dimitrios έγραψε:Ναι, αλλά δεν θα μας πεις και ποιό θεωρείς εσύ καλύτερο Land Rover;;;
Δημήτρη are you talking to me???? (με το τρελλαμένο ύφος του DeNiro στον ταξιτζή)
Βρε καλέ μου το έγραψα πιό πάνω.
Στην δεύτερη θέση είτε το 101 (το γνωστό στρατιωτικής έκδοσης φορτηγάκι που ήταν βασισμένο σε 109) είτε το RRS/RaRo TDV8.
Στην πρώτη θέση ΦΥΣΙΚΑ τα CT Discos (αν δεν παινέψεις το σπίτι θα πέσει να σε πλακώσει, λέμε τώρα....)
-------
Θέλεις να σου πω και γιατί?
1. Οποιο Disco βελτιώνεται θέλει κατά βάθος να τους μοιάσει. (σκληρό αλλά αληθινό ε?)
2. Για την εποχή τους ήταν τα πιό εντυπωσιακά βελτιωμένα Discos και χωρίς να υπολογισθεί το κόστος βελτιώσεων (είπα εντυπωσιακά όχι πιό καλά, ειναι διαφορετικό το ένα από το άλλο και αν θέλετε τα αναλύουμε σε άλλη ενότητα γιατί το λέω αυτό)
3. Εχουν τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ πετρελαιοκίνητα μοτέρ που έβγαλε ποτέ η ίδια η Land Rover, αλλά και εξαιρετικό λόγο άνεσης προς ικανότητες σε δρόμο και εκτός δρόμου.
4. Eίναι μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και με πραγματικά ιστορική σημασία για την Land Rover.
5. Eίναι μοντέλο αναφοράς για την τετρακίνηση γενικότερα.
6. Τρομάζει τους ταξιτζήδες, κάνει τις γιαγιάδες να το μπερδεύουν με τρόλλεϋ ή ταξί και πάντα κάνει τα πιτσιρίκια να γελάνε με το αυτοκίνητο και τους μεγάλους να γελάνε με τους οδηγούς τους (βρε τον $#%&@ τί οδηγεί, σαν περίπτερο χωρίς εφημερίδες είναι !!!!)
7. Παλαιότερα σε σταμάταγαν στο δρόμο για να ζητήσουν τσιγάρα (πραγματικότητα αυτό, τόσο στην επαρχιακή Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό)
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ
8. Ειναι η μεγάλη ζήλια του firelord (xixixixixixi)
(αν με δείτε να χάνομαι σε καμμιά κρουαζιέρα εκείνος θα φταίει !!!!)
Χαιρετώ