Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΣΕ ΕΝΑ DISKO?

Τεχνικά θέματα Land Rover.

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΣΕ ΕΝΑ DISKO?

Δημοσίευσηαπό discoman » 25 Φεβ 2004, 22:45

Φιλοι γεια σας . Γνωριζει κανεις τι μπορω να αλλαξω σε ενα DISKO για να γινει καλυτερο στο χωμα ,αλλα να μην γινει χαλια στην ασφαλτο?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Re: ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΣΕ ΕΝΑ DISKO?

Δημοσίευσηαπό tazmania » 25 Φεβ 2004, 23:08

jeepman έγραψε:Φιλοι γεια σας . Γνωριζει κανεις τι μπορω να αλλαξω σε ενα DISKO για να γινει καλυτερο στο χωμα ,αλλα να μην γινει χαλια στην ασφαλτο?


Το να γίνει καλύτερο στο χώμα είναι σχετικό. Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις εκτός δρόμου :?:

Σε γενικές γραμμές, το πρώτο πράγμα που χρειάζεται ένα 4Χ4 είναι λάστιχα. Και εδώ, σημασία έχει η χρήση που θες να κάνεις.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 25 Φεβ 2004, 23:20

TO Πρωτο που θελω να κανω ειναι να παω μια εκδρομη στηννοτια ευβοια την κυριακη με την λεσχη περιστεριου αλλα μου ειπαν οτι τουλαχιστον ναχω λαστιχα Μ UD [/img]
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Φεβ 2004, 23:29

Το Disco είναι πολύ καλό εκτός δρόμου όπως έχει, απαραίτητη προσθήκη όπως είπε και ο tazmania είναι τα Mud λάστιχα και ο εξοπλισμός (ιμάντες, ναυτικά κλειδιά κλπ.). Το μόνο του μειονέκτημα είναι το μεγάλο βάρος και οι σχετικά μεγάλοι πρόβολοι (και η απόδοση του κινητήρα αν μιλάμε για το 2.0 Mpi), κατά τ' άλλα είναι άπαιχτο (τεράστιες διαδρομές ανάρτησης, πολύ κοντές σχέσεις στο βοηθητικό).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Φεβ 2004, 07:42

Οπως πολυ σωστα ειπαν και οι προλαλησαντες φιλτατοι Nivaκηδεσ -αληθεια οι υπολοιποι Land roveriστες που ειναι?? - μια θεαματικη διαφορα θα δεις με μια αλλαγη ελαστικων.
Λογω βαρους το Disco θελει να φοραει παντα τα σωστα λαστιχα,οπως και σε πολυ παγωμενο χιονι, να ειναι το πρωτο που θα θελει αλυσιδες,γιατι καλυτερα να προλαμβανεις απο το να κυνηγας 2 τοννους !!(Δεν ειναι ντροπη να παραδεχομαστε καποια πραγματα!!)
Απο εκει και περα μπορεις να βελτιωσεις-αλλαξεις τα παντα,εκτος να το ελαφρυνεις και να το μικρυνεις για να χωραει και σε κανα υπογειο παρκιν σε σουπερ μαρκετ!!
Το τι θελει βελτιωση θα το δεις μονο εσυ και καθε σου βημα σε αυτο τον τομεα θελει πολυ ψαξιμο και οχι βιαστηκες κινησεις.
Κατα τη γνωμη μου πρωτα θα φροντισεις για την προστασια απο χτυπηματα,οποτε βαζει προστατευτικα διαφορικων απο πολυ απλα μεχρι πιο καλοσχεδιασμενα πχ(QT services).
Φυσικα ενοειται οτι θα βγαλεις τον κοτσαδορο για να μην οργωνεις στις ανηφορες,βαζεις και μια ποδια στο τεποζιτο,αφαιρεις το μπροστινο spoiler, πας πολυ χωμα και μετα ξαναβλεπεις.
Πολυ σημαντικο να βαλεις καλα σημεια ρυμουλκησης.
Στο θεμα εξοπλισμου για "κολληματα" οτι ισχυει για ολους.
Αυτα για την ωρα και οτι θελησεις το Off-road portal ειναι εδω!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Φεβ 2004, 08:09

Επισης λιγο σηκωμα 3 ποντους μπροστα 4 πισω με ενισχυμενα ελατηρια της BIRMACH,και αμορτισερ συν 5 ποντους,αψογη συμπεριφορα σε ασφαλτο και χωμα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2004, 12:37

Φίλε Discoman (ΔΕΝ ΣΕ ΛΕΩ J**pman που να χτυπιέσαι σαν το χταπόδι)

Με κάθε σοβαρότητα θα σου πω πως πριν αναζητήσεις τρόπους βελτίωσης του αυτοκινήτου σου θα πρέπει να βελτιώσεις το ίδιο σου τον εαυτό στην οδήγηση εκτός δρόμου, ακόμη και αν πριν το Discovery οδηγούσες άλλο 4X4.

To μόνο που ίσως να χρειαστείς πιό γρήγορα και ίσως σαν πρώτο βήμα βελτίωσης είναι ένα σετ χωμάτινα λάστιχα σε διάσταση 205/80/16 ή 7.00 Χ 16 και ίσως το να αφαιρέσεις το πλαστικό κάτω τμήμα του προφυλακτήρα σου (αυτό που κάνει σαν spoiler) για να μην το "τραυματίσεις" σε κάποια απότομη ανηφόρα ή κατηφόρα. Το ίδιο ισχύει και για τα πλαστικά άκρα του εμπρός και του πίσω προφυλακτήρα.
Αν τώρα σου αρέσει το αυτοκίνητο με το πλαστικό τμήμα βγαλμένο μπορείς να αγοράσεις δυο πλαινά πλάστικά και να τα κόψεις εκεί που τελειώνει και το σιδερένιο τμήμα του προφυλακτήρα σου (όπως γίνεται στα αυτοκίνητα του Camel Trophy)
Αυτό μέχρι να φτάσεις στο σημείο που θα χρειάζεσαι πραγματικά πλέον έναν ενισχυμένο μπροστινό ή και πισινό προφυλακτήρα με καλύτερες γωνίες προσβολής/διαφυγής.

ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ακόμη με ψηλώματα, ποδιές, αμορτισέρ, εισαγωγές αέρος κλπ κλπ. Εχεις όλο το καιρό μπροστά σου να φτιάξεις το αυτοκίνητο οπως ΕΣΥ θα το θελήσεις και θα σου χρειάζεται για να καλύπτει τις ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ανάγκες.
Το μόνο όριο που υπάρχει στo θέμα της βελτίωσης των Land Rover της γενιάς μέχρι και του δικού σου είναι τα χρήματα και οι επιθυμίες του ιδιοκτήτη τους.

Πρότασή μου ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙΣ. Αν θέλεις άρχισε από τα λάστιχα με ζάντες (όπως τα είπαμε ήδη) και μετά προχωράς ανάλογα με το τί σου αρέσει και βλέποντας και πού βρίσκονται και τα δικά σου όρια (γιατί δεν θέλουν όλοι να "σπανε" τα αυτοκίνητά τους)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tazmania » 26 Φεβ 2004, 12:41

vagelis έγραψε:Επισης λιγο σηκωμα 3 ποντους μπροστα 4 πισω με ενισχυμενα ελατηρια της BIRMACH,και αμορτισερ συν 5 ποντους,αψογη συμπεριφορα σε ασφαλτο και χωμα.


Βαγγέλι, εσύ πότε με το καλό θα σηκώσεις το τέρας :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2004, 12:43

[Απο εκει και περα μπορεις να βελτιωσεις-αλλαξεις τα παντα,εκτος να το ελαφρυνεις και να το μικρυνεις για να χωραει και σε κανα υπογειο παρκιν σε σουπερ μαρκετ!!
!![/quote]


Φίλε fatman,

Άκόμη και για το ελάφρωμα και την μείωση του ύψους υπάρχουν λύσεις. Και εννοώ λειτουργικές και λογικές και όχι ακραία πράγματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Φεβ 2004, 13:19

tazmania έγραψε:
vagelis έγραψε:Επισης λιγο σηκωμα 3 ποντους μπροστα 4 πισω με ενισχυμενα ελατηρια της BIRMACH,και αμορτισερ συν 5 ποντους,αψογη συμπεριφορα σε ασφαλτο και χωμα.


Βαγγέλι, εσύ πότε με το καλό θα σηκώσεις το τέρας :?:


Την επομενη βδομαδα θα ειναι ετοιμο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2004, 13:40

Vaggelis γειά,

μόνος σου τα βάζεις?

Δεν είναι και τόσο δύσκολο ξέρεις, ιδίως τα πίσω ελατήρια και αμορτισέρ είναι παιχνίδι να τοποθετηθούν.

Αφού θα το ψηλώσεις όμως πρόσεξε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ το θέμα των κραδασμών και γρήγορης φθοράς των σταυρών και των γλυστρών στους άξονες μετάδοσής σου. Ιδιαίτερα ο μπροστινός άξονας που σαν πιό κοντός σε μήκος θα δουλέψει σε μεγαλύτερη γωνία ίσως να σου δημιουργήσει πρόβλημα.
ΟΤΑΝ θα σου παρουσιαστεί το πρόβλημα πες μου για να σου πω για τις πιθανές λύσεις.

Αν τώρα προβλέπεις να ζορίζεις γενικότερα το αυτοκίνητο ίσως να πρέπει να αλλάξεις και τον πίσω άξονα μετάδοσης με αυτόν του Disco προηγούμενης γενιάς (1989 - 1994) που έχει δύο σταυρούς και έχει το λαστιχένιο σύνδεσμο πίσω.

Αν θυμάμαι καλά το disco σου είναι αυτόματο οπότε ίσως και να μην το χρειαστείς καθώς τα πολλά ζόρια θα τα τραβάει ο μετατροπέας ροπής του κιβωτίου. Πάντως έχε υπόψη σου να ελέγχεις τον λαστιχένιο σύνδεσμο πού και πού.

Και αν πας σε λάσπες, νερά κλπ πιό συχνή αλλαγή στα υγρά του αυτομάτου κιβωτίου. (συνιστώ δε και αλλαγή απο Dexron 2 σε Dexron 3)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Φεβ 2004, 19:31

Φιλε Παντελη δεν θα τα βαλω μονος μου γιατι δεν εχω χρονο.
Τωρα για τα προβληματα ,μπενοντας σε διαφορα εγγλεζικα φορουμ και διαβαζωντας περισσοτερες απο 40 απαντησεις,ηταν ολες θετικες,κανεις δεν ανεφερε προβλημααπο το συγκεκριμενο ψηλωμα,ισα ισα ολοι ελεγαν οτι το αυτοκινητο αλαξε συμπεριφορα πολυ προς το καλυτερο και στην ασφαλτο και στο χωμα.
Το κιβωτιο μου ειναι χειροκινητο,γιατι ετσι το παραγγειλε ο προηγουμενος ιδιοκτητης.
Θα επανελθω με νεωτερα οταν κανω την τοποθετηση και φυσικα καποια δοκιμη που θα εχω και ιδιαν γνωμη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό tazmania » 26 Φεβ 2004, 19:50

vagelis έγραψε:...Θα επανελθω με νεωτερα οταν κανω την τοποθετηση και φυσικα καποια δοκιμη που θα εχω και ιδιαν γνωμη.


Ναι, ναι :D :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2004, 22:55

Vagelis γειά και πάλι,

Το πρόβλημα με τους άξονες μετάδοσης θα φανεί μετά από χιλιόμετρα και κυρίως αν κάνεις χρήση των μεγαλυτέρων διαδρομών των αναρτήσεων σου (τόσο στην έκταση όσο και στην συμπίεση) καθώς θα κρεμάνε οι άξονες κίνησης σε λίγο πιό μεγάλη γωνία από όσο είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν οι σταυροί. Το ζόρι αυτό βγαίνει στα πολύσφηνα μεταξύ των δύο κομματιών των αξόνων μετάδοσης (αυτών δηλαδή που μεταδίδουν την περιστροφική κίνηση από το κεντρικό διαφορικό στους άξονες κίνησης που έχουν τις ρόδες) αλλά κυρίως στο κέλυφος και τα ακραία γρανάζια και άξονες του κεντρικού διαφορικού ή το άκρο των διαφορικών στους άξονες κίνησης.

Ειναι ζημιά που γίνεται αργά, εμφανίζεται σιγά σιγά με τζόγους και πρόωρη φθορά των σταυρών και κυρίως κοστίζει πολύ ακριβά για να επισκευασθεί.

Μην ξεχνάς ότι οι περισσότεροι χρήστες των σετ ανύψωσης της ανάρτησης τελικά κάνουν μηδενική χρήση στα αυτοκίνητά τους σε off roading καταστάσεις οπότε και οι γωνίες που καλούνται οι άξονες μετάδοσεις να δουλέψουν δεν φτάνουν σε ακραία σημεία ώστε να προκαλέσουν σιγά σιγά την βλάβη.
Αν όμως πρόκειται να δουλέψεις το Disco σου αρκετά συχνά σε δυσκολίες που θα έχεις συμπίεση ή έκταση των διαδρομών των αναρτήσεων λυπήσου το και κάνε κάτι για να μην τρέχεις για κεντρικά και τελικά διαφορικά και σταυρούς-πολύσφηνα.

Τώρα όσον αφορά το θέμα της οδικής συμπεριφοράς, όσο καλά και αν στέκεται ένα αυτοκίνητο με σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ με καλύτερη επαναφορά αυτό δεν παύει να έχει ψηλότερο κέντρο βάρους και άρα να αλλάζουν τα όρια του και η συμπεριφορά του.
Αυξάνεται επίσης η αεροδυναμική αντίσταση και η κατανάλωση.

Από την άλλη πλευρά όπως όλοι θα ξέρετε είμαι δηλωμένος επικριτής του χωρίς λόγο ψηλώματος των αυτοκινήτων με συμβατικές αναρτήσεις.
Αν ένα αυτοκίνητο περνάει το 90% των χιλιομέτρων που διανύει στην άσφαλτο το θεωρώ παράδοξο να αλλάζει κανείς κάτι που έχει αποτέλεσμα θετικό στο 10% της χρήσης και αρνητικό για το 90%

Και για το τέλος μην ξεχάσουμε το γνωστό ρητό
"περί ορέξεως κολοκυθόπιτα"

Απλώς πρόσεξε το θέμα των αξόνων μετάδοσής σου μετά το ψήλωμα και θυμήσου να ελεγχεις περιοδικά τον ελαστικό σύνδεσμο στο πίσω διαφορικό ιδίως μιά και έχεις χειροκίνητο κιβώτιο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 27 Φεβ 2004, 08:28

Παντως και εγω ψαχνομαι για ψηλωμα εδω και 1 χρονο αλλα δεν το κανω γιατι:
1)Το Disco ηδη εξυνε την γκαραζοπορτα για να περασει,οποτε μετα πρεπει να το παρκαρω στο δρομο.
2)Απο την stock αναρτηση ειμαι παρα παρα πολυ ευχαριστημενος και απο ανεση (βασικο!!) και απο διαδρομη,γιατι εκει που θα κρεμασει η αναρτηση θα εχει βρει και καπου αλλου λογω ογκου.
3)Παντα στις μετατροπες χανεις κατι για να κερδισεις κατι αλλο.
4)Μπορει να πηγαινω μεγαλες χωματινες διαδρομες αλλα κανω και 20000χλμ το χρονο σε ταξιδια.
Μια λυση που ειχα σκεφτει να βαλω βοηθητικα ελατηρια πισω,μαλλον mad air springs, γιατι μια ταξιδευω με 2 ατομα(συνηθως) και μια με 7 και το μονο που θελω να αποφευγω ειναι το sag της αναρτησης πισω.
ΔΕΝ θελω HD ελατηρια γιατι ο κωλος μου καλομαθε - τα θελω ολα δικα μου τι να κανουμε??
Καμια ιδεα pantg ή καποιος αλλος??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης