Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό wisdomvs » 26 Φεβ 2008, 22:37

Καλησπέρα παιδιά,

Φίλε MKB διάβασα το μηνυμά σου και απόρησα με την τιμή που έγραψες γιατί άλλαξα μόνο λάδια και φίλτρο και πλήρωσα 85€ στην AUTOPRAXIS. Το service το έκανες σε εξουσιοδοτημένο ή κάπου έξω γιατί εδώ μιλάμε για τεράστια διαφορά τιμής , εκτός και αν τα 2λιτρο βενζίνη παίρνει τόσο πολύ λάδι (ημισυνθετικό).
Άβαταρ μέλους
wisdomvs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2007, 20:59
Τοποθεσία: Ν.Κόσμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MKB » 29 Φεβ 2008, 18:57

Το σέρβις έγινε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο "ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ" στην ανατολική Θεσ/νίκη,λίγο έξω από τον Φοίνικα.Οσο για την ποσότητα,έχω την εντύπωση ότι τα πετρελαιοκίνητα πέρνουν περισότερο λάδι και ως προς την ποιότητα,λόγω τούρμπο,υποχρεωτικά 10/40 συνθετικά.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό MountainExplorer » 01 Μαρ 2008, 17:53

Το 2,5 δεν εχει αυτοματο κιβωτιο αλλα κιβωτιο συνεχως μεταβαλλομενης σχεσης, δηλαδη CVT. Το βασικο πλεονεκτημα του CVT ειναι οτι δεν εχει αναγκη απο βοηθητικο κιβωτιο υποπολλαπλασιασμου σχεσεων, διοτι μονο του κοντενει και μακραινει αυτοματα. Με σταθερα πατημενο γκαζι, σταθεροποιει τις στροφες και επιταγχυνει. Νομιζω στις 2.000 στροφες πιανει 100 χλμ. την ωρα!!!

Εχει κανενας το 2,5 λιτρο εδω?
Άβαταρ μέλους
MountainExplorer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 12:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό scs » 01 Μαρ 2008, 19:07

Το εχω εγω, αλλα οχι το CVT. Το CVT κοστιζει 1000 ευρω περιπου παραπανω, καταναλωνει περιπου τα ιδια με το manual, ενω εχει λιγο χειροτερες επιταχυνσεις. Αυτα, συν την ελλειψη εξικοιωσης απο εμενα και την γυναικα μου (και γενικοτερα οποιου αλλου το οδηγησει) και τελικα πηρα το manual το οποιο παρεπιπτοντος ειναι εξαιρετικο.
Επισης, νομιζω οτι ειναι το πρωτο CVT της Nissan οποτε ειμαι λιγο επιφυλακτικος.
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό MountainExplorer » 01 Μαρ 2008, 21:25

Δεν ειναι το πρωτο CVT της nissan. το πρωτο ηταν το primera CVT το οποιο βγηκε πριν πολλα χρονια! Και το Murano εχει τετοιο σαζμαν... Σε επιδοσεις δε νομιζω να χανει σε σχεση με το χειροκινητο κιβωτιο παντως. Εκτος αν κανεις τις απολυτες αλλαγες ταχυτητων στον κοφτη... Στο 90% των περιπτωσεων πηγαινει καλυτερα το CVT...
Άβαταρ μέλους
MountainExplorer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 12:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό mavxalia » 17 Μαρ 2008, 22:41

Ρε παιδιά μπορεί να μου πει κάποιος αν αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα μ’ εμένα;
Έχω το x-trail 2.5 από αρχές Φεβρουαρίου έχω κάνει 2,500 km και ακούω ένα τρίξιμο μπροστά στο μπαπρίζ όταν περνάω από ανωμαλίες στην άσφαλτο. Ο ήχος έρχεται από το σημείο του εσωτερικού καθρέφτη δεν μπορώ να καταλάβω είναι από την πλαφονιέρα; Είναι το φωτοκύτταρο που είναι κολλημένο στο μπαπρίζ; Ξέρει κανείς τίποτα;
όταν περνάω πάνω από λακκούβες και καμαράκια ακούγεται τσέκαρα και τα πράγματα από το χώρο αποσκευών μάλλον όταν πάω συνεργείο θα το αναφέρω.
Άβαταρ μέλους
mavxalia
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 00:26

Δημοσίευσηαπό scs » 17 Μαρ 2008, 23:53

Φιλε mavxalia, εχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο θεμα. xtrail 2.5 αρχες φεβ με τον θορυβο που περιγραφεις απο αυτο το σημειο. Εχω δοκιμασει να κουνησω λιγο το πλαστικο που οδηγει στον καθρεφτη (κουνιεται λιγο πανω-κατω) αλλα τιποτα. ελεγα να το αναφερω στο πρωτο σερβις (στα 3.500 km θα αλλαξω λαδια απο δικη μου πρωτοβουλια). απ'οτι φαινεται λοιπον ειναι γενικη κατασκευαστικη αστοχια περισοτερο εκνευριστικη παρα ουσιαστικη. Αναρωτιεμαι αν τα 2λιτρα εχουν το ιδιο προβλημα.

Επισης, το δικο μου χειροφρενο πιανει ψηλα, δηλ πρεπει να το σηκωσω μεχρι πανω για να πιασει ακομα και σε μικρη κατωφερια. εχεις μηπως παρομοιο θεμα?
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό mavxalia » 18 Μαρ 2008, 17:15

Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό που μου λες με το χειρόφρενο μάλιστα από την πρώτη κιόλας μέρα νομίζω ότι δεν είναι σημαντικό γιατί μπορούν εύκολα να το σφίξουν. Το μόνο που εύχομαι είναι να μην τραβήξω τα ίδια που έπαθα με το maverick.
όταν περνάω πάνω από λακκούβες και καμαράκια ακούγεται τσέκαρα και τα πράγματα από το χώρο αποσκευών μάλλον όταν πάω συνεργείο θα το αναφέρω.
Άβαταρ μέλους
mavxalia
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 00:26

Δημοσίευσηαπό evan » 18 Μαρ 2008, 22:45

Ιδιο πρόβλημα με το παρμπριζ είχα κι εγώ(2,5 lt 8/2007),μόνο που εδώ και λίγο καιρό έχει εξαφανιστεί! Παρατήρησα μάλιστα ότι όταν έριχνα νερό στο παρμπρίζ σταματούσε.
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό georgeZ » 19 Μαρ 2008, 00:25

Ευτυχώς βρήκα ένα forum πραγματικά χρήσιμο. Είμαι και εγώ σε φάση αγοράς πολυτεκνικού SUV, και το X-Trail, μοιάζει η καλύτερη λύση από χώρους και άνεση. Η μεγάλη απορία μου είναι αν η 2 lt μηχανή με βενζίνη, είναι αρκετά δυνατή σε ίππους και ροπή για το σκάφος του x-trail. Θα μου πείτε πάρε το 2.5 lt. Σωστά αλλά θα ήθελα να αξιοποιήσω το γεγονός ότι μόνο στα 2 lt έχω πλήρη ατέλεια λόγω τρίτεκνου. Αν λοιπόν κάποιος έχει το 2 lt βεζίνη, ας μου πει είναι okey σε προσπεράσεις, ανηφόρες, με φορτίο κλπ.
Άβαταρ μέλους
georgeZ
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 19 Μαρ 2008, 00:00

Δημοσίευσηαπό scs » 19 Μαρ 2008, 09:25

Καλως ηρθες georgeZ. Εχοντας το 2,5 σιγουρα δεν μπορω να απαντησω ξεκαθαρα στο ερωτημα σου. Αυτο που μπορω να πω ομως ειναι οτι τα επιπλεον € για το 2,5 πιστευω οτι αξιζουν (αν μπορεις να τα δωσεις), δηλαδη η τιμη του 2,5 δεν ειναι υπερτιμημενη για τα εξτρα που προσφερει. Ειδικοτερα, σιγουρα το θεμα της μηχανης οπου στην περιπτωση σου θα εισαι μαλλον φορτωμενος με 3 παιδια (προηγουμενο σκ πηγα στα τρικαλα κορινθιας με 2 παιδια, κλπ και το ταξιδι, εθνικη & στροφες στο βουνο ηταν απιστευτα ανετο), το δερματινο σαλονι λογω παιδιων παλι, συν καποιες αλλες ηλεκρτικες και διακοσμητικες ευκολιες.

Η καταναλωση ειναι επισης σχετικα λογικη 10,9-11,1 λτ/100km με κυκλοφορια 80% στην Αθηνα (40% αττικη-εθνικη, 40% κεντρο) και 20% εκτος. Ελπιζω να βελτιωθει αυτο το νουμερο καθως ειμαι ακομα στα πρωτα 1500 km (και θα κανω περισσοτερα εκτος μολις το 2ο παιδι μου μεγαλωσει λιγο ακομα).
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό wisdomvs » 20 Μαρ 2008, 21:03

georgez καλώς ήρθες και από μένα. Είμαι κάτοχος του 2.0 από την 1η Φεβρουαρίου. Εχω κάνει 3.500χλμ σε εθνική (τα περισσότερα) και Αθήνα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, μην φανταστείς ότι έχει τις επιταχύνσεις, είναι ένα κλασικό SUV με χώρους, ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ πορτπαγκαζ, πολύ καλή αίσθηση τιμονιού, πολύ καλά φρένα. Κατανάλωση στα 8,5 lt/100km με ταχύτητα 100 - 110km/h.
Άβαταρ μέλους
wisdomvs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2007, 20:59
Τοποθεσία: Ν.Κόσμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό scs » 12 Μάιος 2008, 18:20

Aνάκληση Nissan QASHQAI και X-TRAIL

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 510955.htm
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό mavxalia » 11 Ιουν 2008, 15:18

Ρε παιδιά τι γίνετε δεν γράφει κανένας ? μάλλον είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με τα αυτοκίνητα μας ? Ήθελα την γνώμη σας σχετικά με ένα κοτσαδώρο ( σταθερό ) που θέλω να βάλω. Ρώτησα την αντιπροσωπεία και μου είπανε 350 ευρώ, δεν το θέλω για ρυμούλκηση απλός βάζω μια σχάρα με 3 ποδήλατα απάνω. Επίσης σκέφτηκα ότι με τη ευκαιρία που θα ξεμοντάρουν το πίσω προφυλακτήρα να βάλω και σύστημα ελέγχου παρκαρίσματος. Μου είπανε 150 ευρώ του εμπορίου με 4 αισθητήρες. Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με τις τιμές και την χρισημότητα κυρίως του συστήματος ελέγχου παρκαρίσματος.
όταν περνάω πάνω από λακκούβες και καμαράκια ακούγεται τσέκαρα και τα πράγματα από το χώρο αποσκευών μάλλον όταν πάω συνεργείο θα το αναφέρω.
Άβαταρ μέλους
mavxalia
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 00:26

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 11 Ιουν 2008, 15:44

mavxalia έγραψε:Ρε παιδιά τι γίνετε δεν γράφει κανένας ? μάλλον είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με τα αυτοκίνητα μας ? Ήθελα την γνώμη σας σχετικά με ένα κοτσαδώρο ( σταθερό ) που θέλω να βάλω. Ρώτησα την αντιπροσωπεία και μου είπανε 350 ευρώ, δεν το θέλω για ρυμούλκηση απλός βάζω μια σχάρα με 3 ποδήλατα απάνω. Επίσης σκέφτηκα ότι με τη ευκαιρία που θα ξεμοντάρουν το πίσω προφυλακτήρα να βάλω και σύστημα ελέγχου παρκαρίσματος. Μου είπανε 150 ευρώ του εμπορίου με 4 αισθητήρες. Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με τις τιμές και την χρισημότητα κυρίως του συστήματος ελέγχου παρκαρίσματος.

Για το παρκτρονικ γνωμη μου να το βαλεις,ειναι μεγαλη ευκολια ειδικα σε αμαξια τυπου τζιπ.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες