Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μπαταρια

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Μπαταρια

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 31 Ιαν 2014, 02:07

Λεω να βαλω αυτη, καθως εχει καλααμπερ εκκινησης (800) Τι λετε? Η εταιρια τι λεει?

http://www.batterypro.gr/ell/product/%C ... 95AH_EB950

Μεχρι τωρα ειχα

http://www.energybatteries.gr/index.php ... t_id=30594

η οποια κρατησε 5 χρονια
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Μπαταρια

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 31 Ιαν 2014, 07:20

Δε νομίζω οτι έχεις χώρο..
Καλύτερα να έχεις 2Χ70Ah παράλληλα με καλά καλώδια και kill switch. Ετσι θα εχεις την 1 ως κύρια μπαταρία σου και την 2 για όλα τ'αλλα και τον εργάτη.
Την 2 θα την έχεις μόνιμα φορτισμένη και στην άκρη stand by.
Η 1 θα δουλεύει συνέχεια.
Οταν ξεκινάς για βόλτα θα τις έχεις συνδεδεμένες.
Αμέσως μετά τη βόλτα, στο σπίτι, και οι δύο φόρτιση με "έξυπνο" φορτιστήρι και θα τις έχεις για χρόνια.

;)
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Μπαταρια

Δημοσίευσηαπό SUVord » 31 Ιαν 2014, 14:55

Μανώλη γιατί ψάχνεσαι;
Αν ήσουν ικανοποιημένος με αυτή που είχες, βάζεις ίδια και τελειώνεις.Η οικονομικώτερη και πιο σίγουρη λύση.Αρκεί να είναι φρέσκια μπαταρία και όχι έτους και παραπάνω γιατί δεν θα σου κρατήσει πολύ κι ας είναι ίδια μάρκα και τύπος.
Τα αμπέρ εκκίνησης γαι να κάνεις σύγκριση θα πρέπει να διέπονται απο τις ίδιες προδιαγραφές.Αλλο τα CA800 κι άλλο τα CCA800.Τα πρώτα αναφέρονται σε 0 βαθμούς Κελσίου, (32 Φαρενάιτ), ενώ τα δεύτερα ανφέρονται σε -17.77 βαθμούς Κελσίου, (0 Φαρενάιτ).
Οσο για να ανέβεις κατηγορία, οι δύο μπαταρίες, παράλληλα συνδεδεμένες είναι το επόμενο στάδιο αλλα:Η μία μπαταρία θα είναι μπαταρία εκκίνησης με τα ανάλογα αμπέρ εκκίνησης και ή δεύτερη θα είναι μπαταρία βαθείας εκφόρτωσης που θα σου εγγυάται την λειτουργεία όλων των αξεσουάρ, όπως εργάτης κλπ.
Και ή ύψιστη κατηγορία εγγυημένης ηλεκτρικής παροχής είναι η εγκατάσταση δεύτερου εναλλάκτη με την δική του αποκλειστική μπαταρία βαθείας εκφόρτισης.Στο ένα κύκλωμα είναι συνδεδεμένος ο κινητήρας με όλα του τα ηλεκτρικά τσιπμράγαλα συν τα βεντιλατέρ και στο άλλο ανεξάρτητο κύκλωμα είναι συνδεδεμένα όλα τα υπόλοιπα, απο φώτα μέχρι εργάτη, ψησταριά, σούβλα, κλιματιστικό, μασάζ, δονητές, (για μπετά), κλπ.
Συμπέρασμα:βάζεις μία σαν κι αυτή που είχες.
Δεύτερο συμπέρασμα:Νάσε τυχερός που σταματώ εδώ γιατί για το συγκεκριμένο θέμα θα μπορούσα να γράψω σεντόνια ολόκληρα.
Τρίτο συμπέρασμα:Ακόμα και τα Land Rover, που και που, χρειάζονται αλλαγή μπαταρίας.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron