discoman έγραψε:kaταρχην ευχαριστω που εφερες τον τροφοδοτη λαδιου και τις μετρησεις για τα λαδια . τωρα τι ακριβως κανει το kit και τι μπορει να συμβει χωρις αυτο δεν γνωριζω θα μπορουσεσ να απαντησεις?
Γειά σου συνονόματε !!!!!!,
το κιτ του τροφοδότη λαδιού στην ουσία βοηθά την καλύτερη λίπανση του κεντρικού γραναζιού και του κεντρικού άξονα μέσα στο κεντρικό διαφορικό.
Τα δύο αυτά εξαρτήματα (φαίνονται στις ελληνικές οδηγίες που σου έδωσα μαζί με τον τροφοδότη) λόγω του εξαιρετικού σχεδιασμού του κεντρικού διαφορικού (βήχας) δεν λιπαίνονταν σωστά καθώς η μόνη λίπανση που είχαν ήταν από την "βροχή" της βαλβολίνης όπως γυρίζουν τα γρανάζια κατά τη διάρκεια της κίνησης του οχήματος. Δεν υπάρχει δηλαδή τρόπος να στείλει η αντλία της βαλβολίνης στο κεντρικό διαφορικό λιπαντικό στο σημείο αυτό.
Η πρόωρη φθορά οδήγησε ιδιώτες βελτιωτές στην αρχή στη δημιουργία του τροφοδότη αυτού ο οποίος στην ουσία συγκεντρώνει τη "βροχή" της βαλβολίνης και την μετατρέπει σε ροή λιπαντικού πάνω στο κεντρικό γρανάζι και τον κεντρικό άξονα με αποτέλεσμα την σωστή τους λίπανση.
Το εργοστάσιο στην αρχή υιοθέτησε την λύση αυτή σαν έξτρα εξάρτημα το οποίο όμως το 1995 κατηργήθει από τον κατάλογο των αξεσουάρ και εργοστασιακών εξαρτημάτων.
Μετά από την παρουσίαση του Discovery Series 1 στην Αμερική (μοντέλο 1994, χρονολογία 1995) και για να μην υποχρεώνεται το εργοστάσιο σε αλλαγές διαφορικών εντός της εγγυήσεως λόγω πρόωρης φθοράς των εξαρτημάτων αυτών έγινε μία μετατροπή στο κεντρικό γρανάζι το οποίο απέκτησε τρύπες στο μή γραναζομένο τμήμα του έτσι ώστε η "βροχή" να περνάει ανάμεσα στο γρανάζι και το άξονα.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι και πάλι η "βροχή" της βαλβολίνης δεν είναι πάντα αρκετή.
Ο συνδυασμός του τροφοδότη με το τρυπημένο κεντρικό γρανάζι δίνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για την σωστή λίπανση και την μείωση των φθορών του κεντρικού γραναζιού και του κεντρικού άξονα του κεντρικού διαφορικού.
Ο τροφοδότης είναι συμβατός με ΟΛΑ τα κεντρικά διαφορικά τύπου LT230 δηλαδή αυτά που χρησιμοποιούν τα Range Rover Classic από το 1970 έως το 1990, όλα τα Defender 90/110/130 και όλα τα Discovery series 1 και 2.
Η φθορά αυτή στο κεντρικό διαφορικό γίνεται αισθητή με τα γνωστα "κοπανήματα" (κλονκ) στις αλλαγές ταχύτητας ή στο άφημα και ξαναπάτημα του γκαζιού.
(το "κλονκ" αυτό επίσης μπορεί να οφείλεται και στην φθορά των δοντιών του πολύσφηνου του κεντρικού άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων, σε φθορές των σταυρών ή των πολύσφηνων στους κεντρικούς άξονες ή και σε "μπόσικα" στα διαφορικά, ή σε φθαρμένο "μπαλάκι" της βάσης στήριξης Α του πίσω άξονα.)
Ελπίζω να έμεινες ικανοποιημένος από την παρουσίαση/εξήγηση του τί κάνει ο τροφοδότης.
Για οποιαδήποτε απορία σου συνιστώ να ρίξεις μία ματιά στις αναλυτικές ελληνικές οδηγίες (μου πήρε δύο ώρες να τις γράψω, βρώ το σχεδιάγραμμα, σουλουπώσω κλπ). Αν τώρα βαριέσαι το διάβασμα πάρε τηλέφωνο να τα πούμε. Χαρά μου να συζητάω για τους ματρακάδες μας.
Χαιρετώ