Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΕΜΠΡΟΣ, προφόρτιση ασημένιων σφαιρών

Τεχνικά θέματα Land Rover.

ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΕΜΠΡΟΣ, προφόρτιση ασημένιων σφαιρών

Δημοσίευσηαπό simosark » 25 Νοέμ 2008, 00:58

Δηλώνω ακόμα ευτυχισμένος ιδιοκτήτης αλλά σήμερα το ταλαίπωρο MPI μου το αποκάλεσε ενας σινεφίλ μηχανικός ''Άγγλο Άσθενή''.....άκου κει.
Και οι λάσπες που το είχαν καλύψει δεν στάθηκαν ισχυρό άλλοθι για τον συμπλέκτη που μόλις με είχε εγκαταλείψει (δίχαλο).
Δεν αποκαρδιώνομαι όμως απο τέτοια πταίσματα και συνεχίζω τις μηχανοραφίες μου μπάς και γλιτώσω απο κάτι υποχρεώσεις και σας τα πώ απο κοντά στις 30.
Αν παλι έχετε καμια ιδέα γιατι αφού άλλαξα τα δύο δεξιά ακρόμπαρα το τρεμόπαιγμα του τιμονιού στα 80-90χλμ μετα απο λακούβα στην άσφαλτο, έγινε ακόμα πιο έντονο, μου την λέτε.
Σήμερα σε μια έξοδο στην Εγνατία τρόμαξα αφού το τράνταγμα στα χέρια μου αντι να διαρκέσει κανα δυο δευτ/τα αυξανόταν η ένταση του για τουλάχιστον 5.
Ευχαριστώ
Καλή εβδομάδα
Και για το προηγούμενο debate, θέλω να καταθέσω οτι το σαραβαλάκι προχθές ξεκόλησε απο λασπωμένη πλαγιά ενα στρατιωτικό Steyer!
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Νοέμ 2008, 08:35

αν έχεις σωστά ακρόμπαρα, αμορτισέρ τιμονιού, τότε έλεγξε την προφόρτιση στα άκρα (swivel preload)

εύκολη δουλειά http://www.fag.hiof.no/~frodehaa/swivelpinpreload.htm αλλά βγάλε τις βαλβολίνες από το άκρο πριν λύσεις για να μην τρέχουν κάτω...

δίχαλο, υπάρχει ενισχυμένο, σαν του V8 για να μην τρυπάει...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό simosark » 25 Νοέμ 2008, 11:33

Καλημέρα συνάδελφοι.
To disco μου είναι στις 92000 χλμ εαν και εφόσον δεν ψεύδεται. Αυτή την στιγμή είναι στον Θανάση (Μάρκο) και δεν ξέρω εαν είναι καλή ιδέα να του επικοινωνήσω τις πολύ χρήσιμες απόψεις σας μιας και για μένα είναι παρα πολύ δύσκολο να κάνω μια τέτοια δουλειά.
Κατα τα άλλα το τρεμόπαιγμα συμβαίνει μόνο σε ευθείες, ποτέ με το τιμόνι έστω και ελαφρά στριμένο, και σε ρηχά αυλάκια του δρόμου που δέχονται στον ίδιο χρόνο και τους δύο τροχούς.
Επίσης, θεωρείτε οτι μπορεί να απομονωθεί το σωληνάκι του υγρού απο το κύκλωμα ψύξης απο την είσοδο του αέρα στο injection? Έχω διαρροή και το πρόβλημα δεν λύθηκε με την αλλαγή της φλάντζας. Μάλλον έχει πετσεικάρει το καπάκι.
Καλημέρα
Σίμος
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Νοέμ 2008, 11:41

Ενας εύκολος τρόπος να δείς αν υπάρχει τζόγος στα swivel είναι να σηκώσεις το αυτοκίνητο μπροστά και να κουνήσεις τους τροχούς με τα δύο χέρια όπως όταν ελέγχεις τζόγους στα ρουλεμάν τροχών.

Αν βάλεις ένα τρίτο χέρι πάνω στην "ασημένια μπάλα" και νιώθεις έστω και ένα μικρό "κλακ" πάνω εκεί, πάει να πεί ότι υπάρχει τζόγος από το εσωτερικό της (ρυθμίζεται με την διαδικασία που περιγράψαμε νωρίτερα) και όχι από το ρουλεμάν τροχού...

Καλή δουλειά...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Νοέμ 2008, 12:18

Γειά σου Μανώλη,

μου άρεσε το τρίτο χέρι !!!!!

Υπάρχει και η λύση του πολύ μακριού ποδιού.
αν πατήσεις φρένο ο τζόγος από το ρουλεμάν σταματάει ενώ συνεχίζει ο τζόγος από το άκρο.

ΤΙΡΑΜΟΛΑ θα μας κάνουν τα Landies τελικά !!!!!!!!!!!

--------------------------------------------

Σίμο ο Θανάσης θα πρέπει να ξέρει τα της προφόρτισης των ασημένιων σφαιρών/άκρων.

Οσον αφορά τα της διαρροής από το airflow αν θυμάμαι καλά υπάρχει σαν ανταλλακτικό και το καπάκι εκτός από την φλαντζούλα.

το να καταργηθεί η παροχή δεν θα κάνει το αυτοκίνητο να μην δουλεύει. Απλώς, αν θυμάμαι καλά, αυξάνεται λίγο η κατανάλωση καθώς χάνεται ένα από τα σημεία σύγκρισης των παραμέτρων λειτουργίας του κινητήρα μέσα από το airflow.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Νοέμ 2008, 12:59

pantg έγραψε:Γειά σου Μανώλη,

μου άρεσε το τρίτο χέρι !!!!!

Υπάρχει και η λύση του πολύ μακριού ποδιού.
αν πατήσεις φρένο ο τζόγος από το ρουλεμάν σταματάει ενώ συνεχίζει ο τζόγος από το άκρο.

ΤΙΡΑΜΟΛΑ θα μας κάνουν τα Landies τελικά !!!!!!!!!!!

Χαιρετώ


Ωραίο και αυτό με το πόδι, δεν το είχα σκεφτεί, μου άρεσε...

Με το τρίτο χέρι εννοούσα βέβαια βοηθό αλλά το πόδι καλύτερο...

Με αυτά τα αυτοκίνητα κάνεις και δωρεάν γιόγκα, την προηγούμενη εβδομάδα έκανα πολύ, κατέβασα μόνος μου κιβώτιο και βοηθητικό στην ράμπα μου για κάποιους ελέγχους, αλλαγές τσιμουχών, ελαστικών παρεμβυσμάτων κλπ, των 300.000 χιλιομέτρων, πόδι όμως δεν έβαλα.

Μπορούμε και στην συνάντηση να κάνουμε ασκήσεις γιόγκα, καλή ή ιδέα σου με τα swivels θα σκεφτώ και τίποτε άλλο....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 26 Νοέμ 2008, 10:16

ekarpod έγραψε:
pantg έγραψε:Γειά σου Μανώλη,
...κατέβασα μόνος μου κιβώτιο και βοηθητικό στην ράμπα μου για κάποιους ελέγχους, αλλαγές τσιμουχών, ελαστικών παρεμβυσμάτων κλπ...


Kαεβαίνει εύκολα? Θα χρειαστεί να αλλάξω δίσκο συμπλέκτη κάποια στιγμή, λές να τα καταφέρρω ή είναι πακέτο?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 26 Νοέμ 2008, 10:37

Εύκολα είναι όλα, αλλά είναι βαριά τα άτιμα τα κομμάτια...

Εγώ έχω στο σπίτι ράμπα και πρόσφατα αγόρασα και σασμανόγρυλλο (για να την αξιοποιήσω πλήρως δηλαδή...)

Με τον σασμανόγρυλλο ήταν παιχνίδι το κατέβασμα και των δύο, στο ανέβασμα του κιβωτίου ζήτησα την βοήθεια του φίλου μου του Αγγελου (του γνωστού με το 110 CT), πιό πολύ για ψυχολογικούς λόγους, αλλά και για τεχνικούς...

Για να καταλάβεις "αναγκάστηκα" να το κατεβάσω στο σπίτι διότι λόγω έλλειψης χρόνου το είχα εμπιστευθεί σε ειδικό συνεργείο το οποίο για την πολύ απλή δουλειά της αλλαγής δίσκου μου έκανε 2 πολύ ενοχλητικές ζημιές και εκνευρίστηκα πολύ...

Τελικά πλήρωσα τον δίσκο επί 2 φορές (είχαν στραβώσει στο βάλσιμο τον πρώτο - αυτή ήταν η πρώτη ζημιά), + τον σασμανόγρυλλο - ο οποίος όμως είναι μάλλον ενα από τα καλύτερα εργαλεία που έχω αγοράσει ποτέ, οπότε δεν παραπονιέμαι.

Τώρα μπορώ ν' ανοίξω και συνεργείο...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 26 Νοέμ 2008, 15:15

Δυστυχώς ο ελεύθερος χρόνος μου είναι από λίγος έως καθόλου. Δεν προλαβαίνω ούτε τα δικά μου να συντηρήσω σωστά. Ευτυχώς που τα Landies είναι αξιόπιστα και στιβαρές κατασκευές ώστε να μπορούν να ζουν επί μακρόν με προβλήματα, ώστε να έχουμε χρόνο να τα διορθώσουμε με την ησυχία μας (δεν αστειεύομαι καθόλου).

Από την άλλη μεριά, ναι να αλληλοβοηθιόμαστε, αλλά πρέπει ο σωστός εντουράς (από εκεί προέρχομαι) οπως και ο Landroveras να μπορεί να συντηρεί μόνος του το αυτοκίνητο, ώστε να του δίνει την απαραίτητη προσοχή (που κανείς μηχανικός πιά δεν μπορεί να δώσει) και το σπουδαιότερο να μαθαίνει το αυτοκίνητο ώστε να μπορεί στα μακρινά ταξίδια που κάνουμε συνέχεια (πχ Ασίες, Αφρικές και πόλους) να λύνει μόνος του τα πιθανά προβλήματα....

Αφήστε λοιπόν τα κόλπα και αρχίζετε να σκάβετε ράμπες, να αγοράζετε εργαλεία και να λερώνετε τα χέρια σας. Τo Landy θέλει χέρι...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό simosark » 26 Νοέμ 2008, 15:30

Ζηλευτά όλα αυτά αλλά σας θυμίζω οτι η αξία των απολύτως απαραιτήτων τέτοιων εργαλείων ξεπερνά την αξία του MPI μου.
Προσωπικά θα λερώσω τα χερια μου για να αλλάξω στην ώρα τους τα διάφορα υγρά, καμιά φλάντζα ή να ελέγξω τα διάφορα πριν απο ενα ταξίδι.
Τώρα για το κιβώτιο η την προφόρτιση των άκρων, δηλώνω χωρίς φόβο και πάθος, μη ικανός.
Λέτε να μην έπρεπε να μπλέξω?
Υ.Γ.
Θα σας ενημερώσω αύριο αφου ζυγοσταθμίσω και τους τροχούς για το αν λύθηκε το πρόβλημα με το τρεμόπαιγμα του τιμονιού.
Υ.Γ.2
Περί μαλλιού και κουρέματος.
Λέμε οτι καλό είναι να αλλάζουμε το δίχαλο όταν αλλάζει ο δίσκος για να γλιτώνουμε τα εργατικά.
Εγώ μάλλον το έκανα ανάποδα, αφού είπα να αλλάξω και δίσκο αφού άλλαξα το δίχαλο των 32 ευρώ. Σύνολο με τα διάφορα...περίπου 600ευρώ.
Δυστυχώς δεν βρήκα after market ενισχυμένο δίχαλο.
Καλημέρα σε όλους
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 26 Νοέμ 2008, 15:45

Tα εργαλεία δεν είναι ακριβά, τα παίρνεις και σιγά -σιγά...

Εννοείται ότι δεν μπορούν όλοι να τα κάνουν όλα, απλά αυτά τα αυτοκίνητα είναι εύκολα και απλά και μπορεί οποιοσδήποτε να ξεκινήσει την καρριέρα του σαν μηχανικός.

Το κιβώτιο είναι όντως δύσκολη περίπτωση και θέλει εξοπλισμό. Και εγώ γιαυτό το έδωσα την πρώτη φορά δυστυχώς σε μη δοκιμασμένο στην πράξη, αλλά θεωρητικά καλό μάστορα (ήταν και απλή δουλειά...)

Πέρα από τα αστεία - καλό είναι να μπορείς να τα κάνεις όλα μόνο σου - αλλά αν δεν γίνεται δεν θα πεθάνουμε κιόλας, συνήθως υπάρχουν σοβαροί επαγγελματίες για αυτές τις δουλειές...

Τα άκρα πάντως είναι πανεύκολη δουλειά, ένας γρύλλος, δυό τρία κλειδιά, ένας ξεμονταδόρος ακρόμπαρου (για να μην δουλεψει σφυρί) και ένα κανταράκι για την προφόρτιση, μην τρομάζετε...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 26 Νοέμ 2008, 18:27

ekarpod έγραψε:Tα εργαλεία δεν είναι ακριβά, τα παίρνεις και σιγά -σιγά...

Εννοείται ότι δεν μπορούν όλοι να τα κάνουν όλα, απλά αυτά τα αυτοκίνητα είναι εύκολα και απλά και μπορεί οποιοσδήποτε να ξεκινήσει την καρριέρα του σαν μηχανικός.

Το κιβώτιο είναι όντως δύσκολη περίπτωση και θέλει εξοπλισμό. Και εγώ γιαυτό το έδωσα την πρώτη φορά δυστυχώς σε μη δοκιμασμένο στην πράξη, αλλά θεωρητικά καλό μάστορα (ήταν και απλή δουλειά...)

Πέρα από τα αστεία - καλό είναι να μπορείς να τα κάνεις όλα μόνο σου - αλλά αν δεν γίνεται δεν θα πεθάνουμε κιόλας, συνήθως υπάρχουν σοβαροί επαγγελματίες για αυτές τις δουλειές...

Τα άκρα πάντως είναι πανεύκολη δουλειά, ένας γρύλλος, δυό τρία κλειδιά, ένας ξεμονταδόρος ακρόμπαρου (για να μην δουλεψει σφυρί) και ένα κανταράκι για την προφόρτιση, μην τρομάζετε...



Ψήνεσαι για κανενα χαλαρο , no strings attached , σεμινάριο για να μαθαίνουμε και πιο αδαεις ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό simosark » 26 Νοέμ 2008, 19:46

Πριν απο μισή ώρα άλλαξα για μια φορά ακόμη συνεργείο.
Το σύνολο που έπρεπε να καταβάλω δεν είναι αυτό που είπαμε.
Ο χρόνος παράδοσης δεν είναι αυτός που είπαμε.
Αυτά που είπαμε να γίνουνε δεν γίνανε.
Βοήθεια χριστιανοί...
Θα ακολουθήσω την συμβουλή σου ekarpod και θα σκάψω αύριο πρωί πρωί μια μικρή τάφρο στο πεζοδρόμιο πάνω στα τουρκοβούνια. Και με τον φρέσκο πρωινό αέρα θα ζωστώ με τα διάφορα πολύκλειδα και θα μπώ απο κάτω.
Άντε και καλή μας τύχη.
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 27 Νοέμ 2008, 16:49

giagoulas έγραψε:Ψήνεσαι για κανενα χαλαρο , no strings attached , σεμινάριο για να μαθαίνουμε και πιο αδαεις ?


Σεμινάρια παραδίδουμε μόνο στο βουνό.... :P :P

Ραντεβού στο καλλίδρομο (ελπίζω να τα καταφέρουμε ναρθούμε)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Νοέμ 2008, 21:08

ekarpod έγραψε:
Σεμινάρια παραδίδουμε μόνο στο βουνό.... :P :P

Ραντεβού στο καλλίδρομο (ελπίζω να τα καταφέρουμε ναρθούμε)


Ευχαριστώ αλλά στο βουνό όλο και κάτι καταφέρνω.

Στις επισκευές είναι που δεν τα πάω καλά.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες