Οταν αλλάζετε βάσεις κινητήρα σε ΜΠΙ (Γενικός σε Δίσκο), να έχετε μαζί σας το δείγμα, η να κοιτάξετε (φαίνεται και με το (έμπειρο) μάτι) το σπείρωμα τους.
Υπάρχουν δυο τύποι!
Είναι ολόιδιες, απλά ο ένας τύπος έχει σπείρωμα 10mm και ο άλλος 12mm.
Προφανώς το παχύτερο να είναι, για τα αδερφα μοντέλα ΤΔ η Βου-8 (ίσος και για ΜΠΙ 95 και άνω).
Εγώ παρήγγειλα της δικες μου με τον αριθμό πλαισίου, παρόλα αυτά μου έδωσαν με 12mm σπείρωμα.
"Μικρό" το κακό!
Διορθώνεται "εύκολα" !!!
"Απλά" χρειάζεται να έχεις: έναν τόρνο, ενα τρυπάνι 10,25mm, ενα κολαουζο 12Χ150 και μια φιλιερα 10Χ150 και όλα τα συναφή για να τα στρίψεις!!!
Εκτος κι αν κατεβάσεις σασί η κινητήρα (διότι δεν χωράει τρυπάνι) για να μεγαλώσεις της τρύπες από 10 σε 12mm.
Η βάσεις είναι χυτές και χρειάζεται περίπου 20 λεπτά της ώρας (εκαστη), για να της κεντράρετε στο τσοκ του τόρνου, για να μην βγει το σπείρωμα, σαν τελικό σίγμα (και εντελή της πετάξετε στον κάλαθο με τα άχρηστα)!
Μπορείτε όμως να κάνετε κάτι πολύ πιο απλό, χωρίς εισαγωγικά!: Να της επιστρέψετε και να σας δώσουν της σωστές.
Θα με ρωτήσετε γιατί ρε m@l@ka; δεν της έκανες επιστροφή?
Διότι, είμαι στην επαρχεία και η κουριερ θα μου έβγαινε (Θα έτρωγε η φακή το λάδι) περισσότερο από το κόστος (το οποιο ήταν δώρο χριστουγέννων!χαχα).
Τέλος καλο, όλα καλά!
Διότι έτυχε να έχω τα εργαλεία που προ αναφέραμε.
Ποιος σας είπε ότι τα εργαλεία δεν κάνουν τον μάστορα (όταν αυτός τα έχει!)?
Όχι Συνπάσχοντες,
δεν ήταν "η περιπέτεια ενός προσκυνητή",
ήταν ένα βαρετό σάββατο!