Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξονα μεταδωσης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 20 Ιούλ 2010, 11:22

Αν παραγγείλω απ' τον Paddocks, πως διαλέγω ποιος κάνει για το δικό μου, οι κωδικοί που έχουν οι άξονες έχουν να κάνουν με τον αριθμό πλαισίου; Απ' ότι βλέπω στο δικό μου SALLDVBS87A...... και 6 αριθμητικά ψηφία στη συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Ιούλ 2010, 11:53

4X4sc για τους ψιλό - τζόγους στο ρουλεμάν εξόδου είναι έτσι όπως στα λεει ο Fatman.
Εντωμεταξύ όπως είπαμε και πριν, αν πήραν τα πολύσφηνα πας για άξονα . . .


Επίσης πριν κάνεις οτιδήποτε. Πέσε από κάτω και βγάλε τον μπροστινό και μετά μπλοκάρισε το κεντρικό και κάνε μια βόλτα για τεστ. Δες αν βελτιώθηκε ή όχι για να έχεις ένα μπούσουλα που βρίσκεσαι.

Πριν παραγγείλεις πες, τι ελατήρια έβαλες μπροστά; Πόσο ψήλωσε (γιατί κάτι θα πήρε δεν μπορεί ;-) )
Από τα ΤD5 και μετά τα Def με το παραμικρό ψήλωμα αρχίζουν τα γουργουρίσματα στα 65-70.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Ιούλ 2010, 12:23

Οταν βγεις βολτα χωρις μπροστινο αξονα,ηρεμα τις αλλαγες ταχυτητων,θα φρικαρεις με τα μποσικα και τους ηχους που θα ακους :oops:
Αλλα εσυ εκει Οδυσσεας στο καταρτι :lol: :lol:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 20 Ιούλ 2010, 12:31

Ok, τα heavy duty NRC9448-9 απ' τον Paddocks μόνο μπροστά. Μπορεί να πήρε κανά δυό ποντάκια παραπάνω απ΄οτι ήταν normal πριν βάλω προφυλακτήρα και εργάτη.

Πίσω όμως έχω βάλει κοτσαδόρο με τα normal ελατήρια οπότε χρειάστηκε να βάλω πάνω κάτω από 2 λαστιχένιες ροδέλες 2Χ1=2εκ.στα πίσω ελατήρια για να ρθει στα ίσια του.

Οπως είναι τώρα δεν δείχνει να γέρνει μπροστά ή πίσω.

Στη χειρότερη περίπτωση να χει πάρει 1-2 εκ από ότι ήταν normal δηλ. ούτε 1".

Το πρόβλημα όμως ξαναλέω δημιουργήθηκε μετά τό λύσιμο των αξόνων κι αυτό έγινε πολύ μετά τις αλλαγές στα ελατήρια.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Ιούλ 2010, 12:42

4X4sc έγραψε:Το πρόβλημα όμως ξαναλέω δημιουργήθηκε μετά τό λύσιμο των αξόνων κι αυτό έγινε πολύ μετά τις αλλαγές στα ελατήρια.

Εεε τα Land Rover αφορμη ψαχνουν,στο δικο μου για παραδειγμα,ενω εχει αρκετα μποσικα στο πλακακι που λεγαμε (προφανως φταιει η "φωλια" στο front output housing και οχι το ιδιο το ρουλμαν) και ειχε σταματησει να τρεμει μετα την ανακατασκευη του εμπρος αξονα,αρχισε να βγαζει κραδασμους παλι την Παρασκευη.
Σαββατο εβγαλα τον αξονα,χαλαρωσα-ξαναεσφιξα το κεντρικο παξιμαδι στο πλακακι,ξαναεσφιξα τις βιδες του πισω αξονα,τον γ@μωσταυρησα λιγακι :-x ,μετα ψιλοσταματησε..
Αβυσσος η ψυχη του Land Rover :roll: :roll:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Ιούλ 2010, 14:43

Ρε δεν μπορω να καταλαβω γιατι ασχολησται με τους θορυβους,ελατε να κανεται μια βολτα με το χρεπι και μετα θα νομιζεται οτι βρισκεσται σε εκκλησια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιούλ 2010, 10:22

4X4sc έγραψε:Ok, τα heavy duty NRC9448-9 απ' τον Paddocks μόνο μπροστά. Μπορεί να πήρε κανά δυό ποντάκια παραπάνω απ΄οτι ήταν normal πριν βάλω προφυλακτήρα και εργάτη.

Πίσω όμως έχω βάλει κοτσαδόρο με τα normal ελατήρια οπότε χρειάστηκε να βάλω πάνω κάτω από 2 λαστιχένιες ροδέλες 2Χ1=2εκ.στα πίσω ελατήρια για να ρθει στα ίσια του.

Οπως είναι τώρα δεν δείχνει να γέρνει μπροστά ή πίσω.

Στη χειρότερη περίπτωση να χει πάρει 1-2 εκ από ότι ήταν normal δηλ. ούτε 1".

Το πρόβλημα όμως ξαναλέω δημιουργήθηκε μετά τό λύσιμο των αξόνων κι αυτό έγινε πολύ μετά τις αλλαγές στα ελατήρια.



Πάρε από τον Qt τότε έναν wide angle front να τον έχεις και καβάτζα αμα το ψηλώσεις μέχρι 2''. Πρόσεχε γιατί έχει άλλον για td4 και άλλον td5/300.

Υ.Γ. Κάνε ένα κόπο και μέτρησε το ύψος των ελατηρίων μπρός - πίσω, όπως είναι πάνω στο αυτοκίνητο. Μέτρησε ξεκινώντας ακριβώς κάτω από το πάνω πιατέλο μέχρι ακριβώς πάνω από το κάτω πιατέλο. Στο μέτρημα συμπεριέλαβε και τυχόν αποστάτες κλπ.

Υ.Γ. 2: 23 πόντους ήταν μπροστά το δικό μου 110 μαζί με εργάτη / προφυλακτήρα (τώρα είναι 29) και 24.5 το Land του sexfield μαμά (ευχαριστούμε για το μέτρημα)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 18 Σεπ 2010, 12:05

superspy έγραψε:Υ.Γ. Κάνε ένα κόπο και μέτρησε το ύψος των ελατηρίων μπρός - πίσω, όπως είναι πάνω στο αυτοκίνητο. Μέτρησε ξεκινώντας ακριβώς κάτω από το πάνω πιατέλο μέχρι ακριβώς πάνω από το κάτω πιατέλο. Στο μέτρημα συμπεριέλαβε και τυχόν αποστάτες κλπ.

Υ.Γ. 2: 23 πόντους ήταν μπροστά το δικό μου 110 μαζί με εργάτη / προφυλακτήρα (τώρα είναι 29) και 24.5 το Land του sexfield μαμά (ευχαριστούμε για το μέτρημα)


Λοιπόν, μετά από δυό μήνες βγήκαν τα αποτελέσματα:
29 πόντους μπροστά, 30 πόντους πίσω από το ένα πιατέλο στο άλλο.
Είμαι για wide angle πως το βλέπεις;
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Σεπ 2010, 12:26

Α... Οπότε δεν ψήλωσες -κανα - δυό πόντους - αλλά κανα δύο ίντσες !
(Welcome to the club!)

1: Αν δεν έχεις αλλάξει ψαλίδια μπροστά (3μοιρών)

Θα έχεις κάστερ κοντά στο 0 έως 0.7 - αντί για 3 που είναι μαμά και θα έχεις λίγο ελαφρύ τιμόνι χωρίς την αρχική επαναφορά.

Δεν είναι κακό -αρκεί να μην πέσει η κάστορ κάτω από 0 έως -0.3 - έτσι είμαι και εγώ τώρα στο 0.6 κάστερ.

Είσαι όμως για double cardan μπροστά.

Γιατί; Γιατί η έξοδος του μπροστά διαφορικού αντί να είναι παράλληλη με την έξοδο του σασμάν κοιτά προς αυτό (το πλακάκι δηλαδή του μπροστινού δεν είναι παράλληλο με αυτό του κεντρικού αλλά κοιτά προς τα πάνω λίγο).

Προσοχή! Με τον στάνταρ μπροστινό είτε θα χαλάσεις τον άξονα και τους σταυρούς (τυχερός) ή τα ρουλεμάν του μπροστινού ή και του κεντρικού. Πίσω γενικά δεν τραβάς κανα ζόρι από ψήλωμα - το αντίθετο μάλιστα δες πιο κάτω.

Αναλυτικότερα μπροστά τώρα με 28.5 έως 29.5 (έχω δύο σετ ελατήρια και παίζω συνεχώς με αυτά και το βαλβίδομα των αμορτισερ (10'') μέχρι να έρθει εκει που θέλω. Έχω double cardan και πλακάκι.
Μόλις τελειώσω με το set των ελατηρίων / αμορτισέρ θα πάρω τα μπροστινά ψαλίδια 3* και wide angle.


2: Αν έχεις ήδη αλλάξει ψαλίδια μπροστά (3 μοιρών):
Κάστερ για το ύψος σου 2.7-3.4 και το πλακάκι του μπροστινού είναι παράλληλο με το πλακάκι του κεντρικού μπορεί οριακά να την βγάλεις καθαρή με τον μαμά άξονα αν δεν έχει πάρει μπόσικα στο πολύσφηνο ή βάζεις νέο για wide angle. (οι μαμά στα TD5 και TDCi έχουν ήδη καλύτερες γωνίες λειτουργίας από ότι στα TDI.)



Πίσω πάντως είσαι πολύ χαμηλός σε σχέση με το μπροστά και αν το φορτώσεις θα αρχίσει να ψιλοψαρεύει στην άσφαλτο. Θες λίγο σήκωμα είτε με ελατήρια είτε - πρόχειρα-εύκολα με αποστάτη κάτω από το πιατέλο. Προτίμησε ελατήρια.

Γενικά με τους άξονες μετάδοσης στα TD5 και TDCi τα πράγματα γίνονται παράξενα (ενω στα παλιά V8 και TDI ήταν πιο απλά) ακόμα και με λίγο ψήλωμα (πάνω από 1'' - μέχρι 1'' δεν μπορείς να το θεωρήσεις... ψήλωμα) και μπλέκεις σε έναν κυκεώνα αλλαγών για να έρθουν και να δουλέψουν όλα μαζί.


Y.Γ. τα 9448 - 9449 που έβαλες μπροστά είναι μακρύτερα με σκληρότητα 225lb/'' και HD για 110 σε σχέση με τα προοδευτικά 8044-8045 155/225lb/'' που φοράνε τα TD5/TDCi.
Μια καλή λύση αν θες να δοκιμάσεις για να παραμείνεις μαλακός είναι τα 4305 (Μακριά πισινά RR 150lb/’’) ή και τα 3285 (Μακρια πισινα RR 178lb/’’)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 18 Σεπ 2010, 13:28

Οπότε ανακεφαλαιώνοντας:
Αν κατάλαβα καλά, ή βάζω double cardan μπροστά (front carden joint αναφέρεται στην Qt ή είναι κάτι άλλο αυτό;) ή wide angle μαζί με 3 degree radius arms. Μήπως ο double cardan μπροστά βγάζει περισσότερα μπόσικα;
Οσο για πίσω, έχεις δίκιο όταν φορτώνεται κάθεται λίγο. Τι ελατήρια να βάλω; Πιό σκληρά ή πιο μακριά και μαλακότερα (αν γνωρίζεις κωδικούς σε ΟΕ ελατήρια); Δεν θέλω όμως να μπλέξω και με άλλες αλλαγές στα πίσω μπράτσα και άξονα.
Τουλάχιστον εχω αρχίσει να δίνω απαντήσεις σε ερωτήματα και αυτό είναι ευχάριστο. :wink:
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Σεπ 2010, 18:03

Αφού δεν έχεις 3μοιρών μπράτσα, και θέλεις να μείνεις όπως είσαι τώρα: doublecardan υπάρχει ειδικός για το TDCi
Ανέβασε και μια φωτο πως είναι η έξοδος του μπροστινού σε σχέση με το κεντρικό.

Η βασική ιδέα είναι ότι αν μπορείς να τον αποφύγεις είναι καλύτερα γιατί γενικά έχεις ακόμα ένα πράγμα να χαλάσει. Αν όμως το διαφορικό σου έχει αλλάξει γωνία δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, δεν δουλεύει ο απλός άξονας και κάνεις ζημιά ακόμα και αν κάνεις ελάχιστα χιλιόμετρα.


Απ την άλλη ακόμα και αν φέρεις το μπροστινό σου στις σωστές γωνίες για απλό μπροστινό και πάλι υπάρχει ένα όριο ψηλώματος που αυτός δουλεύει χωρίς να έχει κραδασμούς (αλλά τουλάχιστον δεν θα κάνει ζημιά). Το όριο είναι περίπου οι 2’’ (για τα TD5/TDCi) που είσαι ήδη πολύ κοντά σε αυτό.


Τώρα για πίσω, έχοντας βάλει μπροστά ήδη τα HD του 110 στο 90άρι σου δύσκολα θα βρεις ελατήριο OE να δέσει με αυτά. Μπορείς να δοκιμάσεις τα νεώτερα ΟΕ του Disco NTC8572 που είναι 200/330 ή να περάσεις (καλύτερα) σε ΟΜΕ.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 18 Σεπ 2010, 18:56

Θα ξεκινήσω με αλλαγή στα μπράτσα και θα κρατήσω τον ίδιο μπροστινό και θα δώ αν κοπούν οι κραδασμοί. Αν όχι τότε θα τον αλλάξω με wide angle. Θα αποφύγω τον διπλόσπαστο.
Κατάλαβα επίσης και γιατί το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε όταν τοποθετήθηκαν τα ελατήρια τον προηγούμενο χειμώνa όταν φορούσα τα Malatesta Kaiman, αλλά συνέπεσε ταυτόχρονα με το πείραγμα των αξόνων και την τοποθέτηση των καλοκαιρινών ελαστικών BFG AT. Tότε άρχισα να ακούω, πριν δεν άκουγα και δεν ένιωθα τίποτα εκτός απ΄τα λάστιχα και τους κραδασμούς τους. :twisted:
Οκ, Σπύρο σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές και για το χρόνο σου.
Δεν υπάρχουν σήμερα πολλοί να βοηθούν χωρίς να πρέπει κανείς να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Σεπ 2010, 19:15

Ξεκίνα με κάτι που δε θα σου στοιχίσει τίποτα:
Βγάλε τον μπροστινό και δοκίμασε χωρίς να σου φύγει η απορία!

Τώρα η λύση με τα χωματερά είναι καλή, σκεπάζει τα πάντα και δεν ανησυχείς για τίποτα μέχρι... που να σπάσει κάτι.

Ο wide angle δε θα βοηθήσει ουσιαστικά για τους κραδασμούς, αλλά είναι έτσι κατασκευασμένος ώστε να δουλευει κάτω από wideangle όπου σε ένα απλό θα έβρισκαν τα «αυτιά» από το πλακάκι εξόδου που κρατούν το σταυρό πάνω στη βάση του άξονα και το αντίθετο (τα αυτία από τον άξονα που κρατούν το σταυρό πάνω στο πλακάκι εξόδο). Αυτό μπορεί να συμβεί οριακά σε full συμπίεση ή full κρέμασμα.
Αν συμβεί αυτό δε... θα έχεις κραδασμούς. Απλά θα σπάσουν οι σταυροί / πλακάκι/ άξονας..


Υ.Γ. Πίσω δεν έχεις πρόβλημα με τα μπράτσα / άξονα στο ψήλωμα. Τουλάχιστον μέχρι τις 14-16'' σε σχέση με τις 8'' μαμα. Ο Α σύνδεσμος κρατά το διαφορικό στην σωστή γωνία. Από ένα σημείο και πάνω βρίσκουν στο κρέμασμα τα νορμαλ μπράτσα και δε σε αφήνουν να κρεμάσεις παραπάνω και αν τα αλλάξεις όλα πάνε καλά μέχρι που βρίσκει πλέον το μπαλάκι στον Α σύνδεσμο και μετά - έτσι και αλλιώς θα ... πάς μακρυα ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Σεπ 2010, 21:36

Δεν εχει καμια Javca εκει κοντα?? :wink:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 19 Σεπ 2010, 06:22

fatman έγραψε:Δεν εχει καμια Javca εκει κοντα?? :wink:


Έχει, αλλά είναι γεμάτη τρομοκράτες. :( :(
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες