Φίλε Discoman,
μιά και τέθηκε το θέμα......
Οι υπερβολικοί τζόγοι στο σύστημα μετάδοσης σίγουρα μπορούν να σε κάνουν να μείνεις στο δρόμο.
Αυτό μου έχει συμβεί σε δασικό δρόμο στην Ευρυτανία όταν μετά από απότομο ζόρι στην μετάδοση έμεινα από αυτό το λόγο (πήδημα της εμπρός ανάρτησης και απότομη προσγείωση της μίας ρόδας που σπίναρε στο έδαφος με αποτέλεσμα μεν να μην σπάσει το ημιαξόνιο αλλά να κουρευτεί το πολύσφηνο του κεντρικού διαφορικού το οποίο και είχε τζόγους)
Το ίδιο μπορεί να συμβεί και από τον κεντρικό/κύριο άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων που δίνει κίνηση στο κεντρικό διαφορικό. Και αυτός "τρώγεται" και κάνει τζόγους οι οποίοι μπορούν να σε αφήσουν στο δρόμο κάποια στιγμή.
Αν αποκλείσεις τους σταυρούς και τα πολύσφηνα των κεντρικών αξόνων (δηλαδή των αξόνων που μεταδίδουν την κίνηση από το κεντρικό διαφορικό στους άξονες) και αποκλείσεις επίσης το μπαλάκι του σημείου στήριξης Α του πίσω άξονα καθώς και τα διαφορικά σου για τζόγους, τότε σου μένουν μόνο το κιβώτιο και το κεντρικό διαφορικό.
το κεντρικό διαφορικό σου γράφω στις οδηγίες του τροφοδότη πώς μπορείς να το ελέγξεις.
Το κιβώτιο δυστυχώς είναι λίγο πιό μπελαλίδικο.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Χαιρετώ