Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξονα μεταδωσης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό pc4x4n » 19 Σεπ 2010, 16:10

Γιάννη για ψάρεμα πας τόσο πρωί η για κυνήγι ?

Μην τρομάζεις τόσο πολύ με τα μικροπροβληματάκια , land rover είναι θα ακούς και λίγο μουσικουλα , τόσα όργανα που έχει όλο και κάποιο θα ξεκουρδίζει.

Δεν τους λένε τρομοκράτες αλλά καγκουρες ….
:roll: :twisted: :lol:
Άβαταρ μέλους
pc4x4n
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 12:32
Τοποθεσία: ναυπλιο

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 19 Σεπ 2010, 18:13

pc4x4n έγραψε:Γιάννη για ψάρεμα πας τόσο πρωί η για κυνήγι ?

Μην τρομάζεις τόσο πολύ με τα μικροπροβληματάκια , land rover είναι θα ακούς και λίγο μουσικουλα , τόσα όργανα που έχει όλο και κάποιο θα ξεκουρδίζει.

Δεν τους λένε τρομοκράτες αλλά καγκουρες ….
:roll: :twisted: :lol:


Γειά σου Χρίστο, όπως βλέπεις έχω πάθει κρίση Landroveritidas.
Eυκαιρία τώρα που θα 'ρχίσεις να γαργαλεύεις το Disco σου, να φτιάξουμε δικιά μας Javca. Θα μας βοηθήσουν και τα παιδιά εδώ για αρχή.
Και κάτι τελευταίο για όποιον γνωρίζει. Ta caster correction bushes κάνουν την ίδια δουλειά με τα 3ο degree radius arms; Είναι αξιόπιστα;
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Σεπ 2010, 06:41

Την ιδια δουλεια κανουν,ΑΛΛΑ χανεις αρκετη ευκαμψια αρα και διαδρομη στον εμπρος αξονα και αυτο γιατι τα συγκεκριμενα bushes,αποτελουνται κατα 80% μεταλο και το υπολοιπο λαστιχο,οποτε ΑΝ αποφασισεις να διορθωσεις την castor βαλε μπρατσα,ΑΛΛΑ διορθωνοντας την,χειροτερευεις την γωνια που το πινιον του διαφορικου "κοιταει" το βοηθητικο σου,οποτε θα ειναι πιο δυσκολο να λυσεις το θεμα των κραδασμων..
Φαυλος κυκλος λεγεται??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 20 Σεπ 2010, 18:19

Superspy & fatman έχετε δίκιο.
Το πλακάκι του μπροστά διαφορικού δεν είναι παράλληλο προς το πίσω. Μικρή διαφορά αλλά υπάρχει.
Ψάχνοντάς το κι άλλο προς αυτή την κατεύθυνση των μετατροπών οι περισσότεροι στα ξένα forum μιλάνε για DC propshaft για ψήλωμα μέχρι 2" και πρόβλημα κραδασμών ειδικότερα στα TD5 & Tdci. Mάλιστα η αλλαγή στα μπράτσα για διόρθωμα της caster κάνει χειρότερα τα πράγματα ως προς την παραλληλότητα των φλαντζών των δυο διαφορικών και ο wide angle δεν φαίνεται να τα διορθώνει.
Οπότε καταλήγω σε DC greasable propshaft παρόλο που είναι τσουχτερή στην τιμή από Devon4X4 και όταν τοποθετηθεί θα σας γράψω νεότερα.
Superspy θα κάνω πρώτα δοκιμή χωρίς τον μπροστά για να σιγουρέψω ότι οι κραδασμοί έρχονται από εκεί πριν παραγγείλω.
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Σεπ 2010, 18:29

Αν βάλεις ψαλίδια και επαναφέρεις το πλακάκι του μπροστά στην σωστή θέση ΔΕΝ μπορείς να βάλεις DC άξονα (θα είναι το ακριβώς αντίθετο με αυτό που έχεις τώρα )

Αν δε σε πειράζει η caster και η επαναφορά (μέχρι 0.6 - 0 είναι ανεκτή) τότε DC και θα δουλέψει. Προσοχή όσο το μπροστινό σου δεν είναι στη μάμα θέση μην κάνεις χιλιόμετρα με τον original άξονα. Κινδυνεύεις να κάνεις ζημιά και στα ρουλεμάν του κεντρικού :shock:

Τα bushes είναι ημίμετρα και μετά από την τοποθέτηση έχουν την τάση να "γυρνάνε", περιορίζουν το κρέμασμα και "ψοφάνε" νωρίς


Γενικά ενώ τα 2'' είναι τίποτα για τα παλιά LR (στο Disco μου ήταν 3'' αρχικά μπροστά και μετά έπεσε στο 2'' με μαμά άξονα και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα) στα TD5 και ακόμα περισσότερο στα TDCi υπάρχουν μέχρι και ιστορίες "τρόμου" :evil:

Μέχρι τα 2'' πάντως παλεύεται ;-)


Ναι... για δοκίμασε πρώτα χωρίς τον μπροστινό - 10 λεπτά να βγεί και 15 να μπει είναι. Εσείς εκει κάτω έχετε και χώρο και μπορείτε να έχετε και από μια javca σε κάθε αυλη 8)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 21 Σεπ 2010, 16:23

Τώρα που έχει πάρει φόρα ο Χρίστος να βελτιώσει το μαμά Disco V8 θα την στήσουμε τη Javka. Exει και το παλιό Mpi απ' το οποίο θα βγάλει αρκετά πράγματα.
Σπύρο αν γνωρίζεις, χρειάζεται να αλλάξω και σωληνάκια φρένων γι' αυτό το ψήλωμα; Αυτά τα κιτ της Goodridge εχουν 3 σωληνάκια για μοντέλα >2004 με ABS. Αυτά είναι για κάθε τροχό; Επίσης για αρχή λέω να βάλω αποστάτες πίσω και να πάω σε 33 εκ. μήκος ελατηρίου από 30 που έχω τώρα. Εν καιρό θα προχωρήσω σε πιο ολοκληρωμένη λύση μπροστά - πίσω οπότε δεν θέλω να αλλάξω ελατήρια.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Σεπ 2010, 17:20

4X4sc έγραψε:Τώρα που έχει πάρει φόρα ο Χρίστος να βελτιώσει το μαμά Disco V8 θα την στήσουμε τη Javka. Exει και το παλιό Mpi απ' το οποίο θα βγάλει αρκετά πράγματα.


Μα νομίζω ότι αν πειράξει το V8 θα :clubbed:



4X4sc έγραψε:Σπύρο αν γνωρίζεις, χρειάζεται να αλλάξω και σωληνάκια φρένων γι' αυτό το ψήλωμα; Αυτά τα κιτ της Goodridge εχουν 3 σωληνάκια για μοντέλα >2004 με ABS. Αυτά είναι για κάθε τροχό; Επίσης για αρχή λέω να βάλω αποστάτες πίσω και να πάω σε 33 εκ. μήκος ελατηρίου από 30 που έχω τώρα. Εν καιρό θα προχωρήσω σε πιο ολοκληρωμένη λύση μπροστά - πίσω οπότε δεν θέλω να αλλάξω ελατήρια.


Αν έχεις κρατήσει τα μαμά αμορτισέρ και τις μαμά βάσεις όχι (8'') αν πλεον αλλάξεις σε 10'' τότε ναι θα θέλεις σωληνάκια.

Με το χαμηλό κόστος όμως που έχουν στον Paddock (και αλλού) και λόγω καλύτερης αίσθησης, βάλε στο πρόγραμμα για ένα set +2'' που μπορούν να παίξουν και με το standard μήκος αμορτισέρ / βάσεις και τα έχεις και στην καβα αν βάλεις μακρύτερα αμορτισέρ. ;-)

(Αν βάλεις αμορτισέρ πρόταση: 10'' μπροστά / 12'' πίσω)

Για πίσω... βάλε ένα ισχυρό στραντζαριστό κάτω από την κάτω βάση του ελατηρίου 3-5 πόντους και μεγαλύτερες βίδες και καθάρισες προς το παρόν μέχρι να πάρεις ελατήρια ;-)
Άλλη λύση: http://www.paddockspares.com/pp/RANGE_R ... om_JA.html
Αποστάτες που μπαίνουν στα ελατήρια και ταυτόχρονα μειώνουν το θόρυβο. Ο καθένας είναι 1 πόντο και μπορεί να βάλεις τον ένα μέσα στον άλλο μέχρι 5.

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 22 Σεπ 2010, 07:54

Kακώς έβαλες ένα σφυρί να βαράει. Είναι τουλάχιστον τρία χωρίς τα πεθερικά. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό pc4x4n » 22 Σεπ 2010, 10:41

Γιάννη , βρήκα την συνταγή για το σφυρί του Σπύρου , ένα αλεξίσφαιρο κράνος με αντικραδασμικη επένδυση…..

Σπύρο δεν σκέφτομαι να πειράξω τον κινητήρα .
Αρχικά σκέφτομαι ελατήρια ΟΜΕ 40 mm εμπρός και equip πίσω 75 mm. και στο πίσω άξονα truetrac μπλοκε , σνοκελ και λάστιχα fedima 235/85/16 η simex 31/9.5/16.
Αυτά προς το παρών πιστεύω ίσως έτσι αποφύγω το σφυρί….
Άβαταρ μέλους
pc4x4n
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 12:32
Τοποθεσία: ναυπλιο

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Σεπ 2010, 10:50

Α... Τότε εντάξει - σε παίρνει ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες