vagelis έγραψε:Παντελη με τοσα που εγραψες εχω αρχισει να νωθω τυψεις που θα βαλω xenon στο χρεπι.
Βαγγέλη αν θέλουμε να είμαστε σωστοί για τα αυτοκίνητά μας οι επιλογές είναι οι ακόλουθες.
1. αναβάθμιση των κατόπτρων, τοποθέτηση λαμπτήρων πυρακτώσεως (και όχι εκκενώσεως αερίου δηλαδή HID) με αέριο Xenon ή κάτι παρόμοιο (προσωπικά χρησιμοποιώ της Philips Cool Blue οι οποίες ΔΕΝ είναι μπλε αλλά παράγουν λευκό φώς που δεν κιτρινίζει) και διασφάλιση ότι δεν υπάρχουν οξειδώσεις στις επαφές, απώλειες ρεύματος και αυξημένη αντίσταση στο κύκλωμα.
Ενας ανορθωτής σταθεροποιητής τάσεως ΠΑΝΤΑ δίνει πολύ καλά αποτελέσματα αλλά δεν είναι εντελώς απαραίτητος αν κάνεις τα πιό πάνω.
Τα HID XENON είναι της μόδας, είναι πλέον έως και φθηνά, μπαίνουν εύκολα και έχουν εξαιρετική απόδοση αλλά, μην κρυβόμαστε πίσω από το δακτυλό μας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ για τους άλλους χρήστες στο δρόμο όταν μπαίνουν σε αυτοκίνητα που δεν έχουν την απαραίτητη υποδομή για να τα δεχθούν.
Μιά και συζητάμε το πρώτο σετ HID XENON που αγόρασα το τοποθέτησα στο AUDI RS2 που είχα. Το RS2 ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής της AUDI που δέχθηκε σαν στανταρ εξοπλισμό τα φώτα HID XENON (και αυτό γιατί το συναρμολογούσε και το είχε εξελίξει η PORSCHE στο εργοστάσιό της)
Ετσι λοιπόν επειδή το δικό μου ήταν χωρίς φώτα HID XENON τα παρήγγειλα και τα τοποθέτησα με κόστος γύρω στα 800 Ευρώ (σε σημερινές τιμές, και γυρισμένο από δραχμές μιάς και μιλάμε για το 1999).
Παρόλο που το αυτοκίνητό μου είχε το συστημα πλυσίματος των φανών και είχε ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ μηχανισμό για την ρύθμιση της δέσμης των φώτων τελικά τα έβγαλα γιατί τύφλωναν τους άλλους. Για να λειτουργήσουν σωστά ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ τον αισθητήρα ύψους της πίσω ανάρτησης, την καλωδίωση, τον εγκέφαλο ελέγχου. Πράγματα τα οποία δεν άξιζε στο να αγοράσω.
Αν θέλεις HID XENON βάλε πρόσθετους προβολείς με τέτοιες λάμπες και θα έχεις φως για να κάνεις το σκοτάδι ημέρα όποτε το θελήσεις και εκεί που δεν θα ενοχλούμε τους άλλους.
Σε ευχαριστώ για την κατανόησή σου.
Χαιρετώ
[/img]