Δεν ξερω μηπως πρεπει να το γραψω στα "Τεχνικα θεματα",anyway..
Εχουμε και λεμε..
Το discovery 2 δεν εχει ντιζα ή αισθητηρα στο transfer για την ενδειξη ταχυτητας,χρησιμοποιει τα σηματα που παιρνει απο τους αισθητηρες του ABS,και μεσω του εγκεφαλου του ABS(SLABS ECU) βγαζει ενα σημα που στελνει στα υπολοιπα συστηματα του disco - κοντερ,ενεργες αντιστρεπτικες,εγκεφαλος μοτερ,cruise control,HDC και λοιπα μπλιμπλικια..
Τωρα με τα αρκετα μεγαλυτερα λαστιχα αλλα και μετα την αλλαγη του transfer το disco εχει χασει την μπαλα,δεν με ενδιαφερει τοσο η ενδειξη του κοντερ(δειχνει 125 και παω κοντα στα 145!!) αλλα και τα υπολοιπα συστηματα δεν λειτουργουν τοσο αμεσα.
Ψαχνω λοιπον μια συσκευη να μετατρεψω το παλμο που δεχονται τα συστηματα - υπαρχει ετοιμο στην Αμερικη για αλλα οχηματα και καποιοι το δοκιμασαν με επιτυχια,αλλα δεν μπορω να το βρω προς αγορα.
Θα μπορουσα να μετατρεψω τα σηματα των 4 αισθητηρων του ABS πριν "μπουν" στο εγκεφαλο - πιο ευκολο (αναλογικα σηματα απο inductive coil sensor και οχι απο hall effect sensor) αλλα πιο πολυ συνδεσμολογια ή να μετατρεψω-καλιμπραρω το σημα εξοδου του εγκεφαλου του ABS προς τα λοιπα συστηματα - πιο ευκολη συνδεσμολογια 1 καλωδιο μονο αλλα το σημα που παραγεται ειναι 0-12V PWM digital signal στους 8000 παλμους ανα μιλι - δηλ 5000 παλμους ανα χλμ?
Υπαρχει κανα γατονι να μας φτιαξει μια συσκευουλα να διαφοροποιησουμε τους παλμους να ερθει στα ισα του το συστημα?