Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περι πραγματικών Off road ελαστικών ο λόγος...

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Οκτ 2010, 09:42

εννοείται ότι δεν είναι φτιαγμένα για γρήγορη οδήγηση,

αλλά η καλή τετρακίνηση, το πολύ καλό ζύγισμα, η αντοχή της ανάρτησης, ο ήχος και η δύναμη (του V8 :P :P :P ), σε προκαλούν...

και νομίζω - ότι τηρουμένων των αναλογιών - μπορούν και προσφέρουν συγκινήσεις σχετικά γρήγορης οδήγησης...

τι να κάνουμε εξάλλου, αφού δεν μπορούμε να έχουμε bowler...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 25 Οκτ 2010, 13:05

Φοράω τα Malatesta Kaiman 235/85/16. Ειναι πιο ψηλά και πιο φαρδιά απ' τα πρωτογενή αντίστοιχης διάστασης. Με μαμά ανάρτηση στο Defender έπρεπε να ρυθμίσω λίγο τα stop του τιμονιού. Βρίσκουν ελάχιστα επίσης στα πίσω φτερά όταν βυθίζεται η ανάρτηση αλλά αυτό δεν δημιουργεί πρόβλημα. Γενικά είναι καλή αναγόμωση αν εξαιρέσει κανείς ότι δεν ζυγοσταθμίζονται εύκολα με τον συμβατικό τρόπο. Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς ενεργή ζυγοστάθμιση:
http://www.devon4x4.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=214&Itemid=14
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Οκτ 2010, 13:53

L/R110 έγραψε:Silverstone ξέρουμε πραγματικές διαστάσεις?
Έχουν καλές κριτικές. Δεν τα έχω δει στη πράξη. Και δεν τα βρίσκεις εύκολα.

34'' Simex τα ξέρω και δουλεύουν άψογα. θα ήθελα και τη προσωπική σου γνώμη / εμπειρία.


Τα 35'' Silverstone είναι 87 πόντους. Ρώτα τον Fatman έχει αρχίσει να τα φέρνει.

Τα 34'' Simex είναι τώρα στους 85 πόντους (87 καινούργια)

Σαν τις "κουτάλες" πάντως στη λάσπη.... δεν υπάρχει. Αλλά με 50χλμ τελική. :evil:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ZooL » 25 Οκτ 2010, 20:49

4X4sc έγραψε:...Δεν ξέρω αν έχει δοκιμάσει κανείς ενεργή ζυγοστάθμιση:
http://www.devon4x4.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=214&Itemid=14

Δουλεύει και μάλιστα πολύ καλά! Έχω χρησιμοποιήσει σακουλάκια των 250gr σε 35άρια Silvertone Xtreme ΜΤ-117 (νομίζω μάλιστα πως μάλλον θα έπρεπε να είχα βάλει ακόμη περισσότερα...).

Όσο για τα Silverston, το 35x11.5x16 που φοράω, είναι περίπου 84cm φορεμένο... 33 πραγματικές ίντσες δηλαδή... :oops:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό ZooL » 25 Οκτ 2010, 20:53

Να συμπληρώσω πως α) τα balancing beeds δουλεύουν από κάποια ταχύτητα και πάνω (θα έλεγα από τα 70χλμ/ω) και β) τα Silverstone είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατον να ζυγοσταθμιστούν με βαρίδια...

Μέσα στη βδομάδα θα δοκιμάσω και ζυγοστάθμιση από του οχήματος σε μηχάνημα για φορτηγά. :roll:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Οκτ 2010, 10:01

ZooL έγραψε:...
Όσο για τα Silverston, το 35x11.5x16 που φοράω, είναι περίπου 84cm φορεμένο... 33 πραγματικές ίντσες δηλαδή... :oops:

Χ.


Ναι πατημένο πάνω στο αυτοκίνητο κάπου εκεί είναι...

ZooL έγραψε:Να συμπληρώσω πως α) τα balancing beeds δουλεύουν από κάποια ταχύτητα και πάνω (θα έλεγα από τα 70χλμ/ω) και β) τα Silverstone είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατον να ζυγοσταθμιστούν με βαρίδια...

Μέσα στη βδομάδα θα δοκιμάσω και ζυγοστάθμιση από του οχήματος σε μηχάνημα για φορτηγά. :roll:

Χ.


Και του Μάριου παρά τις προσπάθειες δεν έχουν καταφέρει να συνέλθουν στο ζύγισμα... Στα 100-105 αρχίζει το πάρτι και μόλις συντονίσουν ...
Πόσα χλμ έχεις κάνει;

Απ' την άλλη τα μεταχειρισμένα Simex 34'' που δοκιμάζω αυτές τις μέρες, τα βάλαμε χύμα χωρίς ζύγισμα και μέχρι τα 120 δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 26 Οκτ 2010, 10:48

ZooL έγραψε:Να συμπληρώσω πως α) τα balancing beeds δουλεύουν από κάποια ταχύτητα και πάνω (θα έλεγα από τα 70χλμ/ω) και β) τα Silverstone είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατον να ζυγοσταθμιστούν με βαρίδια...

Μέσα στη βδομάδα θα δοκιμάσω και ζυγοστάθμιση από του οχήματος σε μηχάνημα για φορτηγά. :roll:

Χ.


Αν βάλεις δηλ. τα σακουλάκια μέσα στον τροχό, δεν χρειάζεται ζυγοστάθμιση με βαρίδια, ή ούτως ή άλλως μπορείς να κάνεις και τα δύο για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό ZooL » 26 Οκτ 2010, 12:00

superspy έγραψε:Και του Μάριου παρά τις προσπάθειες δεν έχουν καταφέρει να συνέλθουν στο ζύγισμα... Στα 100-105 αρχίζει το πάρτι και μόλις συντονίσουν ...
Πόσα χλμ έχεις κάνει;

Απ' την άλλη τα μεταχειρισμένα Simex 34'' που δοκιμάζω αυτές τις μέρες, τα βάλαμε χύμα χωρίς ζύγισμα και μέχρι τα 120 δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα...

Τα λάστιχά μου δεν έχουν κάνει ούτε 600χλμ ακόμη.

Τις πρώτες μέρες τα είχα στα 30psi (για να πατήσουν) και τα ...φαινόμενα ήταν ποοοολύ έντονα. Μιλάμε κυριολεκτικά για σφραγίσματα που έφευγαν...

Τώρα έχω κατέβει στα 22psi και η συμπεριφορά τους έχει βελτιωθεί αρκετά, ειδικά στις μικρες ταχύτητες όπου εμφανίζεται κυρίως και το πρόβλημα των κραδασμών. Ειδικά όταν ρολάρεις με 20-30χλμ, νομίζεις πως αντί για ρόδες τσουλάς πάνω σε ...γρανάζια.

Σε μεγαλύτερες ταχύτητες πάνε μια χαρά, ταξιδεύεις άνετα μέχρι και με 120χλμ/ω. Κάποια στιγμή μάλιστα προσπερνούσα και με 140χλμ/ω, χωρίς να αισθανθώ καθόλου ανασφάλεια. Φτάνει μεν στα χέρια σου μια αμυδρή αίσθηση ότι κάποιος μικρός πόλεμος πρέπει να γίνεται εκεί κάτω στις ρόδες, αλλά δεν το λες και τρέμουλο, ούτε και εμπνέει την παραμικρή ανησυχία. Εκεί φαίνεται και η δουλειά που κάνουν τα beads κατά τη γνώμη μου.

Τα σακουλάκια με τα beads τώρα, εμείς τα ρίξαμε μέσα στα λάστιχα αφού πρώτα είχαμε κάνει ζυγοστάθμιση με βαρίδια (μιλάμε μέχρι και για 800-900gr μολύβι σε κάποιους τροχούς).

Νομίζω πως εφόσον ρίξεις μέσα τις μπίλιες, μετά μάλλον δεν θα μπορείς να ζυγοσταθμίσεις τον τροχό σε συμβατικό μηχάνημα, αφού ανάλογα με την ταχύτητα που γυρίζει αλλάζει και το ζύγισμά του.

Κι η ζυγοστάθμιση επί του οχήματος που λέω να δοκιμάσω, μάλλον κι αυτή άσκοπη θα είναι... αλλά τέλος πάντων αν δεν δοκιμάσω δεν θα ξέρω.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό pouf » 26 Οκτ 2010, 20:46

δηλαδη αν καταλαβα καλα και για τις μπιλιες διιστανται οι αποψεις...........
φτου σου ρε λαντ ροβερ........
εγω παντως εκανα μασαζ στα μπρατσα και τελικα σημερα με τον καινουριο σετακι δισκο πλατω ρουλεμαν λυθηκαν ολα δια μαγειας, και το τρεμουλο και το αμπραγιαζ κουτσουρο και οι σαν καρφωτες ταχυτητες.

υ.γ. το δισκο πλατω ρουλεμαν ειναι προβλημα στα πουμα και καλυπτεται απο την εγγυηση
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 05 Νοέμ 2010, 10:03

Τελικά προχώρησα σε Σιροκο 235/85/16. Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 1600 χιλιόμετρα.
Στα πρώτα χιλιόμετρα (περίπου 150-200) είχα μια ασάφεια - γενικά. Στη συνέχεια έκανα περίπου 90 χιλιόμετρα σκληρό χώμα, πέτρα και λίγη λάσπη και πάτησαν καλά.
Τώρα συνεχίζω να μένω έκπληκτος όχι μόνο από την αναμενόμενη υπεροχή τους στο χώμα, αλλά... από την επίδοση τους στην άσφαλτο.
Περίμενα να γλιστράνε και τελικά το αντίθετο συμβαίνει.

Ευχαριστώ για τις απόψεις
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Νοέμ 2010, 10:18

Πράγματι η μαλακή γόμα βοηθά στην άσφαλτο. Όμως πρόσεχε να μην τα ξεσκίσεις στα στροφιλίκια. Αν τα σεβαστείς και τα "κρατάς" για το βουνό θα σου κάνουν παρέα για πολλά χιλιόμετρα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 06 Νοέμ 2010, 10:47

Προσέχω. Τα φυλάω για το βουνό!
Στα τούνελ πάντως έχει πολύ πλάκα. Ανοίγω το παράθυρο και κάνει σαν τανκς!
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες