Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KNOCK KNOCK ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ??

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

KNOCK KNOCK ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ??

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 16 Μαρ 2007, 08:54

Το τελευταίο δίαστημα ακούω στις μανούβρες με μικρή ταχύτητα(1η-2α, ακομα και κενή) ένα νοκ το οποίο το καταλαβαίνω ακουμπώντας το λεβιέ των ταχυτήτων. Ο ίδιος ήχος ακούγεται στις στροφές με μικρή ταχύτητα και κυρίως στις κατηφόρες με ανωμαλίες στο οδόστρωμα.
Ο ήχος έγινε συχνότερος μετά απο σχετικά δύσκολη offroad διαδρομή με πέτρα-χιόνι-λάσπη στα Πιέρια όπου η ανάρτηση πρέπει να ζορίστηκε αρκετά διότι υπήρχαν σημεία με λακούβες και χιόνι λάσπη που επρεπε να περαστούν με ταχύτητα και η ανάρτηση τερμάτισε κάποιες φορές.
Πριν απο λίγο καιρό έριξα μια ματιά στις βάσεις του πίσω διαφορικού όπου ήταν οκ!! Μπορεί να είναι το ird???
Την άλλη βδομάδα πάω συνεργείο!!!!!
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

KNOCK KNOCK ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ??

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Μαρ 2007, 10:44

Δεν μου ακούγεται ευχάριστα.

Να το κοιτάξεις σύντομα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pangelo » 16 Μαρ 2007, 11:34

Το IRD τώρα πια επισκευάζετε. Δεν χρειάζεται αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Μαρ 2007, 14:21

Καλησπέρα,
τα ανταλλακτικά που ξέρω οτι υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά για επισκευή του IRD είναι μόνο τα ρουλεμάν και το κωρονοπήνιο όπως έχω ξαναγράψει.
Ακόμα και αυτά όμως ελάχιστοι είναι αυτοί που αναλαμβάνουν να τα αντικαταστήσουν.
Για τον έλεγχο του IRD μπορούν να γίνουν μερικά πράγματα όπως ας πούμε να σηκώθεί το αυτοκίνητο ψηλά και να στρέψουμε τον κεντρικό άξονα αριστερά-δεξιά. Αν έχει μεγάλο τζόγο...
Επίσης αρκεί κανείς να αδειάσει το λάδι του IRD προσεκτικά σε μιά λεκάνη και να τσεκάρει το χρώμα του καθώς και αν έχει εμφανή ρινίσματα μετάλλου. Πάντως το μολυβί/γκρί χρώμα του λαδιού συνήθως σημαίνει Game Over.
Το δικό μου IRD το άλλαξα πρίν σπάσει. Ακριβώς όταν άρχισε να βουήζει.

Φίλε pangelo, ξέρεις κάτι περισσότερο όσον αφορά την επισκευή του IRD; Αν δηλαδή φάει τα γρανάζια κάτι που είναι το πιό συνιθισμένο επισκευάζεται; Και απο ποιόν;

Αντρέα, μπορεί να είναι πολλά πράγματα, μέσα σε αυτά μπορώ να σκεφτώ βάση σασμαν, βάση IRD, κεντρικό άξονα, σινεμπλόκ, οτιδήποτε. Στο συνεργείο- αν είναι καλό -θα σου πούν σίγουρα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pangelo » 16 Μαρ 2007, 15:10

Freelander έγραψε:Καλησπέρα,
τα ανταλλακτικά που ξέρω οτι υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά για επισκευή του IRD είναι μόνο τα ρουλεμάν και το κωρονοπήνιο όπως έχω ξαναγράψει.
Ακόμα και αυτά όμως ελάχιστοι είναι αυτοί που αναλαμβάνουν να τα αντικαταστήσουν.
Για τον έλεγχο του IRD μπορούν να γίνουν μερικά πράγματα όπως ας πούμε να σηκώθεί το αυτοκίνητο ψηλά και να στρέψουμε τον κεντρικό άξονα αριστερά-δεξιά. Αν έχει μεγάλο τζόγο...
Επίσης αρκεί κανείς να αδειάσει το λάδι του IRD προσεκτικά σε μιά λεκάνη και να τσεκάρει το χρώμα του καθώς και αν έχει εμφανή ρινίσματα μετάλλου. Πάντως το μολυβί/γκρί χρώμα του λαδιού συνήθως σημαίνει Game Over.
Το δικό μου IRD το άλλαξα πρίν σπάσει. Ακριβώς όταν άρχισε να βουήζει.

Φίλε pangelo, ξέρεις κάτι περισσότερο όσον αφορά την επισκευή του IRD; Αν δηλαδή φάει τα γρανάζια κάτι που είναι το πιό συνιθισμένο επισκευάζεται; Και απο ποιόν;

Αντρέα, μπορεί να είναι πολλά πράγματα, μέσα σε αυτά μπορώ να σκεφτώ βάση σασμαν, βάση IRD, κεντρικό άξονα, σινεμπλόκ, οτιδήποτε. Στο συνεργείο- αν είναι καλό -θα σου πούν σίγουρα.


Καλησπέρα Γιώργο (Freelander)

Ο μηχανικός που έχω το αμάξι για την επισκευή του IRD, μου είπε ότι τα γρανάζια μπορεί να τα φέρει από Αγγλία σε μια βδομάδα. Προς το παρόν γρανάζια δεν χρειάζομαι. Έχει ένα μικρό τζόγο. Στα λάδια ρινίσματα δεν υπάρχουν, αλλά ήταν λίγα και μαύρα.

Άγγελος
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Μαρ 2007, 20:42

Άγγελε γειά,
αν δε θέλεις να το γράψεις δημόσια θα ήθελα να μάθω με π.μ. ποιό μαστόρι αναλαμβάνει να βάλει τόσο βαθιά το χέρι στο IRD, το βρίσκω τουλάχιστον ενδιαφέρον και δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο, εκτός από αντικατάσταση ρουλεμάν και κωρονοπήνιου φυσικά.
Αν και σκέφτομαι οτι πρέπει να ανεβαίνει κατακόρυφα το κόστος επισκευής καθώς ένα καινούργιο IRD έχει 1000-1200 ευρώ από την Αγγλία.
Πάντως όλα αυτά είναι θετικά.

Αντρέα, (freeandrew) να μας πεις τα νέα από το συνεργείο σου και να κάνεις συχνά έλεγχο στο Viscous Coupling με το γνωστό τρόπο του πίσω τροχού.
Μακάρι να μην είναι τπτ χοντρό.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 22 Μαρ 2007, 09:47

Η νεκροψία έδειξε ότι μάλλον είναι το ird. Το έχω παρατηρήσει ότι έχει αρχίσει ελάχιστα να ακούγεται. Το συνεργείο μου έβαλε κάτι υπερενισχημένες βαλβολίνες που ίσως να το κρατήσουν κάποιο διάστημα.
Αν αλλάχτεί το ird απαραίτητα πρέπει να αλλαχτεί και το vcu μου, διότι συμφωνα με το τεστ έχει πρόβλημα και προκειμένου να προστατευθεί το νέο ιρδ θα προβώ στην ταυτόχρονη αλλαγεί και των δυο......ΟΥΦΦΦ!
Ατάκα : "Είναι πολλά τα λεφτα ΑΡΗ!!!!!"
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες