Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μπλοκέ διαφορικό σε Defender

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Μπλοκέ διαφορικό σε Defender

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 23 Σεπ 2010, 17:43

SΣκέφτομαι να βάλω μπλοκέ διαφορικά στο Def TD5 που έχω.

Μερικές απορίες άσχετου:
1 Κάποιοι λένε ότι τα μπλοκε δε χρειάζονται και ότι είναι υποκατάστατο του λάθους τρόπου οδήγησης και της ασχετοσύνης.
2 Έχω ETC και πάλι κάποιοι λένε ότι δε χρειάζεται. Άλλοι λένε ότι είναι καλύτερο με 100% και άλλοι ότι ένα quefe είναι ότι πρέπει;
Τι να κάνω;
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Re: Μπλοκέ διαφορικό σε Defender

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Σεπ 2010, 19:34

lrkoulas έγραψε:SΣκέφτομαι να βάλω μπλοκέ διαφορικά στο Def TD5 που έχω.

Μερικές απορίες άσχετου:
1 Κάποιοι λένε ότι τα μπλοκε δε χρειάζονται και ότι είναι υποκατάστατο του λάθους τρόπου οδήγησης και της ασχετοσύνης.
2 Έχω ETC και πάλι κάποιοι λένε ότι δε χρειάζεται. Άλλοι λένε ότι είναι καλύτερο με 100% και άλλοι ότι ένα quefe είναι ότι πρέπει;
Τι να κάνω;



1. ΟΧΙ βέβαια, χρειάζονται, αλλά είναι σημαντικότερο να έχεις σωστά λάστιχα και πάτημα (ανάρτηση), γιατί χωρίς αυτά και με δύο μπλοκέ, μικρή διαφορά θα δείς...

2. στο θέμα των διαφορικών και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων θ΄ακούσεις πάρα πολλά, ίσως και τα περισσότερα που γράφονται (ιδίως στο εξωτερικό)

το ETC σε κάποιες περιπτώσεις βοηθά τον όχι πολύ σχετικό οδηγό, σε ελάχιστες μπορέι να βοηθήσει και τον έμπειρο, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν είναι για σοβαρή χρήση, δηλ αν πάς να περάσεις ένα μεγάλο γλυστερό κομμάτι (λάσπη-χώμα) και αυτό δουλέψει συνέχεια, σε λίγο θ' αρχίσουν να παραδίνουν το πνεύμα τακάκια και άλλα πολλά...

ή αν θές ν΄ανέβεις μιά ανηφόρα και αυτό σε κόβει συνέχεια και επιμείνεις, πάλι σε καλό δεν θα σου βγεί...

αν το έχεις τέλος πάντων δεν είναι απαραίτητα κακό, αρκεί να μπορεί ν' απενεργοποιείται εύκολα όταν χρειάζεται.

εδώ και 10 χρόνια είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα δύο torsen μου (Detroit truetrack, αντίστοιχα των quaife, στην μισή τιμή, σίγουρα απροβλημάτιστα), γνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους (εύκολα στην οδήγηση, για ν΄αποδώσουν θέλουν γκάζι και λίγη φόρα, δεν καταπονούν άλλα εξαρτήματα, ΔΕΝ είναι μπλοκέ και σε πολύ δύσκολες συνθήκες, υστερούν από τα 100% μπλοκέ),

άλλοι προτιμούν τα μπλοκέ 100%.

Τα 100%, όμως θέλουν γενικά περισσότερη προσοχή, πιθανότατα αναβάθμιση άλλων εξαρτηματων (πχ ημιαξόνια σε αρκετά αυτοκίνητα), μεταφέρουν περισσότερο stress στην μετάδοση, χρειάζονται άλλη προσέγγιση στην οδήγηση (σιγά-σιγά) κλπ, κλπ...

προτείνω, να μην βιαστείς, μπορείς να διαβάσεις και να καταλάβεις πώς δουλέυει το κάθε σύστημα, επίσης να κάνεις βόλτες με αυτοκίνητα που έχουν κάποιου τύπου μπλοκέ, τότε νομίζω θα μπορείς να επιλέξεις καλύτερα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 23 Σεπ 2010, 20:38

Εγω παντως εχω πισω Detroit το οποιο με εχει βγαλει παρα πολλες φορες ασπροπροσωπο, ειδικα με το ασθενικο μοτερ του ΜΡΙ. Ωστοσο θελει συνηθεια στην ασφαλτο. Φθηνο, καλο, απλο σε χρηση, συντηρηση και τοποθετηση (το εβαλα σπιτι μονος μου). Τι αλλο θες?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό lesoto » 23 Σεπ 2010, 20:43

γεια..κ εγω detroit πισω....δεν τι πιστευα αλλα πολυ καλο σε στεγνο χωμα π το δοκιμασα....
LANDROVER DEFENDER 90....lesoto!!
www.pefkaki.gr
Άβαταρ μέλους
lesoto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 04 Φεβ 2009, 15:30
Τοποθεσία: thiva

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Σεπ 2010, 21:11

detroit (για την ακρίβεια EATON πιά - εξαγοράστηκε η εταιρεία πριν 2-3 χρόνια) υπάρχουν δύο τύποι, τελείως διαφορετικοί,

υπάρχει το torsen που προανέφερα (detroit truetrack)

αλλά υπάρχει και detroit locker, το οποίο είναι auto locker ή για την ακρίβεια auto unlocker μιά και είναι μόνιμα κλειδωμένο 100% και ξεκλειδώνει αυτόματα στις στροφές ...όταν δεν πατάς γκάζι (δεν συνίσταται για κοντό αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιείται στον δρόμο...)

τελείως διαφορετικό στην φιλοσοφία-συμπεριφορά από το truetrack που είναι διαφορικό "ροπής" , δηλ. όσο κάποιος άξονας έχει μειωμένη πρόσφυση-αντίσταση (ολισθαίνει), τόσο το διαφορικό προσπαθεί να μεταφέρει περισσότερη ροπή στον αντίθετο άξονα (χονδρικά)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pouf » 24 Σεπ 2010, 11:07

εγω λιγα ξερω , ελαχιστα δηλαδη, αλλα εχω καταλαβει οτι τιποτα δεν ειναι τελειο, αλλο κανει για αμμο , αλλο για λασπη και παει λεγοντας, το ιδιο και τα λαστιχα, το ιδιο και τα ''σηκωματα''.
αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι στις ανηφορες το ETC δεν δουλευει τοσο πολυ οταν εισαι κλειδωμενος (μηπως κανω και λαθος?- μπορει)

οπως λεει και fatman ''αλισβερισι να γινεται'' :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Σεπ 2010, 15:47

Γενικά θα συμφωνήσω με τα μέχρι τώρα και IMHO

1. Μερικοί λένε ότι ο γάιδαρος πετάει, πρέπει να τους... πιστέψεις κιόλας; :shock: :shock:

Δηλαδή όλοι οι αγωνιζόμενοι που χρησιμοποιούν μπλοκέ μπροστά πίσω είναι άσχετοι και οδηγούν λάθος; Μην δέχεσαι να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου με τέτοιες απόλυτες προτάσεις, προφανώς κάποιος για κάτι θέλει να σε ψήσει. :wink:

Είναι δεδομένο ότι τα Land Rover έχουν μια από τις καλύτερες υλοποιήσεις στο σύστημα ανάρτησης, πράγμα που τα βοηθούν να ξεπερνούν σχετικά εύκολα εμπόδια που άλλα τετρακίνητα πρέπει να προσπαθήσουν πολύ. Παρόλαυτα υπάρχουν περιπτώσεις, που μάλιστα όσο πιο πολύ Off-Road κάνεις τόσο πιο συχνά εμφανίζονται, όπου χωρίς μπλοκέ θα πρέπει ή να διακινδυνέψεις πολύ για να περάσεις ένα εμπόδιο (με φόρα κλπ) ή να βάλεις από νωρίς εργάτη. Θεώρησε δεδομένο επίσης ότι σίγουρα κάνεις πιο πολύ ζημιά στο έδαφος χωρίς μπλοκέ.



2. Εννοείς ότι δε χρειάζεται το ETC ή ότι με ETC δε χρειάζεται μπλοκέ;
Και το ETC χρήσιμο είναι να υπάρχει (εντός δρόμου ειδικά) αλλά παράλληλα από ένα σημείο και πέρα το ETC δε μπορεί να κάνει τη δουλεία που κάνει το μπλοκέ.
Tα τύπου torsen διαφορικά (όπως τα quaife) είναι πράγματι ένα χρήσιμο βοήθημα, εφόσον οι τροχοί πατούνε στο δρόμο. Ακόμα περισσότερο όταν υπάρχει και ETC, κάνουν θαυματα στη γλίστερη άσφαλτο και στο χιόνι. Παρόλαυτα στα πραγματικά δύσκολα, το 100% είναι καλύτερο και πιο... σίγουρο. Αν πας για torsen πάρε το truetrack, είναι δοκιμασμένο και αξιόπιστο, ενώ από τιμη είνα πολύ προσιτό.
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 24 Σεπ 2010, 15:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 24 Σεπ 2010, 15:48

Καλησπερα κι'απο μενα....ειχα βαλει κι εγω DETROIT LOCKER, το ειχα πανω στο αμαξι σχεδον 6 χρονια.Οσο καιρο το ειχα με ειχε βγαλει απο παντου αρκετα καλα,να σου πω επισης οτι εμπρος φοραω truetrack,το οποιο και αυτο βοηθαει γενικοτερα στην εκτος δρομου κινηση του αυτοκινητου.Ομως θεωρω οτι ειναι για μετριες καταστασεις,διοτι τελικα σε μια δυσκολη που ειχα αρχες καλοκαιριου το εσπασα μαζι και τα δυο ημιαξονια!!!!(αυτο εγινε στη γεφυρα της Παπαδιας).Θα μου πεις μεγαλε πως το εκανες αυτο,μηπως εκανες μαμακια?Το σιγουρο ειναι οτι καπου μπορει να ευθυνομουν κι εγω,οτι μπορει να ειχε πιεστει απο αλλη φορα....το θεμα ειναι οτι εσπασε(να'ναι καλα ο Βασιλης,Κωστας απο θηβα,και ο Μανωλης..που βοηθησαν).Τωρα το τι εβαλα στο εργαλειο?Παντως οχι το ιδιο ,το εψαξα λιγο απο AΓΓΛΙΑ μερια και τα αλλαξα ολα (ημιαξονια,μπλοκε)και νομιζω για μενα δεν εκανα λαθος επιλογη.Θα δειξει βεβαια!!!!!Προσεχε την τοποθετηση.... :) :)
ΒΟΥΓΙΟΥΚΑΣ ΚΩΣΤΑΣ DISCOVERY
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Σεπ 2010, 15:52

sexfield έγραψε:...
αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι στις ανηφορες το ETC δεν δουλευει τοσο πολυ οταν εισαι κλειδωμενος (μηπως κανω και λαθος?- μπορει)


Mε το κεντρικό κλειδωμένο, περιορίζεις τις περιπτώσεις που θα σε "φρενάρει" το ETC.



sexfield έγραψε:...οπως λεει και fatman ''αλισβερισι να γινεται'' :twisted: :twisted:


Ναι, αλλά να μην σε πιάνουν και κορόιδο :wink:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pouf » 24 Σεπ 2010, 18:08

superspy έγραψε:Ναι, αλλά να μην σε πιάνουν και κορόιδο :wink:


:lol: :lol: :lol: piperiiiiiiiiiiii sto stomaaaaaaaaaaa
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 24 Σεπ 2010, 18:26

Lrkoulas επειδή είμαι στη ίδια φάση, ενόψει και της javkas που ετοιμάζω για να διορθώσω άλλα προβλήματα, έχω να σου πω τα εξής:

Tο TC δουλεύει χωρίς ή με ελάχιστο γκάζι. Εχουν υπάρξει περιπτώσεις που το Defender με TC έχει περάσει εμπόδια που άλλοι με 100% μπλοκέ έχουν δυσκολευτεί και έχουν χτυπήσει άσχημα το κάτω μέρος του αυτοκινήτου τους κάτι που οφείλεται και στην υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων τους αλλά και στο ότι το 100% μπλοκέ κάνει το όχημα δυσκίνητο στις μανούβρες και εκεί ειδικά που θέλεις πολύ καλό χειρισμό στο τιμόνι.

Αλλες φορές πάλι έχω κολλήσει σε εμπόδια που έχουν περάσει άλλοι με οχήματα και πιο χαμηλά, και με μικρότερη διαδρομή ανάρτησης και με πιο αδύναμους κινητήρες αλλά πιο ελαφριά. Σ’ αυτά τα σημεία που θέλεις φόρα για να ανέβεις, το TC κάνει ζημιά γιατί φρενάρει. Οταν θέλεις να ανέβεις μια πολύ γλυστερή ανηφόρα όπου δεν ανεβαίνουν οχήματα ούτε με 100% μπλοκέ χωρίς φόρα, τότε θα προτιμούσα να μην έιχα TC.

Η άποψή μου είναι καταρχήν να μην βιαστείς να κάνεις κάποια κίνηση αν δεν το ψάξεις αρκετά και δεν διασταυρώσεις τις απόψεις που θα ακούσεις γιατί θα το μετανιώσεις και θα είναι αργά.

Εγώ τι θα έκανα και τι έχω σκοπό να κάνω στο εγγύς μέλλον:

1. Εφόσον έχεις TC, βρές κάποιον τρόπο να το απενεργοποιείς με κάποιον διακόπτη όταν δεν το χρειάζεσαι (πρόσεξε όμως αν αυτό μπορεί να γίνει χωρίς να σβήσεις τον κινητήρα ή σταματήσεις να κινείσαι για να μην πάθεις καμμιά ζημιά).
2. Βάλε ένα 100% μπλοκέ πίσω αφού ενισχύσεις ημιαξόνια και ότι άλλο αν χρειάζεται.
3. Μάθε στην πράξη, ώστε να είσαι προετοιμασμένος όταν χρειαστεί, πότε πρέπει να χρησιμοποιείς είτε μόνο το TC, είτε μόνο το 100% μπλοκέ, είτε και τα δύο μαζί.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 26 Σεπ 2010, 12:32

Ουαου. Γύρισα και βρίσκω ένα σωρό απαντήσεις. Thanks!

Γενικά είμαι έτοιμος για μπλοκε μπρος πίσω. Δηλαδή έχω κάνει το κομπόδεμα.
Αλλά μάλλον έπεσα και σε άσχετους (όχι εσείς εδώ) και σαν άσχετος και εγώ επηρεάστηκα.
Μάλλον ARB παω. Δηλαδή για να πω την αλήθεια μου άρεσε περισσότερο το concept της ΚΑΜ, αλλά με όλο αυτό το σούσουρο που έκανε ο ex man της ΚΑΜ επηρεάστηκα λιγουλάκι.

Εσεις; Εμπειρίες;
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Σεπ 2010, 15:29

Προσωπικά είχα torsen truetrack στο παλιό μου Disco (ακόμα τα φορά). Όπως είπα και παραπάνω, εξαιρετικά στο χιόνι, γλίτσα κλπ εκτός αν τα έβαζες στα δύσκολα οπότε οι "άλλοι" με τα ARB πέρναγαν μπροστά.

Τώρα έχω ARB.

Σχετικά με αυτά που άκουσες από τον exman της KAM μη δίνεις και πολύ σημασία.

Τα χρησιμοποιούν φίλοι τόσο εδώ όσο και έξω και σε αγώνες όπως το TAT.

Προσωπικά κατέληξα στα ARΒ λόγω τιμής και γιατί τα χρησιμοποιούμε ευρέως στους αγώνες στην Ελλάδα.
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 29 Σεπ 2010, 18:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 29 Σεπ 2010, 16:47

Οπως και να εχει προσεξε ποιος θα στα τοποθετησει,γιατι τελικα υπαρχουν πολλοι "κουλοι" :evil: μαστοροι εκει εξω..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pouf » 30 Σεπ 2010, 09:03

για μενα εισαι η φωνη της λογικης, οτι και να προτεινω να βαλω, μου λες οχι.
εσυ γιατι μπλεκεις ρε πουλακι μου????? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης