70 κιλα το επιπεδο καπακι με την αεροτομη ??? Οχι ρε !! 70 κιλα πρεπει να ειναι το HARD TOP , το αλλο το δικο σου το πολυ καμια 30αρια !! Οσον αφορα τις αεροτομες-κουπαστες , λογικα εχεις βαλει αυτες με τις τρυπες στη μεση , καλυτερα πιστευω θα ητανε να εβαζες το χαμηλο καπακι που εχεις αλλα με τις συμπαγες αεροτομες , που κανουν καλυτερη αεροδυναμικη , οπως αυτες ...
www.angi.gr
Tωρα βεβαια προχτες διαβασα σε ενα ξενο αμερικανικο περιοδικο για φορτηγακια , οτι το καλυτερο πραγμα για αεροδυναμικη , ανεξοδο και χωρις αυξηση του βαρους , ειναι απλα να αφαιρεσεις το καθετο καπακι της καροτσας , ωστε ο αερας να φευγει ανετα σαν χειμαρρος και σαν τουρμπινα !! Το ξανασκευφτηκα και θυμηθηκα πως τα πιο πολλα φορτηγακια στο DAKAR και στους αγωνες BAJA τρεχουν ετσι !!!
Εγω το δοκιμασα για λιγη ωρα ,Οχι ομως με πολυ γκαζι και ειδα αμεσως τεραστια διαφορα σε θεματα αεροδυναμικου θορυβου !!!!
Τωρα βεβαια θα μου πεις αμα ριξεις το καπακι θα αυξησεις και 40-50 ποντους το μηκος του αμαξωματος , αλλα τη φορτηγατζης εισαι αν δεν οδηγεις μια σαυρα !!!!