Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NAVARA VS ALL-Διαξιφισμοί και άλλα...

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 11 Ιαν 2008, 14:57

MKB έγραψε:Φίλε pitbullako,κατ'αρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο,πρόκειται πραγματικά για φορτηγάκι 4χ4 θηρίο που τραβάει και εντός και εκτός δρόμου εντυπωσιακά.ΠΡΟΣΕΧΕ όμως,επειδή η αποστολή του είναι ΑΛΛΗ και όχι η επίτευξη τελικών της τάξης 180-200 χλμ. γι'αυτό άλλωστε και έχει πίσω την συγκεκριμένη ανάρτηση(καρόσουστες)όπως όλα τα φορτηγάκια και όχι ελατήρια όπως το Pathfider,έχει πίσω ταμπούρα και όχι δίσκους όπως το προαναφερθέν και τέλος πίσω έχει ελάχιστο βάρος για να μπορεί να φορτωθεί.Κατά συνέπεια μην παρασύρεσαι,το να πιάσεις τέτοιες ταχύτητες είναι εύκολο,πατάς το γκάζι και τις πιάνεις,αν όμως με τέτοιες ταχύτητες χρειαστεί οποιαδήποτε επέμβαση το αυτοκίνητο δεν θα σε βοηθήση γιατί δεν θα μπορεί,ούτε λόγω ανάρτησης ούτε λόγω φρένων και τότε ο θεός να φυλάει και εσένα και αυτούς που θα βρεθούν στο δρόμο σου.Φιλικά εκμεταλεύσου την δύναμη για προσπέραση,για ρυμούλκηση,για φορτία,για 4χ4 επιδόσεις,αλλά πρόσεχε πολύ στις μεγάλες ταχύτητες αυτά τα αυτοκίνητα χάνονται χωρίς να το καταλάβεις.



+1
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 11 Ιαν 2008, 16:35

εχεις απολυτο δικιο.ειχα χρονια φτιαγμενο και ειναι απιστευτες οι διαφορες στα πολλα χλμ.απλα μαθαινω τις δυνατοτητες του αυτοκινητου.σιγουρα το off-road ειναι το φορτε του
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό civil » 18 Ιαν 2008, 19:58

Παιδιά γειά σας. Είμαι νέος στο φόρουμ. Δεν έχω αγοράσει ακόμη αμάξι αλλά σκέφτομε να αγοράσω το L200! Aλλά τι γίνεται όλο ναβάρα βλέπω και αρχίζω να προβληματίζομε. Τέλος πάντων δεν έχω μπορέσει να βρώ άκρη για το πιο από τα δύο είναι καλύτερο εκτός δρόμου ειδικά στις δύσκολες συνθήκες οπως λάσπη κλπ. Ειλικρινά βλέπω ότι ο καθένας υποστηρίζει μόνο το αυτοκινητό του και τίποτε άλλο χωρίς αντικειμενικότητα. Αλλά και από τα περιοδικά δεν βγαζεις άκρη το καθένα λέει τα δικά του! Εντάξει για την άσφαλτο έχω βγάλει τα συμπαρσματά μου! Πιο γρήγορο το φτιαχμένο ναβάρα ίσως και πιο επιβατικό αλλά λιγότερο ασφαλή λόγω λιγότερων επιλογών στην τετρακίνηση. Ομως εκτός δεν ξέρω, και το L200 το γρήγορο δεν έχει και μπλοκέ πίσω! Αν κολήσει δεν ξέρω αν θα ξεκολήσει μόνο με το αντισπίν που έχει
Άβαταρ μέλους
civil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Ιαν 2008, 19:49

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 18 Ιαν 2008, 21:06

προσπαθησε να βρεις και να σε κανουν βολτα και με τα δυο.εγω προσωπικα δεν πηγα καν να το δω το L200 επειδη ηταν πολυ διαστημικο για τα γουστα μου.
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 18 Ιαν 2008, 21:19

Μιά απορία!
Γιατί δεν αλλάζετε τηλέφωνα να τα λέτε απ' ευθείας;;;;;;;;;
(φυσικά καταλαβαίνετε σε ποιούς απευθύνω την προτροπή....)
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 18 Ιαν 2008, 22:15

Κανε μια βόλτα και με τα δυο για να δεις το θέμα των αλόγων κατ'αρχην. Απο κει και πέρα την τετρακινηση του L200 απλα δεν πρόκειτε να την βρεις σε αυτοκίνητο με κατω 40.000 ευρα, εκτός δρόμου το NAVARA είναι σαύρα μπορείς όμως να το ψηλώσεις, οι πρόβολοι του είναι τεράστιοι και είναι διακόσια κιλα βαρύτερο.Το L200 δεν έχει 100% μπλοκέ το οποίο είναι σίγουρα καλύτερο στα πολλά ζόρια. Αυτο μπορεί να αλλάξει αλλα δεν πρώτα μπορείς να τεστάρεις την απόδωση των ηλεκτρονικων σε συνεργασια με το μλποκέ που έχει. Ίσως και να βρεις κάτι με τον καλο εξοπλισμό και 100% μπλοκε αν περιμένεις.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 18 Ιαν 2008, 23:06

Φιλε εγω hilux εχω και με 100% μπλοκε πισω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Απο τα δυο που ειπες και τα δυο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα αρκει να ξερεις τι ακριβως θελεις γιατι κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να τα εχει ολα.Αλλο ειναι πιο καλο στον δρομο αλλο εκτος, αλλο πιο πολλα αλογα, αλλο πιο ανθεκτικο αλλη τετρακινηση το ενα αλλη το αλλο.
Αποφασισε πρωτα τι ακριβως θελεις περισοτερο απο το αυτοκινητο σου και μετα κανε την επιλογη σου.Υπαρχουν αυτοκινητα για ολα τα γουστα.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 19 Ιαν 2008, 13:11

Παντως προσωπικη μου αποψη το HILUX απο το πολυκαστρο ειναι πολυ ανωτερο απο το L200 εκτος δρομου !! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Εδω εμεις με 208 αλογα και 100%μπλοκε , και παλι δυσκολευομαστε να πατησουμε το ΘΡΥΛΟ ΤΗΣ TOYOTA !!!! :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

0 βάζων φυτίλια

Δημοσίευσηαπό kyr » 19 Ιαν 2008, 14:10

Για το Mazda BT50 ή Ford Ranger δεν έχεις γράψει τίποτα...
Κι ' αυτά Κουάτρο δεν είναι ?
:lol:














Μακριά απο hol
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 19 Ιαν 2008, 17:04

Γι αυτα δε γραφω, πανε πακετο , αυτα ειναι μονο κουαρτετο κουαρτο !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό VaL » 21 Ιαν 2008, 09:26

Το 174άρι πόσο γράφει ότι καίει??
Εγώ έχω το νέο 171άρι κ γράφει 10.9.

Επίσης μια ερώτηση, ένας μαλάκας πολητής στο Αλιβέρι είπε στον πατέρα μου οτι δεν έχει πρόβλημα να βάζει τετρακίνηση κ σε στεγνή άσφαλτο κ να το πατάει όσο θέλει. Ήμαρτον υπάρχει τέτοια περίπτωση?
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 21 Ιαν 2008, 10:00

Απλα βαλε τετρακίνηση και δοκίμασε να κάνεις αναστροφή.Έτσι θα καταλάβεις μόνος σου το μέγεθος της επιβάρυνσης. Δεν πρόκειτε να σπάσει τίποτα αλλα θα δεις οτι δεν είναι και πολύ ευχάριστο. Στην ευθεία δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν έχεις τετρακίνηση αλλα μετα τα 100 ίσως να ακούγεται ενα βουιτό απο το μπροστα διαφορικό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η σταθερότητα στις στροφές. Αν κάνεις αυτο που σου είπα πριν(με μικρη ταχύτητα και καλύτερα στο χώμα για να μην φάω ξύλο μετα!!) θα δείς οτι η μετάδωση σου ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ κάποιον απο τους τροχούς σου να σπινιάρι. Αυτο θα το κάνει και σε κάποια στροφη με αποτέλεσμα αυτο το σπινιάρισμα να είναι η αρχή ενος σλάλομ..Γνωρίζεις φαντάζομαι οτι η στατική τριβή είναι μεγαλύτερη απο την τριβή ολίσθησης.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό VaL » 21 Ιαν 2008, 10:12

Eγώ τα ξέρω αυτά, αλλα το είπε ο πωλητής κ λέω μπάς κ έχω χάσει καμια πληροφορία σχετικά με τα διαφορικά..
Κ ερχόταν απο την Ευβοια στις στροφές ο ανόητος ο πατέρας μου με την τετρακίνηση κ πατημένος.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 21 Ιαν 2008, 12:41

Ηξερα και εγω εναν που το επαιζε εξυπνος και πηγαινε οσο επιανε το αυτοκινητο με 4Η στην εθνικη και παντου. Ειχε ενα 3,0 L Ισουζου, το προηγουμενο το τετραπορτο και οταν του ειπα ποσο επικινδυνο ειναι να πηγαινει με 4Η ετσι μονο ξυλο που δεν εφαγα. Τελικα ειπα δικο του ειναι το κεφαλι ας κανει οτι θελει...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 21 Ιαν 2008, 16:06

Πιθανοτατα ειναι επικυνδυνο να πηγαινεις με τετρακινηση στην εθνικη και γκαζωτος , πανω απο 100 !
Το σιγουρο ειναι ομως οτι επιτελους πρεπει να καταριφθει ενας μυθος που υπαρχει παντου στα τετρακινητα !!!
Ρε παιδια οταν στριβουμε και εχουμε 4χ4 δεν σπαμε τιποτα ουτε καταπονουμε το συστημα μεταδοσης μας , ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΑΛΛΙΩς ΘΑ ΕΙΧΕ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ 4Χ4 .... ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΥΘΟ !!!
Αυτο που ισχυει ειναι οτι την στιγμη που θα στριβεις ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ εκεινη τη στιγμη να εμπλεκεις την τετρακινηση !!!!! Τοτε ναι ,..... κανει κακο !!!!!!
Και κατι ακομα η τετρακινηση του NAVARA εχει νοημα ΜΟΝΟ σε ΧΩΜΑ !!!
Σε ξερο ασφατοστρωμενο δρομο ... απλα δεν χρειαζεται και το αμαξι απο μονο του αναβοσβηνει φως για απεμπλοκη !!!
Βεβαια αυτο δεν ισχυει παντου , ποικιλει αναλογα την περιοχη και δεν με νοιαζει αν αυτο μπικαρει πολλους , αλλα εδω στους Κρητικους δρομους , ειτε εισαι εκτος ,ειτε εισαι εντος δρομου .... ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΙΣΑΙ !!! :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες