Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξονα μεταδωσης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό bottleman » 07 Ιούλ 2010, 17:19

Συγνωμη αλλα δεν κοιταξα την ημεριμηνια δημοσιευσης οποτε μαλλον εχεις λυσει το προβλημα σου μετα απο τοσο καιρο
Disco 3 το τρίτο τεύχος το παλιό
Άβαταρ μέλους
bottleman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 15 Δεκ 2007, 16:32
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Ιούλ 2010, 21:24

bottleman έγραψε:Εχω και εγω ενα μπροστινο λεπτο και ενα πισω αξονα γνησιοι και οι δυο και χωρις τζογους στα πολυσφηνα,εαν δεν προλαβεις να παραλαβεις το τηλεφωνο μου ειναι 6934947780 begin_of_the_skype_highlighting              6934947780      end_of_the_skype_highlighting μπορεις να περασεις να παρεις οποιον θελεις


Δεν πειράζει, το είδα εγώ που είμαι σε διακοπές εργασίας, μ' ενδιαφέρει ο μπροστινός, πωλείται ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 08 Ιούλ 2010, 15:38

θα στο κανονισω εγω,δεν αφηνω τον bottleman να εχει επαφες με αλλους μην τυχον και τον πεισουν να παρει αλλο LR,αν και εσυ ως κατοχος D1 πρωτης γενιας εχεις "ελευθερας"..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 12 Ιούλ 2010, 09:44

superspy έγραψε:Αν μάλιστα το κουμπώσεις λάθος και κάνεις μερικά χιλιόμετρα, στη συνέχεια ακόμα και να το φέρεις στην αρχική θέση, οι κραδασμοί θα σου κάνουν παρέα και θα θέλει να αλλάξεις και σταυρούς ή και ρουλεμάν εξόδου από το κεντρικό και εισόδου στο μπροστινό ;-) (Επίσης μπορεί και να σπάσει ανάλογα με το πόσο λάθος τον κούμπωσες)


Καλημέρα,
επειδή ανήκω σ' αυτήν την κατηγορία :oops: και δεν λέει να σταματήσει να τρέμει παρόλο που τώρα τους έχω τοποθετήσει σωστά, πρέπει να το ξηλώσω όλο από κάτω; Δηλαδή θέλει καινούργιους άξονες, σταυρούς, ρουλεμάν κλπ. Η μόνο με τους σταυρούς και τα ρουλεμάν ξεμπέρδεψα; Ζυγοστάθμιση δεν θα χρειαστεί;
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό SUVord » 12 Ιούλ 2010, 19:24

Κάθε αλλαγή ή μετατροπή άξονα για να μην παρουσιάζει κραδασμούς θα πρέπει εκτός απο το να είναι ζυγοσταθμισμένος να είναι και ευθυγραμμισμένος.
Για τους Ναυπλιώτες ειδικά, επειδή γέρνουν απο τη μάνα τους, οταν με το καλό έλθουν προς Αθήνα μεριά και έχουν δύο με τρείς ώρες να διαθέσουν θα διώξω και τους κραδασμούς κι όλα τα κακά ξόρκια.Είμαι και φτηνός-πολύ φτηνός και #@$%^# τους φτηνούς. 1000ml ζύθος και ρέστα δεν δείνουμε.Ξεχάστε τις Coke zero ...αυτές είναι για τις "μοδίστρες"
Η ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση του κεντρικού άξονα οσο και να το εξηγήσει κάποιος εξακολουθεί να παραμένει δυσνόητη διαδικασία.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό bottleman » 12 Ιούλ 2010, 20:16

bottleman έγραψε:Συγνωμη αλλα δεν κοιταξα την ημερoμηνια δημοσιευσης οποτε μαλλον εχεις λυσει το προβλημα σου μετα απο τοσο καιρο
Άβαταρ μέλους
bottleman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 15 Δεκ 2007, 16:32
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό superspy » 16 Ιούλ 2010, 23:08

4X4sc έγραψε:
superspy έγραψε:Αν μάλιστα το κουμπώσεις λάθος και κάνεις μερικά χιλιόμετρα, στη συνέχεια ακόμα και να το φέρεις στην αρχική θέση, οι κραδασμοί θα σου κάνουν παρέα και θα θέλει να αλλάξεις και σταυρούς ή και ρουλεμάν εξόδου από το κεντρικό και εισόδου στο μπροστινό ;-) (Επίσης μπορεί και να σπάσει ανάλογα με το πόσο λάθος τον κούμπωσες)


Καλημέρα,
επειδή ανήκω σ' αυτήν την κατηγορία :oops: και δεν λέει να σταματήσει να τρέμει παρόλο που τώρα τους έχω τοποθετήσει σωστά, πρέπει να το ξηλώσω όλο από κάτω; Δηλαδή θέλει καινούργιους άξονες, σταυρούς, ρουλεμάν κλπ. Η μόνο με τους σταυρούς και τα ρουλεμάν ξεμπέρδεψα; Ζυγοστάθμιση δεν θα χρειαστεί;



Γιατί τον έβγαλες; lift κλπ; Σε τι Land?
Πόσα χιλιόμετρα έκανες μετά που έβαλες το πολύσφηνο λάθος;
Το πιθανότερο είναι να έχει πάρει: Το πολύσφηνο και οι σταυροί. Αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα 300+, θα έχουν πάρει και τα ρουλεμαν.
Ξεκίνα με ένα νέο άξονα. (paddock, lrdirect κλπ)
Μπορείς να δοκιμάσεις να αλλάξεις σταυρούς κλπ αλλα με τις τιμές που έχουν οι καινούργιοι δεν αξίζει...
Θυμίσου να πάρεις και ένα νεο set βιδες/παξιμάδια, ενώ θα χρειαστείς και 9/16 (το 14 δεν εφαρμόζει σωστά) καλύτερα ακόμα να πάρεις μαζί με τον άξονα και ένα ειδικό μακρύ καρυδάκι 9/16 που δίνουν οι Εγγλέζοι...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 17 Ιούλ 2010, 06:49

Τωρα που απεκτησες προσβαση στο διαδυκτιο,εγινες λαλιστατος..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Ιούλ 2010, 07:24

Μα... ναι :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 19 Ιούλ 2010, 08:35

superspy έγραψε:Γιατί τον έβγαλες; lift κλπ; Σε τι Land?
Πόσα χιλιόμετρα έκανες μετά που έβαλες το πολύσφηνο λάθος;
Το πιθανότερο είναι να έχει πάρει: Το πολύσφηνο και οι σταυροί. Αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα 300+, θα έχουν πάρει και τα ρουλεμαν.
Ξεκίνα με ένα νέο άξονα. (paddock, lrdirect κλπ)
Μπορείς να δοκιμάσεις να αλλάξεις σταυρούς κλπ αλλα με τις τιμές που έχουν οι καινούργιοι δεν αξίζει...
Θυμίσου να πάρεις και ένα νεο set βιδες/παξιμάδια, ενώ θα χρειαστείς και 9/16 (το 14 δεν εφαρμόζει σωστά) καλύτερα ακόμα να πάρεις μαζί με τον άξονα και ένα ειδικό μακρύ καρυδάκι 9/16 που δίνουν οι Εγγλέζοι...


Καλημέρα,
Defender 90 Tdci,
τους έβγαλε (και τον μπροστά και τον πίσω) ένας άσχετος με Land γιατί πίστεψε όπως τους είδε ότι ήταν στραβοκουμπωμένοι και ήθελε να τους φτιάξει σωστά με αποτέλεσμα να τους κάνει μπαρούτι και τους δύο.

Ναι έκανα γύρω στα 400χλμ. μέχρι να βρώ τη σωστή τους θέση αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ένα μούγκριζμα γύρω στα 65-70χλμ.

Πρέπει να τους αλλάξω και τους δύο;

Τα παξιμάδια απ' το βγάλε βάλε είναι φαγωμένα θέλουν αλλαγή.
Αν το αφήσω όπως είναι μιας και ο συντονισμός δεν είναι ενοχλητικός, υπάρχει περίπτωση να βγεί κάπου αλλού πρόβλημα;
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Ιούλ 2010, 09:24

4X4sc έγραψε:
superspy έγραψε:Γιατί τον έβγαλες; lift κλπ; Σε τι Land?
Πόσα χιλιόμετρα έκανες μετά που έβαλες το πολύσφηνο λάθος;
Το πιθανότερο είναι να έχει πάρει: Το πολύσφηνο και οι σταυροί. Αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα 300+, θα έχουν πάρει και τα ρουλεμαν.
Ξεκίνα με ένα νέο άξονα. (paddock, lrdirect κλπ)
Μπορείς να δοκιμάσεις να αλλάξεις σταυρούς κλπ αλλα με τις τιμές που έχουν οι καινούργιοι δεν αξίζει...
Θυμίσου να πάρεις και ένα νεο set βιδες/παξιμάδια, ενώ θα χρειαστείς και 9/16 (το 14 δεν εφαρμόζει σωστά) καλύτερα ακόμα να πάρεις μαζί με τον άξονα και ένα ειδικό μακρύ καρυδάκι 9/16 που δίνουν οι Εγγλέζοι...


Καλημέρα,
Defender 90 Tdci,
τους έβγαλε (και τον μπροστά και τον πίσω) ένας άσχετος με Land γιατί πίστεψε όπως τους είδε ότι ήταν στραβοκουμπωμένοι και ήθελε να τους φτιάξει σωστά με αποτέλεσμα να τους κάνει μπαρούτι και τους δύο.

Ναι έκανα γύρω στα 400χλμ. μέχρι να βρώ τη σωστή τους θέση αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ένα μούγκριζμα γύρω στα 65-70χλμ.

Πρέπει να τους αλλάξω και τους δύο;

Τα παξιμάδια απ' το βγάλε βάλε είναι φαγωμένα θέλουν αλλαγή.
Αν το αφήσω όπως είναι μιας και ο συντονισμός δεν είναι ενοχλητικός, υπάρχει περίπτωση να βγεί κάπου αλλού πρόβλημα;




:shock: :shock: :shock:
Βγάλτους και τοποθέτησε τους στο ... κρανίο του
:evil:

Πως ξέρεις ότι τους ξανακούμπωσες σωστά; Αν δεν έχουν κουμπώσει σωστά θα σου βγει το πρόβλημα (αν δεν σπάσουν σε κανένα articulation) στο κεντρικό.

Έχεις ψηλώσει καθόλου το αυτοκίνητο; Στα 65-70 βγάζουν κραδασμούς οι νορμαλ αν το έχεις ψηλώσει.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα στο κάνει ο μπροστινός. Βγάλτον, μπλοκάρισε και δοκίμασε αν άλλαξε κάτι.

Οι σταυροί αλλάζουν εύκολα. Αν -ως συνήθως- σου πηρε το πολύσφηνο οι κραδασμοί θα μείνουν - το βούισμα θα αρχίσει να γίνεται πιο πολύ από τα 110+ και σιγά - σιγά θα κατεβαίνει και σε λιγότερα χιλιόμετρα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 20 Ιούλ 2010, 08:42

Καλημέρα,

Το πάθημα έγινε μάθημα και έτσι δεν ξαναπάω συνεργείο αν λίγο πολύ δεν ξέρω τι θέλω. Κατέβασα το workshop manual για το δικό μου μοντέλο απ' το διαδικτυο στο οποίο σχηματικά αναφέρεται η σωστή τοποθέτηση των αξόνων και επιπλέον πήγαμε σε άλλο συνεργείο μαζί με ένα μαμά Defender ίδιο μοντέλο και έτσι τοποθετήθηκαν ανάλογα.

Δεν έχω πειράξει την ανάρτηση εκτός από λίγο πιο σκληρά ελατήρια μπροστά για να πάρει το επιπλέον βάρος εργάτη και προφυλακτήρα.

Τα τελευταία νέα είναι ότι έχει μπόσικα ο μπροστινός σταυρός και τα ρουλεμάν μέσα στο κεντρικό εκεί που μπαίνει ο μπροστινός άξονας αν τα λέω καλά γιατί τώρα έχω αρχίσει να μαθαίνω. Αυτά τα είδα με τα μάτια μου αφού ήμουν παρών και δεν εμπιστεύομαι πλέον κανέναν σχετικό - άσχετο.

Οπότε λέω να αρχίσω με αυτά αλλά θα πρέπει πρώτα να βρώ τους κωδικούς των ανταλλακτικών για να μην μπλέξω με αντιπροσωπεία. Νομίζω ότι είναι καλύτερα να κρατήσω τον γνήσιο άξονα και να προσπαθήσω να τον επισκευάσω από το να βάλω κάποιον από τον
Paddocks.

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Ιούλ 2010, 09:58

Για το "μποσικο" που αναφερεις στο πλακακι εξοδου του βοηθητικου(προς τον εμπρος αξονα),ολα εχουν λιγο μποσικο,στο παλιο Disco με τα ψηλωματα αλλαξα κανα δυο φορες το ρουλμαν,τωρα στο Disco 2 νορμαλ,παλι ειχε λιγο μποσικο,γενικα οσα Land Rover εχω τσεκαρει,ολα εχουν το κατι-τις τους.
Θα ελεγα να τσεκαρεις αν ειναι σφικτο το πλακακι - βγαζεις αξονα και σφιγκεις το 30αρι παξιμαδι.
Οι αξονες αν δεν τους ξεκουμπωσεις τα πολυσφηνα και τα βαλεις σε αλλη θεση,δεν εχουν προβλημα με το βαλε-βγαλε.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Ιούλ 2010, 10:18

Μην βιαστεις να αλλαξεις ρουλμαν κλπ,γιατι μπορει να μην δεις καμια διαφορα(το πιο πιθανο),παρε ενα φθηνο εμπρος αξονα - γιατι με τα βαλε-βγαλε μπορει να εγινε αυτο που λεει ο superspy.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 20 Ιούλ 2010, 11:12

fatman έγραψε:Για το "μποσικο" που αναφερεις στο πλακακι εξοδου του βοηθητικου(προς τον εμπρος αξονα),ολα εχουν λιγο μποσικο,στο παλιο Disco με τα ψηλωματα αλλαξα κανα δυο φορες το ρουλμαν,τωρα στο Disco 2 νορμαλ,παλι ειχε λιγο μποσικο,γενικα οσα Land Rover εχω τσεκαρει,ολα εχουν το κατι-τις τους.
Θα ελεγα να τσεκαρεις αν ειναι σφικτο το πλακακι - βγαζεις αξονα και σφιγκεις το 30αρι παξιμαδι.
Οι αξονες αν δεν τους ξεκουμπωσεις τα πολυσφηνα και τα βαλεις σε αλλη θεση,δεν εχουν προβλημα με το βαλε-βγαλε.


Ισως να χεις δίκιο, πάντως το "μπόσικο" στο πλακάκι εξόδου είναι μεγαλύτερο προς τον εμπρός άξονα απ' ότι προς τον πίσω.

Οκ, Θα δοκιμάσω πρώτα να σφίξω το παξιμάδι.

Δυστυχώς τα πολύσφηνα ξεκουμπώθηκαν πολλές φορές, οπότε....
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron