Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ALL TERRAIN Ή MUD;

Τεχνικά θέματα Land Rover.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ALL TERRAIN Ή MUD;

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 24 Σεπ 2004, 09:34

Χαιρετώ τα μέλη του forum και εύχομαι καλό χειμώνα.
Θέτω προς συζήτηση το καυτό θέμα της επιλογής τύπου και διάστασης ελαστικών ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ στο όχημα. Ειδικά για βαρειά αυτοκίνητα όπως τα Land Rover , Land Cruiser, Pajero κλπ.
Συγχίστηκα λίγο απο άρθρο περιοδικού με αφιέρωμα στα λάστιχα που πρότεινε A/T με αλυσίδες σαν καλύτερη επιλογή έναντι Μ/Τ για το χειμώνα.
Επίσης εδώ δεν είδα να δίδεται βαρύτης σε θέματα όπως ο δείκτης μέγιστου βάρους ή ταχύτητας των ελαστικών. Ο.Κ. τέλειο το χψω ελαστικό για τη λάσπη αλλά σηκώνει ένα Disco φορτωμένο π.χ.; Ή αντέχει να το πάει με 140-160 χιλιόμετρα στην εθνική μέχρι να μπεί στην Πίνδο; Επίσης συνέβαλλε στη σύγχυσή μου και το ενημερωτικό φυλλάδιο της Pirelli στο οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ το Μ/Τ ψιλοθάβεται σε σχέση με τα Α/Τ αφού στη λάσπη υπερτερεί ελάχιστα του Μ/Τ και χάνεται σε όλα τα άλλα εδάφη.
Αρχικά δε θα μιλήσω για προσωπικές μου εμπειρίες απλά ανοίγω τη κουβέντα για να ακουστούν πολλές απόψεις.
Ευχαριστώ και καλές βόλτες,
Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 24 Σεπ 2004, 10:18

δεν χρειαζεται κουβεντα!!
bf goodrich 225/70/16 αν εχεις το 2λιτρο AT
bf goodrich 245/70/16 αν εχεις το 4λιτρο AT
μιλαω εκ πειρας!!!ως κατοχος και των δυο με την σειρα!!!
Απαικτο λαστιχο με διαφορα !!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό tedos » 24 Σεπ 2004, 10:34

iperodigos έγραψε:δεν χρειαζεται κουβεντα!!
bf goodrich 225/70/16 αν εχεις το 2λιτρο AT
bf goodrich 245/70/16 αν εχεις το 4λιτρο AT
μιλαω εκ πειρας!!!ως κατοχος και των δυο με την σειρα!!!
Απαικτο λαστιχο με διαφορα !!!!


Διαφωνω!!! Φοραω τα συγκεκριμενα σε ΤΕΡΡΑΝΟ ΙΙ και δεν ειμαι ευχαριστημενος.....ιδιως εκτος δρομου. Η επομενη επιλογη μου FEDIMA, YOKOHAMA GEOLANDAR (παντα σε Μ/Τ εννοειται)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 24 Σεπ 2004, 12:02

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΡΡΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΑΤΡΑ ΒΟΛΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ......
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΝΤΙΣΚΑΒΕΡΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΤΕ ΒΑΖΕΙ Χ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΝΤ ΤΕΡΡΕΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΤΙΝΩ ΜΠΙ ΕΦ ΓΚΟΥΝΤΡΙΧ ΟΛ ΤΕΡΡΕΝ (ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΦΕΝΤΙΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΟΜΩΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ,ΝΟΜΙΖΩ)
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Σεπ 2004, 12:23

Το κακο που εχουν τα βαρια οχηματα, ειναι οτι πρεπει να εχουν παντα το καλυτερο δυνατο λαστιχο για τις εκαστοτε συνθηκες.
Δεν εχεις την ευχερεια που εχει ο κατοχος πχ ενος Samurai, να παει και με ασφαλτινα σε λασπη και με λιγο σπρωξιμο να την βγαλει καθαρη.
Απο την αλλη δεν υπαρχει λαστιχο για ολες τις χρησεις και τα φυλαδια των λαστιχοεταιριων,βαθμολογουν μονο τα δικα τους προιοντα με ασαφη κριτηρια και δεν βγαζεις ακρη.
Οποτε αξιολογησε εσυ που θες να πηγαινεις καλα και διαλεγεις αναλογα.
Στο δικο μου Disco φοραω τα Michelin offroad(mud terrain δηλαδη) σε διασταση 205/80 16 γιατι θελω την μια-δυο-τρεις φορες που θα παω λασπη, να μην κολλησω και ας κανω 15-20000χλμ ασφαλτο το χρονο.
Ετσι και αλλιως δεν ειναι και πολυ μεγαλες οι υποχωρησεις που πρεπει να κανω, τουλαχιστον με τα συγκεκριμενα λαστιχα.
Τα εχω δυο καλοκαιρια, τα εχω ταξιδεψει και γρηγορα και παρολα αυτα δεν εχουν καμια τρελη φθορα.
Βεβαια σε αντιστοιχο Disco φιλου με 225/75 16 BFG Mud terrain σε ενα καλοκαιρι τα ξεσκισε, αλλα ειναι και το νεαρο της ηλικιας του οδηγου(οπως καταλαβες superspy δεν λεω για σενα).
Σας μπερδεψα εεε... συνεχιζεται...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 24 Σεπ 2004, 12:38

Όπως και να το κάνουμε επειδή σχεδόν όλοι μας ζούμε σε αστικά κέντρα και το πεδίο δράσης για τα εργαλεία μας είναι απομακρυσμένο, είναι αναπόφευκτο το να ταξιδεύεις 600 χλμ για να βρείς τον παράδεισο των 50-100 χλμ. Άρα το 80%-20% άσφαλτος -χώμα δεν παύει να ισχύει. Όμως ο τελικός προορισμός (παράδεισος) είναι που προσδιορίζει την ανάγκη μας (π.χ. να μην κολλήσουμε, να μη τα παίξει το λάστιχο στις πέτρες κλπ).
Από την άλλη όλοι όσοι έχουμε μεγάλα οχήματα - το τόνισα αυτό πρίν- δεν τα έχουμε μόνο για εκτός δρόμου, αλλά όταν θα πάμε εκδρομή με την οικογένεια τα παίρνουμε γιατί άντε να βάλεις τα παιχνίδια των παιδιών και τη βαλίτσα της συζύγου (!!!) στο σεντάν.
Γι' αυτό το λόγο έβαλα το θέμα προς συζήτηση. Αλλιώς η επιλογή θα ήταν μονόδρομος. Επίσης γιατί δε σχολιάζουμε το συνδυασμό Α/Τ με αλυσίδα;Επίσης το κόστος είναι σημαντικό γιατί ναι μέν τα Fedima είναι αναγομωμένα αλλά δεν στοιχίζουν όσο τα "καινούργια". Όπως επίσης κρίνω περιττή τη τοποθέτηση Μ/Τ τους θερινούς μήνες αφού στο βουνό δε κερδίζεις τίποτα, αλλά στην άσφαλτο χάνεις σε βενζίνη και "καίγονται" και τα λάστιχα.
Αλήθεια τα Fedima Μ/Τ πώς "ταξιδεύουν" με ένα βαρύ 4Χ4; Έχει κανείς φίλος ιδίαν αντίληψη;
Φιλικά και πάλι αναμένω
DISCOVERER
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό tedos » 24 Σεπ 2004, 12:53

τα FEDIMA (ναι ειναι αναγομωμενα) φαινεται να ειναι μια χαρα στο ταξιδι. Αλλο ΤΕΡΡΑΝΟ που τα φοραει δεν εχει κανενα παραπονο (Ναι το ΤΕΡΡΑΝΟ ειναι αναμεσα στα πιο βαρια 4χ4)

Αν παντως φοβασαι την αναγομωση παιρνεις YOKOHAMA Geolandar M/T( ιδιο πελμα με τα fedima χωρις αναγομωση) Οσο για τον συνδυασμο Α/Τ με αλυσιδες δεν ειναι το ιδιο(περιορισμος ταχυτητας φθορες και κοπος)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 24 Σεπ 2004, 12:55

Πιστευω γιατι ειχα 2 χρονια το Ντισκο 2λιτρο και 2 χρονια το ντισκο 4λιτρο και τα 2 με μπλοκε διαφορικα εμπρος πισω, και στα 2 ειχα βαλαι ολτερεν μπιεφγκουντριχ 225/70/16 και 245/70/16 και δεν χρειαστηκε ποτε μα ποτε να βαλω αλισιδες, οτι ειναι η καλυτερη επιλογη.............................(ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΜΕ -4 και πανω ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΟΝΟ ΑΓΚΥΡΑ ΣΕ σε κραταει στον δρομο.....!)
Ο Χρηστου το 1ο πρωταθλημα στο Τ2 4χ4 με ολτερεν BF.G το κερδισε...
ολα τα αλλα βεβαια με mt bfg...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Σεπ 2004, 16:41

Παντως συμφωνω οτι "Α/Τ και χιονι, πουθενα δεν κολωνει!"
Το λαστιχο που ζητας θελεις να αποδιδει σαν 80-20, γιατι η χρηση που κανεις-κανουμε δεν ειναι τοση, εκτος και αν στην γειτονεια σου δεν εχει ερθει ασφαλτος.(80-20=6 ημερες το μηνα χωμα??)
Και εγω εβαλα 20 ασφαλτο 80 χωμα, γιατι ετσι θελω να αποδιδει οχι γιατι παω με τετοια συχνοτητα χωμα.
Παντως απο φθορα και επιδοσεις ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα Michelin.
Ουτε καταναλωση παραπανω ειδα,ουτε λιγοτερο κρατημα.
Εξαρταται πως οδηγας και τι ζητας.
Παντως σε ταξιδια με 140-160 με Disco, το τελευταιο!!! που θα σου βγαλει ειναι προβλημα με φθορα στα λαστιχα.... το πρωτο εσυ θα το δεις(ελπιζω πως οχι παντως)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό discoman » 24 Σεπ 2004, 22:00

φιλοι γεια σας εδω και λιγο καιρο τοποθετησα τα geolader all terain +2 αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι ειναι αθορυβο μαλακο αλλα και σκληρο στα δυσκολα ειμαι ευχαριστημενος . δινει 5 σε βραχο 4 σε λασπη 4 ασφαλτο και 3 χιονι αλλα με 4 αλυσιδες που εχω περναγα και με τα mishelen sygxrone μια χαρα αλλα αυτα στα βραχια σκιστηκαν τα goodrich ειναι σκληρα και δεν κρατουν στην ασφαλτο .για fedima μου ζητησαν 400 ευρο και με 370 πηρα τα geolader
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Σεπ 2004, 06:17

Ερωτηση προς iperodigos.
Τι τυπου-μαρκας μπλοκε ειχες βαλει;
Αμα θελεις ανοιγουμε μια νεα συζητηση για να μην μπλεκουμε τα θεματα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2004, 12:12

Φιλοι LandRoverάδες (και μη καθώς το θέμα είναι γενικό),

πιστεύω πως το ιδανικό λάστιχο είναι σαν την ιδανική γυναίκα.

ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.
1. Πρέπει να είναι πουτ@ν@ στο κρεββάτι
2. Πρέπει να είναι κυρία στο σαλόνι
3. Πρέπει να είναι δούλα στην κουζίνα.

Γίνεται αυτό ?
και αν ναι μπορεί να κρατάει και πολύ καιρό?
(γιατί γίνεται αλλά, και κυρίως αφού τις παντρευτείς, μετά σου βγάζουν τον πραγματικό εαυτό τους της κυράτσας)
(και αυτά τα λέει ένας ευτυχής που ακόμη δεν έχει φτάσει στο σημείο της "κυρατσοποίησης" η συμβία του)


Κατά τον ίδιο τρόπο υπάρχει και η αντιστοιχία.

Αισθάνεται κανείς μας ότι:

1. Mπορεί να έχει επιδόσεις πρωταθλητή αν και δεν προλαβαίνει να ασκηθεί πλέον?
2. Μπορεί να δουλεύει ΜΟΝΟ οκτάωρο?
3. Μπορεί να αφήνει το άγχος στο γραφείο?
4. Μπορεί να συνεχίζει να φέρεται στη σύζυγο έτσι όπως της φερόταν όταν ήταν γκ0μεν@ και όχι σύζυγος?

(οι απαντήσεις νομίζω είναι γνωστές σε όλους εμάς τους αρσενικούς της παρέας)

Ετσι λοιπόν και με το λάστιχο.

Πρέπει να γίνονται παραχωρήσεις καθώς δεν υπάρχει κάτι τέλειο για όλες τις συνθήκες ή κάτι που δεν έχει προβλήματα λόγω συνθηκών ή προδιαγραφών.

Η τέλεια λύση είναι αυτή που οι άνθρωποι έχουν υιοθετήσει.

Η παράλληλη αν αυτό που έχεις δεν σε καλύπτει.

Για τον λόγο αυτό και προτείνω trailer με τετράδα (καλύτερα πεντάδα) ειδικών ελαστικών που αλλάζονται όταν φτάσουμε στον προορισμό δράσης, ή "Παράδεισο" όπως ο φίλος Discoverer το έθεσε.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 16:02

Η LR ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ TARZAN ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΒΙΝΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΔΕΝΔΡΟ ΣΕ ΔΕΝΔΡΟ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης