Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BEΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ NISSAN TERRANO II

Δημοσίευσηαπό tedos » 22 Νοέμ 2004, 11:14

Γιαννη το προβλημα ειναι το πισω μερος των μπροστινων θολων :( :( Εκει θα βρισκει ασχημα.....

Αρα παμε για 205/80/16 η την ιδια διασταση που φοραω τωρα 225/75/16
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 25 Νοέμ 2004, 14:06

tedos έγραψε:Βελτιωσεων Συνεχεια

Ελπιζοντας οτι ( πρωτα ο θεος καλα ναμαστε) το ΤΕΡΡΑΝΟ θα συμμετεχει στο επαθλο αντοχης για το 2005 συνεχιζουμε με οσα θεωρουμε απαραιτητα....

Με τον αγιο βασιλη λοιπον ναρχεται (βλεπε 13ος μισθος) προγραμματιζονται.....

Ημι-bucket καθισματα Sparco και ζωνες (εκτιμωμενο κοστος 1250ε)

Σετ ζαντολαστιχα αλουμινιου 6.5΄ με λαστιχα Fedima η Yokohama Geolandar M/T. Θα εξαρτηθει απο τιμη και διαθεσιμες διαστασεις Τωρα φοραει 225/75/16 (απο τα μαμισια 235/70/16) και ψαχνομαι αρκετα για την ιδανικη διασταση. Οποιαδηποτε βοηθεια εδω δεκτη..... :D :D

Κυκλοφορει φημη οτι τον Γεναρη θα υπαρχουν στην αγορα πιο σκληρες ραβδοι στρεψης οποτε το κραταμε στα υποψιν

Με την βοηθεια του καλου μας φιλου Tetrakinisi μαθαμε και για το σωστο κουρδισμα των ραβδων και θα το κανουμε πριν την συμμετοχη μας στο experience

Συνεχιζουμε λοιπον και βλεπουμε..... :wink: :wink:


Λοιπον εγω φοραω για καλοκαιρι Bf Goodrich A/T 235 75 15 στις μαμισιες ζαντες.
και για χειμωνα Pireli Mud 30x9,5 κερδιζω 1-1,5 (υψος στο διαφορικο) και σε αλουμινιου τα Mud λογο οτι καθαριζονται ευκολα και δεν ποιανει πολυ λασπη.
Δεν βρισκουν πουθενα και οι δυο διαστασεις σε θολους, αν θυμαμαι καλα οι αλουμινιου ειναι 7", και αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι προεξεχει το λαστιχο εξω απο τον θολο λιγο ευτηχως, και κατα δευτερο λογο οτι σοβαντιζεται το πλαινο μερος απο την λασπη αμεσως. Το μονο που νιωθω κατα την αλλαγη των διαστασεων ειναι ενα πολυ ελαχιστο χασιμο ροπης,
την οποια αισθηση μετα απο 2-3 λεπτα οδηγησης χανω.
Παντος απο λαστιχο προτεινω Bf Goodrich mud το οποιο χρησιμοποιει γνωστος αγωνιζομενος ολες τις εποχες του χρονου με αρκετες συμμετοχες σε αγωνες και εκδρομες, και ειναι ευχαριστημενος, και με δικη μου παρατηρηση στα λαστιχα του ειναι οτι δεν φθειρονται-τριβονται τοσο ευκολα οσο τα Pireli που εχω εγω.
Για πες μου για το κουρδισμα, με ενδιαφερει πολυ...
τι εχει πει ο Γιαννης, γιατι δεν μου μενει χρονος πλεον για τσαρκες απο το μαγαζι του για ψαρεματα τετοιων πληροφοριων :?:
Δηλαδη δεν φτανει να κουρδιζεις το οχημα σε σημειο που να ειναι απλα παραληλα με το εδαφος, ή να το εχεις αφησει 1 εκατοστο μπρουμουτισμενο
και με το φορτωμα να γινεται παραλληλο :?:
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό sef » 25 Νοέμ 2004, 14:16

[quote="tedos"]Βελτιωσεων Συνεχεια



Κυκλοφορει φημη οτι τον Γεναρη θα υπαρχουν στην αγορα πιο σκληρες ραβδοι στρεψης οποτε το κραταμε στα υποψιν

Α μην το ξεχασω σε παλαιοτερο ψαξιμο μου ειχα βρει ραβδους σε Calmini απο D22, και μου φαινεται πως εχει και η Ironman.
Για δες λοιπον :roll:
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 16:04

sef

μετα απο αρκετο ψαξιμο (και αφου θελω να διατηρησω τις 16αρες ζαντες) τα πραγματα ειναι μαλλον μονοδρομος

205/80/16 η 235/70/16 FEDIMA. ΤΑ Goodrich τα εχω αλλα δεν με ικανοποιησαν.....
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 29 Νοέμ 2004, 13:21

tedos έγραψε:sef

μετα απο αρκετο ψαξιμο (και αφου θελω να διατηρησω τις 16αρες ζαντες) τα πραγματα ειναι μαλλον μονοδρομος

205/80/16 η 235/70/16 FEDIMA. ΤΑ Goodrich τα εχω αλλα δεν με ικανοποιησαν.....


ΤΑ Goodrich γιατι δεν σε ικανοποιουν?
Για πες πες το μυστικο για το σωστο κουρδισμα? :?: :roll:
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Νοέμ 2004, 19:12

Μολις φαγωθει εστω και λιγο το πλαινο τακουνι τους ειναι για τα μπαζα....

Στο οριο ειναι αποτομα και δεν προειδοποιουν καθολου (προσωπικες παρατηρησεις παντα)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό vagelis » 30 Νοέμ 2004, 08:45

Εγω πιστευω οτι σοβαρο ρολο παιζει ,στο τι λαστιχο θα βαλεις,το αυτοκινητο καθως και ο τροπος οδηγησης.Τα γκουντριτς εχουν δυο βαθη στο πελμα 12 χιλ.και 18 χιλ.εγω φοραω 30χ9.5 με 18 χιλ.βαθος και ορκιζομαι στ'ονομα τους,αλλα οπως ειπα μπορει να εγγυται και στο αυτοκινητο και στον τροπο οδηγησης μου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό tedos » 30 Νοέμ 2004, 14:49

vagelis έγραψε:Εγω πιστευω οτι σοβαρο ρολο παιζει ,στο τι λαστιχο θα βαλεις,το αυτοκινητο καθως και ο τροπος οδηγησης..


Βαγγελη μου συμφωνω απολυτα. Οπως ξερεις εχω ηδη κανει 4 αγωνες και τις εκδρομες μας με τα συγκεκριμενα οποτε.....Απλα απο τον 24ωρο (Μαιο) και μετα τα λαστιχα ηταν μαλλον για πεταμα...
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 04 Δεκ 2004, 11:17

Καλε για το σωστο κουρδισμα γιατι δεν μας λες το μυστικο :?: :?: :?:
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tedos » 04 Δεκ 2004, 12:17

sef έγραψε:Καλε για το σωστο κουρδισμα γιατι δεν μας λες το μυστικο :?: :?: :?:


Απλα δεν το εχω κανει ακομα και δεν θελω να πω για κατι που δεν εχω δοκιμασει. Λιγο υπομονη στις επομενες μερες θα το κανω θα το δοκιμασω και θα σου πω :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 08 Δεκ 2004, 10:52

tedos έγραψε:
sef έγραψε:Καλε για το σωστο κουρδισμα γιατι δεν μας λες το μυστικο :?: :?: :?:


Απλα δεν το εχω κανει ακομα και δεν θελω να πω για κατι που δεν εχω δοκιμασει. Λιγο υπομονη στις επομενες μερες θα το κανω θα το δοκιμασω και θα σου πω :D :D


Σωστος!
Αλλα εαν το ελεγες, θα εκτιμουσαμε τα λεγομενα σου, και θα κριναμε :twisted:
Ε και φυσικα αν δεν μου εκανε δεν θα σε περιμενα στην γωνια με το τουφεκι αν χειρας... :wink:
Εν αναμονη λοιπον περιμενουμε τις παρατηρησεις σου :shock:
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tedos » 18 Δεκ 2004, 09:46

Εν αναμονη του 24ωρου καναμε κατι ψιλομαζεματακια.

Τα κυριοτερα αλλαχτηκαν λαστιχα και πηγαμε σε Fedima 205/16 (82). Ειναι λαστιχα που οσοι απο την παρεα τα φορουν στο χωμα τα επαινουν οποτε ανυπομονω για εξορμηση και δοκιμη! :D :D

Πιο σημαντικο το ΤΕΡΡΑΝΟ ξανακουρδιστηκε σωστα

Λυθηκαν οι ραβδοι στρεψης τελειως, το αμαξι κρατηθηκε στο επιθυμητο υψος (που οριζε πλεον η πισω αναρτηση) με γρυλλους, μπηκαν παλι επανω οι ραβδοι και τα αμαξι ξεκινησε να κουρδιζεται απο εκει.

Φυσικα δεν εχει γινει δοκιμη σε χωμα αλλα το αμαξι φαινεται (και δινει την αισθηση) της στιβαροτητας μπροστα χωρις να χαζευει η να μουριαζει. Οπτικα εχει παρει τουλαχιστον 1,5 ποντο μπροστα. Πιστευω οτι αξιζει να γινει σωστα

Εντυπωσεις απο χωμα συντομα!

Ψαχνω για ημι-bucket καθισματα. Οποιος εχει κατι υποψιν του ας μου πει (οικονομικα εεε) :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 18 Δεκ 2004, 11:28

tedos έγραψε:Εν αναμονη του 24ωρου καναμε κατι ψιλομαζεματακια.

Τα κυριοτερα αλλαχτηκαν λαστιχα και πηγαμε σε Fedima 205/16 (82). Ειναι λαστιχα που οσοι απο την παρεα τα φορουν στο χωμα τα επαινουν οποτε ανυπομονω για εξορμηση και δοκιμη! :D :D

Πιο σημαντικο το ΤΕΡΡΑΝΟ ξανακουρδιστηκε σωστα

Λυθηκαν οι ραβδοι στρεψης τελειως, το αμαξι κρατηθηκε στο επιθυμητο υψος (που οριζε πλεον η πισω αναρτηση) με γρυλλους, μπηκαν παλι επανω οι ραβδοι και τα αμαξι ξεκινησε να κουρδιζεται απο εκει.

Φυσικα δεν εχει γινει δοκιμη σε χωμα αλλα το αμαξι φαινεται (και δινει την αισθηση) της στιβαροτητας μπροστα χωρις να χαζευει η να μουριαζει. Οπτικα εχει παρει τουλαχιστον 1,5 ποντο μπροστα. Πιστευω οτι αξιζει να γινει σωστα

Εντυπωσεις απο χωμα συντομα!

Ψαχνω για ημι-bucket καθισματα. Οποιος εχει κατι υποψιν του ας μου πει (οικονομικα εεε) :D


Για καθισματα θα σε απογοητευσω, δεν κατεχω :?
Μετα τις δοκιμες θελω εντυπωσεις απο την διασταση του ελαστικου, πως
παει το αυτοκινητο, πχ κρατημα κ.τ.λ. :?:
Γιατι για τις δυνατοτητες της συγκεκριμενης μαρκας τις ξερουμε ειναι καλες.
Δηλαδη τωρα μετα το κουρδισμα το αυτοκινητο ειναι παραλληλο με το εδαφος η μπρομουτισμενο μπροστα :?: εν αναμονη εντυπωσεων λοιπον και σε αυτον τον τομεα.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Bandit » 24 Δεκ 2004, 18:52

Αν μπορώ να βοηθήσω εναποθέτω τα παρακάτω.

Τα ημιμπάκετ που ζητάς, έχε υπ'όψιν ότι δεν βοηθούν με την περιορισμένη ανάκλιση που προσφέρουν.
Φοράω τα SPARCO TORINO και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος με την ανάκλησή τους. Επίσης στο πολύ τράνταγμα η πλάτη κατεβαίνει σιγά σιγά με αποτέλεσμα να πρέπει να σφίγγεις τη ροδέλα από πλάι για να έρθει στο επιθυμητό ρύθμισμα. Και όταν αυτό το κάνεις φορώνταε ζώνες ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. Θα πρότεινα καλλίτερ μπάκετ καθίσματα. Στον αγώνα δεν θα έχεις τη πολυτέλεια του χρόνου να διορθώνεις το ημιμπάκετ.

Τώρα για τις μπάρες στρέψεως της CALMINI είναι κατά 8πόντους κοντύτερες από τις μαμίσιες. Τις έχω αγοράσει και έχω σκεφτεί πατέντα για να τις ταιριάξω. Εντούτις είναι κατά 25% σκληρότερες και θα δώσουν περί τους 2πόντους μπροστά.

Τέλος θέλω να επισημάνω το γεγονός της εμπρός κλίσης (μπρουμίτιασμα) όπως αναφέρετε. Για καλλίτερο τιμόνι και καλλίτερο στρίψιμο προτείνο να έχετε πάντα 1,5~2 πόντους διαφορά με πίσω... 8) 8) 8) .

Επίσης μπορείτε να βάλετε προσθήκη στα εμπρός ψαλίδια και να πάρετε ακόμη 1,5πόντο+ με την προσθήκη σκληρότερων ράβδων στρέψεως.

8) 8) 8)

Φιλικά.
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό Bandit » 24 Δεκ 2004, 18:55

ΑΑΑ και όσον αφορά μεγαλύτερη δι΄΄αμετρο σε λάστιχα πάντα υπάρχει η λύση του κοψίματος περιτών από τους θόλους. Οι περισσότεροι Αμερικάνοι(που φορούν διαστάσεις από 33'~35') έχουν κόψει περιτά πλαστικά από τους θόλους και ελάχιστο φτερό για να χωρέσουν και να μην ακομπούν στους θόλους σε off-road.

Αυτά προς το παρών

Φιλικά
8) 8) 8)
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες