Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BEΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ NISSAN TERRANO II

BEΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ NISSAN TERRANO II

Δημοσίευσηαπό tedos » 18 Απρ 2004, 07:40

Oι ακολουθες βελτιωσεις....και τα αποτελεσματα τους

Το γνωστο ΤΕΡΡΑΝΟ ΙΙ εχει πλεον υποστει τις ακολουθες βελτιωσεις

1. Λαστιχα BFGOODRIGH M/T 225/75/16....δεν ειμαι και απολυτα ικανοποιημενος οταν τα συγκρινω με τα FEDIMA που φορουν οι υπολοιποι της παρεας......

2. Αναρτησεις ΟΜΕ απο τις οποιες ειμαι απολυτα ικανοποιημενος αν και χρειαζεται αρκετο ψαξιμο στο ποσο πρεπει να κουρδιστουν οι μπροστινες ραβδοι στρεψης ετσι ωστε να μην ζοριζεται ο μπιλιοφορος.

3. Τοποθετηση διακοπτη που απομονωνει το ΑΒS στο χωμα( επιτελους!!! Φρενα!!!)

4. Αλλαγη υγρων φρενων απο Dot4 σε Dot5 για υψηλοτερο σημειο βρασμου.

5. Τοποθετηση (πατεντιαρικη απο Μαστορα ηλεκτρολογο) μπαρας προβολεων στην οροφη. Η καταναλωση εχει παει στο θεο και μετα τα 100 ο θορυβος εχει ανεβει πολυ αλλα απο φωτα.....κατσε καλα στα 100 μετρα τηγανιζω αυγο!!!!

6. TERRATRIP

Για το μελλον...

1. Αλλαγη ραβδων στρεψης με πιο σκληρες.....

2. Εργατης μπροστα

3. LOCKER πισω

4. Καθισματα ανακλινομενα και ρυθμιζομενα SPARCO

Για οποιον φιλο με ΤΕΡΡΑΝΟ εχει καποια ερωτηση εδω ειμαστε.....
Σημαντικο Ολα τα παραπανω εχουν γινει χωρις να ανοιχτει η παραμικρη τρυπουλα σε λαμαρινα του αυτοκινητου.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό blackchris » 19 Απρ 2004, 18:54

tedouli καλορίζικές καλοτάξιδες οι αλλάγές. Τι φώτα έβαλες στην οροφή, πόσα watt, τι τύπου, μόνιμα η αφαιρούμενα, τα σηκώνει το δυναμό, πως τα πέρασες χωρίς τρύπες ?
Δώσε μας τα φώτα σου μην μας αφήνεις εις το σκότος (ρίξε και καμια φωτό, γιατί αν δεν πάρεις το πρωτάθλημα δεν πιστεύω να σε δούμε απο κοντά :twisted: :twisted: ).
Dot 5 γιατί έβραζαν τα υγρά ???? :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό tedos » 19 Απρ 2004, 20:25

Φωτα μπηκαν 4 καρφια Comet 500 HELLA. Τα 2 με λαμπες 100σταρες και τα 2 με 55αρες BLUE LIGHT για να μην ζοριζεται το Δυναμο. Για να τοποθετηθουν μπηκαν πρωτα μπαρες καθετες και επειτα κοπηκαν και τρυπηθηκαν λαμακια πανω σε αυτες. Τα λαμακια βαφτηκαν για να μη σκουριαζουν και πανω σε αυτα βιδωθηκαν οι προβολεις. Το συστημα αφαιρειται ολο μαζι και εχει και αποσπωμενη φισα. Μολις εχω φωτο θα βαλω αν και εσυ μαλλον θα το δεις απο κοντα φιλαρακο μου.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Απρ 2004, 10:25

tedos@teda έγραψε: θα το δεις απο κοντα φιλαρακο μου.


Πρέπει οπωσδήποτε γιατί έτσι μεγαλώνει το W.A.F. μου :D :D :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό sef » 20 Απρ 2004, 13:17

Το γνωστο Terrano II λογο του πολυ καλου εργοστασιακου στησιματος δεν χρειαζεται και παρα πολλα καλουδια να βαλεις ωστε να το βοηθουν
στο Οff road.

1ο. Α) Λαστιχα Mud Pirreli 30x9,5 (για χειμωνα)
(ικανοποιημενος αρκετα Οn Road, off road παλι ευχαριστημενος
μονο συγκριτικο με ιδιο οχημα και θα επειθε για τα Fedima οτι
ειναι καλυτερα, μειον λογο πλατους ελαστικου και off set ζαντας
σοβαντιζω τα πλαινα και το παρ μπριζ στην παχια λασπη).

Β) Λαστιχα Βf Goodrigh A/T 235/75/15 (για καλοκαιρι)
(ικανοποιημενος σε ολες τις καταστασεις, και ιδως
γρηγορα κομματια σε στεγνο χωμα με μικρο χαλικακι
σε λασπη δεν τα εχω βαλει ποτε).

2ο. Αμορτισερ ελατηρια ΟΜΕ απο την μικρη μου πειρα (μονο 1000χλμ
και μονο 1 light 2ημερο off road) πολυ καλυτερη ανεση σε ολες
τις οδηγηκες συνθηκες,με εμφαση στην μαλακη αποσβεση,
προερχομαι απο Bilstain οπου ηταν αρκετα σκληροτερα,μονο
παιρνει μικρες κλισεις σε κλειστες φουρκες, αλλα χωρις φαινομενα
πλευσης.

3ο. Ποδια αλουμινιου μπροστα μεχρι πισω στο κιβωτιο, με ολα ζικ ζακ
οπου αυτα απαιτουνται.

4ο. Κοτσαδορος ειδικα για 5d Τerrano II, με εμφαση στην πολυ μεγαλυτερη
προφυλαξη του πισω προβολου απο οτι με τον εργοστασιακο, και
απολυτη προστασια της πινακιδας.


Ραβδους στρεψης στο μελλον με ΟΜΕ το πιθανοτερο, αλλα υπαρχουν
και σε ΙΡΟΝΜΑΝ.
Εργατης μπροστα καλος ειναι αλλα ειναι παρανομος, εγω αν θα εβαζα
θα τον τοποθετουσα μεσα σε σιδερενιο προφυλακτηρα απο το Ισραηλ
ειδικα για Terrano II, ασε που αυξανει και την γωνια προσβολης.
Τωρα οσο αφορα Locker θελει δεν θα το εβαζα παραμονο αν εμπαινα
πολυ ενεργα στα trail και μαλιστα αν ηθελα και τιτλους σε αυτα. Φυσικα
γνωριζεις αλλα και θα εχεις δει πως γλυστρας με το πισω μερος σε
ολισθηρα εδαφη με εστω και μικρες πλαινες κλισεις. Θα προτιμουσα να
αλλαζα τα δισκακια και να εβαζα αλλα με πιο μεγαλυτερο ποσοστο
εμπλοκης, εχεις τρια επιπεδα η Nissan σε αυτα. Το ξερεις? Εβαλες ενας
φιλος απο την λεσχη πριν ενα χρονο περιπου 320Ε και τα εργατικα,
καλα δεν ειναι!
Υγρα φρενων γινεται αυτο δεν θα υπαρξει προβλημα? αν κανονικα
βαζεις το dot 4. Εχεις εντοπισει διαφορα χρησιμοποιεις καπωσ παραπανω
το φρενο σου? Γιατι εγω χρησιμοποιω πολυ τις ταχυτητες για φρεναρισμα.

Αυτα για τωρα, εσυ τι λες?
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 21 Απρ 2004, 10:08

Εκ της μικρής μου πείρας με το συγκεκριμένο μοντέλο:

1. Θέλει σίγουρα αμορτισέρ. Τα μαμίσια είναι... Τα ΟΜΕ μαζί με ελατήρια βελτιώνουν πολύ την άνεση και την ελευθερία άρθρωσης πίσω, κάνοντας το αυτοκίνητο απίστευτο εκτός.

2. Πρόβλημα η τοποθέτηση εργάτη. Δεν υπάρχει χώρος. Λύνεται μόνο με Multimount σύστημα.

3. Το πίσω μπλοκέ μπορεί να φτάσει με σφύξιμο στα δισκάκια μέχρι και 75%. Μετά απο αυτό το locker προσφέρει οριακή βελτίωση.

4. Πρόβλημα 2: δεν μπορεί να πάρει λάστιχα μεγαλύτερα απο 30Χ9.5 ή αντίστοιχα σε ύψος 16άρια (235/70 R16).

Εϊναι ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην κατηγορία των μεσαίων καθαρόαιμων. Το γεγονός ότι κατασκευαζόταν στην Ευρώπη για την Ευρώπη, έχει περιορίσει σημαντικά τους βελτιωτές που έχουν ασχοληθεί μαζί του. Δυστυχώς δεν έχει καμία σχέση με Pathfinder το οποίο βασίζεται πάνωσ το D22.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό tedos » 21 Μάιος 2004, 18:15

Συμπερασματα απο βελτιωσεις συνεχεια........

1. Ο διακοπτης που βγαζει το ABS εκτος λειτουργει αψογα και ειναι υπεραπαραιτητος στο χωμα..... :D

2. Τα υγρα φρενων dot5 φαινεται οτι κανουν δουλεια και πιθανοτατα συντομα θα αλλαχτουν και τα σωληνακια!

3. Τα λαστιχα δυστυχως με αποδοση κατω του αναμενομενου....αδικουν το αυτοκινητο παμε μαλλον για αλλαγη με FEDIMA.......(χειμωνα βεβαια πια και τσεπης επιτρεπουσας)

4. Η μπαρα φωτων ικανοποιητικη μαλλον ομως χρειαζονται μονον 2 καρφια και 2 διασπορας.....αριστες οι 100σταρες λαμπες προβληματικες οι 55αρες Bluelight.

5. Το ερωτημα για πισω μπλοκε παραμενει (ευχαριστω για τις ιδεες με τα δισκακια θα το ψαξω)

6. Η αναρτηση ΟΜΕ κορυφαια!!

7 Παμε παλι για δισκο.....(τριτη αλλαγη στα 75.000 χλμ)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 22 Μάιος 2004, 09:30

Αντε να γραψουμε και τιποτα...
Λοιπον πολυ καλη αναρτηση η ΟΜΕ οντος, αλλα εγω επειδη προερχομουν
απο σκληροτερη αναρτηση την θεωρω μαλακιά.
Δισκο παλι :?:
Το πατας συνεχεια το αριστερο ποδι ε...
Αλλα για αρχισε να βαζεις τα κοντα γρηγοροτερα διευκολυνουν.
Εγω με 131.000 χλμ ειμαι οκ.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tedos » 22 Μάιος 2004, 21:55

sef έγραψε:Αντε να γραψουμε και τιποτα...
Λοιπον πολυ καλη αναρτηση η ΟΜΕ οντος, αλλα εγω επειδη προερχομουν
απο σκληροτερη αναρτηση την θεωρω μαλακιά.
Δισκο παλι :?:
Το πατας συνεχεια το αριστερο ποδι ε...
Αλλα για αρχισε να βαζεις τα κοντα γρηγοροτερα διευκολυνουν.
Εγω με 131.000 χλμ ειμαι οκ.


Mπα δεν εχει να κανει ουτε με το αριστερο ουτε με τα κοντα.....μαλλον ο ισπανικος δισκος ειναι της πλακας αλλα και εγω τον ζοριζω συνεχεια με τα τραβηγματα του STRATEGO TEAM :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 24 Οκτ 2004, 07:29

Βελτιωσεων συνεχεια.........

Για τους ΤΕΡΡΑΝΙΣΤΙ :D :D :D

1. Αλλαγη στη συνθεση της μπαρας προβολεων με 2 μεγαλα καρφια και 2 διασπορας. Μετα τη ΡΟΔΟΠΗ θα σας πω τι κανουν

2. Αλλαγη μπουζι και μπουζοκαλωδιων με αγωνιστικα χειροποιητα απο ΑΓΓΛΙΑ. Εντυπωσεις μετα τη Ροδοπη

3. Αλλαγη φιλτρου αερα με αλλο πιο ελευθερο. Ροδοπη και τα λεμε

4. Εγκατασταση ποδιας :D :D :D

5. Ξεκιναω ψαξιμο για τα δισκακια που αναφερθηκαν πιο πανω.....αραγε ποσο θα γλυστραει τωρα το πισω μερος?????
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Οκτ 2004, 19:03

Προσθεσατε :D :D :D

1. Μπουζι Πλατινας

2. Επιταχυντη Πιεσης Καυσιμου

Την Κυριακη που θα εχουν ολοκληρωθει οι δοκιμες θα δημοσιευσω εντυπωσεις :) :) :)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 26 Οκτ 2004, 10:17

tedos έγραψε:Βελτιωσεων συνεχεια.........

Για τους ΤΕΡΡΑΝΙΣΤΙ :D :D :D

1. Αλλαγη στη συνθεση της μπαρας προβολεων με 2 μεγαλα καρφια και 2 διασπορας. Μετα τη ΡΟΔΟΠΗ θα σας πω τι κανουν

2. Αλλαγη μπουζι και μπουζοκαλωδιων με αγωνιστικα χειροποιητα απο ΑΓΓΛΙΑ. Εντυπωσεις μετα τη Ροδοπη

3. Αλλαγη φιλτρου αερα με αλλο πιο ελευθερο. Ροδοπη και τα λεμε

4. Εγκατασταση ποδιας :D :D :D

5. Ξεκιναω ψαξιμο για τα δισκακια που αναφερθηκαν πιο πανω.....αραγε ποσο θα γλυστραει τωρα το πισω μερος?????



Μαζι με το κυπελο που θα φερεις, θα περιμενω και τα αποτελεσματα απο
το Νο1-Νο2.

Για το Νο3 δεν βαζω ελευθερο, για τους γνωστους λογους, σκονες κτλ, ασε που παντα μεσα το κουτι του φιλτρου εχει χωματακι στο κατω μερος συχνα. Αν ηθελα κατι σε αυτον τον τομεα ενα χειροποιητο χταποδακι θα
ειχε πιστευω πολυ καλα αποτελεσματα.

Για το Νο4 τι τοσο καιρο δεν ειχες ποδια!!!!!!!!! :o

Για το Νο5 πιστευω οτι θα γλυστραει στο on road που δεν θα ειναι επυθημητο, οσο περισσοτερο εχεις χωμενο το ποδι στο γκαζι και ιδιως αν δεν ειναι στην ευθεια οι μπροστινες σου ροδες.

Παντος θα συμφωνησεις μαζι μου οτι ειμαστε πολυ ησυχη ενοτητα οι ΤERRANOπληκτοι, γιατι τα εχει σχεδον ολα το τουτου! :P :P :P
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό sef » 26 Οκτ 2004, 10:31

tedos έγραψε:Προσθεσατε :D :D :D

1. Μπουζι Πλατινας

2. Επιταχυντη Πιεσης Καυσιμου

Την Κυριακη που θα εχουν ολοκληρωθει οι δοκιμες θα δημοσιευσω εντυπωσεις :) :) :)


Το Νο2 τι ειναι αυτο? και ποσο αυξανει η ιπποδυναμη - καταναλωση?
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tedos » 26 Οκτ 2004, 10:45

Φιλε μου Sef

1. το φιλτρο δεν ειναι ελευθερο απλα ειναι αγωνιστικο της WEBER παντα μεσα στο φιλτροκουτι. Απλα υπολογιζω σε καλυτερη αναπνοη......

2. Τα μπουζοκαλωδια παρεληφθησαν μολις απο Αγγλια 100% Σιλικονης για αγωνιστικη χρηση. Θα συνδυαστουν με μπουζι πλατινας και.....

3. Εφοσον δινουμε ρευμα και αερα ενας επιταχυντης καυσιμου (μοιαζει με βαλβιδα και τον βαζουμε δοκιμαστικα) θα δωσει καλυτερο φαγακι στον κινητηρα ελπιζουμε :D :D

Βεβαια θα γραψω εντυπωσεις μετα την δοκιμη :D :D

Υ.Γ Ναι δεν ειχα ποδια και ναι τα δισκακια με προβληματιζουν πολυ (συμφωνω μαζι σου)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 28 Οκτ 2004, 11:01

Πρωτες εντυπωσεις μετα απο 120 χλμ ασφαλτο πολυ καλες..... :D

Το αμαξι πολυ πιο ζωντανο, αρπαζει αμεσως, κανενα χασμα η κρεμασμα μεταξυ δευτερας τριτης και τριτης τεταρτης :D Παροτι εγκατασταθηκαν νεοι πιο μεγαλοι προβολεις στη οροφη (με περισσοτερη αντισταση) εδειξε 160 κοντερατα στην εθνικη και ειχε κι αλλο......

Συνεχιζεται......
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Επόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες