Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BEΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ NISSAN TERRANO II

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Δεκ 2004, 11:59

Bandit
Τα ημιμπάκετ που ζητάς, έχε υπ'όψιν ότι δεν βοηθούν με την περιορισμένη ανάκλιση που προσφέρουν.
Φοράω τα SPARCO TORINO και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος με την ανάκλησή τους. Επίσης στο πολύ τράνταγμα η πλάτη κατεβαίνει σιγά σιγά με αποτέλεσμα να πρέπει να σφίγγεις τη ροδέλα από πλάι για να έρθει στο επιθυμητό ρύθμισμα. Και όταν αυτό το κάνεις φορώνταε ζώνες ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. Θα πρότεινα καλλίτερ μπάκετ καθίσματα. Στον αγώνα δεν θα έχεις τη πολυτέλεια του χρόνου να διορθώνεις το ημιμπάκετ


Πες μου περισσσοτερα....τα συγκεκριμενα καθισματα ειναι η πρωτη επιλογη μου. Τα Βucket δεν επιτρεπουν προσβαση πισω και μου αλλαζουν κατηγορια (4χ4 raid) αρα....

Ευχαριστω :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Bandit » 26 Δεκ 2004, 21:39

Δεν έχω διαβάσει τον κανονισμό. Όμως τα Bucket της SPARCO ΤΟΡΙΝΟ έχουν αυτό το πρόβλημα. Και τα δύο. Βέβαια όταν κάθεται η γυναίκα μου 50Κιλά ΟΥΔΕΝ πρόβλημα. Στα περισότερ κιλά όμως (άνω των 80Κιλών) υπάρχει πρόβλημα.

Βέβαια ίσως να μπορούσες να κάνεις κάποια πατέντα.

Κάποιος άλλος με TORINO ρε παιδιά να επιβεβαιώσει το πρόβλημα?
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό sef » 27 Δεκ 2004, 13:17

[
Τώρα για τις μπάρες στρέψεως της CALMINI είναι κατά 8πόντους κοντύτερες από τις μαμίσιες. Τις έχω αγοράσει και έχω σκεφτεί πατέντα για να τις ταιριάξω. Εντούτις είναι κατά 25% σκληρότερες και θα δώσουν περί τους 2πόντους μπροστά.

Τέλος θέλω να επισημάνω το γεγονός της εμπρός κλίσης (μπρουμίτιασμα) όπως αναφέρετε. Για καλλίτερο τιμόνι και καλλίτερο στρίψιμο προτείνο να έχετε πάντα 1,5~2 πόντους διαφορά με πίσω... 8) 8) 8) .

Επίσης μπορείτε να βάλετε προσθήκη στα εμπρός ψαλίδια και να πάρετε ακόμη 1,5πόντο+ με την προσθήκη σκληρότερων ράβδων στρέψεως.

Φιλε Bandit
Συμφωνω οτι πρεπει να ειναι 1,5-2 cm μπρουμουτισμενο, γιατι σε ενδεχομενο φορτωμα να ερθει παραλληλο με το εδαφος.

Αναφερεσαι σε πατεντα με ραβδους στρεψης τι αυτοκινητο εχεις?


Φιλικά.[/quote]
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Bandit » 27 Δεκ 2004, 19:16

Φίλε sef
Η διαφορά ύψους εμπρός με πίσω πρέπει να υπάρχει μονο και μόνο για καλλίτερο τιμόνι. Δηλαδή σε γρήγορη οδήγηση το αυτοκίνητο ακούει-στρίβει καλλίτερα όταν είναι μπρουμιτιασμένο. Για την ισουψή κατανομή εμπρός πίσω θα τη δεχόμουν μόνο για αισθητικούς λόγους.

Ναι αναφέρομαι σε πατέντα για να ταιρίαξω τις κοντύτερες αλλά σκληρότερες μπάρες της CALMINI.

Το αυτοκίνητο μου είνα το NISSAN NAVARA 2.5TDi το οποίο τολμώ να πω ό,τι είναι heavily modified από πλευράς κινητήρα και 4χ4 καλούδια. Το χρησιμοποιώ μόνο για Εκδρομές και ταξίδια.

Έχω κάνει όλες τις μετατροπές που κάνουν Αμερική και παραπάνω όντας σε πατέντες :oops: :oops: :oops: και ότι παραθέτω εδώ είναι από προσωπική μου εμπειρία και όχι από περιοδικά ή προσπέκτους.

Επίσης εμπρός έχω CALMINI A-Bars με Ball Joints από άλλη εταιρεία με γρασαδοράκια. Στα εμπρός 'ψαλίδια'A-Bars έχω επίσης πατέντα η οποία με τις σκλυρότερες μπάρε θα δώσει +2,5εκατοστά maximum όμως θα το αφήσω στο 1,5εκατοστό.

Έχω την εντύπωση ότι τα ψαλίδια της CALMINI ταιριάζουν στο TERANO II

Στα σχέδια μου είναι η προσαρμογή 2ου βοηθητικού από Advance adapter κολημένο με KLUNE-V μιλάμε για 280:1 1η κοντό....

Αν μπορώ να βοηθήσω παραπέρα παρακαλώ shoot me ... :wink: :wink: :wink: :oops: :oops:

Σε άλλα forum θα με βρείτε ως ANABOLIC_NISSAN Lot's of Steroids in...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό tedos » 27 Δεκ 2004, 20:29

ANABOLIC_NISSAN Lot's of Steroids in...


AXA!! :wink: :wink: :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Bandit » 28 Δεκ 2004, 01:51

Lot's and Lot's of Steroids in... Plus Orange Thingy._ :?: :?:
:P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό jdelis » 28 Δεκ 2004, 09:37

Bandit έγραψε:Φίλε sef
Η διαφορά ύψους εμπρός με πίσω πρέπει να υπάρχει μονο και μόνο για καλλίτερο τιμόνι. Δηλαδή σε γρήγορη οδήγηση το αυτοκίνητο ακούει-στρίβει καλλίτερα όταν είναι μπρουμιτιασμένο. ...
.
Ένας λόγος που κάνουν τα αμάξια ψηλότερα πίσω είναι ο πρόβολος, που κατά κανόνα είναι μεγαλύτερος. Επίσης ώστε με φορτίο να έρχεται στα ίσα του, κάτι που ισχύει κατά κόρον στα Pick up.

Bandit έγραψε:Επίσης εμπρός έχω CALMINI A-Bars με Ball Joints από άλλη εταιρεία με γρασαδοράκια. ...

Ψάχνω και εγώ μπλιοφόρους που δουλεύουν υπό μεγαλύτερη γωνία. Κανένα link...;

Bandit έγραψε:Στα σχέδια μου είναι η προσαρμογή 2ου βοηθητικού από Advance adapter κολημένο με KLUNE-V μιλάμε για 280:1 1η κοντό...

Πώς θα το προσαρμόσεις αυτό;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bandit » 28 Δεκ 2004, 15:49

Προς Απάντηση του JDELIS
Τα ball Joints που χρησιμοποιώ (Δεν ξέρω αν λέμε τα ίδια-άλλο οι μπιλιοφόροι) είναι www.4x4parts.com θα βρείς άπαντα για NISSAN...
Τώρα η προσαρμογή χρειάζεται μια 'χελώνα'-αντάπτορα ας πούμε να φύγει το stock βοηθητικό... Στη συνέχεια αλλάζεις τον άξονα μετάδοσης με κοντύτερο και ανοίγεις τρύπα στο τούνελ εσωτερικά στο αυτοκίνητο για να χωρέσει και ο τρίτος μοχλός.

Η δική μου ιδέα όμως είναι να κρατήσω και το stock t-case και να προσαρμώσω +2 βοηθητικά ακόμη. Το κυρίως πρόβλημα είναι πως θα τα στηρίξω, ξαθώς η δύναμη είναι τεράστια. Αν φύγει το stock η μετατροπη είναι ευκολότερη. Δηλαδή μιλάμε για 4 μοχλούς super crawl ratio.

Βασικά για να γλυτώσω τη πολλή δουλειά - δηλαδή CNC κοπες σύρματος και φρέζα περιμένω γιατί άκουσα ότι θα βγεί έτοιμος adaptor για τα Αμερικάνικα NISSAN ώστε να παίρνουν 2 βοηθητικό...

Αν δεν εμφανιστεί στο 2005, τότε θα αναγκαστώ να το ξεκινήσω μόνος μου. Το θετικό είναι ότι έχω όλα τα μηχανήματα στη διάθεσή μου... :P :P

Αυτή τη στιγμή το βοηθητικό μου είναι αλλαγμένο εσωτερικά όντας 100% πιο κοντό από τη μαμά...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό tedos » 03 Ιαν 2005, 18:48

Φιλε μου Sef

Οπως υποσχεθηκα ιδου οι εντυπωσεις απο την πρωτη βολτα στο χωμα (οχι γρηγορη αλλα ουτε και ρυθμοι χελωνας....βλεπεις το ετοιμαζω για το 24ωρο και φοβαμαι καμια χαζοζημια :wink: )

Το καινουργιο κουρδισμα δουλευει υπεροχα.....το αμαξι δεν χαζευει καθολου και δεν ψαλιδιζει :D :D

Τα Fedima (205/R16) ειναι απλα θεικα!! :D :D Να φανταστεις πισωκινητος σε λιγη λασπη με λογικο γκαζι και το αμαξι αρνιοταν να ξεκολλησει την ουρα του!!!! :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 03 Ιαν 2005, 19:37

tedos έγραψε:Φιλε μου Sef

Οπως υποσχεθηκα ιδου οι εντυπωσεις απο την πρωτη βολτα στο χωμα (οχι γρηγορη αλλα ουτε και ρυθμοι χελωνας....βλεπεις το ετοιμαζω για το 24ωρο και φοβαμαι καμια χαζοζημια :wink: )

Το καινουργιο κουρδισμα δουλευει υπεροχα.....το αμαξι δεν χαζευει καθολου και δεν ψαλιδιζει :D :D

Τα Fedima (205/R16) ειναι απλα θεικα!! :D :D Να φανταστεις πισωκινητος σε λιγη λασπη με λογικο γκαζι και το αμαξι αρνιοταν να ξεκολλησει την ουρα του!!!! :D :D :D


Τα καθίσματα;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 03 Ιαν 2005, 20:08

Α-Ψ-Ο-Γ-Α !!!!!!! :D :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 08 Ιαν 2005, 11:39

tedos έγραψε:Φιλε μου Sef

Οπως υποσχεθηκα ιδου οι εντυπωσεις απο την πρωτη βολτα στο χωμα (οχι γρηγορη αλλα ουτε και ρυθμοι χελωνας....βλεπεις το ετοιμαζω για το 24ωρο και φοβαμαι καμια χαζοζημια :wink: )

Το καινουργιο κουρδισμα δουλευει υπεροχα.....το αμαξι δεν χαζευει καθολου και δεν ψαλιδιζει :D :D

Τα Fedima (205/R16) ειναι απλα θεικα!! :D :D Να φανταστεις πισωκινητος σε λιγη λασπη με λογικο γκαζι και το αμαξι αρνιοταν να ξεκολλησει την ουρα του!!!! :D :D :D


Ευχαριστω για την ενημερωση :oops:

Αλλα στα λαστιχα αυτο που με φοβιζει ειναι το πολυ στενο πελμα ( 205 )
σε ασφαλτο στεγνη-βρεγμενη πως παει :?:

Για το σετ αδιαβροχοποιησης τρισιμπιτερ που αναφερεται σε αλλο θεμα τι λες ενδιαφερεσαι?
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tedos » 08 Ιαν 2005, 17:28

Σε ασφαλτο κραταει λογικα (για τον χαρακτηρα των ελαστικων)! Θορυβος αυξημενος σημαντικα!

Το ελαφρως στενοτερο πελμα ειναι το ζητουμενο στο χωμα :wink:

Η αδιαβροχοποιηση δεν με απασχολει καθως εχω λυσει το θεμα με τακτικη χρηση σπρει εδω και καιρο :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό VAGOS » 22 Ιαν 2005, 19:58

γεια σου tedo τεληκα στεγανοπιεισα το τρισιμπιτερ με κοκινη σιλικονι θερμοσιστελομενη και στην τριπιτσα που εχει για τις υγροποιησης , η για ξαερισμο , η για οτιδιποτε τιν εχει τελος παντον τιν τριπιτσα , για να μιν μπενη νερο απο εκει, εβαλα μια ανεπιστροφη βαλβιδα και ενα σολινακη περιπου 60 cm ,οστε να βγαζι οτιδιποτε υγροποιησης η θερμοτιτα , αλλα να μιν μπενι νερο , η υγρασια, απο την αντεπιστροφη, αυτα για το τρισιμπιτερ, και μπολικο 666 στα μπουζοκαλοδια , μπαταρια , και τις ενωσης , φισες και γενικος καλοδιοσης , τελος τα ψεφτονεταρισματα λογο υγρασιας καμια φορα στα βαθια :roll:
Τελευταία επεξεργασία από VAGOS και 24 Ιαν 2005, 19:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
VAGOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 23:34
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό tedos » 24 Ιαν 2005, 17:37

Για ζαντες τι εχετε να μου πειτε? Ως γνωστον οι μαμισιες μαζευουν τη λασπη της αρκουδας!! Για πειτε τι εχετε (16αρες φοραω)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες