Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό mavxalia » 22 Ιουν 2008, 15:19

Έχω το 2,5 από αρχές Φεβρουαρίου με 6,500 km αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση στο αυτοκίνητο είναι ότι ταξιδεύεις σαν βασιλιάς. Χωρίς να ενοχλεί ο κινητήρας και κρατώντας την κατανάλωση σε πραγματικά χαμηλά επίπεδα. Βέβαια είμαι τύπος που οδηγεί πάντα με την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ακόμη και με χαμηλή ταχύτητα όσο μου το επιτρέπουνε οι συνθήκες. Σε εκτός δρόμο δεν το έχω πάει ακόμα γιατί το λείπαμε οπότε δεν έχω και άποψη. Είμαι πολύ χαρούμενος πάντως που μετά από αυτή την αποτυχία αγορά που έκανα Ford maverick έχω επιτέλους ένα αυτοκίνητο που με ευχαριστεί. Παρατήρησα ότι στα 160 km ακούγεται έντονα ένας αεροδυναμικός θόρυβος που προέρχεται από τον ουρανό του αυτοκινήτου. Μετά τα 160 σταματάει και επανέρχεται πάλη όταν φτάσω αυτή την ταχύτητα. Είναι οι μπάρες με τα φώτα οροφής που προκαλούνε τον θόρυβο; Ξέρει κανένας να μου πει;
Άβαταρ μέλους
mavxalia
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 00:26

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 22 Ιουν 2008, 16:59

Γιατί αποτυχία το ford? Απότι ξέρω σταμάτησε η έισαγωγή του στην Ελλάδα. Το 3λιτρο πρέπει να ήταν καλο.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό gargar » 22 Ιουν 2008, 20:22

xtrail έχεις απόλυτο δίκιο γι αυτό κι εγω λέω απο την αρχή οτι όσοι αγοράζουμε αυτής της κατηγορίας τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουμε συνειδητοποιήσει ποιά είναι τα όρια τους και μέχρι που μας πάιρνει να τα βάλουμε. Πιθανότατα βέβαια για τους περισσότερους χρήστες τους, τα όρια του αυτοκινήτου να είναι πολύ μεγαλύτερα απο τα όρια του οδηγού. Σε αυτή την κατηγορία τοποθετώ και τον εαυτό μου καθώς χωρίς να εχω προηγούμενη εμπειρία δεν υπάρχει περίπτωση να μπώ στα δύσκολα μονος μου. Εκεί θα χρειαστώ παρέα οχι απλά πιο έμπειρη απο μένα αλλά και με αυτοκίνητο που να μπορεί να με βγάλει απο τη δύσκολη θέση, όπως λες κι εσυ. Το ερώτημα εδώ είναι ίσως θεωρητικό και αφορά το πόσο "μακριά" μπορείς να πάς με το συγκεκριμένο κιβώτιο (cvt) και με τις συγκεκριμένες επιλογές του (βλέπε επιλογή low). Σίγουρα οχι τόσο μακριά όσο αν είχε κοντά αλλά πόσο όμως? Τη βγάζεις τη βάρκα σε αμμουδιά για παράδειγμα (δεν εχω αλλά είπαμε οτι είναι θεωρητικό το ερώτημα)?

mavxalia έγραψε:Παρατήρησα ότι στα 160 km ακούγεται έντονα ένας αεροδυναμικός θόρυβος που προέρχεται από τον ουρανό του αυτοκινήτου. Μετά τα 160 σταματάει και επανέρχεται πάλη όταν φτάσω αυτή την ταχύτητα. Είναι οι μπάρες με τα φώτα οροφής που προκαλούνε τον θόρυβο; Ξέρει κανένας να μου πει;


Αεροδυναμικό θόρυβο ακούω κι εγω mavxalia κάπου στα 140 χλμ αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν είναι απο τις μπάρες μετα φώτα ή απο τις μεγάλες μπροστινές επιφάνειες. Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς νομίζω οτι είναι φυσιολογικός ο θόρυβος. Το περίεργο βέβαι είναι αυτό που λές οτι τον ακούς στα 160 χλμ και οχι σε περισσότερα. Εκτός κι αν με περισσότερα χλμ τον καλυπτει ο θόρυβος της μηχανής ή ο θόρυβος κύλισης.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό mavxalia » 23 Ιουν 2008, 00:17

ermis1975 εγώ είχα το 2λιρτο μοντέλο 2003 από το πρώτο χρόνο είχαν αρχίσει τα προβλήματα και δεν σταμάτησαν μέχρι που το έδωσα στην NISSAN. Για να καταλάβεις μου στοίχιζε 500 ευρώ το δίμηνο για το συνεργείο + που έτρωγε πολύ βενζίνη + τον τραχύ κινητήρα που θύμιζε δεκαετία 80 + την απαράδεκτη ποιότητα των υλικών κ.α.λ. gargar Ο θόρυβος είναι οξύς και δεν μπερδεύετε με τίποτα με το θόρυβο του κινητήρα ή το θόρυβος κύλισης.
όταν περνάω πάνω από λακκούβες και καμαράκια ακούγεται τσέκαρα και τα πράγματα από το χώρο αποσκευών μάλλον όταν πάω συνεργείο θα το αναφέρω.
Άβαταρ μέλους
mavxalia
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 00:26

Δημοσίευσηαπό scs » 23 Ιουν 2008, 10:09

Εχω και εγω το 2,5 και ο θορυβος οντος υπαρχει, απο τα 140 και πανω περιπου. Ο θορυβος προερχεται απο τα φωτα οροφης και εχει αναφερθει και σε διαφορα test drive του αυτοκινητου. Ειναι ενας απο τους λογους που θελω να τα βγαλω, αλλα απ'οτι φαινεται δεν γινεται να βγουν, κανενα συνεργειο δεν ξερει αν θα μεινουν τρυπες στον ουρανο και πως αυτες μπορουν να καλυφτουν.
Κανα καλο συνεργειο στην Αθηνα γνωριζετε;
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό gargar » 23 Ιουν 2008, 10:34

Τότε mavxalia δεν εχω ακούσει τον θόρυβο που λές. Θα το ελέγξω όταν φτάσω σε αυτή τη ταχύτητα.
Για να απαντήσω και στον scs δεν νομίζω οτι θα βρείς συνεργείο, εξουσιοδοτημένο τουλάχιστον, που να στα βγάλει. Σε δική μου ερώτηση στην αντιπροσωπεία της Συγγρού, πρίν το παραγγείλω, αν μπορώ να το πάρω με ηλιοροφή αλλά χωρίς τις μπάρες με τα φώτα (είχα διαβάσει για τον θόρυβο αυτό) μου είχαν πεί οτι αν θες ηλιοροφή τότε υποχρεωτικά πρέπει να μπούν και οι μπάρες. Αρα υποθέτω οτι κατασκευαστικά έχουν κάποια σχέση με την οροφή. Και λογικά αν το πάρεις, πως θα κλείσουν οι τρύπες αν τις βγάλεις? Υποθέτω οτι το μέγεθος τους είναι τέτοιο που δεν κρύβεται απο τις απλές μπάρες.
Αν scs ψάχνεις γενικά για καλό συνεργείο nissan στην Αθήνα, θα σου πρότεινα της Συγγρού καθώς είχα nissan τα τελευταία 6 χρόνια πρίν πάρω το xtrail και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος παρά το γεγονός οτι είχα ελάχιστα (2 συγκεκριμένα) προβλήματα με το αυτοκίνητο μου.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 24 Ιουν 2008, 09:26

gargar έγραψε:Στην περίπτωση που επιλεγεί η σχέση L (σε κιβώτιο με επιλογέα χωρίς σειριακή επιλογή), ο εγκέφαλος του σασμάν "κρατάει" την πιο "κοντή" σχέση του, άσχετα με το αν αυξάνουν οι στροφές του κινητήρα. Με τον τρόπο αυτό, ο κινητήρας παρέχει στο όχημα την μέγιστη ροπή του, προσομοιώνοντας την λειτουργία υποπολλαπλασιασμού σχέσεων των κλασσικών 4x4.
Η τελική σχέση μετάδοσης (μέσω του βοηθητικού κιβωτίου ταχυτήτων) δεν μεταβάλλεται σε καμία περίπτωση. Η τιμή της είναι 4.435:1. "


Να ρωτήσω κάτι κι εγώ: Η παραπάνω απάντηση της Nissan σημαίνει ότι το "L" του κιβωτίου είναι ακριβώς ίδιο με το να επιλέξει κάποιος "πρώτη" στο manual CVT του Qashqai ή του 2,5lt X-Trail;
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 24 Ιουν 2008, 10:42

Επίσης, μπορούμε να πούμε ότι το M/T X-Trail είναι πιο ικανό από το αυτόματο στα δύσκολα, μια που η πρώτη του σχέση μετάδοσης είναι 3,727, ενώ στο αυτόματο στη θέση "L" έχουμε σχέση 2,349;

ETA: Και γιατί εμφανίζεται πάντα αυτή η διαφορά στις σχέσεις μετάδοσης ανάμεσα σε αυτόματα και χειροκίνητα κιβώτια; Π.χ. στο Grand Vitara, το χειροκίνητο έχει πρώτη σχέση μετάδοσης 4,550 ενώ το αυτόματο 2,826. Μήπως έχει σχέση ο μετατροπέας ροπής των αυτόματων;
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό gargar » 24 Ιουν 2008, 13:33

Η ερώτηση σου ahnold μάλλον θα απαντηθεί καλύτερα απο τον takisk ή απο την εξυπηρέτηση πελατών της nissan.
Οι δικές μου πενιχρές γνώσεις με οδηγούν στο συμπέρασμα οτι δεν μπορεί να είναι το ίδιο γιατί η σειριακή λειτουργία εχει συγκεκριμένες σχέσεις μετάδοσης και επομένως δεν μπορεί να ισχύει αυτο που λένε απο τη nissan οτι κρατιέται η πιο κοντή σχέση. Άλλωστε αν χρειαστεί να αλλάξεις σχέση στο σειριακό τι θα γίνει? Υποτίθεται οτι στο cvt (οχι το σειριακό) σου δίνεται η δυαντότητα να αυξήσεις τις στροφές εκεί που βγαίνει η μέγιστη ροπή χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα. Αυτό πως θα γίνει στο σειριακό?
Δεν ξέρω, μπορεί και να κάνω λάθος. Καλό είναι να μας βοηθήσει σε αυτό κάποιος που γνωρίζει.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό TakisK » 24 Ιουν 2008, 23:44

Καλησπέρα.
Η θέση L σε όλα ανεξαιρέτως τα αυτόματα κιβώτια κρατάει την μικρότερη (πρώτη) σχέση, όσο και να ανέβουν οι στροφές της μηχανής. Κατά πάσα πιθανότητα αυτό γίνεται και στα cvt που διαθέτουν την συγκεκριμένη επιλογή προφανώς για δύσκολες συνθήκες. Να θυμίσουμε ότι το L προέρχεται από το LOW και δεν έχει σχέση με με κοντές.
Η πρώτη στο χειροκίνητο βιτάρα είναι όντως 1/4,550 και αυτή του αυτόματου 1/2,826 Μπορεί οι δύο αναλογίες να έχουν διαφορά από μόνες τους που προσεγγίζει το 50% αλλά αυτό είναι μόνο η μισή αλήθεια. Οι σχέσεις του κιβωτίου δεν λένε πολλά χωρίς την σχέση του διαφορικού με την οποία συνδυάζονται και είναι πάντα σταθερή. Στην περίπτωση του βιτάρα αυτή είναι 1/4,100 για το χειροκίνητο και 1/5,125 για το αυτόματο. Απέχουν και αυτές. Όμως η συνολική σχέση μετάδοσης στις δύο περιπτώσεις είναι αυτή που προκύπτει από το γινόμενο: Για το χειροκίνητο 1/4,550Χ4,100 και για το αυτόματο 1/2,826Χ5,125
Δηλαδή 1/18,655 για το ένα και 1/14,483 για το άλλο.
Η διαφορά από ΄κεί που νομίζεις ότι είναι περίπου 50% είναι μόνο 25% (η μία δίνει 7,3 χιλιόμετρα ανά ώρα στις 1000 στροφές και η άλλη (του αυτόματου) 9,38.
Σε τόσο χαμηλές ταχύτητες η διαφορά είναι πρακτικώς αμελητέα.
Και εδώ μπαίνει η συνεισφορά του μετατροπέα ρποπής:
Υποθέτουμε ότι οδηγούμε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο και έχουμε να περάσουμε -από στάση- μιά δύσκολη ανηφοριά ή να τραβήξουμε ένα τρέιλερ στην παραλία. Κάνουμε τα αυτονόητα. Εφ΄ όσον δεν διαθέτουμε κοντές, πατάμε γκαζάκι και πατινάροντας τον συμπλέκτη δίνουμε μπόλικες στροφές στην μηχανή με λίγες σην ρόδα (ροπή) και το αυτοκίνητο ξεκινάει σιγά σιγά.
Με το αυτόματο τα πράγματα είναι αλλιώς. Την ολίσθηση αυτή του συμπλέκτη (που ηθελημένα προκαλούμε με σοβαρή μείωση της ωφέλιμης ζωής του) εκ κατασκευής την επιτυγχάνει ο μεταροπέας ροπής. Δεν τρίβεται κανένας δίσκος με κανένα πλατό, απλώς το πολύ πολύ να ανέβει λίγο η θερμοκρασία του λαδιού του μετατροπέα. Έχουμε την επιπλέον ροπή την στιγμή που την θέλουμε, στο ξεκίνημα. (Το λέει και το όνομά του άλλωστε)
Ο μετροπέας ροπής είναι κατά κάποιον τρόπο μία συμπαγής αντλία μέσα στην οποία υπάρχει λάδι (ασυμπίεστο υγρό). Το μισό μέρος της αντλίας αυτής παίρνει κίνηση απ΄ ευθείας από την μηχανή, εξαναγκάζει το λάδι μέσα της να κινηθεί φυγοκεντρικά και αυτό με την σειρά του κινεί το δεύτερο μισό της αντλίας που είναι σταθερά συνδεδεμένο με την είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο μεταδίδεται η κίνηση με υδραυλική και όχι μηχανική σύζευξη. Μοναδικό πρόβλημα η συνεχής σκληρή καταπόνηση που ανεβάζει την θερμοκρασία στο λάδι. Απλά σταματάς και περιμένεις λίγο να κρυώσει.
Έχω παρατηρήσει και εγώ πώς όλα σχεδόν τα αυτόματα έχουν μιά ιδέα μακρύτερες σχέσεις συνολικά από τα χειροκίνητα μοντέλλα. Όμως ένας από τους βασικούς λόγους πρέπει να είναι αυτό το χαρακτηριστικό λειτουργίας τους και ο αβίαστος και προοδευτικός τρόπος που περνάνε την ροπή στην ρόδα.
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό TakisK » 24 Ιουν 2008, 23:59

Κάτι ακόμη. Το 1 στα σειριακά κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά που κάνει το L στα μη σειριακά και η 1η στα χειροκίνητα. Δεν επιτρέπει αλλαγές κρατώντας την πρώτη. Τόσο απλά. Σαν να μην είναι το κιβώτιο αυτόματο. Είπαμε, όλη την διαφορά με μπλοκαρισμένη την πρώτη την κάνει ο μετατροπέας (ή τα αναντικατάστατα "κοντά")
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 25 Ιουν 2008, 09:44

Ευχαριστώ, πολύ διαφωτιστικά όλα αυτά!
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 25 Ιουν 2008, 11:21

Λοιπόν, είχα στείλει τα ίδια ερωτήματα και στη Nissan, και προς τιμήν τους απάντησαν γρήγορα και διαφωτιστικά. Φαίνεται τελικά ότι υπάρχει μια μικρή διαφορά ανάμεσα στο "L" του απλού CVT και την "1η" του σειριακού CVT:

"Αναφορικά με το θέμα που μας θέσατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το διερευνήσαμε στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα
και ενημερωθήκαμε ότι :

1) Η λειτουργία του σειριακού στην 1 σχέση με την λειτουργία L του 2λιτρου CVT δεν είναι η ίδια καθώς το σασμάν στη 2η περίπτωση δεν "κρατάει" τη σχέση οπότε προχωράει στην 2η από μόνο του μόλις αυξηθούν οι στροφές.

2) Το χειροκίνητο και το cvt X-TRAIL έχουν ακριβώς το ίδιο "τράβηγμα", καθώς το χειροκίνητο εντός του σασμάν έχει μία διάταξη πολλαπλασιασμού της σχέσης μετάδοσης, ώστε να βγάζει ακριβώς την ίδια ροπή με το CVT. Τα διαφορικά και το βοηθητικό σασμάν και στις δύο περιπτώσεις είναι ακριβώς τα ίδια όσον αφορά τη σχέση μετάδοσης.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία είμαστε πάντα στη διάθεσή σας,"
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό TakisK » 25 Ιουν 2008, 11:49

Πολύ ενδιαφέρον αλλά περίεργο!
1. Ποιός ο λόγος ύπαρξης της θέσης L άν δεν κρατάει την πρώτη; Απ΄όσα λίγα γνωρίζω δεν λειτουργεί έτσι. Μήπως υπάρχει κάποια άλλη παράμετρος ασφαλείας (υπερβολική αύξηση στροφών ή υπερθέρμανση) που το αναγκάζει να αλλάξει;
Gargar τα φώτα σου. Το έχεις παρατηρήσει;
2. Τι σόι διάταξη είναι αυτή; Έχεις λεπτομέρειες;
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 25 Ιουν 2008, 11:57

Χωρίς να έχω εμπειρία, φαντάζομαι ότι η θέση "L" κρατάει την πρώτη μέχρι οι στροφές να ανέβουν στον κόφτη, οπότε αλλάζει σε δευτέρα. Λειτουργεί δηλαδή κάπως σαν απλό αυτόματο. Αντίθετα, η "πρώτη" του σειριακού CVT παραμένει εμπλεγμένη όσο και να ανέβουν οι στροφές, λειτουργεί δηλαδή κάπως σαν κανονικό χειροκίνητο.

Για τη διάταξη πολλαπλασιασμού φαντάζομαι ότι μόνο η Nissan μπορεί να μας διαφωτίσει περαιτέρω.
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες