Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΥΨΙΣΥΧΝΟΣ ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΚΟΛΩΝΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Μαρ 2007, 20:19

beat clubbing
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό alp » 02 Μαρ 2007, 14:07

αλήθεια, γιατί όχι σε φρενά????

δεν είναι πιο λογικό?
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 03 Μαρ 2007, 10:03

Οχι
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μαρ 2007, 10:25

Νίκο καλημερα,

σε ένα ανοικτό φόρουμ ανταλλαγών απόψεων και εμπειριών νομίζω ότι οι μονολεκτικές απαντήσεις, όταν υπάρχει συγκεκριμένη ερώτηση για παροχή βοήθειας ή άποψης επί συγκεκριμένου θέματος, ίσως να μην είναι η σωστή τακτική.

Θα ήταν σαφώς εποικοδομητικότερο πιστεύω το να μας ανέφερες το γιατί.

Ασε που οι μονολεκτικές απαντήσεις συνήθως, υπο τέτοιες συνθήκες, εμφανίζουν και μία "ψυχρή" ατμόσφαιρα η οποία είμαι σίγουρός ότι ΔΕΝ υπάρχει ανάμεσα σε εσένα και των Αλέξανδρο.

Τα γράφω αυτά γιατί
πρώτον θα ήθελα και εγώ να μάθω γιατί ο φρενάς δεν μπορεί να καλύψει αυτού του είδους την πιθανή βλάβη και
δεύτερον και κύριο γιατί νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος για να δημιουργείται ίσως ψυχρότητα σε μία συζήτηση που μας αφορά όλους και όλοι περιμένουμε και την δική σου γνώμη, ως πιό ειδικού.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Μαρ 2007, 11:04

Ο τεχνικός που επισκευάζει μια συγκεκριμένη μάρκα, γνωρίζει καλύτερα τα μυστικά ΚΑΙ του φρένου τους. Μπορεί να του έχει τύχει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα 1000 φορες και απλά αποκατάστα την ανωμαλία.

’Aσε ότι μπορεί να εντοπίσει, κάτι άσχετο με το πρόβλημα, που ο άλλος θα το περάσει στο ντούκου, γιατί απλά δεν γνωρίζει τι είναι αυτό που βλέπει!

Είναι απλό.

Δεν μπορείς να είσαι ειδικός σε ολονών (μάρκες και μοντέλα) τα συστήματα φρένου.

Διότι απλά δεν είναι εφικτό να γνωρίζεις διεξοδικά τα κουσούρια και της ιδιαιτερότητες τους

Ένας που ασχολείται μονο με τα φρένα, επισκευάζει όλες της μάρκες χωρίς να είναι ειδικός σε καμια από αυτές.

Από την εμπειρία μου ως μηχανικός, δεν έχω καμια συμπάθεια στον κλάδο που ασχολείται μονο με τα φρένα, έχω γνωρίσει περιστασιακά κάμποσους, και πάντα μετά από αυτό που έκαναν, έπρεπε να διορθώσουμε ΚΑΙ την δίκια τους στραβομάρα.

Δεν θέλω να αναφέρω παραδείγματα.

’Aσε που δεν θα έχει και το Σερβις Μανουαλ, για να κάνει τα πάντα όπως πρέπει.

Μην ξεχνάμε ότι: Μιλάμε για την ασφάλεια, οδηγού και των επιβατών.!!!!!!

Περί ψυχρότητας......κάθε άλλο :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μαρ 2007, 15:00

Νίκο γειά,

απολύτως κατανοητό και σωστό αυτό που λές.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 05 Μαρ 2007, 15:46

καλημερα σας κύριοι,

νίκο με κάλυψες, καλύτερα στον μηχανικό μου.

παντελή να διορθώσω αυτό που ειχα γράψει τις προάλλες κατόπιν ερώτησής σου: το πεντάλ θέλει πολλλεεεεεεές παραπάνω φορές από 3 για να γίνει κούτσουρο. οπότε μάλλον για σερβό μιλάμε.

και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Μαρ 2007, 16:21

alp έγραψε: το πεντάλ θέλει πολλλεεεεεεές παραπάνω φορές από 3 για να γίνει κούτσουρο. οπότε μάλλον για σερβό μιλάμε.


Το θέμα το κάλυψε καλύτερα ο "Landless".

Γυρνα στην πίσω σελίδα να το δεις, για να μην γράφω περίπου τα ίδια.
Τελευταία επεξεργασία από disco και 05 Μαρ 2007, 16:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μαρ 2007, 16:22

alp έγραψε:καλημερα σας κύριοι,

νίκο με κάλυψες, καλύτερα στον μηχανικό μου.

παντελή να διορθώσω αυτό που ειχα γράψει τις προάλλες κατόπιν ερώτησής σου: το πεντάλ θέλει πολλλεεεεεεές παραπάνω φορές από 3 για να γίνει κούτσουρο. οπότε μάλλον για σερβό μιλάμε.

και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.


Αλέξανδρε γειά,

αν το πεντάλ θέλει περισσότερες φορές για να γίνει κούτσουρο τότε αυτό σημαίνει ότι το σέρβο σου κρατάει κενό αρκετά καλά αρά μάλλον δεν είναι εκεί το πρόβλημα.

Υπάρχει όμως και η πιθανότητα να έχει μικρή τρυπίτσα και απλώς η διαρροή να μην είναι τόσο μεγάλη ώστε να σου αδειάζει την υποπίεση που παρέχει και την υποβοήθηση καθώς το αυτοκίνητό σου παράγει συνεχώς υποπίεση και μάλιστα αρκετή (σαν V8 που είναι)
Αν και έτσι όπως μου το λές δεν νομίζω να είναι το σέρβο σου τελικά (και μακάρι να είναι εντάξει καθώς το σέρβο είναι ακριβούτσικο)

Το θέμα αυτό είναι πιό εύκολο να διαγνωσθεί στα πετρελαιοκίνητα που έχουν αντλία κενού για να δημιουργούν υποπίεση και αν υπάρξει τρύπημα ή απώλεια αυτή είναι πολύ πιό φανερή.

Το σφύριγμα που ακούς έχει κάποια σχέση με το γύρισμα του τιμονιού? (για να αποκλείσουμε και την πιθανότητα του γρασσαρίσματος που σωστά ανέφερε και ο Γιώργος)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 05 Μαρ 2007, 21:08

Παίδες γεία σας,


Δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το προηγούμενο ποστ λόγω τρελλής δουλειάς γιαυτό σόρυ αν πω χαζομάρα η αν το έχετε ήδη πεί.

Σε μενα οταν πατάω το φρένο ακούγεται ενα φφφφσσσσσσσσσ

Το πρόβλημα είναι οτι σκίστηκε η μεμβράνη(Παντελή το λεω καλά) μέσα στο σερβό.
Οπότε θέλει άλλαγμα το σερβό.
Σερβό έχουμε χρόνο δεν έχουμε (Παντελή)

Βέβαια εμένα καταπονείται περισσότερο και λόγω των λίγο μεγαλύτερων ελαστικών που έβαλα.


Αυτά

χαιρετώ και καλό σας βράδυ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Μαρ 2007, 21:35

stefanbalik έγραψε:Παίδες γεία σας,
Βέβαια εμένα καταπονείται περισσότερο και λόγω των λίγο μεγαλύτερων ελαστικών που έβαλα.

χαιρετώ και καλό σας βράδυ


’Ασχετο.

Ψάξε για κάτι άλλο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 05 Μαρ 2007, 21:45

βρε αυτο με τα λάστιχα για πλάκα το έβαλα.
Τι ακριβώς εγινε και τρύπησε δεν ξερω. οταν θα βγει κάποια στιγμη θα μαθουμε


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Μαρ 2007, 21:46

Δισκε, κουρασμενος απο τις βασεις του μπι ε?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 05 Μαρ 2007, 21:54

Κουρασμένος, ξεκουρασμένος, την χαρά που έκανε όταν τελικά τις ταίριαξε, δεν τη λογαριάζετε?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Μαρ 2007, 21:57

firelord έγραψε:Δισκε, κουρασμενος απο τις βασεις του μπι ε?


Μην μου ξύνεις της πληγές,
γιατί τα ίδια λέει και η ΤΑΜΤΑ,

θα λιποτακτήσω από τον πλανήτη Γη.

Θα πηδήξω.

Δεν σε αντέχω άλλο κόσμε, κανε στάση να κατεβω! (Κώστας Χατζής)
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες