Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαφορικά μπλοκέ για Discovery/RaRo Classic/Defender

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Tι είδος μπλοκέ διαφορικού θα προτιμάσου, πού και γιατί

Το δημοψήφισμα λήγει στις 14 Νοέμ 2004, 11:50

Κατ΄επιλογή 100%
3
50%
Αυτόματης προοδευτικής εμπλοκής
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Κατανομής Ροπής
2
33%
Κανένα, προτιμώ το ελεύθερο αλλά με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης
1
17%
Κανένα, ξέρω να δουλεύω το κόλπο με το φρένο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων : 6

Διαφορικά μπλοκέ για Discovery/RaRo Classic/Defender

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2004, 11:50

Φίλοι LandRoverάδες,

μιά και το θέμα προτάθηκε ας το αρχίσουμε.

Η δική μου εμπειρία από μονάδα της QUAIFE τοποθετημένη το 1998 σε πίσω άξονα σε Discovery 200Tdi (κουρδισμένο στα 160 περίπου άλογα όμως) είναι απολύτως θετική και την συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να έχει συνεχή δυνατότητα κατανομής ροπής στον τροχό που απαιτείται και δεν θέλει να θυσιάζει και την άνεση αλλά και την ησυχία του (το διαφορικό δουλεύει χωρίς θορύβους και χτυπήματα όπως τα Detroit και ΤrueTrack).
Eπίσης είναι εξαιρετικά γερό και ανθετικό (κάτι αντίθετο από αυτά που φίλοι με ARB έχουν ζήσει, αλλά ήταν και σιδεροφάγοι) και ΔΕΝ τρώει τα ημιαξόνια καθώς η προοδευτική του φύση τα προστατεύει από ξαφνικά φορτία.

Για τους εραστές των κατ'επιλογή 100% μπλοκέ η λύση που φίλοι αγωνιζόμενοι στην Αγγλία έχουν δοκιμάσει και αντέχει ακούει στο όνομα KAM.
Το μόνο τους πρόβλημα ότι δεν είναι διαθέσιμα καθώς το εργοστάσιο αυτή τη στιγμή και μέχρι τα Χριστούγεννα είναι δεσμευμένο για την παραγωγή και παράδοση των μονάδων για τα οχήματα του Ισπανικού στρατού και των ειδικών μονάδων του Αγγλικού στρατού.
Να σημειώσω ότι το καινούργιο μοντέλο είναι ηλεκτρικά ενεργοποιούμενο (με κουμπί και ηλεκτρομαγνητικό διακόπτη, άρα δεν χρειάζεται κομπρεσέρ ή σωλήνες πίεσης ή κενού όπως τα McNamara) και το κιτ συνοδεύεται ΚΑΙ απο ημιαξόνια τα οποία είναι 35% πιό μεγάλης διατομής από τα εργοστασιακά και συνολικά πάνω από 50% ισχυρότερα λόγω καλύτερης "βαφής".
Οι παλαιότερες μονάδες ήταν ενεργοποιούμενες είτε με πίεση αέρα (άρα κομπρεσέρ) είτε χειροκίνητα με ντίζα (που ήταν και πολύ πιό αξιόπιστο για οριακή χρήση)

Τιμές για τα QUAIFE στα 1200 Ευρώ το ένα ενώ τα ΚΑΜ υπολογίζω την τιμή στα 1550 Ευρώ το ένα ΜΑΖΙ με τα ημιαξόνια.
Τιμές μαζί με ΦΠΑ και μεταφορικά.
Παράδοση στα QUAIFE σε 10 εργάσιμες από την πληρωμή.
Η τοποθέτηση των QUAIFE είναι πανεύκολη καθώς αντικαθιστούν το εργοστασιακό γκρούπ διαφορικού και ΔΕΝ θέλουν ρύθμιση.
Λειτουργούν με το ίδιο λιπαντικό με το εργοστασιακό διαφορικό (ΕΡ 90 ή συνθετική βαλβολίνη)

Τα ΚΑΜ είναι άλλη ιστορία καθώς απαιτείται η αφαίρεση του καλύματος του διαφορικού και η αλλαγή του με αυτό που συμπεριλαμβάνεται στο κιτ το οποίο εμπεριέχει και τον ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό εμπλοκής του διαφορικού.

Και τα δύο είναι διαθέσιμα και για πισινούς άξονες τύπου Salisbury (τους ενισχυμένους που "φοράνε" τα D110.

Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ΝΑΙ τα φέρνω στην Ελλάδα και τα δύο, οπότε μπορείτε να με κατηγορήσετε και για διαφήμιση.
Πάντως δεν θα τα έφερνα αν δεν ήταν καλά για αυτό που κάνουν και στοιχίζουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 27 Σεπ 2004, 07:30

Τα Detroit locker ειναι αυτα που κανουν θορυβο,γιατι χρησιμοποιουν δισκακια.
Τα Detroit TruTrac ειναι ΑΤΒ(automatic torque biasing),χρησιμοποιουν γραναζια και ειναι τυπου torsen και εχουν δυνατοτητα μεταφορας της ροπης σε ποσοστο 3 προς 1,εκει που ενα Quaife εχει 5 προς 1.
Τα χρησιμοποιω τα τελευταια 18000χλμ στον πισω αλλα και στον εμπρος αξονα (επιλογη μονοδρομος για εμπρος).
Κανουν μεγαλη διαφορα σε λασπη χιονι και συνθηκες μειωμενης προσφυσης αλλα ειναι εκνευρηστικα ευαισθητα μεχρι να συνηθησεις το εμπρος σε συνδιασμο με τις ανοχες(τζογους) του συστηματος διευθυνσης με ατερμονα.
Αν ειχα αλλο οχημα, με πιο μικρο μεταξονιο και πιο μικρες διαδρομες αναρτησης, τοτε θα σκεφτομουν να βαλω κανα locker, αλλα οταν σηκωσει ροδα το Disco παει να πει οτι εχεις μπλεξει σε χοντρα σκ@τα που μονο κατα λαθος χωρεσες να φτασεις εως εκει.
Σαν βαρυ οχημα που ειναι, θελεις να εχεις παντα την καλυτερη δυνατη προσφυση, γιατι εαν κολλησεις πρωτα και μετα προσπαθεις να ξεκολησεις, πρεπει να εχεις φιλο με ελικοπτερο Σινουκ!!
Οποιος εχει δοκιμασει κατι αλλο, ας το ριξει στο τραπεζι(των συζητησεων).
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Σεπ 2004, 08:19

Φίλε fatman,

μία βασική διαφορά των QUAIFE απο τα TrueTrack είναι στην ποιότητα και το μέγεθος των μετάλλων μέσα το γκρουπ.
Ακόμη δεν έχει ακουστεί σπασμένο QUAIFE, άσε που ακόμη και αν κάτι σπάσει υπάρχει πλήρης σειρά ανταλλακτικών έτσι ώστε να μην χρειάζεται να αγοράσεις ολόκληρο το γκρουπ στην περίπτωση που κάτι συμβεί (γιατί υπάρχουν και κάποιοι που ξεχνούν να βάλουν λάδια ή μην ξεχνάμε και την περίπτωση της φθοράς ή οξείδωσης του λιπαντικού από νερά/χρήση κλπ)

Οσον αφορά το κόλλημα του Disco έχοντας περάσει το λούκι και με αυτοκίνητο που ζυγίζει 3 τόννους (και όχι τους 2 του κανονικού Disco) σε διαβεβαιώ πως ο φουσκωτός γρύλλος κάνει παιχνίδι το ξεκόλλημα σε συνδιασμό με 4 PSP.

Πάντως συμφωνώ απολύτως μαζί σου στο ότι το μόνο που ουσιαστικά πετυχαίνουν τα μπλοκέ είναι να σε μπλέκουν σε χειρότερες καταστάσεις.
Το θέμα είναι το κατά πόσον πρέπει (ή θέλεις) να φτάσεις σε τέτοια όρια. (στα γεράματα τείνω πλέον να το αποφεύγω καθώς προτιμώ το μπριζόλing στο τέλος της μέρας με ένα ζεστό μπανάκι και φρεσκοστρωμένο κρεββατάκι μετά)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 28 Σεπ 2004, 10:59

Ησυχια απολυτη....
Ή κανεις δεν εχει βαλει μπλοκε σε Land Rover ή κανεις δεν θελει να το πει στους αλλους, οποτε σε περιπτωση που τους περασει στο βουνο "ειχε χερια" και αμα κολλησει "δεν ειχε μπλοκε".
Μηπως να ανακαλεσω και εγω??
Παντως αν δεν καταλαβατε καλα, ζηταμε αποψεις στον τροπο λειτουργειας διαφορετικων ειδων μπλοκε σε Land Rover, δεν θελουμε να κανουμε αλλη μια αναλυση, απο τις πολλες που εχουν γινει και γινονται (πειτε την αποψης σας και επικαλεστειτε οτι μιλατε για το οχημα "ενος φιλου").
Δεν προκειται να περασετε και τεχνικο ελεγχο!!
Ελα να αναψουν τα αιματα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Οκτ 2004, 08:15

Φίλε fatman,

Τι είδους λάδι βάζεις στους άξονές σου (λάδι = λιπαντικό υλικό/"βαλβολίνη")?

Τώρα όσον αφορά την μικρή συμμετοχή σε αυτό το θέμα συζήτησης πιθανολογώ ότι μάλλον θα πρέπει να οφείλεται στο ότι και στο παρελθόν έχουμε εξαντλήσει κάθε τεχνική του πτυχή και ίσως για αυτό το λόγο να βαριούνται οι υπόλοιποι φίλου landroverάδες να δακτυλογραφήσουν.

Αν και θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πόσοι έχουν κάποιου είδους μπλοκέ ή ελεγχόμενο διαφορικό, σε ποιόν/ποιούς άξονες και τί χρήση του κάνουν καθώς και τα αποτελέσματα που έχουν διαπιστώσει από τη χρήση τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 04 Οκτ 2004, 09:25

Παντελή,

η ερώτηση πιστεύω είναι διατυπωμένη ελλιπώς, αφού όπως έχει ειπωθεί και κάθε φορά που συζητιέται το θέμα, έχει να κάνει με τη χρήση που το θέλεις.

Τη δική μου άποψη την ξέρεις πάντως. :wink:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Οκτ 2004, 15:43

Γιάννη γειά σου,

Νομίζω πως όταν κανείς ρωτάει "τι, πού και γιατί" μάλλον καλύπτει και την χρήση στο "πού και γιατί"

Ακριβώς και για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε και η θεματική αυτή ενότητα. Για να μπορέσουν οι ενδιαφέρομενοι (που από ότι φαίνεται τελικά ΔΕΝ είναι πολλοί) να εκθέσουν τις προσωπικές τους εμπειρίες και απόψεις επί του θέματος.

Το μόνο που έλειπε από την ερώτηση ήταν το "πότε" και το "πώς" αλλά νομίζω πως οι απαντήσεις σε αυτά είναι γνωστές.

"Πότε" = όταν βρεθούν τα λεφτά
"πώς" = στον μηχανικό και κατά προτίμηση πάνω από το κεφάλι του.

Χαιρετώ
pantg
 

μπλοκέ

Δημοσίευσηαπό alp » 20 Οκτ 2004, 13:12

Η ταπεινή μου γνώμη είναι πως μπλοκέ διαφορικό δεν χρειάζεται εφόσον έχεις καλή ροπή, καλή άρθρωση, καλά λάστιχα και κλειδώνει το κεντρικό σου.
Για αυτό και ποτέ δεν τοποθετήθηκε επίσημα από την LandRover, καθότι θεωρήθηκε υπερβολικό για το target group των οχημάτων τους.
Βέβαια, τώρα που υπάρχει η τεχνολογία, ένα ETC είναι καλοδεχούμενο, για αυτό και "μπαίνει" από το εργοστάσιο.Σίγουρα δεν κάνει τη δουλειά του μπλοκέ, αλλά και φθηνότερο είναι (για τον κατασκευαστή) και δεν κόβει ακραξόνια.

Για πιο extreme καταστάσεις βέβαια ένα μπλοκέ είναι ότι πρέπει, αλλά συνήθως μόνο σε μπελάδες σε βάζει.
Καλύτερα να δώσεις τα λεφτά αυτά για κάλύτερο βίτζι.

Πάντως αν κάποιος αποφασίσει να βάλει μπλοκέ, πρέπει να ακούσει μόνο εμπεριστατωμένες απόψεις, καθότι στην Ελλάδα υπάρχει πολύ ημιμάθεια γύρω από το θέμα.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 20 Οκτ 2004, 13:32

Για μπλοκε Σπυρος Κολτσιδας (διευθηντης τεχνικου προσωπικου στην Γκαμπλετσας Λαντροβερ ΑΕ) ΤΗΛ. 210 2846518-9
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό alp » 20 Οκτ 2004, 14:37

iperodigos έγραψε:Για μπλοκε Σπυρος Κολτσιδας (διευθηντης τεχνικου προσωπικου στην Γκαμπλετσας Λαντροβερ ΑΕ) ΤΗΛ. 210 2846518-9


για μπλοκέ, αλλά και οτιδήποτε έχει να κάνει με LandRover, εγώ προτείνω πάντως Παντελή...

(προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν έχω καμιά επαγγελματική ή άλλη σχέση με τον κύριο, απλά σέβομαι τις γνώσεις του και την αγάπη του για την φίρμα...)
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό discoman » 21 Οκτ 2004, 15:02

φιλε alp καλο θα ηταν να τον ακουσουμε εδω στο φορουμ να προτεινει λυσεις ετσι θα ειχαμε σαφη γνωμη για την ωρα εγω ψηφιζω PANTG 8)
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Rangeroverakias » 21 Οκτ 2004, 15:56

Τα μπλοκε αντεχουν με τα αυθεντικα ημιαξονια με 10 splines ? Αν βρεθει μια ροδα στον αερα θα τα σπασει χωρις τρελο ζορισμα?
Άβαταρ μέλους
Rangeroverakias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 16:51
Τοποθεσία: Xanthi

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Οκτ 2004, 17:17

Rangeroverakias έγραψε:Τα μπλοκε αντεχουν με τα αυθεντικα ημιαξονια με 10 splines ? Αν βρεθει μια ροδα στον αερα θα τα σπασει χωρις τρελο ζορισμα?

Αν θελεις σωστη δουλεια πρεπει να αλαξεις ημιαξονια και κορωνοπηνεια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό fatman » 22 Οκτ 2004, 07:20

Ολα εξαρτωνται απο την χρηση που κανεις και τι ειδους μπλοκε θα χρησιμοποιησεις.
Εδω φιλος εκοψε ημιαξωνιο σε 2.5λιτρο 90αρι αλλα γιατι? Πηγε ο βλακας και εκανε άλματα!
Αμα εισαι σιδεροφαγος σπας και Land Cruiser!!
Για πιο hardcore χρηση(με lockers κλπ) καλο ειναι να αλλαξεις τα ημιαξονια με heavy duty,εκτος αν εισαι προσεκτικος και ηπιος στην οδηγηση και οχι "pedal to the metal"
Κορωνοπηνια δεν βλεπω λογο να αλλαξεις,εκτος αν το συνδιασεις με αλλαγη σχεσεων, γιατι απο αντοχη ειναι καλα τα original,εκτος παλι αν κανεις rockcrawling με μοτερ 400 ιππων!!
Γραψε τι χρηση (και μετατροπες) σκοπευεις να κανεις και σιγουρα θα σου προτεινουν και πιο συγκεκριμενες λυσεις.
Παντως σε θεματα μεταδοσης Land Rover δες και εδω http://arnclan.dyndns.org/ashcroft/
Παντως (οπως ειχε γραψει και παλιοτερα ο pantg) η Land rover αφηνε σκοπιμα ενα αδυναμο κρικο σε ολο το drivetrain (ή εβαζε αδυναμα μοτερ στα utility οχηματα) γιατι καλυτερα να σπασεις ενα ημιαξονιο παρα ενα μεσαιο διαφορικο ή κατι πολυ ακριβο (ο mr Tetrakinisi θα σου πει!!)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 15:50

Η σωστη χρηση και οδηγησει στα δυσκολα ειναι κανονας το να κανεις αλματα και τρελα μαλλον για φιγουρα ειναι. Ο σωστος οδηγος δεν σπαει το οχημα εργαλειο και περνα ανετος και ωραιος . Καποτε γυρω στο 89 ειχα ενα aro απο τον στρατο και τοκανα ολα ford moter σαλονι μεταδοση ωραιο σε μπλε μεταλικο με HARD TOP .Ενα πρωινο δεκαπενταυγουστου σε μια πιστα τραιλ για μηχανακια διπλα στην θαλλασα παραλια αχαιας το περασα για μοτο και σε ενα σκασιμο απο αλμα εφυγε ημηχανη στο πλαι εσπασε αξονες και στο γυρισμα αυτων μαζεψε οτι βρηκε απο κατω ουτε η express me βιντσι δεν το επαιρνε :) την επομενη το απογεμα ηταν ετοιμο παλι στην πιστα για δοκιμη :P :D οταν εισαι νεος σπας οτι βρισκεις μπροστα σου 8) για αυτο ισχυει εδω το περι ορεξεως και τσεπης :wink:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες