Φίλοι LandRoverάδες,
μιά και το θέμα προτάθηκε ας το αρχίσουμε.
Η δική μου εμπειρία από μονάδα της QUAIFE τοποθετημένη το 1998 σε πίσω άξονα σε Discovery 200Tdi (κουρδισμένο στα 160 περίπου άλογα όμως) είναι απολύτως θετική και την συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να έχει συνεχή δυνατότητα κατανομής ροπής στον τροχό που απαιτείται και δεν θέλει να θυσιάζει και την άνεση αλλά και την ησυχία του (το διαφορικό δουλεύει χωρίς θορύβους και χτυπήματα όπως τα Detroit και ΤrueTrack).
Eπίσης είναι εξαιρετικά γερό και ανθετικό (κάτι αντίθετο από αυτά που φίλοι με ARB έχουν ζήσει, αλλά ήταν και σιδεροφάγοι) και ΔΕΝ τρώει τα ημιαξόνια καθώς η προοδευτική του φύση τα προστατεύει από ξαφνικά φορτία.
Για τους εραστές των κατ'επιλογή 100% μπλοκέ η λύση που φίλοι αγωνιζόμενοι στην Αγγλία έχουν δοκιμάσει και αντέχει ακούει στο όνομα KAM.
Το μόνο τους πρόβλημα ότι δεν είναι διαθέσιμα καθώς το εργοστάσιο αυτή τη στιγμή και μέχρι τα Χριστούγεννα είναι δεσμευμένο για την παραγωγή και παράδοση των μονάδων για τα οχήματα του Ισπανικού στρατού και των ειδικών μονάδων του Αγγλικού στρατού.
Να σημειώσω ότι το καινούργιο μοντέλο είναι ηλεκτρικά ενεργοποιούμενο (με κουμπί και ηλεκτρομαγνητικό διακόπτη, άρα δεν χρειάζεται κομπρεσέρ ή σωλήνες πίεσης ή κενού όπως τα McNamara) και το κιτ συνοδεύεται ΚΑΙ απο ημιαξόνια τα οποία είναι 35% πιό μεγάλης διατομής από τα εργοστασιακά και συνολικά πάνω από 50% ισχυρότερα λόγω καλύτερης "βαφής".
Οι παλαιότερες μονάδες ήταν ενεργοποιούμενες είτε με πίεση αέρα (άρα κομπρεσέρ) είτε χειροκίνητα με ντίζα (που ήταν και πολύ πιό αξιόπιστο για οριακή χρήση)
Τιμές για τα QUAIFE στα 1200 Ευρώ το ένα ενώ τα ΚΑΜ υπολογίζω την τιμή στα 1550 Ευρώ το ένα ΜΑΖΙ με τα ημιαξόνια.
Τιμές μαζί με ΦΠΑ και μεταφορικά.
Παράδοση στα QUAIFE σε 10 εργάσιμες από την πληρωμή.
Η τοποθέτηση των QUAIFE είναι πανεύκολη καθώς αντικαθιστούν το εργοστασιακό γκρούπ διαφορικού και ΔΕΝ θέλουν ρύθμιση.
Λειτουργούν με το ίδιο λιπαντικό με το εργοστασιακό διαφορικό (ΕΡ 90 ή συνθετική βαλβολίνη)
Τα ΚΑΜ είναι άλλη ιστορία καθώς απαιτείται η αφαίρεση του καλύματος του διαφορικού και η αλλαγή του με αυτό που συμπεριλαμβάνεται στο κιτ το οποίο εμπεριέχει και τον ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό εμπλοκής του διαφορικού.
Και τα δύο είναι διαθέσιμα και για πισινούς άξονες τύπου Salisbury (τους ενισχυμένους που "φοράνε" τα D110.
Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ΝΑΙ τα φέρνω στην Ελλάδα και τα δύο, οπότε μπορείτε να με κατηγορήσετε και για διαφήμιση.
Πάντως δεν θα τα έφερνα αν δεν ήταν καλά για αυτό που κάνουν και στοιχίζουν.
Χαιρετώ