Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανάκληση δεξαμενής καυσίμου για Discovery

Τεχνικά θέματα Land Rover.

ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΑΣΣΙ για ANAΚΛΗΣΗ DISCOVERY

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μάιος 2005, 10:56

Aγαπητοί φίλοι,

κατόπιν επικοινωνίας με τον τεχνικό διευθυντή της Λαντ Ροβερ στην Ελλάδα, τον οποίο και ευχαριστώ και δημοσίως, θα ήθελα να σας γνωρίσω τους αριθμούς πλαισίου οι οποίοι αφορούν την ανάκληση για την αντικατάσταση του τεποζίτου καυσίμων.
Η ανάκληση αφορά ΜΟΝΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ οχήματα V8 και Mpi με τους πιό κάτω αριθμούς σασσι (δηλαδή τα 6 αριθμητικά ψηφία στο τέλος του αριθμού σασσι)

053216 - 199999
700000 - 799999
500000 - 558898
400000 - 400550
560661 - 567426

Eπίσης αφορά και οχήματα τύπου Range Rover Classic με τους ακόλουθους αριθμούς σασσί

637653 - 664120

Αν το αυτοκίνητό σας είναι μέσα σε αυτούς τους αριθμούς σασσι επικοινωνήστε με εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αναφέρατε τον αριθμό σασσί και κλείστε ραντεβού για την αντικατάστασή του. Ηδη υπάρχει παραγγελία για 50 αρχικά τεπόζιτα στην αντιπροσωπεία για να καλυφθούν οι πρώτες περιπτώσεις. Δυστυχώς λόγω των αλλαγών στο καθεστός αντιπροσώπευσης δεν υπάρχει ακριβής αριθμός εισαχθέντων και πωληθέντων οχημάτων και κατά συνέπεια δεν μπορεί κανείς να πεί πόσο ακριβώς Discovery και Range Rover Classic που καλύπτονται από την ανάκληση είχαν εισαχθεί επισήμως. Πάντως η ανάκληση αφορά και τα αυτοκίνητα ανεξάρτητης εισαγωγής άρα ο υπολογισμός είναι ακόμη πιό δύσκολος.

Χαιρετώ
pantg
 

ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΑΣΣΙ για ANAΚΛΗΣΗ DISCOVERY

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Μάιος 2005, 11:12

μμμμ εμπίπτουμε εμπίπτουμε

και ήθελα ένα ταξιδάκι στη Λάρισα

ευχαριστούμε Παντελή!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 06 Ιούλ 2005, 20:00

Επιτελους βρηκα χρονο και εκανα την αλλαγη ρεζερβουαρ.
Παρασκευη το κανονησα, Δευτερα πρωι το εβαλα μεσα, Δευτερα μεσημερι το πηρα και εφυγα!!
Δεν πληρωσα τιποτα.
Μπραβο και ευχαριστω στον pantg που εριξε 'συρμα' και μπραβο και στην Ford??? ή στη ΚΕΔΟ???
Με ειχαν εντυπωσιασει ηδη με επιστολη που ειχαν στειλει οταν αλλαξε αντιπροσωπεια, παρολο που ειμαι 2ος - 3ος ιδιοκτητης στο συγκεκριμενο οχημα!
Παντως με αυτες τις κινησεις μπορουμε να μπουμε σε πολλων το ματι σε θεματα after sales services!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Ιούλ 2005, 08:42

Φίλε fatman γειά και με γειές το νέο τεπόζιτο.
Ευχαριστώ πρώτα από όλα για τα καλά σου λόγια.

Η ΚΕΔΟ σίγουρα κάνει ό΄τι μπορεί για να βελτιώσει την εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών Land Rover τόσο στο εργοστάσιο όσο και στην αντιπροσωπεία (δηλαδή στην ίδια) εδώ στην Ελλάδα και σαφώς αυτό είναι αξιέπαινο.

Αν θέλεις πες μου το όνομα του συνεργείου που σου έκαναν την αλλαγή και θα ήθελα την άδειά σου να κοινοποιήσω τα θετικά σου σχόλια καθώς και τα προσωπικά σου στοιχεία (όνομα και αριθμό σασσί αυτοκινήτου) στον υπεύθυνο της αντιπροσωπείας καθώς μου έχουν ζητήσει να τους γνωρίσω την ανταπόκριση αλλά και τα σχόλια των ιδιοκτητών που έκαναν την αντικατάσταση του τεποζίτου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Ιούλ 2005, 09:26

ο Ευαγγέλου μου είπε πως θα καθυστερήσει 10 - 15 ημέρες Παντελή....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Ιούλ 2005, 09:42

Εγω το βαζω μεσα την Τριτη,στο συνεργειο του Καμπλετσα,ραντεβου οποτε ηθελα ,εγω κανονισα την μερα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 07 Ιούλ 2005, 12:56

Εμένα με έχουν ακόμα στο περίμενε....

Το αμάξι το κάνει σέρβις ο Λούρμπας, και του είπαν ότι έφεραν 50 κομμάτια τα οποία ...έφυγαν.

Αντιπροσωπείες και τρίχες κατσαρές....
Απο το υπουργείο συγκοινωνιών μπορούν να βρούν όλους τους ιδιοκτήτες με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και να μας ειδοποιήσουν

Μας ψιλοδουλεύουν ή μου φαίνεται;

Ευτυχώς τουλάχιστον που τα αμάξια είναι γερά και τα σέρβις φτηνά - ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΩ.

Αλήθεια άν ήταν να πάρει φόκο απο το ντεπόζιτο, θα περίμενε 12 χρόνια;;;
Δε μας δίνουν κανα σέτ λάστιχα που τα χρειαζόμαστε καλύτερα;;

Φιλικά,

Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Ιούλ 2005, 15:35

Αγαπητοί φίλοι,

η αντιπροσωπεία ΟΝΤΩΣ έκανε άμεση αίτηση για χορήγηση 50 τεποζίτων τα οποία και ήρθαν και εξαντλήθηκαν καθώς ήδη έχουν βρεί (όπως μερικοί ήδη είδατε) το δρόμο τους προς τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τελικά τα αυτοκίνητα ιδιοκτητών.

--------------

Δυστυχώς η τωρική αντιπροσωπεία ΔΕΝ έχει αρχεία για το πόσα αυτοκίνητα τύπου Discovery έχουν εισαχθεί κανονικά στο Ελλαδιστάν από το 1989 έως και το 1998. Βλέπετε έχει αλλάξει το καθεστώς αντιπροσώπευσης μονο 3 φορές από τότε και τα αρχεία ποτέ δεν ζητήθηκαν ή αν ζητήθηκαν δεν δόθηκαν. Για το λόγο αυτό (και ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τους) ζητήθηκε και από τον Συλλογό μας να βοηθήσει στην κοινοποίηση της ανάκλησης και στην ειδοποίηση των τωρινών ιδιοκτητών.
Περίπου 20 (22 για την ακρίβεια) από τα μέλη του Συλλόγου ειδοποιήθηκαν απευθείας από τον υπογράφοντα και πιστεύω ότι η ανακοίνωση σε αυτό και στα άλλα fora/forums βοήθησε να γίνει ευρύτερα γνωστό το γεγονός.

-------

Οσον αφορά την καθυστέρηση προσωπικά θεωρώ ότι αποδεικνύει την συνέπεια της εταιρείας. Κακές γλώσσες στο εξωτερικό πιθανολογούν ότι έχει σχέση και με το γεγονός ότι στις ανεπτυγμένες αγοράς δίνεται σαν όχημα αντικατάστασης το νέο Discovery LR3 για όσο καιρό χρειάζεται να μείνει το παλαιό Discovery στο συνεργείο. Ετσι οι ιδιοκτήτες παλαιών Disco "γλυκαίνονται" και μερικές (αρκετές) φορές υποκυπτουν στον πειρασμό.

----------

Φίλε Discoverer πολύ χαίρομαι που έχεις θετικές εντυπώσεις όσον αφορά το κόστος συντήρησης του Disco.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Ιούλ 2005, 18:04

έχει δίκαιο ο discoverer, και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το κόστος συντήρησης, ειδικά με τον τοπικο μάστορα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Ιούλ 2005, 19:18

Τοπικός μάστορας με όρεξη να μάθει
συν
εργοστασιακό εγχειρίδιο συντήρησης και επισκευής

ισον

χαμηλό κόστος και καλό αποτέλεσμα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 07 Ιούλ 2005, 21:06

Επιμένω ότι μπορούν να μας βρούν απο τα στοιχεία του Υπ. Συγκοινωνιών.
Και βέβαια μόνο σοβαρά δε μπορώ να εκλάβω τη παραγγελία μόνο 50 ντεπόζιτων. Μόνο στο συνεργείο που πάω για σέρβις βλέπω καμμιά 30αρια κάθε φορά.

Τα εργατικά κόστη είναι το πρόβλημα, και τα άλλα τα ακούω βερεσέ....

Σόρρυ Παντελή αλλά έτσι είναι...
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Ανάκλησεων συνέχεια

Δημοσίευσηαπό caprilr » 08 Ιούλ 2005, 16:12

Αγαπητοί "συνάδελφοι" καλησπέρα,
Είμαι νέο μέλος στην παρέα / forum. Έχω και ένα Disco 3.9, αυτόματο, '95 το οποίο εμπίπτει στην ανάκληση, και θα ήθελα να σας ενημερώσω για ότι και η Rol Car (Μεσογείων) κάνει την πάπια και πιο συγκεκριμένα: ενώ με βρήκαν (με επιστολή), χωρίς να τους έχω δώσει ποτέ στοιχεία μου!, για να μου κάνουν την προσφορά (έκπτωση) σε εργασία & ανταλλακτικά, δεν με είχαν "καταχωρημένο" για την παρουσίαση του LR3 στην πίστα του ΑΤΤΑΡΤ αλλά πολύ περισσότερο για να με ειδοποιήσουν για την ανάκληση. Τους κάλεσα λοιπόν "...θα σας ειδοποιούσαμε...", έστειλα την άδεια με φαξ και περιμένω...!
Κύριε Γιαμαρέλλο δεδομένης κάποιας σχετικής μου εμπειρίας με Βάσεις Δεδομένων, (και όπως σωστά λέει ο Discoverer) νομίζω πως μπορούμε να έχουμε μια εικόνα των κατόχων LR.
Εάν μπορώ να βοηθήσω, ενημερώστε με.
Καλό Σ/Κ σε όλους σας.
Περήφανος ιδιοκτήτης (3) Land Rover
Άβαταρ μέλους
caprilr
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2005, 10:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιούλ 2005, 17:17

DISCOVERER έγραψε:Επιμένω ότι μπορούν να μας βρούν απο τα στοιχεία του Υπ. Συγκοινωνιών.
Και βέβαια μόνο σοβαρά δε μπορώ να εκλάβω τη παραγγελία μόνο 50 ντεπόζιτων. Μόνο στο συνεργείο που πάω για σέρβις βλέπω καμμιά 30αρια κάθε φορά.

Τα εργατικά κόστη είναι το πρόβλημα, και τα άλλα τα ακούω βερεσέ....

Σόρρυ Παντελή αλλά έτσι είναι...


Φίλε Discoverer,

θεωρώ ότι η πρόσβαση στα αρχεία του Υπ. Συγκοινωνιών ίσως να μην είναι απολύτως δυνατή με γνώμονα τα όσα ισχύουν περί προσωπικών δεδομένων. Ισως όμως λόγω της φύσεως της ανάκλησης (θέμα ασφαλείας) να ήταν/είναι δυνατόν αν και προσωπικά αμφιβάλω για το ότι κάποιος δημόσιος υπάλληλος θα αναλάμβανε αυτή την ευθύνη ή πρωτοβουλία.

Τα 50 τεπόζιτα που έγιναν πρώτη παραγγελία ήταν αριθμός κατά προσέγγιση και δεν βασίστηκε σε κάποιο αριθμό αυτοκινήτων Disco ή Range Rover που επωλήθησαν από το 1993 έως το 1998 (ή 1995 για το RaRo Classic). Και άλλα τεπόζιτα θα πρέπει ήδη να έχουν παραγγελθεί αλλά να υπενθυμίσω ότι η ανάκληση αφορά ΟΛΑ τα παραχθέντα αυτοκίνητα και όπως καταλαβαίνετε οι αγορές με περισσότερα αυτοκίνητα έχουν προτεραιότητα και λαμβάνουν μεγαλύτερες ποσότητες από τα απαιτούμενα ανταλλακτικά.

Αν αναφέρεσαι στα εργατικά κόστη της αντικαταστάσεως αυτά ΔΕΝ βαρύνουν τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που καλύπτεται από την ανάκληση. Αν σας ζητήσουν λεφτά αρνηθείτε το και ειδοποιήστε αμέσως την κεντρική αντιπροσωπεία καθώς αυτό είναι σαφής προσπάθεια καταλήστευσής σας.
Οσον αφορά τα εργατικά κόστη του συνεργείου ή της γενικής ελληνικής αντιπροσωπείας αυτά καλύπτονται από το αγγλικό εργοστάσιο.
Για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν το γνωρίζω ακριβώς και ίσως να κάνω λάθος αλλά γνωρίζω από την εμπειρία μου ως σύμβουλος αυτοκινητοβιομηχανίας (τα παλιά μου χρόνια ως corporate tax consultant και ελεγκτής) ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις γενικής ανακλήσεως εξαιτίας κατασκευαστικού σφάλματος ή αστοχίας συγκεκριμένου υλικού το 100% των εργατικών καλύπτεται από το εργοστάσιο το οποίο με την σειρά του καλύπτεται από την ασφαλιστική του ή ζητά αποζημίωση από τον κατασκευαστή του ανταλλακτικού.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Ανάκλησεων συνέχεια

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιούλ 2005, 17:42

Φίλε caprilr,

πρώτα από όλα να σε καλωσορίσω στο forum.

είναι η τρίτη φορά που προσπαθώ να σου απαντήσω.

Τις δύο προηγούμενες φορές η απάντησή μου δεν μπορούσε να αναρτηθεί (δεν ξέρω γιατί) για αυτό και θα είμαι σύντομος.

Αν έχεις πρόβλημα με την Rollcar προτείνω να επικοινωνήσεις απευθείας με την κεντρική αντιπροσωπεία και να τους εκθέσεις το πρόβλημα. Αυτό μου έχει ζητηθεί από τον αρμόδιο και αν θέλεις σου δίνω το τηλέφωνο ή το e-mail του.

Κάθε προσφορά βοηθείας είναι πάντα δεκτή.

Θα χαρώ να τα πούμε και δια ζώσης αν βρεθείς στον Ωρωπό ή από τηλεφώνου (22950 37637 και 6944 579911) ή μέσω e-mail (pantg@otenet.gr)

--------

Πολύ προσοχή με αυτούς τους διαβόλους τα Hi-Lift. Tα φοβάμαι όπως ο διάβολος το λιβάνι λόγω της από σχεδιασμού ασταθείας τους

-------

Χαιρετώ
pantg
 

ΑΝΑΚΛΗΣΗ. Το άλλαξα, ποιός, πού και πότε. Εντυπώσεις

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιούλ 2005, 07:50

Αγαπητοί φίλοι,

θα σας ήμουν υπόχρεος αν μας δίνεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ανάκληση για αντικατάσταση του τεποζίτου καυσίμων.

Πού κάνατε την αλλαγή αυτή,
Πότε,
Εντυπώσεις,
Τον τύπο του αυτοκινήτου (Disco Mpi, V8 3.9, τί έτος)
και αν θέλετε το όνομά σας ή τον αριθμό σασσί.


Τα στοιχεία αυτά μας τα ζήτησαν από την αντιπροσωπεία για να δουν κυρίως τις εντυπώσεις των ιδιοκτητών από την ασυνήθιστη αυτή ενέργεια για τα ελληνικά δεδομένα.
Το όνομά σας δεν πρόκειται να το δώσω εκτός και αν το επιθυμείτε.
Προσωπικά πάντως πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να τους το κρύψουμε καθώς δεν κάνει κακό να υπάρχει επαφή με την αντιπροσωπεία μιά και όντως φάνηκαν πολύ εξυπηρετικοί και πρόθυμοι μέχρι τώρα.

Χαιρετώ και ευχαριστώ για την συνδρομή σας και τις πληροφορίες σας.
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες