+5 cm από normal Td5.
Το πιο normal είναι στο 235/85/16.
Ο Σπύρος το κάλυψε απόλυτα το θέμα της αναγόμωσης. Προσωπικά, είμαι κατά τις αναγόμωσης, κυρίως λόγω της ασφάλειας στο δρόμο. Δεν είναι ότι δεν έχουν υψηλός δείκτης ταχύτητας. Είναι ότι αν ζεσταθούν ή λόγω αστοχίας να φύγει κομμάτι από πέλμα, με τραγικές συνέπειες ακόμα και στα 90klm/h
Η μαλακή γόμα είναι το Α και το Ω. Και ας σημαίνει γρήγορη φθορά.
Απόλυτη λύση θεωρώ τα SIMEX.
τα +
Δεν είναι αναγόμωσης, υψηλός δείκτης ταχύτητας
Δουλεύουν με ελάχιστη πίεση
τα -
Σχετικός Θόρυβος - κραδασμοί
Καταστρέφονται το καλοκαίρι ή στην άμμο
Πάντα να κρατάμε τα παλιά μας λάστιχα για καλοκαιρινά
ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΣΤΕΝΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ
ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΨΗΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΙΟ ΚΑΛΑ
Αλλάζοντας από 235/85/16 σε 255/85/16 (33") η διαφορά στα πατήματα, ήταν ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΗ. Mε 35αρια ακόμα καλύτερα, απλός εδώ πρέπει να το ξέρεις το L/R σου παρά πολύ καλά, για να μην προκαλέσεις ζημιές.
Το .../85/16 είναι δεσμευτικό. Δεν μπορείς να πας σε ποιο ψηλό από το ύψος που σου δίνει 85% του φάρδους + την ζάντα (16").
Με τίποτα 75αρια ή χαμηλού προφίλ.
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ πχ 12.5-33-16ή15
Τα 7.50, 9.00 είναι σειρά 100. Αλλά παρωχημένα, με εξαίρεση το Michelin XZL
Aπό 235 μέχρι 285 ή 10.5" το φάρδος είναι αποδεκτό για L/R.
Το 235 σε 90 είναι σαν 255 σε 110.
Μεγαλύτερο ελαστικό -μέσα στα παραπάνω πλαίσια- δεν σε κόβουν ιδιαίτερα.
Ανεβαίνει η κατανάλωση, πέφτει το ρεπρίζ, ταξιδεύεις με χαμηλότερες στροφές στον κινητήρα [ειδικά τα πετρέλαια επηρεάζονται λιγότερο]
- Kερδίζεις σημαντικά στο Off-Road
- Xάνεις στην γρήγορη οδήγηση (με L/R ? !!!).