Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xenon H4 σε Disco I

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Σεπ 2008, 18:00

Παναγιώτη γειά,

πολύ χαίρομαι που η λύση που προτάθηκε σε ικανοποίησε.

Ρίξε μια ματιά και στα κάτοπτρά σου και αν έχουν αρχίσει να κιτρινίζουν θα έχεις ακόμη θεαματικότερα (στην κυριολεξία) αποτελέσματα αν τα αλλάξεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό bottleman » 10 Νοέμ 2008, 21:34

Σπυρο οπως θυμασαι στην νυχτερινη στο τελος του Οκτωβρη στο disco 1 μου εχω τοποθετησει τα φαναρια απο το face lift 2 μαζι με λαμπες xenon και δεν εχω κανενα προβλημα.
Disco 3 το τρίτο τεύχος το παλιό
Άβαταρ μέλους
bottleman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 15 Δεκ 2007, 16:32
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 11 Νοέμ 2008, 00:32

και εγω εχω xenon στο disco και δεν εχω κανενα προβλημα
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Νοέμ 2008, 07:53

Αγαπητοί φίλοι bottleman και muddy disco καλημέρα,

το πρόβλημα με τα HID XENON, όταν αυτά τοποθετούνται σε αυτοκίνητα χωρίς αυτόματη ρύθμιση του ύψους δέσμης, αφορά τους αντίθετα ερχομένους.

Η απόδοσή τους είναι σίγουρα πάρα πολύ καλύτερη από τις απλές λάμπες όμως θέλουν στην πραγματικότητα να ρυθμίζονται λίγο χαμηλότερα έτσι ώστε ακόμη και με το αυτοκίνητο φορτωμένο πίσω να μην ενοχλεί η πολύ δυνατότερη δέσμη τους τους άλλους οδηγούς.

Είμαι σίγουρος ότι αυτό το έχετε κάνει και οι δύο αλλά ποτέ δεν βλάπτει να το λέμε έτσι ώστε και όσοι δεν το έχουν σκεφθεί να το διαβάζουν και να το κάνουν.

Πάντως ΤΥΠΙΚΑ τα HID XENON απαγορεύεται να μπαίνουν σε αυτοκίνητα χωρίς σύστημα πλυσίματος των φώτων (που έχουν τα disco) και σύστημα αυτόματης ρύθμισης της δέσμης (που δεν έχουν τα disco)

Και φυσικά μην ξεχνάμε και το άλλο τους μεγάλο πλεονέκτημα, την σαφή μείωση στην καταπόνηση του ηλεκτρικού συστήματος των αυτοκινήτων λόγω μικρότερων απαιτήσεων σε Volts όταν λειτουργούν κανονικά.
Ιδίως για τα disco 1 γενιάς 200 (σαν το δικό σου Γιώργο) που δεν έχει και τα χοντρύτερα καλώδια παροχής ρεύματος προς τους λαμπτήρες και τον ανθεκτικότερο διακόπτη λειτουργίας για τα φώτα αυτό είναι πολύ καλό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 12 Νοέμ 2008, 20:12

Ειτε υπαρχει ειτε δεν υπαρχει ρυθμιση της δεσμης, τα φωτα xenon που δεν ειναι εργοστασιακα, ενοχλουν τους απεναντι οδηγους.
Στα εργοστασιακα, μπροστα απο τη λαμπα υπαρχει ενας συγκεντρωτικος φακος που στελνει το φως στο σωστο σημειο χωρις να το διαχεει (ο απεναντι βλεπει μόνο μια φωτεινη κουκκιδα η οποία δεν τον ενοχλει), πραγμα που δεν γινεται με τα απλα φαναρια. Σ' αυτα, το κατοπτρο ειναι τοσο μεγαλο και το φως τοσο δυνατο, που ειναι σα να κοιτας τον ηλιο καταματα. Παρολ' αυτα, σκεφτομαι να βαλω κι εγω φωτα xenon για δυο λογους. Ο πρωτος επειδη δεν εχω καλο φωτισμο και ο δευτερος επειδη βαρεθηκα να με τυφλωνουν οι απεναντι με τα xenon τους, που οσο πανε και πληθαινουν. Ειναι και θεμα ασφαλειας.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό discoball » 12 Νοέμ 2008, 21:41

Εγώ πάντως έβαλα 100άρες Η4 και είδα φως..!!!
Τί να κάνω τα ΗΙD, αφού η ομορφιά του αυτοκινήτου είναι εκθαμβωτική...!!!!!!
_______________________________________
Στο βουνοοό, στο βουνοοό και άμα νιώσεις πόνο, μπάνιο στη θάλασσα..!!
---Αντώνης Γλυνός---
Άβαταρ μέλους
discoball
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 26 Αύγ 2008, 13:54
Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 13 Νοέμ 2008, 00:52

παντελη και βεβαια τα εχω ρυθμισει σωστα και σιγουρα δεν τυφλωνω κανεναν .εχω κανει τις δοκιμες μου
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2008, 07:38

discoball έγραψε:Εγώ πάντως έβαλα 100άρες Η4 και είδα φως..!!!
Τί να κάνω τα ΗΙD, αφού η ομορφιά του αυτοκινήτου είναι εκθαμβωτική...!!!!!!


Φίλε discoball καλημέρα,

οι 100άρες λάμπες ταλαιπωρούν το ηλεκτρικό σύστημα ιδιαιτέρως.

Αν έχεις βάλει ξεχωριστά ρελέ και τροφοδοτείς τις λάμπες απευθείας από την μπαταρία με νέα καλώδια τότε εντάξει.

Αν όμως απλώς έβαλες τις λάμπες με την εργοστασιακή καλωδίωση τότε μην αφήνεις τα φώτα σου ανοικτά για πολλές ώρες. Ιδίως αν το Disco σου είναι γενιάς 200 (από το 1989 έως το 1994)

Και κάτι άλλο ακόμη. Μην αφήνεις πολύ ώρα να δουλεύουν μαζί τα μεσαία φώτα μαζί με τους προβολείς (με τραβηγμένο το διακόπτη των φώτων προς τα πίσω δηλαδή, για σινιάλο)

Οι 100άρες λάμπες επίσης ταλαιπωρούν πολύ και τα κάτοπτρα.

Ιδίως αν πρόκειται να περνάς συχνά νερά να είσαι ΠΟΛΥ προσεκτικός το βράδυ.

-------------------------

οι καλές λάμπες λευκού φωτός με ρελέ θα σου δώσουν την ίδια απόδοση σχεδόν με μηδενική επιβάρυνση των καλωδίων και κατόπτρων.

Αν ανέβεις στην συνάντηση έλα να σου δείξω το σύστημα τοποθετημένο στον μπέμπη (στην καμήλα δεν το έχω βάλει μιάς και την κρατώ 100% αυθεντική όμως)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2008, 07:40

MUDDY_DISCO έγραψε:παντελη και βεβαια τα εχω ρυθμισει σωστα και σιγουρα δεν τυφλωνω κανεναν .εχω κανει τις δοκιμες μου


Γιώργη μου καλημέρα,

ξέρω ότι έχουμε να κάνουμε με έναν υπεύθυνο άνθρωπο και για αυτό ήδη έγραψα ότι τα έχεις σωστά ρυθμισμένα τα φώτα. Αλλωστε το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα για τα HID XENON και στο παρελθόν.

Δώσε φιλιά στον μικρό σου συνοδηγό.

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες