Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Δημοσίευσηαπό DIMITRIS109 » 09 Οκτ 2013, 22:08

Υπάρχει τρόπος να μπει υγραέριο και να μην μειωθεί ο χώρος του Πορτ μπαγκάζ σε disco 2 !
Διάβασα τα τεχνικά ερωτήματα αλλά δεν τα κατάφερα να βρω άκρη, μόνο για Τογιότα λαντ κρουζερ μου είπαν ότι μπαιναι απο κάτω....
Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
DIMITRIS109
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 10:38
Τοποθεσία: ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΘΗΝΑ

Re: Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 09 Οκτ 2013, 22:13

Υπαρχει προτερη εμπειρια σε Disco1 ωστοσο οι μπουκαλες ηταν μικρες, και το σκληρο offroad ειναι απαγορευτικο σχεδον.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Οκτ 2013, 07:05

Ρωτησα τιμη για υγραεριο σε 6κυλινδρο 3000 κυβικα μου ειπαν 950 ευρω ,ειναι καλα;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Δημοσίευσηαπό SUVord » 10 Οκτ 2013, 15:17

vagelis έγραψε:Ρωτησα τιμη για υγραεριο σε 6κυλινδρο 3000 κυβικα μου ειπαν 950 ευρω ,ειναι καλα;


Ως τιμή φαίνεται λογική.
Για ποιόν κινητήρα όμως μιλάμε;Πόσες βαλβίδες ανα κίλυνδρο έχει;Οι κεφαλές των βαλβίδων απο τί μέταλλο είναι και απο τι τα έδρανα των βαλβίδων;Βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν πριν κάποιος προχωρήσει στην μετατροπή.
Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει ο κινητήρας και τι θα απογίνει σε 30 με 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, κανένα πρόβλημα.Κάνει την μετατροπή και στον κουμπαρά μαζεύει για αλλαγή κινητήρα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Οκτ 2013, 15:22

Στα παλια μοτερ το προβλημα ηταν στις εδρες των βαλβιδων,αν πηγαινες το καπακι για σκλυρυνση δεν υπηρχε προβλημα,στα μοτερ που ειναι κατασκευασμενα για αμολυβδη δεν δημιουργηται προβλημα απο το γκαζι,το μοτερ ειναι δωδεκαβαλβιδο μονου ψεκασμου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Δημοσίευσηαπό SUVord » 10 Οκτ 2013, 16:00

Το ίδιο πρόβλημα που ίσχυε για τους παλιούς υπάρχει ώς θέμα και για τους σημερινούς κινητήρες.
Ξεφεύγουμε όμως απο το θέμα που απαιτεί εξωφρενικά πολλές διυκρινήσεις, όπως είδος καυσίμου, αριθμός βαλβίδων κλπ.
Η ουσία είναι ότι στα τυφλά, κρίνοντας απο την τιμή κάνεις την μετατροπή.Και σου βγαίνει "τζάμι" για αρκετά χρόνια.
Κάνει την μετατροπή κι ο γείτονας με παρόμοιο αυτοκίνητο και τραβάει τα μαλλιά του.
Ο μετατροπέας τι είδους εγγύηση δίνει και πως την ανεξαρτοποιεί απο την εγγύηση του κατασκευαστή του αυτοκινήτου;
Ουδείς δίνει τέτοιου είδους εγγύηση γιατί εφαρμόζει μία μετατροπή χωρίς όμως να μετατρέψει τις παραμέτρους καύσης και λειτουργίας του κατασκευαστή που ήταν για βενζίνη.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Lpg ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε disco 2

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 10 Οκτ 2013, 17:31

Βαγγελη μη το παιδευεις, για το χρεπι μιλαμε! Δεν παθαινει τιποτα, βαζε και λαδακι εξτρα στην μπουκαλα και ολα οκ. Οσο για την τιμη ειναι οκ. Τοσο ειχα βαλει στο δικο μου που ειναι τετρακυλινδρο
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες