superspy έγραψε:Αυτό το θέμα με τις καταναλώσεις είναι αιώνιο.
Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα να υπερβάλουμε - προς τα κάτω - με μόνο στόχο να ... υποστηρίξουμε την επιλογή μας (υποχρεωτική ή συνειδητή). Επίσης τα χρόνια περνάμε και όπως και να το κάνουμε οι νεότεροι κινητήρες είναι μπροστά.
Κανείς δεν αντιλέγει ότι τα πολλά κυβικά είναι "δώρο", αλλά ....
Το θέμα "κατανάλωση" ΚΑΙΕΙ. Ωραίο το V8 -σαν ήχος- αλλά καιει τα άντερα του και δεν είναι δύσκολο να "δεις" 26+ λίτρα στα εκατό εκτός.
Σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις (άνοιγμα δρόμου σε παγωμένο χιόνι) με το Μάριο έχουμε δει μέχρι και 45λιτ/100. Σε αντίστοιχες με πετρέλαιο έφτασε "μόλις" τα 16λιτ/100.
Ενά Def με τον TDV6 θα ήταν ιδανικό ε; Τι λέτε;
Το landrover κατά την γνώμη πρέπει να αποδίδει ομαλά χαμηλά (προσωπική απόψη για το off road) όπως επίσης να είναι απλό στην συντήρηση και ελεγχόμενο στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό από τον χρήστη.
Για αυτό εκτιμώ τον V8 και τους παλιούς diesel.
Το TDV6 και όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες είναι σίγουρα πολύ αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι, αλλά ταυτόχρονο περίπλοκοι (δεμένοι αναγκαστικά με αντιπροσωπείες) και σίγουρα ευαίσθητοι λόγω ηλεκτρονικών.
Το βασικότερο όμως - πάλι προσωπική απόψη από το TD4 που οδήγησα και από άλλα μοντέλα που διαβάζω και ακούω - ΔΕΝ είναι φτιαγμένοι/προσανατολισμένοι σε off road οδήγηση τουλάχιστον όπως την έμαθα με το παλιό μου LandRover.
Αντίθετα φτιάχνονται για ν' αποδίδουν όλο και ψηλότερα (υποτετράγωνοι με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής κλπ) με αντίκτυπο στην ροπή χαμηλά...
Μπορεί τα πράγματα να έχουν αλλάξει και να μπορούν να γυρίσουν πίσω, αλλά νομίζω ότι για την "αυθεντική" χρήση του landrover, οι παλιοί κινητήρες είναι "καλύτεροι"...