Όσο κι αν θα θεωρήσω τον εαυτό μου από αμιδρά υποψιασμένο έως και άπειρο σε τέτοιου επιπέδου "Βιετναμέζικες" αποδράσεις, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω στα όσα ανέφερες.
Για μένα η ύπαρξη ενός spotter (ή μιας εξαιρετικά ολογομελούς ομάδας spotter) ο οποίος όχι μόνο θα γνωρίζει το μέρος, αλλά θα είναι σε θέση να εδραιώσει με τον κάθε οδηγό εκείνο το επιπεδο συννενόησης και εμπιστοσύνης ώστε αυτό που του λέει εκτός οχήματος να μεταφράζεται σε πράξη πάνω στο τιμόνι, τα πεντάλ και τα λεβιέ, είναι πολύ βασικό προαπαιτούμενο.
Όλοι κάνουμε λάθη και έτσι μαθαίνουμε. Και πολλοί μάλιστα αν δεν κάνουν αυτό που έχουν στον μυαλό τους, δεν μαθαίνουν (βλ. παθών, μαθών). Μένει στον καθένα από εμάς να πράττει σε τέτοια εδάφη όχι μόνο αυτό που τον ευχαριστεί εκείνη τη στιγμή, αλλά εκείνο που θα τον κάνει να είναι σε θέση να ξαναπάει και να ξαναπάει. Εντυπωσιάστηκα ομολογουμένως από το δύσκολο αυτό κομμάτι που παρουσιάστηκε από τα βίντεο, και απόρησα πώς διάφοροι συνάδελφοι επέλεγαν το πέρασμα με πολύ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας απ'ότι απαιτούσε η κατάσταση. Θες το ότι μπορείς να το περάσεις εύκολα αλλά αναζητάς να αφήσεις τελικά και λίγη μπογια βρε αδελφέ σε κάποια χώματα, έτσι, για το γούστο, θες γιατί ο προηγούμενος πέρασε από αριστερά κι εγώ θα το πάω από δεξιά, το αποτέλεσμα ανέδειξε πως η συγκεκριμένη ομάδα μου παρουσίασε ως αντικειμενικό κριτή που δεν γνωρίζει κανέναν, υψηλό βαθμό συννενόησης και πάνω απ'όλα αλληλοβοήθειας.
Και σας ευχαριστώ πολύ που με κάνατε να νιώσω εξαιρετικά εθισμένος στο θέαμα και τη δράση που απολαμβάνετε εκεί πάνω!
Νιώθω πως έχω κάθε λόγο να είμαι την επόμενη φορά "εκεί", κι ας είμαι εκείνος που έχει ζήσει μακράν τα λιγότερα εκτός δρόμου. Θα είμαι εκεί για να τα γνωρίζω από κοντά, με όποιον έχει την ευχαρίστηση να κάνει παρέα σ'ένα RRS TDV8 με 300+ άτια και 80 κιλά "ροπούλα"...
Πραγματικά να είστε καλά που με κάνετε και ξεχνώ την... άσφαλτο!
Βλέπετε όταν την έχεις φάει με το κουτάλι με Lotus Exige Cup 260 δεν είναι εύκολο να αποτοξινωθείς, όμως σ'αυτή τη ζωή και με αποδράσεις που μυρίζουν "Ναπάλμ" κοντά στην Αθήνα, όλα γίνονται!
Καλή συνέχεια σε όλους μας!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.