Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender TD5 vs TD4

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Defender TD5 vs TD4

Δημοσίευσηαπό saudi » 18 Δεκ 2008, 21:35

Καλησπέρα σας,

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να κάνω την αλλαγή από TD5 σε TD4. Μερικοί φίλοι έχουν αγοράσει το TD4 και μου λένε ότι είναι πολύ καλύτερο στον δρόμο.

Τι γνώμη έχετε?

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
saudi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2007, 15:27

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Δεκ 2008, 23:59

Εικόνα

Saudi, είναι απλά εξαιρετικό.

Ξεκινώντας από το 6αρι κιβώτιο. Είναι μια κίνηση που έπρεπε να έχει γίνει από την Land Rover εδώ και χρόνια.
Πολύ καλύτερη κλιμάκωση, μεγαλύτερο φρένο στις κατηφόρες, μαλακό και θετικό στις γρήγορες αλλαγές. Ακόμα και μόνο γιαυτό να το πάρεις αξίζει!

Όμως η βελτίωση σε σχέση με το Td5 δεν σταματά εκεί. ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ είναι καλύτερο, δυνατότερο, ροπάτο με λιγότερο θόρυβο, επιταχύνει και φρενάρει στα δύσκολα το σύνολο υποδειγματικά. To antistall επιτέλους λειτουργεί και σε συνδυασμό με το βελτιωμένο TC και ABS κάνεις απίθανα πράγματα εκτός δρόμου ακόμα και σε «μαμά» κατάσταση.

Στα υπόλοιπα δεν θα ξεφύγεις από το κλασσικό LR.
Μπάζει κρύο, το νέο ταμπλό είναι ομορφότερο, αλλά από φτηνό πλαστικό και κάπου εμποδίζει στα γόνατα, λείπουν δυστυχώς τα κλαπέτα και πάσχει από φινίρισμα. Αυτά φυσικά αν το συγκρίνεις με αυτοκίνητα της εποχής μας, κάτι που ένας κλασσικός Landroverόφιλος δεν πρόκειται να παρατηρήσει.... ;-)

Ρίξε μια ματιά εδώ για φωτό: http://www.off-road.gr/article1230.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 19 Δεκ 2008, 09:36

Καλημέρα,
Ως κάτοχος ενός LR Defender 90 SW 2007 έχω να σου πώ τα εξής.
Φορτηγό στην άσφαλτο, οδοστρωτήρας εκτός δρόμου. Λίγο πιο αθόρυβο απ΄το TD5, όμορφο ταμπλό αλλά πολύ σκληρά υλικά που όμως δεν τρίζουν, A/C καλύτερο απ' το TD5 αλλά και πάλι λίγο γιατί το αυτοκίνητο μπάζει και βγάζει από παντού, σωτήρια η άσπρη οροφή. Πολύ κοντή κλιμάκωση του 6ταχυτου κιβωτίου ειδικά η πρώτη σχέση που κουράζει μέσα στην πόλη (μπορείς όμως να ξεκινάς με 2ρα), εκτός δρόμου όμως κάνει τις κοντές περριτές.
Η ροπή δεν λείπει από τις 1500 και άνω, ψηλά όμως λαχανιάζει και πάνω από τις 4000 αρνείτε να ανεβάσει εύκολα. Γεμίζει όμως πολύ γρήγορα από τις 2000 έως τις 3000.
Δεν νομίζω ότι οι εκτός δρόμου δυνατότητές του έχουν αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα μοντέλα.
Το TC δουλεύει καλά όταν το αυτοκίνητο κινείται με μικρή ταχύτητα σχεδόν χωρίς γκάζι επωφελούμενο το antistall σε επιφάνεια με νεροφαγώματα όπου όταν καποιος τροχός χάσει πρόσφυση το ABS τον φρενάρει. Το οπτικό φαινόμενο δε γι' αυτούς που είναι απ' έξω είναι παρόμοιο με αυτό ενός μπλοκέ διαφορικού, κάτι που οι περισσότεροι ρωτάνε όταν δεν είναι γνώστες των LRοβερς.
Οταν όμως δώσεις πολύ γκάζι για να περάσεις κάποιο εμπόδιο ο κινητήρας πνίγεται και πρέπει να έχεις προνοήσει από πριν για μια σχέση μικρότερη προκειμένου να μην εκτεθείς.
Καμμία ζημιά έως τώρα εκτός από έναν χαλασμένο δυναμό και μία φλάντζα διαφορικού, όταν πνίγηκε στην λάσπη κάπου στη Ζήρεια. 19000 χλμ. στο κοντέρ εκ των οποίων τα μισά εκτός δρόμου σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο.
Κατανάλωση μικτή στα 9.5/100χλμ., εκτός δρόμου 11λτ/100χλμ, στην πόλη 10.5/100, στην εθνική 9.0/100. Καύσιμα μόνο από ΕΚΟ χωρίς κάπνα απ' την εξάτμιση.
Ποιότητα συναρμολόγησης η γνωστή χάλια αλλά μ'αρέσει.
Αν μπορέσεις να δώσεις το TD5 σε καλή τιμή τότε κάνε την κίνηση για το καινούργιο, βέβαια αν δεν βιάζεσαι θα αρχίσουν να βγαίνουν και κάποια μεταχειρισμένα.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό saudi » 20 Δεκ 2008, 22:38

Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά με το νέο έτος ...Πάντος έχω πάρει καλά σχόλια.

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
saudi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2007, 15:27

Δημοσίευσηαπό grvit » 07 Αύγ 2009, 07:51

Καλημερα σε ολους.

Κατα πασα πιθανοτητα την επομενη εβδομαδα θα κατεβω Αθηνα να παραλαβω ενα 110 Td4 καινουριο.
Θα το παρω με leasing στην εταιρια.Με βολευει και εχω και κερδος ετσι.
Θα το παρω με τη μειωμενη τιμη καθότι τα εχουν ηδη εκτελωνισει με τα μειωμενα τελη.

Περαν των οποιων συμβουλων-σκεψων που ισως θελετε να αναφερετε,εχω μερικες ερωτησεις.

- Μου ειπαν οτι διατιθεται και με ηλιοροφη.Επειδη οπως ολοι μου εχετε πει σταζουν-μπαζουν και καθότι θα βαλω ουτως η αλλως σχαρα οροφης,να την προτιμησω η να την απορίψω ?

- Σκεφτομαι να βαλω τον κλωβο ασφαλειας.Ξερετε αν εχει η αντιπροσωπεια και αν τον τοποθετει? Εν πασει περιπτωση,να τον βαλω ?

-Επισης σχαρα οροφης.Αν εχει η Land να την βαλω η να προτιμησω καλυτερα καποια after market ,τυπου hanibal ?

-Ζαντες.Οι σιδερενιες δεν με τρελλαινουν.Να τις αλλαξω με αλουμινενιες η να τις κρατησω(δηλ,ειναι καλο να τις εχεις καπου στην αποθηκη? καλου-κακου ) και να βαλω και τις αλουμινένιες ?

-Τελος μηνα θα φυγω Βουλγαρια και θα κανω αρκετα χιλιομετρα.Καμμια συμβουλη για το αυτοκινητο ?
Π.Χ Τι να τσεκαρω,αν θα πρεπει να κανω στασεις περισσοτερες λόγω του οτι ειναι καινουριο,αν θα πρεπει να εχω καποια βασικα ανταλλακτικα μαζί καλου -κακου (ειπαμε...ειναι ζωντανό...) κ.τ.λ

Να με συγχωρειτε για τις πολλες ερωτησες,θελω να μαθω το δυνατον περισσοτερα καθότι προκειται για "ζωντανό" αυτοκινητο οπως εχω καταλαβει.
Αν θυμηθω και κατι αλλο ,θα το προσθεσω.
Ευχαριστω.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Αύγ 2009, 08:06

- Πάρε με ηλιοροφή. Θα πρέπει να βάλεις και κουρτινάκια μετά.
- Να τον βάλεις: http://www.safetydevices.com/4x4-produc ... uctmenu-63
- Αν βάλεις rollcage δεν θα σου κάνουν οι άλλες σκάρες. Θα πρέπει να πάρεις από τη Safetydevices ή να κάνεις προσαρμογή
-Κράτα τις σιδερένιες και καβάτζωσε και αλουμινίου
-Καλό ταξίδι :-) Αυτό με τις στάσεις είναι ανέκδοτο ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 07 Αύγ 2009, 08:14

οκ,ευχαριστω Σπυρο.Ειδα το Link με τους κλωβους.Θα προτιμουσα εξωτερικο,δεν ξερω παλι,δεν ξερω τι ειναι καλυτερο.Εκει εχει ενα σωρό.
Βλεπω οτι οι περισσοτεροι βαζουν ενα συγκεκριμενο εξωτερικο.Ποιον κωδικο να προτιμήσω ?

Τα μαμα λαστιχα ειναι οκ,η να τα αλλαξω ? (δεν λεμε να βαλω αναγομωση και αγριο πελμα)

Προστατευτικα φώτων να τα βαλω? Ειδα οτι ειδικα τα πισω,ψιλοσπανε ευκολα...


Για πειτε ,για πειτε ....
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Αύγ 2009, 08:43

RBL172 7SSS Full External Roll Cage European version of NAS 110 (L37)
Το χρειάζεσαι το εξωτερικό μια και ειδικά στο 110 βρίσκεις εύκολα πίσω ψηλά στις πλάγιες κλίσεις στα δέντρα.

Αποστόλη, πάρτο πρώτα και ... μετά τα υπόλοιπα :-)
Λάστιχα έτσι και αλλιώς σε αναγόμωση θα πάς ;-)

Προστατευτικά φώτων (σιδερένια) μη βάλεις γιατί μπλέκονται στα κλαδιά και ξηλώνουν και το αλουμίνιο μετά.

Όταν θα κατέβεις πάρε τηλ.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 07 Αύγ 2009, 08:57

superspy έγραψε:RBL172 7SSS Full External Roll Cage European version of NAS 110 (L37)
Το χρειάζεσαι το εξωτερικό μια και ειδικά στο 110 βρίσκεις εύκολα πίσω ψηλά στις πλάγιες κλίσεις στα δέντρα.

Αποστόλη, πάρτο πρώτα και ... μετά τα υπόλοιπα :-)
Λάστιχα έτσι και αλλιώς σε αναγόμωση θα πάς ;-)

Προστατευτικά φώτων (σιδερένια) μη βάλεις γιατί μπλέκονται στα κλαδιά και ξηλώνουν και το αλουμίνιο μετά.

Όταν θα κατέβεις πάρε τηλ.


ok,ευχαριστω για τον κωδικο.
Οσο για τα λαστιχα,το ξερω απλα ελεγα να μην τα βαλω με το καλημερα και του κατσει τιποτα στραβα του 110 και μου το βγαλει ξινο το ταξιδι .... :D
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 07 Αύγ 2009, 11:08

Εγώ θα σου κάνω δώρο τις σιλικόνες/sikaflex για την στεγανοποίηση, fusicort για την σκόνη, ληγμένα για τους κραδασμούς και Lexotanil για την Εύα.Φτύυυυυυυλ :werecomingforyou:

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fatman » 07 Αύγ 2009, 12:15

ΕΕΕ τι εγινε Αποστολη,ο κυβος εριφθη?
Κριμα δεν θα συναντηθουμε,αυριο την κανω με το ασκερι μου για διακοπες,θα μπαινω καθε τοσο στο φορουμ να τσεκαρω,γραφε τα νεα σου να μαθαινουμε! (Αν αλλαξες γνωμη κλπ)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό grvit » 08 Αύγ 2009, 15:25

mytilini έγραψε:Εγώ θα σου κάνω δώρο τις σιλικόνες/sikaflex για την στεγανοποίηση, fusicort για την σκόνη, ληγμένα για τους κραδασμούς και Lexotanil για την Εύα.Φτύυυυυυυλ :werecomingforyou:

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ


Εσυ να εισαι σε ετοιμοτητα για την αποστολη ιατροφαρμακευτικου υλικου και υλικου συντηρήσεως . :D
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό grvit » 08 Αύγ 2009, 15:38

fatman έγραψε:ΕΕΕ τι εγινε Αποστολη,ο κυβος εριφθη?
Κριμα δεν θα συναντηθουμε,αυριο την κανω με το ασκερι μου για διακοπες,θα μπαινω καθε τοσο στο φορουμ να τσεκαρω,γραφε τα νεα σου να μαθαινουμε! (Αν αλλαξες γνωμη κλπ)


Καλα ρε Ανδρέα ,μη μου τη λες ετσι για τη γνωμη μου .... :D :D :lol: :lol:
Επειδη δηλαδη αλλαξα γνωμη καμμια 20αρια φορές... :roll: :D
Ενταξει σας επρηξα,εμαθα πολλα (θελω να πιστευω) για τα Land πριν ακομα παρω ενα (μηχανες,διαφορικα,κιβωτια,χρονολογιες,προβληματα εκδόσεων ανα χρονολογία,καταναλωσεις,κ.τ.λ)
Απο αλλου ξεκινησα και αλλου κατεληξα αλλα δεν φταιω εγω αν οι Αγγλοι το παρακανουν με τις μπυρες πριν πανε στη δουλεια.....και το ενα αυτοκινητο ειναι ετσι και το αλλο αλλιως...

Δεν λές καλα που κατεληξα τελικα σε Land.....:lol:
Με προειδοποίησε και ο Σπυρος .... :clubbed:
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό vasilis » 08 Αύγ 2009, 17:32

Διαβάζω ευχάριστα πράγματα και χαίρομαι!
Με το καλό και η παραλαβή και η βόλτα του!
Πιστέυω οτι θα σε βολέψει πολύ Αποστόλη.
Με 'γειά!!!! 8) :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 09 Αύγ 2009, 10:13

Ε ρε γλέντια...Να σε δώ πώς θα το στρίβεις, πώς θα ανεβαίνεις στην Αχλαδερή και πώς θα περνάς τον στίβο αρμάτων
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες