ξέρω άν αυτά που έγραψε ο jimnys παραπάνω τα εννοούσε ή έκανε πλάκα, αλλά και εγώ νομίζω πώς για κάποιον που ψάχνει για ένα 4κίνητο με χώρους,καρότσα, δύναμη και 4κίνηση καλή, όντως το navara είναι μιά συμφέρουσα λύση. Άσε που παίρνει και 3'' ψήλωμα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 22 Οκτ 2007, 20:06

Ta τσουβαλια ηταν τσιμεντο οπως εγραψα !! Αν ηταν βαμβακι θα επρεπε να φτανουν σε στοιβα μεχρι τα συννεφα !! :twisted: :twisted: :twisted:
Δεν το ανεφερα για να πω οτι εχω περισσοτερο φορτιο απο το L200 , πιστευω οτι το MITSUBISHI μπορει να βαλει ανετα περισσοτερο φορτιο , χα αν βρει βεβαια χωρο στην καροτσα ο ιδιοκτητης του !!
Απλα ημουν αναγκασμενος να κανω τη μεταφορα σε μια διαδρομη , και ενταξει δεν το πολυσκεφτηκα , στον ισιο δρομο μπορουσα να ξεκινησω απλα με το αφημα του συμπλεκτη χωρις γκαζι , και στην εθνικη πηγαινα λες και δεν ειχα βαρος , απλα, επιταχυνα λιγο πιο αργα απο οτι συνηθως !!
Πιστευω σιγουρα οτι L200 θα μπορουσε να μεταφερει 25 τσουβαλια , ασε που εδω που τα λεμε το εχω δει το παλιο μοντελο με τα 115 αλογα να κουβαλαει στοιβες 70κιλα τσουβαλια ζωοτροφες ,(σιγουρα πανω απο τονο αφου οι σουστες πισω ειχαν κατσει , και παρολο αυτα πηγαινε πατητο στην εθνικη !
Αυτο που εχω σαν ενστανση ειναι οτι το L200 oxi με 25 τσουβαλια αλλα με φορτιο μολις 15 τσουβαλια θα την ακουγε περισσοτερο σε επιδοσεις απο το οτι να ηταν αδειο , θελω να πω η αισθηση του θα αλλαζε περισσοτερο απο οτι το NAVARA !!
Καταναλωση ειχα 10-11 λιτρα , απο τα 10 που εχω συνηθως ! Μην νομιζεις το ιδιο μοτερ 2500cc εχουμε απλα εγω αν το πατησω πολυ καιω κατιν παραπανω !
wowowowow !! Φιλε Πατρινε τι εννοεις με τις 3" ιντσες ψηλωμα ? Σε τι κερδιζει κανεις με τετοιες μετατροπες και σε τι χανει ??
Δεν ξερω αν ο jimnys κανει πλακα , παντως εγω σε αυτα τα λεφτα δεν μπορεσα να βρω ενα αμαξι που να εχει αυτα τα προτερηματα!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 23 Οκτ 2007, 07:54

SWADOW έγραψε: Φιλε Πατρινε τι εννοεις με τις 3" ιντσες ψηλωμα ? Σε τι κερδιζει κανεις με τετοιες μετατροπες και σε τι χανει ??
Δεν ξερω αν ο jimnys κανει πλακα , παντως εγω σε αυτα τα λεφτα δεν μπορεσα να βρω ενα αμαξι που να εχει αυτα τα προτερηματα!


Νομιζω πως εννοει για χρηση offroad. Αν κανεις offroading το υψος που εχεις θα σου δημιουργησει προβλημα. Εχουμε φιλο στην παρεα με NAVARA και τα εχουμε δει. Αλλιως το αυτοκινητο πιστευω δεν εχει κανενα προβλημα υψους.
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 23 Οκτ 2007, 08:57

jimnys έγραψε:Εχω προβληματιστεί αρκετά...
Ψάχνομαι να αγοράσω ένα αυτοκίνητο για Off road και καθημερινή χρήση, οικογενειακό, και πραγματικά δεν βλέπω κάποιο καλύτερο απο το Navara, όσα χρήματα και αν επενδύσω.....


οχι οτι ειναι το καλυτερο για Off road χρηση, μην τρελαθουμε κιολας!! Εκτος αν εννοεις και τις 3'' ψηλωμα μαζι που ειπε και ο SKARTOS. Τωρα για τα υπολοιπα, καθημερινη χρηση, οικογενειακο κ.λ.π. θα συμφωνησω... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 23 Οκτ 2007, 09:11

SHADOW200 έγραψε:
!! Φιλε Πατρινε τι εννοεις με τις 3" ιντσες ψηλωμα ? Σε τι κερδιζει κανεις με τετοιες μετατροπες και σε τι χανει ??


Επειδή, το έχω δεί σε εκτός δρόμου κίνηση, το μειονεκτημά του είναι το ότι έχει μικρή γωνία ράμπας. Κυκλοφορεί λοιπόν, "ψήλωμα" 3'' τής calmini (άν δέν απατώμαι), το οποίο πιστεύω ότι το βελτιώνει αρκετά. Μ'αυτό, δέν θα έχεις πρόβλημα στο χώμα, και στα εκτός δρόμου κομμάτια, αλλά θα χάσεις σε κρατήματα και τελική ταχύτητα στήν άσφαλτο. Επίσης θα σου αυξηθεί και η κατανάλωση. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Για σένα που το θές για τη δουλειά σου, άντε και καμμιά βολτούλα στο χώμα, αλλά και να πηγαίνεις γρήγορα στο δρόμο, μπορεί και να μήν σου κάνει. Αλλά για κάποιον σάν εμένα, που δέν με πολυενδιαφέρει πόσο μπορώ να το φορτώσω, αλλά θέλω ένα αμάξι με γκάζι, χώρους και καρότσα, και πάω σε πολλές εκτός δρόμου διαδρομές, το "ψήλωμα" θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. :)
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 23 Οκτ 2007, 09:17

TasosOffRoad έγραψε:
jimnys έγραψε:Εχω προβληματιστεί αρκετά...
Ψάχνομαι να αγοράσω ένα αυτοκίνητο για Off road και καθημερινή χρήση, οικογενειακό, και πραγματικά δεν βλέπω κάποιο καλύτερο απο το Navara, όσα χρήματα και αν επενδύσω.....


οχι οτι ειναι το καλυτερο για Off road χρηση, μην τρελαθουμε κιολας!! Εκτος αν εννοεις και τις 3'' ψηλωμα μαζι που ειπε και ο SKARTOS. Τωρα για τα υπολοιπα, καθημερινη χρηση, οικογενειακο κ.λ.π. θα συμφωνησω... :) :) :)


Μπορεί και να μήν είναι το καλύτερο off road ,φίλε μου, αλλά δέν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός, ότι και το ναβάρα το ξέρει το ποίημα στο χώμα. Εξάλλου, άν ψάχναμε για το καλύτερο για off road, τότε δέν θα κοιτάζαμε στη κατηγορία, "2πλοκάμπινο αγροτικό 4Χ4" :wink: :wink:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 23 Οκτ 2007, 09:29

Το κιτ τησ calmini εκτος απο τα ψαλίδια για διόρθωση της camper περιλαμβάνει τίποτα πιο ουσιαστικο? 3 ιντσες σε αυτοκίνητο με ψαλίδια δεν το θεωρω σωστο. Εσεις πως το βλέπετε?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 23 Οκτ 2007, 10:04

Τί δέν θεωρείς σωστό??? Εμένα το δικό μου έχει 2.5" ψήλωμα, και δέν έχω πρόβλημα. Και δέν του έχω βάλει άλλα ψαλίδια.(Θα το κάνω όμως και αυτό)
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 23 Οκτ 2007, 16:43

Τις γωνίες των ημιαξονιων. Λειτουργούν συνεχώς με μεγάλη γωνια και όταν κρεμάει τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα. Αυτο σίγουρα δημιουργεί προβλήματα και είναι και το βασικό μειονέκτημα των ψαλιδιών.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 23 Οκτ 2007, 20:16

Χωρις αυτα ομως κανενα φορτηγο δεν θα μπορουσα να ειναι ανθεκτικο και αξιοπιστο στα μεγαλα φορτια εντος και κυριος εκτος δρομου !!
Αν προσθεσει κανεις το κιτ αναρτησης χανει στο φορτιο ? Και χρειαζεται να βαλεις μεγαλυτερο νουμερο λαστιχα ?? To μεγαλυτερο νουμερο ειναι και καλο και κακο στα φορτια αν και απο προσωπικη εμπειρια πιστευω οτι μαλλον κακο ειναι το μεγαλυτερης διαμετρου λαστιχο στα φορτια !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 23 Οκτ 2007, 22:22

ναι??? ειναι κακο το μεγαλυτερησ διαμετρου λαστιχο στο φορτιο??? για μιλα γιατι κατι δεν παει καλα.. για εξηγησε το... δηλαδη στα μεγαλα φορτηγα τυπου 814 μερσεντεσ οι πισω τροχοι που ειναι σαν ενας αλλα φαινοντε δυο ειναι οτι χειροτερο ε??
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 23 Οκτ 2007, 22:53

Εγω θα σου πω το αλλο λοιπον , αφου θες να κανουμε πλακιτσα !!!
Βλεπεις κατι μπολντοζαρες που εχει ο δημος ? Οι λαστιχαρες τους αντεχουν πιο πολυ φορτιο απο των φορτηγων , αλλα αμα φορτωθουν παρα πολυ , δεν θα μπορουν να κουνηθουν ουτε βημα !!! Οταν εχεις μεγαλο νουμερο ελαστικο ειναι πλεονεκτημα γιατι ναι μεν αντεχεις το φορτιο σου , αλλα υστερεις σε ροπη χαμηλα στα δυσκολα ξεκινηματα , δηλαδη σαν να μακραινεις το αμαξι . Το MERCEDES που λες εσυ εχει τα λαστιχα που κρινει ο κατασκευαστης οτι πρεπει να εχει για τη δουλεια που κανει , αν ομως εσυ πας και του βαλεις μεγαλυτερα λαστιχα , τοτε ναι μεν θα κερδισεις στα φορτια αλλα θα χασεις σε πραγματικη δυναμη , κατι το οποιο μπορει να εχει επιπτωση στην ασφαλεια .
Αν και ετσι οπως το αναφερεις μου φαινεται πως δεν καταλαβες οτι αναφερα τη διαμετρο και οχι το φαρδος του ελαστικου !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 23 Οκτ 2007, 23:07

λες νουμερο οχι συγκεκριμενα διαμετρο. τι να καταλαβω, ωστοσο τι λεσ καλυτερο το διπλο που εχει το μοντελο που σου ειπα η το μονο??
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες